Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-29
Lublin: Dostawa materiałów opatrunkowych, szewnych i jednorazowego sprzętu medycznego (4 zadania) dla WPS SP ZOZ w Lublinie przy ulicy Lubartowskiej 58 (WPS.VI-ZA/ZP-04/11)
Numer ogłoszenia: 347767 - 2011; data zamieszczenia: 29.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Przychodnia Stomatologiczna Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Lubartowska 58, 20-094 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7473520, faks 081 7473520.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych, szewnych i jednorazowego sprzętu medycznego (4 zadania) dla WPS SP ZOZ w Lublinie przy ulicy Lubartowskiej 58 (WPS.VI-ZA/ZP-04/11).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych, szewnych i jednorazowego sprzętu medycznego (4 zadania) dla WPS SP ZOZ w Lublinie przy ulicy Lubartowskiej 58 (WPS.VI-ZA/ZP-04/11):Zadanie nr 1 - materiały opatrunkowe Zadanie nr 2 - materiały szewne Zadanie nr 3 - jednorazowy sprzęt medyczny Zadanie nr 4 - jednorazowy sprzęt medyczny do tlenoterapii.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.15 - Wata medyczna 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.19 - Kompresy 33.14.11.24 - Podkładki pod skalpele 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.12.20 - Kaniula 33.14.26.24 - 33.14.26.24 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy PZP, według reguły - spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy PZP, według reguły - spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy PZP, według reguły - spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy PZP, według reguły - spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy PZP, według reguły - spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
- dopuszczenie do obrotu na rynku krajowym tj. dla produktów kwalifikowanych jako wyrób medyczny - dokumenty potwierdzające oznaczenie wyrobu znakiem CE i jego zgodność z wytycznymi Dyrektywy 93/42/EEC, dla asortymentu nie kwalifikowanego jako wyrób medyczny należy załączyć stosowne oświadczenie, jednoznacznie określając, których elementów ono dotyczy, - instrukcje użytkowania nici chirurgicznych w odniesieniu do każdego z rodzajów materiałów szewnych będących przedmiotem zamówienia; - fragmenty katalogów materiałów szewnych przedstawiające numer katalogowy i rozmiar każdego z proponowanych w ofercie produktów
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy w wyniku zmiany przepisów określających wysokość stawki podatku VAT. - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany asortymentu dostaw na równoważny do oferty w sytuacji zaprzestania jego produkcji bądź trwałego jego braku na rynku. W takiej sytuacji Wykonawca poinformuje Zamawiającego o tym fakcie i zaproponuje asortyment równoważny, którego cena nie może przekroczyć ceny netto asortymentu wynikającej z oferty. W razie akceptacji przez Zamawiającego tego asortymentu, Strony umowy sporządzą aneks do umowy, w którym wskażą zmieniony asortyment
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stomatologia.spzoz.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Przychodnia Stomatologiczna SP ZOZ
ul. Lubartowska 58
20-089 Lublin
Administracja Przychodni - II piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzka Przychodnia Stomatologiczna SP ZOZ ul. Lubartowska 58 20-089 Lublin Administracja Przychodni - II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa obuwia medycznego i kucharskiego dla USK nr 1 w Lublinie
- Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku na potrzeby endoskopii, sterylizacji i bloku operacyjnego
- Dostawa wyrobów medycznych. NOZ.25.05.24
- Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Terenowych Oddziałów oraz siedziby RCKiK w Lublinie- 7 części
- Zakup licencji i subskrypcji oprogramowania i urządzeń informatyki śledczej
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy istniejącej nawierzchni bitumicznej pomiędzy budynkami Gospodarcza 22 i Gospodarcza 24 w Lublinie oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy implantów stomatologicznych
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych
- ,,Zakup diagnostycznego sprzętu medycznego na potrzeby ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o.''
- ,,Zakup sprzętu medycznego do zabiegów ginekologicznych na potrzeby ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o.''
- ,,Zakup pomocniczego sprzętu medycznego do zabiegów chirurgicznych na potrzeby ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o.''
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście III
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.