Ogłoszenie z dnia 2014-10-19
Lesko: wybór koordynatora ze strony Partnera polskiego w projekcie pt Podkarpacie stawia na zawodowców
Numer ogłoszenia: 348802 - 2014; data zamieszczenia: 19.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych i Artystycznych w Lesku , al. Jana Pawła II 18 a, 38-600 Lesko, woj. podkarpackie, tel. 13 4696673, faks 13 4696673.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła średnia.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wybór koordynatora ze strony Partnera polskiego w projekcie pt Podkarpacie stawia na zawodowców.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Powiat Leski/Zespół Szkół Technicznych i Artystycznych w Lesku jest Partnerem projektu Podkarpacie stawia na zawodowców. Projekt realizowany przez Wojewódzki Urząd Pracy w Rzeszowie wspólnie z organami prowadzącymi szkoły zawodowe zakłada wsparcie finansowe szkolnictwa zawodowego w województwie podkarpackim. Głównym celem projektu jest zwiększenie atrakcyjności i podniesienie jakości oferty edukacyjnej szkół i placówek oświatowych prowadzących kształcenie zawodowe służące podniesieniu zdolności uczniów do przyszłego zatrudnienia. Działania będą realizowane w terminie do dnia 30 czerwca 2015 r. Zakres zadań koordynatora projektu: 1. Sprawowanie nadzoru nad całością prac związanych z realizacją projektu, ich jakością i terminowością oraz nad personelem projektu, 2. Działania na rzecz utrzymywania kontaktów z partnerem zagranicznym, 3. Przydzielanie i koordynowanie zadań dla wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu, 4. Nadzorowanie prawidłowości przygotowania wymaganych sprawozdań do Instytucji Pośredniczącej w wymaganych i obowiązujących terminach w oparciu o obowiązujące zapisy w dokumentach programowych POKL, 5. Uzgadnianie i przekazywanie w formie pisemnej informacji o dokonywanych zmianach w projekcie z Instytucją Pośrednicząca, 6. Bieżący kontakt z Instytucją Pośredniczącą oraz innymi organizacjami zaangażowanymi w realizację projektu, 7. Dokonywanie systematycznej kontroli pracy i uzyskanych efektów, 8. Nadzorowanie prawidłowego przeprowadzenia promocji projektu, 9. Weryfikowanie pod względem merytorycznym dokumentów, które powstały w projekcie, 10. Wprowadzanie w Generatorze Wniosków Aplikacyjnych zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, dokumentacji programowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, 11. Sporządzanie w zakresie merytorycznym wniosków o płatność w Generatorze Wniosków Płatniczych, 12. Miejscem pracy Koordynatora projektu będzie Biuro Projektu, Zlokalizowane w budynku Zespołu Szkół Technicznych i Artystycznych, Al. Jana Pawła II 18A, 38-600 Lesko. Koordynator powinien przebywać codziennie w godzinach pracy szkoły w biurze projektu wymienionym w pkt 12. 12. Koordynator jest zobowiązany do świadczenia usługi w minimalnym wymiarze 80h/miesiąc. 13. Forma zatrudnienia - umowa zlecenie płatna w okresach miesięcznych. 13. Wykonawca powinien świadczyć usługę osobiście. Łączny wymiar zatrudnienia koordynatora projektu nie może przekraczać 240 h/miesiąc ( 240 h obejmuje 80h świadczone w ramach projektu oraz pozostałe 160 h świadczone z innych stosunków pracy/cywilnoprawnych zgodnie z wytycznymi POKL dotyczącymi zatrudniania personelu projektu)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art 22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w koordynacji minimum 3 projektów finansowanych z PO Kapitał Ludzki z których minimum 1 powinien dotyczyć współpracy międzynarodowej z udziałem partnera zagranicznego o wartości minimum 2 000 000,00 zł. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art 22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych oraz na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ - wykaz usług.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Koordynator projektu powinien posiadać wykształcenie minimum wyższe, magisterskie oraz posiadać minimum 2 letni staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art 22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Koordynator projektu powinien posiadać wykształcenie minimum wyższe, magisterskie oraz posiadać minimum 2 letni staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art 22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych oraz na podstawie załącznika nr 5 - wykaz personelu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Koordynator projektu powinien posiadać wykształcenie minimum wyższe, magisterskie oraz posiadać minimum 2 letni staż pracy w jednostkach sektora finansów publicznych. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art 22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Informuje się, że istotne postanowienia umowy zawarto w pkt. 3 SIWZ -Przedmiot zamówienia. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się zmiany postanowień umowy, w związku z wystąpieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili wyboru najkorzystniejszej oferty lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego a Wykonawca wyrazi na nie zgodę. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie zmiany terminów realizacji usługi oraz terminów płatności w przypadku konieczności dokonania zmiany wynikającej z realizacji projektu oraz w przypadku zaistnienia wyjątkowych okoliczności zarówno po stronie Wykonawcy jak i Zamawiającego W przypadku zmiany stawki podatku VAT, zostanie on naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zstia.lesko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. Jana Pawła II 18A
38-600 Lesko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2014 godzina 08:00, miejsce: Al. Jana Pawła II 18A 38-600 Lesko.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projekt pt.: Podkarpacie stawia na zawodowców jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.