Ogłoszenie z dnia 2011-01-31
Kamienna Góra: Niepriorytetowe usługi szkolnictwa podstawowego w ramach projektu Lepszy start - lepsze jutro realizowane w Zespole Szkół Publicznych w Krzeszowie - zajęcia z psychologiem
Numer ogłoszenia: 35035 - 2011; data zamieszczenia: 31.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kamienna Góra, al. Wojska Polskiego 10, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. (075) 744 40 31 do 33, faks (075) 744 28 57.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Niepriorytetowe usługi szkolnictwa podstawowego w ramach projektu Lepszy start - lepsze jutro realizowane w Zespole Szkół Publicznych w Krzeszowie - zajęcia z psychologiem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Konsultacje psychologiczne dla uczniów z klas 4-6 SP i 1-3 G -152 godziny (po 2 godziny tygodniowo).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt LEPSZY START -LEPSZE JUTRO w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Elżbieta Radomska, ul. Słowackiego 8/4, 58-400 Kamienna Góra, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9120,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9120,00
Oferta z najniższą ceną: 9120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 5 ust. 1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Projekt zakłada rozszerzenie oferty zajęć edukacyjnych szkoły (zajęcia będą kontynuacją pracy, prowadzonej z uczniami w ramach obowiązkowych i dodatkowych zajęć edukacyjnych). Zajęcia dodatkowe stanowią również odpowiedź na potrzeby zgłaszane przez nauczycieli Z.Sz.P. w Krzeszowie i są efektem przeprowadzonej przez nich analizy i diagnozy sytuacji uczniów tj. deficytów i braków w nauce, problemów społecznych i środowisk, z których się wywodzą itd. Dobór oferty zajęć pozalekcyjnych dostosowany jest również do umiejętności i potrzeb dzieci uzdolnionych. Zajęcia realizowane w ramach przedmiotowego projektu wymagają znajomości predyspozycji i deficytów każdego ucznia objętego projektem. W/w warunek mogą spełnić nauczyciele pracujący z uczniami na co dzień, lub - w przypadku braku takiej możliwości - nauczyciele znający środowisko i będący w stałym kontakcie na płaszczyźnie zawodowej z miejscową kadrą. Harmonogram projektu zakłada realizację poszczególnych zadań w ściśle określonych terminach. Zastosowanie procedury otwartej na wyłonienie wykonawców zajęć wydłużyłoby procedurę wyboru wykonawców z uwagi na terminy w niej określone oraz na możliwość składania odwołań, co może doprowadzić nawet do unieważnienia i powtórzenia całej procedury. Zastosowanie procedury otwartej w przeciwieństwie do procedury z wolnej ręki ze względu na dużą ilość postępowań związanych z wyłonieniem wykonawców zajęć uniemożliwi rozpoczęcie wszystkich zajęć projektu w jednakowym czasie, a w konsekwencji negatywnie wpłynie na prawidłową jego realizację. Data rozpoczęcia realizacji projektu jest istotna z uwagi na obowiązek beneficjenta osiągnięcia wskaźników realizacji projektu. Zastosowanie procedury otwartej uniemożliwi osiągnięcie zakładanych w projekcie wskaźników realizacji projektu. Zastosowanie trybu negocjacyjnego jest uzasadnione także z uwagi na osiągnięcie zakładanego celu projektu, którym jest wyrównywanie szans edukacyjnych chłopców i dziewcząt ZSP w Krzeszowie. Dla osiągnięcia tego celu zasadnym jest aby zajęcia prowadził nauczyciel posiadający wysokie kwalifikacje, praktykę i doświadczenie w prowadzeniu przedmiotowych zajęć. Osoba, która została zaproszona do negocjacji jest pracownikiem Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Kamiennej Górze. Współpracuje ze szkołami, w których zaplanowano konsultacje psychologiczne. Zna potrzeby i problemy uczniów
INNE PRZETARGI Z KAMIENNEJ GÓRY
- Dostawa nici, staplerów, siatek chirurgicznych oraz innych specjalistycznych wyrobów medycznych na potrzeby bloku operacyjnego w Powiatowym Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy remoncie jednego z najstarszych budynków w Kamiennej Górze przy ul. Karola Miarki 27
- DOSTAWA SPRZĘTU DO PROWADZENIA ZAJĘĆ WYRÓWNAWCZYCH DLA UCZNIÓW w ramach Projektu pn. Szansa dla wszystkich - program podniesienia wyników maturalnych uczniów dolnośląskich szkół (powtórzone)
- Dostawa samochodu typu wywrotka wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2022 roku
więcej: przetargi w Kamiennej Górze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.