eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszZakup łodzi aluminiowej, z silnikiem, wiosłami i przyczepą podłodziową dla RWR w Kaliszu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-27

Kalisz: Zakup łodzi aluminiowej, z silnikiem, wiosłami i przyczepą podłodziową dla RWR w Kaliszu
Numer ogłoszenia: 346120 - 2013; data zamieszczenia: 27.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ratownictwo Wodne Rzeczpospolitej , Ul. H. Sawickiej 20, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 781 71 71 71.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rwr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup łodzi aluminiowej, z silnikiem, wiosłami i przyczepą podłodziową dla RWR w Kaliszu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch łodzi ratunkowych z przyczepami przystosowanymi do transportu tych łodzi, posiadające homologację, wraz z dostarczeniem do siedziby Zamawiającego i pierwszym rozruchem. OPIS WYMAGAŃ WYMAGANE PARAMETRY i USYTUOWANIE ELEMENTÓW A. ŁÓDŹ RATOWNICZA 1 Długość całkowita (do 4,40 m) 2 Szerokość całkowita (do 1,85 m) 3 Waga lodzi bez silnika, bez wioseł (< 120 kg) 4 Ładowność (Min. 520 kg Min. 5 osób) 5 Kategoria (D) 6 Długość kolumny (L) 7 Dulki (2 sztuki) 8 Wiosła (2 sztuki) 9 Silnik: a) pojemność (min, 363) b) moc (Min 20KM max 25KM ) c) chłodzenie (Woda) d) rozruch (Elektryczny) e) rodzaj wtrysku (bezpośredni) f) max prędkość obrotowa (max 6000) g) długość kolumny ( L ) h) sterowanie (manetka) i) liczba zaworów (2) 10 Akumulator W cenie silnika B. PRZYCZEPA PRZYSTOSOWANA DO TRANSPORTU ŁODZI 1 DMC (Max 460 kg) 2 Ładowność (Min 310 kg) 3 Masa własna (Max 135 kg) 4 Wymiary (Dł. max 500 cm; szer. max 165 cm) 5 Gwarancja (Min 12 miesięcy) 6 Zaczep (kulowy) 7 Oś (niehamowana) 8 Konstrukcja (Cynkowana ogniowo) 9 Koła (155/70 R 13) 10 Wciągarka (Na pas ) 11 Rolki kilowe (2 sztuki) 12 Podpora (PP300) 13 Zestaw rolek bocznych (Kpl. 1) Do łodzi muszą być dołączone następujące dokumenty w języku polskim: a) Książka gwarancyjna, b) Wykaz wyposażenia dodatkowego wraz z kartami gwarancyjnymi, c) Instrukcja obsługi łodzi wraz z wyposażeniem, d) Książka przeglądów serwisowych, Wymagania formalne, Konstrukcja łodzi, zastosowane materiały i technologia budowy muszą zapewniać odpowiednią wytrzymałość jednostki. Transport jednego kompletu - do Wrocławia, drugiego do Kalisza - zapewniony przez Wykonawcę, jako integralna część realizacji przedmiotu zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.52.14.00 - Łodzie ratunkowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wniesienia wadium na podstawie art.45 ust.2.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w zał. nr 2 do SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dostarczyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: Dokumenty wymagane 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ; 3. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na formularzu oświadczenia stanowiącym zał. Nr 2 do SIWZ; Pozostałe dokumenty 1. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem - (wypełniony i podpisany przez osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy) - zał. Nr 1 do SIWZ; 2. Projekt umowy, która zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą (podpisany na każdej stronie przez osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy) - zał. Nr 3 do SIWZ; 3. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę/osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem - (wypełniony i podpisany przez osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy) - zał. Nr 1 do SIWZ; 2. Projekt umowy, która zostanie zawarta z wybranym Wykonawcą (podpisany na każdej stronie przez osobę/osoby uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy) - zał. Nr 3 do SIWZ; 3. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rwr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Doradztwa Prawno Podatkowego BUCHALTER s.c. ul. Rumińskiego 3 62-800 Kalisz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Doradztwa Prawno Podatkowego BUCHALTER s.c. ul. Rumińskiego 3 62-800 Kalisz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 04.10.2013.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.