Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-27
Kalisz: Zakup łodzi aluminiowej, z silnikiem, wiosłami i przyczepą podłodziową dla RWR w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 346120 - 2013; data zamieszczenia: 27.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ratownictwo Wodne Rzeczpospolitej , Ul. H. Sawickiej 20, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 781 71 71 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rwr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup łodzi aluminiowej, z silnikiem, wiosłami i przyczepą podłodziową dla RWR w Kaliszu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch łodzi ratunkowych z przyczepami przystosowanymi do transportu tych łodzi, posiadające homologację, wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego i pierwszym rozruchem. OPIS WYMAGAŃ WYMAGANE PARAMETRY i USYTUOWANIE ELEMENTÓW A. ŁÓDŹ RATOWNICZA 1 Długość całkowita (do 4,40 m) 2 Szerokość całkowita (do 1,85 m) 3 Waga lodzi bez silnika, bez wioseł (< 120 kg) 4 Ładowność (Min. 520 kg Min. 5 osób) 5 Kategoria (D) 6 Długość kolumny (L) 7 Dulki (2 sztuki) 8 Wiosła (2 sztuki) 9 Silnik: a) pojemność (min, 363) b) moc (Min 20KM max 25KM ) c) chłodzenie (Woda) d) rozruch (Elektryczny) e) rodzaj wtrysku (bezpośredni) f) max prędkość obrotowa (max 6000) g) długość kolumny ( L ) h) sterowanie (manetka) i) liczba zaworów (2) 10 Akumulator W cenie silnika B. PRZYCZEPA PRZYSTOSOWANA DO TRANSPORTU ŁODZI 1 DMC (Max 460 kg) 2 Ładowność (Min 310 kg) 3 Masa własna (Max 135 kg) 4 Wymiary (Dł. max 500 cm; szer. max 165 cm) 5 Gwarancja (Min 12 miesięcy) 6 Zaczep (kulowy) 7 Oś (niehamowana) 8 Konstrukcja (Cynkowana ogniowo) 9 Koła (155/70 R 13) 10 Wciągarka (Na pas ) 11 Rolki kilowe (2 sztuki) 12 Podpora (PP300) 13 Zestaw rolek bocznych (Kpl. 1) Do łodzi muszą być dołączone następujące dokumenty w języku polskim: a) Książka gwarancyjna, b) Wykaz wyposażenia dodatkowego wraz z kartami gwarancyjnymi, c) Instrukcja obsługi łodzi wraz z wyposażeniem, d) Książka przeglądów serwisowych, Wymagania formalne, Konstrukcja łodzi, zastosowane materiały i technologia budowy muszą zapewniać odpowiednią wytrzymałość jednostki. Transport jednego kompletu - do Wrocławia, drugiego do Kalisza - zapewniony przez Wykonawcę, jako integralna część realizacji przedmiotu zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.52.14.00 - Łodzie ratunkowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium na podstawie art.45 ust.2.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w zał. nr 2 do SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 1 ustawy Pzp.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dostarczyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: Dokumenty wymagane 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ; 3. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ; Pozostałe dokumenty 1. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem - (wypełniony i podpisany przez osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy) - zał. Nr 1 do SIWZ; 2. Projekt umowy, która zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą (podpisany na każdej stronie przez osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy) - zał. Nr 3 do SIWZ; 3. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem - (wypełniony i podpisany przez osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy) - zał. Nr 1 do SIWZ; 2. Projekt umowy, która zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą (podpisany na każdej stronie przez osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy) - zał. Nr 3 do SIWZ; 3. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rwr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Doradztwa Prawno Podatkowego BUCHALTER s.c.
ul. Rumińskiego 3
62-800 Kalisz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Doradztwa Prawno Podatkowego BUCHALTER s.c. ul. Rumińskiego 3 62-800 Kalisz.
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 04.10.2013.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Wydanie monografii naukowych
- Wynajem wraz z montażem i demontażem nawierzchni sportowej do piłki siatkowej zgodnie z terminarzem Polskiej Ligi Siatkówki oraz usługa montażu i demontażu nawierzchni sportowej do piłki ręcznej
- Dostawa aparatury oraz oprogramowania dla kierunku Ratownictwo Medyczne
- Świadczenie Specjalistycznych Usług Opiekuńczych w 2025r. dla osób dorosłych z zaburzeniami psychicznymi, zamieszkałych na terenie miasta Kalisza
- Dostawa: Lodówka z zamrażalnikiem, mikroskopy, kamery mikroskopowe
- dostawy odczynników do diagnostyki chorób autoimmunologicznych, alergologicznych i infekcyjnych oraz odczynników do badań immunodiagnostycznych wraz z dzierżawą sprzętu diagnostycznego"
więcej: przetargi w Kaliszu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.