Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-15
Gdańsk: Zakup licencji MatLab i Simulink, zn. spr. 6/2015
Numer ogłoszenia: 344008 - 2015; data zamieszczenia: 15.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Kosmiczna , ul. Trzy Lipy 3, 80-172 Gdańsk, woj. pomorskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: pak.bip.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup licencji MatLab i Simulink, zn. spr. 6/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Udzielenie niewyłącznej i nieprzenaszalnej licencji na korzystanie z programu komputerowego, tj. licencji komercyjnej MatLab o następującej konfiguracji: 2 x MatLab 1 x Parallel Computing Toolbox Math and Optimization 1 x Symbolic Math Toolbox 1 x Partial Difference Equation Toolbox 2 x Statistics and Machine Leaning Toolbox 1 x Curve Fitting Toolbox 2 x Optimization Toolbox 1 x Global Optimization Toolbox 1 x Neural Network Toolbox Control Systems 1 x Control System Toolbox 1 x System Identyfication Toolbox 1 x Fuzzy Logic Toolbox 1 x Robust Control Toolbox 1 x Model Predictive Control Toolbox 1 x Aerospace Toolbox 2 x Robotics System Toolbox Signal Processing and Communication 2 x Signal Processing Toolbox 1 x DSP System Toolbox 1 x Communication System Toolbox 1 x Wavelet Toolbox 1 x RF Toolbox 1 x Phased Array System Toolbox 1 x Antenna Toolbox Image Processing and Computer Vision 1 x Image Processing Toolbox 1 x Computer Vision System Toolbox 1 x Image Acquisition Toolbox Database Access and Reporting 1 x Database Toolbox Udzielenie niewyłącznej i nieprzenaszalnej licencji na korzystanie z programu komputerowego, tj. licencji komercyjnej Simulink o następującej konfiguracji: 1 x Simulink Physical Modeling 1 x Simscape 1 x SimMechanics 1 x SimRF 1 x SimElectronics Control Systems 1 x Simulink Control Design 1 x Simulink Design Optimization 1 x Aerospace Blockset 1 x Robotics System Toolbox Świadczenie usługi wsparcia technicznego dla oprogramowania w okresie 12 miesięcy od dnia zarejestrowania oprogramowania, która obejmować będzie swoim zakresem: wsparcie 5 dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8 do 16; wsparcie dla licencji; podwyższenie wersji produktów; dostęp do wsparcia przez telefon/Internet; metoda odpowiedzi przez telefon/Internet; zdalne wsparcie; nieograniczona liczba zgłoszeń wsparcia; przeprowadzenie szkolenia z zakresu instalacji i utrzymania oprogramowania określonego w punkcie 1 i punkcie 2, w siedzibie Zamawiającego dla 1 osoby w wymiarze 4 godzin. Za równoważne przyjmuje się oprogramowanie spełniające wszystkie funkcje, zgodnie z dokumentacją techniczną programów wskazanych przez zamawiającego. W przypadku zaoferowania oprogramowania równoważnego, na wykonawcy spoczywa obowiązek udowodnienia zachowania cech określonych powyżej. W przeprowadzonym dowodzie należy odnieść się do norm, parametrów oraz standardów i dokonać porównania z oprogramowaniem wskazanym przez zamawiającego jako standard. Z porównania musi jednoznacznie wynikać, iż produkt oferowany jako równoważny jest identyczny lub lepszy od produktu wskazanego przez zamawiającego..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza nie opisuje tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę licencji MatLab, o wartości min. 200 000 zł, brutto. W przypadku legitymowania się wykonaniem zamówienia obejmującego swym zakresem szerszy katalog dostaw lub usług należy podać wartość dostawy wskazanych powyżej licencji
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza nie opisuje tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza nie opisuje tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza nie opisuje tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykaz wszystkich dokumentów wymaganych przez Zamawiającego zawiera SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Termin dostawy - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pak.bip.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Agencja Kosmiczna
ul. Trzy lipy 3
80-172 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Polska Agencja Kosmiczna ul. Trzy lipy 3 80-172 Gdańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Modernizacja węzłów sanitarnych - parter niski w budynku sal sportowych IV-X zlokalizowanych w kompleksie budynków AWFiS w Gdańsku przy ul. Kazimierza Górskiego 1 wraz z robotami towarzyszącymi
- Bunkier w Oliwie, Twierdza Wisłoujście, Zbiornik na Oruni - monitoring stanu ochrony nietoperzy (liczenie zimowe)
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego dla budowy 12 wiat śmietnikowych w obszarze Biskupiej Górki w Gdańsku.
- Zakup materiałów zużywalnych dla Pracowni Zakażeń i Pracowni Hematoonkologii Laboratorium Hematologii UCK.
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy oraz dodatkowych usług medycznych na rzecz pracowników spółki InnoBaltica Sp. z o.o.
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 235 Brusy - Chojnice polegająca na rozbudowie mostu w km 39 + 507 nad rz. Brdą
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania informatycznego - systemu DLP wraz z wdrożeniem rozwiązania
- "Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w systemach informacyjnych należących do Gminy Drawno i jednostek"
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych dla potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami w tym w szczególności z niepełnosprawnością
- Dostawa oprogramowania na potrzeby Wydziału Nauk Ekonomicznych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.
- DOSTAWA LICENCJI IT NA POTRZEBY KZN Z PODZIAŁEM NA 10 CZĘŚCI
- Dostawa oprogramowania informatycznego - systemu inwentaryzacji oraz zarządzania siecią wraz z wdrożeniem rozwiązań.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.