To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-01
Ogłoszenie nr 34878 - 2017 z dnia 2017-03-01 r.
Katowice: Wykonanie i montaż systemu informacji wizualnej dla rewitalizowanych budynków Łaźni Głównej i Stolarni wraz z terenem zewnętrznym
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programuPrzedmiot zamówienia realizowany jest w ramach projektu "Rewitalizacja zabytkowych budynków Łaźni Głównej i Stolarni wraz z przyległym terenem dawnej kopalni Katowice i budową niezbędnej infrastruktury na potrzeby Muzeum Śląskiego w Katowicach" w ramach programu "Konserwacja i rewitalizacja dziedzictwa kulturowego" ze środków Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego na lata 2009-2014, środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz środków Województwa Śląskiego.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 8097-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny
001094121, ul.
ul. Tadeusza Dobrowolskiego
1,
40-205
Katowice, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
32 7799300-1, faks
, e-mail
zamowienia.publiczne@muzeumslaskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i montaż systemu informacji wizualnej dla rewitalizowanych budynków Łaźni Głównej i Stolarni wraz z terenem zewnętrznym
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż systemu informacji wizualnej (SIW) w rewitalizowanych budynkach Łaźni Głównej i Stolarni o łącznej powierzchni ok. 2,2 tys. m2 oraz na terenie zewnętrznym siedziby Muzeum Śląskiego w Katowicach o powierzchni ok. 1,25 ha. 1.1. Ogólna charakterystyka elementów SIW dla rewitalizowanych budynków Łaźni Głównej i Stolarni oraz terenu zewnętrznego Muzeum Śląskiego w Katowicach. W skład systemu identyfikacji wizualnej Muzeum Śląskiego wchodzi kilkanaście rodzajów nośników informacji. 1) Teren zewnętrzny. Na terenie zewnętrznym znajduje się 15 rodzajów (oznaczonych literami alfabetu) nośników informacji: 1. Pylony jednostronne z podpisem miejsca oraz kierunkowe dla pieszych P; 2. Pylony jednostronne (wymiana lic) P; 3. Pylon dwustronny kierunkowy dla pieszych P; 4. Pylony jednostronne z mapą terenu C; 5. Pylony dwustronne z mapą terenu C; 6. Pylony dwustronne z mapą terenu (wymiana lic) C; 7. Pylon drogowy, parkingowy E; 8. Pylony jednostronne z treścią reklamową R1; 9. Pylony dwustronne z treścią reklamową R2; 10. Wypełnienie pomiędzy poręczami z blachy ocynkowanej BP; 11. Zewnętrzne naścienne informacje kierunkowe M; 12. Zakaz wyprowadzania psów TZ; 13. Grafika wyklejana na szybie elewacyjnej H; 14. Tablica z regulaminem wieży widokowej W; 15. Logo na murze oporowym L. 2) Informacje wewnętrzne w Łaźni Głównej i Stolarni. Wewnątrz budynków Łaźni Głównej i Stolarni znajduje się 17 rodzajów (oznaczonych symbolami literowymi) nośników informacji: 1. Informacja zewnętrzna na szybie D 2. Informacje na drzwiach zewnętrznych DZ_Ł 3. Informacje na drzwiach zewnętrznych DZ 4. Folia mrożona wyklejana na szklanych drzwiach F 5. Tablice z informacją o piętrze KS 6. Tablice kierunkowe KB 7. Tabliczki przydrzwiowe z informacją o pomieszczeniu DT 8. Tabliczki przydrzwiowe bez informacji o pomieszczeniu DT 9. Informacje o pomieszczeniu naklejane na drzwiach DN 10. Tabliczki prostopadłe przy drzwiach do toalet i szatni DP 11. Informacje naklejane na drzwiach do toalet NT 12. Informacje z folii PCV typu wewnętrznego N 13. Informacja o piętrach przed windą wyklejana na szybie WP 14. Tablice z informacją o piętrach przed windami WP 15. Tablice z informacją o piętrach w windach WP 16. Wolnostojące stojaki na plakaty SP 17. Wolnostojące stojaki na ulotki SU 1.2. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji tj. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z dwóch dodatkowych dostaw wraz z montażem (opcja): a) wyłącznie w ramach pozycji zdefiniowanych w załączniku nr 6 do Opisu Przedmiotu Zamówienia pn.: "Wykaz elementów branży PG" (zwanym dalej wykazem elementów branży PG); b) w cenach zaoferowanych przez Wykonawcę, określonych w załączniku nr 2 do umowy; c) o łącznej wartości nie przekraczającej 20% wartości umowy podstawowej; d) w ramach których Zamawiający nie określa, jakie konkretnie pozycje z w/w wykazu zostaną zamówione w ramach opcji, a jedynie zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości wybranych pozycji, stanowiących przedmiot zamówienia, przy czym maksymalna wartość opcji nie będzie większa niż 20% wartości umowy podstawowej; e) Zamawiający zastrzega sobie prawo do realizacji w/w dostaw do dnia 31.12.2017 r.; f) z terminem realizacji każdego z w/w zamówień do 4 tygodni od dnia przekazania przez Zamawiającego zamówienia Wykonawcy; g) Wykonawcy nie będzie przysługiwało wynagrodzenie w przypadku nie zamówienia przez Zamawiającego jednego lub dwóch dodatkowych zamówień, jak również żadna rekompensata z tego tytułu. Umowa zatem opiewać będzie na kwotę obejmującą wartość wszystkich pozycji określonych w wykazie elementów branży PG (wartość umowy podstawowej), powiększoną maksymalnie o 20%. Zamawiający w zamówieniu podstawowym zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w poszczególnych pozycjach wykazu elementów branży PG tj. nie zamówienia wszystkich pozycji lub pełnej ilości danej pozycji. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż zobowiązuje się do realizacji zamówienia podstawowego jedynie w zakresie 80% łącznej wartości zamówienia podstawowego, a tym samym Zamawiający gwarantuje Wykonawcy, iż wartość zamówienia podstawowego nie będzie mniejsza niż 80% wartości umowy podstawowej. Szczegółowy zakres zamówienia Zamawiający określi do 2 tygodni od podpisania umowy. Z uwagi na powyższe, zmniejszenie przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia w ramach zamówienia podstawowego (ilości zamawianych pozycji wykazu elementów branży PG o maksymalnie 20%) w stosunku do ilości określonych w niniejszym wykazie nie stanowi podstawy do dochodzenia roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę w stosunku do Zamawiającego. 1.3. Zamawiający wymaga, aby oferta Wykonawcy uzyskała co najmniej 15 pkt. w kryterium oceny ofert: "Jakość", opisanym szczegółowo w rozdz. XIV ust.4 SIWZ. W przypadku, gdy oferta Wykonawcy nie uzyska co najmniej 15 pkt. w w/w kryterium, zostanie ona uznana za niezgodną z treścią SIWZ i odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej "OPZ") zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Termin wykonania podstawowego zamówienia: do dnia 17.04.2017 r. Termin wykonania opcji zamówienia: do dnia 31.12.2017 r. w ramach maksymalnie dwóch zamówień z terminem realizacji każdego zamówienia nie dłuższym niż 4 tygodnie od daty jego złożenia przez Zamawiającego. 3. Kody CPV: 31523200-0 Trwałe znaki informacyjne 34928470-3 Elementy oznakowania 4. Miejsce realizacji: Muzeum Śląskie w Katowicach przy ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1, 40-205 Katowice. 5. Termin gwarancji: Zamawiający wymaga udzielenia minimum 4-letniej (48 miesięcy) gwarancji na przedmiot zamówienia. Termin gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. Termin gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, którego szczegółowy opis znajduje się w rozdziale XIV ust. 4 lit. c) SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
34928470-3
Dodatkowe kody CPV:
31523200-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT143409.71 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 176393.94 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa odczynników pozostałych Zad. 1 - Podchloryn sodu
- Wykonanie ciągu kanalizacyjnego wraz ze studzienkami kontrolnymi w rejonie budynku przy ul. Jankego 65 w Katowicach
- Usługa druku i oprawy 2 tytułów książek
- Dostawa zestawu makiet dydaktycznych do modulacji i badan sygnałów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Zakup nowego podnośnika koszowego, przegubowego na przyczepie samochodowej, na potrzeby MOSiR w Katowicach
- "Modernizacja miejskiego placu zabaw na Placu Miast Partnerskich w Katowicach"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.