Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-11-24
Ogłoszenie nr 351298 - 2016 z dnia 2016-11-24 r.
Szczecin: GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI WYTWORZONYMI NA OBIEKTACH ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W SZCZECINIE
(w podziale na części)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych, krajowy numer identyfikacyjny
36300958600000, ul.
ul. Ku Słońcu
,
71080
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
91 484 82 94, e-mail
, faks
91 484 80 55.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zuk.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
www.bip.zuk.szczecin.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.bip.zuk.szczecin.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Zamawiający wymaga, aby oferta została złożona w formie pisemnej.
Adres:
Siedziba Zamawiającego: Zakład Usług Komunalnych, ul. Ku Słońcu 125A, 71-080 Szczecin
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: GOSPODAROWANIE ODPADAMI KOMUNALNYMI WYTWORZONYMI NA OBIEKTACH ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W SZCZECINIE
(w podziale na części)
Numer referencyjny: C / 9 / 2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest gospodarowanie odpadami komunalnymi wytworzonymi na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie - w podziale na części, tj.: 1) część I: Gospodarowanie odpadami komunalnymi o kodach 20 02 01 i 20 03 03 wytworzonymi na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie 2) część II: Gospodarowanie odpadami komunalnymi o kodach 20 03 01, 20 01 02, 20 01 39 wytworzonymi na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie CPV: 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami Usługi związane z odpadami 90511000-2 Usługi wywozu odpadów 2. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) część I - gospodarowanie odpadami komunalnymi o kodach 20 02 01 i 20 03 03 wytworzonymi na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie: a) odbiór i transport odpadów do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych właściwej dla Gminy Miasto Szczecin; b) wyposażenie obiektów w szczelne kontenery odpowiadające polskiej normie PN-EN 840 wg poniższej specyfikacji: A. kompleks rekreacyjny Arkonka: 1 kontener o poj. 8-10 m3, B. kąpielisko Dąbie: 1 kontener o poj. 8-10 m3, C. kąpielisko Dziewoklicz: 1 kontener o poj. 5 m3, D. kąpielisko Głębokie: 1 kontener o poj. 5 m3, E. siedziba ZUK, ul. Ku Słońcu 125A (prawe skrzydło): 1 kontener o poj. 5 m3; c) częstotliwość odbioru odpadów - w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) nie rzadziej niż: A. odpady o kodzie 20 02 01 z: - kompleksu rekreacyjnego Arkonka, kąpieliska Dziewoklicz, Głębokie: 1 raz w miesiącu, - kąpieliska Dąbie: 2 razy w miesiącu, B. odpady o kodzie 20 03 03 z siedziby ZUK, ul. Ku Słońcu 125A (prawe skrzydło): na zgłoszenie od Zamawiającego; d) przewidywana szacunkowa roczna ilość odpadów: A. o kodzie 20 02 01: 80 Mg, w tym: - kąpielisko Dąbie: 30 Mg, - kompleks rekreacyjny Arkonka: 26 Mg, - kąpielisko Dziewoklicz: 12 Mg, - kąpielisko Głębokie: 12 Mg, B. o kodzie 20 03 03: 125 Mg; 2) część II - gospodarowanie odpadami komunalnymi o kodach 20 03 01, 20 01 02 i 20 01 39 wytworzonymi na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie: a) odbiór i transport odpadów do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych właściwej dla Gminy Miasto Szczecin; b) wyposażenie obiektów w szczelne kontenery odpowiadające polskiej normie PN-EN 840 wg poniższej specyfikacji: dla odpadów o kodzie 20 03 01: - kąpieliska miejskie: A. kąpielisko Dąbie: 1 pojemnik o poj. 120 l, a w okresie 15 maj 2017 r. - 15 wrzesień 2017 r. - dodatkowo 1 kontener o poj. 5 m3, B. kąpielisko Głębokie: 1 pojemnik o poj. 240 l, a w okresie 15 maj 2017 r. - 15 wrzesień 2017 r. - dodatkowo 1 kontener o poj. 5 m3, C. kąpielisko Dziewoklicz: 1 pojemnik o poj. 240 l, a w okresie 15 maj 2017 r. - 15 wrzesień 2017 r. - dodatkowo 1 kontener o poj. 5 m3, D. kompleks rekreacyjny Arkonka: 1 pojemnik o poj. 1100 l, a w okresie 15 maj 2017 r. - 15 wrzesień 2017 r. - dodatkowo 7 pojemników o poj. 1100 l i 1 kontener o poj. 5 m3, - szalety miejskie: A. szalet: ul. Rydla - 1 pojemnik o poj. 110 l, B. szalety: ul. Wyszyńskiego, pl. Kościuszki (zieleniec), pl. Hołdu Pruskiego, Brama Portowa, al. Jana Pawła II, Basen Górniczy (pętla autobusowa) - po 1 pojemniku o poj. 120 l, C. szalety: ul. Fałata (Teatr Letni), ul. Komandorska (pod schodami) - po 1 pojemniku o poj. 240 l, - Ekoporty i składowisko: A. Ekoporty: ul. Gdańska, ul. Firlika, ul. Górna i składowisko w Sierakowie - po 1 pojemniku o poj. 1100 l, B. Ekoporty: ul. Dworska i ul. Kołbacka/Przyszłości - po 2 pojemniki o poj. 1100 l, C. Ekoporty: ul. Helska i ul. Leszczynowa - po 3 pojemniki o poj. 1100 l, - Teatr Letni: A. od stycznia 2017 r. do 30 kwietnia 2017 r. i od 1 września 2017 r. do 31 grudnia 2017 r. - 1 pojemnik o poj. 1100 l, B. od 1 maja 2017 r. do 30 czerwca 2017 r. - 4 pojemniki o poj. 1100 l, C. od 1 lipca 2017 r. do 31 sierpnia 2017 r. - 2 pojemniki o poj. 1100 l, - siedziba ZUK i inne obiekty: A. ul. Ku Słońcu 125A (siedziba ZUK prawe skrzydło) - 1 pojemnik o poj. 1100 l, B. ul. Ku Słońcu 125A (siedziba ZUK lewe skrzydło) - 1 pojemnik o poj. 1100 l, C. ul. Ku Słońcu 124A - 1 pojemnik o poj. 120 l, D. ul. Miodowa 3 - 2 pojemniki o poj. 120 l, E. ul. Owczary 3 (Gajówka) - 1 pojemnik o poj. 240 l, - Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt: A. 1 kryty kontener o poj. 5 m3, - lasy miejskie: A. ul. Czarnogórska 63 (Leśnictwo Dąbie) - 1 pojemnik o poj. 110 l, B. ul. Miodowa 3 (Leśniczówka Biała) - 1 pojemnik o poj. 240 l, - cmentarze: A. ul. Bronowicka (Cmentarz Zachodni) - 1 pojemnik o poj. 120 l, B. ul. Ku Słońcu 125A (Kaplica na Cmentarzu Centralnym) - 1 pojemnik o poj. 1100 l, dla odpadów o kodzie 20 01 02 (szkło) i 20 01 39 (plastik): - Teatr Letni: A. 1 pojemnik o poj. 2,5 m3 na szkło, B. 1 pojemnik o poj. 2,5 m3 na plastik, - siedziba ZUK ul. Ku Słońcu 125A (prawe i lewe skrzydło): A. 2 pojemniki o poj. 2,5 m3 na plastik, - kąpielisko Dziewoklicz: A. 1 pojemnik o poj. 1100 l na szkło, B. 1 pojemnik o poj. 1100 l na plastik, - kąpielisko Dąbie: A. 1 pojemnik o poj. 1100 l na szkło, B. 1 pojemnik o poj. 1100 l na plastik, - kompleks rekreacyjny Arkonka: A. 2 pojemniki o poj. 2,5 m3 na szkło, B. 2 pojemniki o poj. 2,5 m3 na plastik, - kąpielisko Głębokie: A. 1 pojemnik o poj. 1100 l na szkło, B. 1 pojemnik o poj. 1100 l na plastik. c) częstotliwość odbioru odpadów - w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) nie rzadziej niż: dla odpadów o kodzie 20 03 01: - kąpieliska miejskie: A. kąpieliska: Dąbie, Głębokie, Dziewoklicz i kompleks rekreacyjny Arkonka - 1 raz w tygodniu, B. w okresie 15 maj 2017 r. - 15 wrzesień 2017 r. - z 8 pojemników o poj. 1100 l z kompleksu rekreacyjnego Arkonka - 2 razy w tygodniu, C. kąpieliska: Dąbie, Głębokie, Dziewoklicz i kompleks rekreacyjny Arkonka - z kontenerów o poj. 5 m3 - 1 raz w tygodniu, - szalety miejskie: A. 1 raz w tygodniu, - Ekoporty i składowisko: A. Ekoporty: ul. Kołbacka/Przyszłości, ul. Helska, ul. Gdańska, ul. Leszczynowa i składowisko w Sierakowie - 1 raz w tygodniu, B. Ekoporty: ul. Dworska, ul. Firlika i ul. Górna - 2 razy w tygodniu, - Teatr Letni: A. 1 raz w tygodniu, - siedziba ZUK i inne obiekty: A. 1 raz w tygodniu, - Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt: A. 1 raz w tygodniu, - lasy miejskie: A. 1 raz w tygodniu, - cmentarze: A. 1 raz w tygodniu, dla odpadów o kodzie 20 01 02 (szkło) i 20 01 39 (plastik): A. na zgłoszenie od Zamawiającego; d) przewidywana szacunkowa roczna ilość odpadów: o kodzie 20 03 01: A. kąpieliska miejskie: 655 m3, B. szalety miejskie: 70 m3, C. Ekoporty i składowisko: 933 m3, D. Teatr Letni: 97 m3, E. siedziba ZUK i inne obiekty: 136 m3, F. Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt: 265 m3, G. lasy miejskie: 19 m3, H. cmentarze: 65 m3, o kodach 20 01 02 i 20 01 39: A. 320 m3. 3. Pojemniki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych powinny być jednoznacznie oznakowane piktogramami właściwymi dla danej frakcji selektywnie zbieranych odpadów komunalnych. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a także z SIWZ i z ofertą, które będą stanowiły integralną część umowy. 5. Zmiana umowy: 1) zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić na podstawie i pod rygorami art. 144 ustawy, 2) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT powodującej zwiększenie lub zmniejszenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy, b) innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem umowy zgodnie z SIWZ, 3) Niezależnie od powyższego, Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych. 6. Zatrudnienie: 1) zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia w sytuacji, gdy wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zmianami); 2) Zatrudnienie, o którym mowa w ppkt 1 powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia; 3) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dowody zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (np. kopie umów o pracę) osób, o których mowa w ppkt 1.
II.5) Główny kod CPV: 90500000-2
Dodatkowe kody CPV:90511000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2017 r., jednak nie dłużej niż do dnia wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości - o kodach odpowiednich dla części I i II, zgodnie
z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
(t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250).
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden
z wykonawców w całości.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) dot. części I:
dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jednym pojazdem
przystosowanym do obsługi kontenerów (pojazd specjalny do podstawienia
i obsługi pojemników do zbiórki odpadów) o poziomie emisji spalin równym lub
wyższym niż Euro 4,
b) dot. części II:
A. dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jednym pojazdem
przystosowanym do obsługi kontenerów (pojazd specjalny do podstawienia
i obsługi kontenerów do zbiórki odpadów) o poziomie emisji spalin równym
lub wyższym niż Euro 4,
B. dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jednym pojazdem
przystosowanym do obsługi pojemników (pojazd specjalny do podstawienia
i obsługi pojemników do zbiórki odpadów) o poziomie emisji spalin równym
lub wyższym niż Euro 4.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy mogą spełniać
łącznie.
W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na dwie części, Zamawiający nie dopuszcza możliwości łącznego spełniania ww. warunku (nie dopuszcza możliwości wykazania tego samego pojazdu).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) dot. części I i II:
wpis do ewidencji działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonej przez Prezydenta Miasta Szczecin, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250).
Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność
z oryginałem.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa ten z wykonawców składających ofertę wspólna, który będzie odpowiadał za realizację prac objętych wpisem.
b) dot. części II (odnośnie składowiska w Sierakowie):
wpis do ewidencji działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonej przez Burmistrza Miasta Police, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości
i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250).
Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność
z oryginałem.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa ten z wykonawców składających ofertę wspólna, który będzie odpowiadał za realizację prac objętych wpisem.
c) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją
o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność
z oryginałem.
W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: 1) formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2) oświadczenia: a) w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w pkt 1, wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wykonawcy, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. b) w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2 oraz inne podmioty, na zasobach których wykonawca polega, spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlegają wykluczeniu, wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o innych podmiotach, na zasobach których wykonawca polega, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z pkt 3 ppkt 2 SIWZ, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów; przykładowy wzór zobowiązania innego podmiotu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 4) pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 4 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej w Rozdział III pkt 1 SIWZ; Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) oświadczenie, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cz. I cena | 60 |
cz. I poziom emisji spalin | 20 |
cz. I wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w wykonaniu usługi | 20 |
cz. II cena | 60 |
cz. II poziom emisji spalin | 25 |
cz. II wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w wykonaniu usługi | 15 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy: 1) zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić na podstawie i pod rygorami art. 144 ustawy, 2) Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT powodującej zwiększenie lub zmniejszenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy, b) innej okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej skutkującej niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem umowy zgodnie z SIWZ, 3) Niezależnie od powyższego, Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych umowy oraz zmian będących następstwem zmian danych Stron ujawnionych w rejestrach publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 02/12/2016, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. Oświadczenie dot. grupy kapitałowej: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wraz ze złożeniem ww. oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Potencjał podmiotu trzeciego: 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Sposób obliczenia ceny oferty 1) Wykonawca obowiązany jest przedłożyć formularz oferty, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (Wykonawca określa cenę ofertową odrębnie dla każdej części zamówienia, na którą składa ofertę). 2) W formularzu oferty, w którym wszystkie ceny będą cenami brutto, czyli będą obejmować podatek VAT, wykonawca wpisuje odpowiednio dla części - wartość brutto wynikającą z tabeli zawartej w załączniku nr 1 do SIWZ, obejmującą podatek VAT; powyższa wartość brutto zostanie ustalona jedynie dla potrzeb porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty; podobnie, czyli jedynie dla potrzeb porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty, w tabeli została zawarta przewidywana szacunkowa roczna ilość odpadów o poszczególnych kodach; do rozliczenia za wykonywane zadanie będą stosowane odpowiednio ceny brutto za zagospodarowanie 1 Mg lub/i 1m3 danego odpadu. 3) Zaoferowana cena musi zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, którą niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia. 4) Zaoferowana cena powinna być wyliczona do dwóch miejsc po przecinku. 4. Przed zawarciem umowy na część I, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu oświadczenie o przyjęciu odpadów przez regionalną instalacje do przetwarzania odpadów komunalnych właściwa dla Gminy Miasto Szczecin. 5. Zatrudnienie: 1) zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia w sytuacji, gdy wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 ze zmianami); 2) Zatrudnienie, o którym mowa w ppkt 1 powinno trwać przez cały okres realizacji zamówienia; 3) na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dowody zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (np. kopie umów o pracę) osób, o których mowa w ppkt 1.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Gospodarowanie odpadami komunalnymi o kodach 20 02 01 i 20 03 03 wytworzonymi na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:część I - gospodarowanie odpadami komunalnymi o kodach 20 02 01 i 20 03 03
wytworzonymi na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie:
a) odbiór i transport odpadów do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów
komunalnych właściwej dla Gminy Miasto Szczecin;
b) wyposażenie obiektów w szczelne kontenery odpowiadające polskiej normie
PN-EN 840 wg poniższej specyfikacji:
A. kompleks rekreacyjny Arkonka: 1 kontener o poj. 8-10 m3,
B. kąpielisko Dąbie: 1 kontener o poj. 8-10 m3,
C. kąpielisko Dziewoklicz: 1 kontener o poj. 5 m3,
D. kąpielisko Głębokie: 1 kontener o poj. 5 m3,
E. siedziba ZUK, ul. Ku Słońcu 125A (prawe skrzydło): 1 kontener o poj. 5 m3;
c) częstotliwość odbioru odpadów - w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) nie rzadziej niż:
A. odpady o kodzie 20 02 01 z:
- kompleksu rekreacyjnego Arkonka, kąpieliska Dziewoklicz, Głębokie: 1 raz
w miesiącu,
- kąpieliska Dąbie: 2 razy w miesiącu,
B. odpady o kodzie 20 03 03 z siedziby ZUK, ul. Ku Słońcu 125A (prawe
skrzydło): na zgłoszenie od Zamawiającego;
d) przewidywana szacunkowa roczna ilość odpadów:
A. o kodzie 20 02 01: 80 Mg, w tym:
- kąpielisko Dąbie: 30 Mg,
- kompleks rekreacyjny Arkonka: 26 Mg,
- kąpielisko Dziewoklicz: 12 Mg,
- kąpielisko Głębokie: 12 Mg,
B. o kodzie 20 03 03: 125 Mg
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2, 90511000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
poziom emisji spalin | 20 |
wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w wykonaniu usługi | 20 |
Część nr: 2
Nazwa: Gospodarowanie odpadami komunalnymi o kodach 20 03 01, 20 01 02, 20 01 39 wytworzonymi na obiektach Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:część II - gospodarowanie odpadami komunalnymi o kodach 20 03 01, 20 01 02
i 20 01 39 wytworzonymi na obiektach Zakładu Usług Komunalnych
w Szczecinie:
a) odbiór i transport odpadów do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów
komunalnych właściwej dla Gminy Miasto Szczecin;
b) wyposażenie obiektów w szczelne kontenery odpowiadające polskiej normie
PN-EN 840 wg poniższej specyfikacji:
dla odpadów o kodzie 20 03 01:
- kąpieliska miejskie:
A. kąpielisko Dąbie: 1 pojemnik o poj. 120 l, a w okresie 15 maj 2017 r. -
15 wrzesień 2017 r. - dodatkowo 1 kontener o poj. 5 m3,
B. kąpielisko Głębokie: 1 pojemnik o poj. 240 l, a w okresie 15 maj 2017 r. -
15 wrzesień 2017 r. - dodatkowo 1 kontener o poj. 5 m3,
C. kąpielisko Dziewoklicz: 1 pojemnik o poj. 240 l, a w okresie 15 maj 2017 r. -
15 wrzesień 2017 r. - dodatkowo 1 kontener o poj. 5 m3,
D. kompleks rekreacyjny Arkonka: 1 pojemnik o poj. 1100 l, a w okresie 15 maj
2017 r. - 15 wrzesień 2017 r. - dodatkowo 7 pojemników o poj. 1100 l
i 1 kontener o poj. 5 m3,
- szalety miejskie:
A. szalet: ul. Rydla - 1 pojemnik o poj. 110 l,
B. szalety: ul. Wyszyńskiego, pl. Kościuszki (zieleniec), pl. Hołdu Pruskiego,
Brama Portowa, al. Jana Pawła II, Basen Górniczy (pętla autobusowa) -
po 1 pojemniku o poj. 120 l,
C. szalety: ul. Fałata (Teatr Letni), ul. Komandorska (pod schodami) -
po 1 pojemniku o poj. 240 l,
- Ekoporty i składowisko:
A. Ekoporty: ul. Gdańska, ul. Firlika, ul. Górna i składowisko w Sierakowie -
po 1 pojemniku o poj. 1100 l,
B. Ekoporty: ul. Dworska i ul. Kołbacka/Przyszłości - po 2 pojemniki o poj.
1100 l,
C. Ekoporty: ul. Helska i ul. Leszczynowa - po 3 pojemniki o poj. 1100 l,
- Teatr Letni:
A. od stycznia 2017 r. do 30 kwietnia 2017 r. i od 1 września 2017 r. do
31 grudnia 2017 r. - 1 pojemnik o poj. 1100 l,
B. od 1 maja 2017 r. do 30 czerwca 2017 r. - 4 pojemniki o poj. 1100 l,
C. od 1 lipca 2017 r. do 31 sierpnia 2017 r. - 2 pojemniki o poj. 1100 l,
- siedziba ZUK i inne obiekty:
A. ul. Ku Słońcu 125A (siedziba ZUK prawe skrzydło) - 1 pojemnik o poj.
1100 l,
B. ul. Ku Słońcu 125A (siedziba ZUK lewe skrzydło) - 1 pojemnik o poj.
1100 l,
C. ul. Ku Słońcu 124A - 1 pojemnik o poj. 120 l,
D. ul. Miodowa 3 - 2 pojemniki o poj. 120 l,
E. ul. Owczary 3 (Gajówka) - 1 pojemnik o poj. 240 l,
- Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt:
A. 1 kryty kontener o poj. 5 m3,
- lasy miejskie:
A. ul. Czarnogórska 63 (Leśnictwo Dąbie) - 1 pojemnik o poj. 110 l,
B. ul. Miodowa 3 (Leśniczówka Biała) - 1 pojemnik o poj. 240 l,
- cmentarze:
A. ul. Bronowicka (Cmentarz Zachodni) - 1 pojemnik o poj. 120 l,
B. ul. Ku Słońcu 125A (Kaplica na Cmentarzu Centralnym) - 1 pojemnik o poj.
1100 l,
dla odpadów o kodzie 20 01 02 (szkło) i 20 01 39 (plastik):
- Teatr Letni:
A. 1 pojemnik o poj. 2,5 m3 na szkło,
B. 1 pojemnik o poj. 2,5 m3 na plastik,
- siedziba ZUK ul. Ku Słońcu 125A (prawe i lewe skrzydło):
A. 2 pojemniki o poj. 2,5 m3 na plastik,
- kąpielisko Dziewoklicz:
A. 1 pojemnik o poj. 1100 l na szkło,
B. 1 pojemnik o poj. 1100 l na plastik,
- kąpielisko Dąbie:
A. 1 pojemnik o poj. 1100 l na szkło,
B. 1 pojemnik o poj. 1100 l na plastik,
- kompleks rekreacyjny Arkonka:
A. 2 pojemniki o poj. 2,5 m3 na szkło,
B. 2 pojemniki o poj. 2,5 m3 na plastik,
- kąpielisko Głębokie:
A. 1 pojemnik o poj. 1100 l na szkło,
B. 1 pojemnik o poj. 1100 l na plastik.
c) częstotliwość odbioru odpadów - w ciągu 24 godzin od zgłoszenia przez
Zamawiającego (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) nie rzadziej
niż:
dla odpadów o kodzie 20 03 01:
- kąpieliska miejskie:
A. kąpieliska: Dąbie, Głębokie, Dziewoklicz i kompleks rekreacyjny Arkonka -
1 raz w tygodniu,
B. w okresie 15 maj 2017 r. - 15 wrzesień 2017 r. - z 8 pojemników o poj.
1100 l z kompleksu rekreacyjnego Arkonka - 2 razy w tygodniu,
C. kąpieliska: Dąbie, Głębokie, Dziewoklicz i kompleks rekreacyjny Arkonka -
z kontenerów o poj. 5 m3 - 1 raz w tygodniu,
- szalety miejskie:
A. 1 raz w tygodniu,
- Ekoporty i składowisko:
A. Ekoporty: ul. Kołbacka/Przyszłości, ul. Helska, ul. Gdańska,
ul. Leszczynowa i składowisko w Sierakowie - 1 raz w tygodniu,
B. Ekoporty: ul. Dworska, ul. Firlika i ul. Górna - 2 razy w tygodniu,
- Teatr Letni:
A. 1 raz w tygodniu,
- siedziba ZUK i inne obiekty:
A. 1 raz w tygodniu,
- Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt:
A. 1 raz w tygodniu,
- lasy miejskie:
A. 1 raz w tygodniu,
- cmentarze:
A. 1 raz w tygodniu,
dla odpadów o kodzie 20 01 02 (szkło) i 20 01 39 (plastik):
A. na zgłoszenie od Zamawiającego;
d) przewidywana szacunkowa roczna ilość odpadów:
o kodzie 20 03 01:
A. kąpieliska miejskie: 655 m3,
B. szalety miejskie: 70 m3,
C. Ekoporty i składowisko: 933 m3,
D. Teatr Letni: 97 m3,
E. siedziba ZUK i inne obiekty: 136 m3,
F. Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt: 265 m3,
G. lasy miejskie: 19 m3,
H. cmentarze: 65 m3,
o kodach 20 01 02 i 20 01 39:
A. 320 m3
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2, 90511000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
poziom emisji spalin | 25 |
wysokość kary umownej za każdy dzień zwłoki w wykonaniu usługi | 15 |
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- DOSTAWA MIKROKUWET ORAZ KRWI KONTROLNEJ DO ANALIZATORÓW HEMOCUE
- świadczenie usług transportowych przewozu osób z niepełnosprawnościami i innymi szczególnymi potrzebami na potrzeby realizacji projektu " Dostępni na plus" FERS.03.01-IP.08-0188/24
- Przebudowa i remont zabytkowego budynku MNS w trakcie realizacji inwestycji w ramach projektu na lata 2021-2027 pod nazwą: ,,Imago Mundi- przebudowa i remont zabytkowego budynku MNS"
- TESTY I PCR - I TURA
- Przystosowanie budynku Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie, ul. Roosevelta 1,2 do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- TP-12/25 Dostawa samochodu z napędem hybrydowym.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SVA/4620-105/2025: Zagospodarowanie odpadów budowlanych z terenu budowy zad. 43445.
- Odbiór, transport i przetwarzanie odpadów poprocesowych z Zakładu Utylizacji Odpadów Sp. z o.o. w Katowicach.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne
- Utworzenie, nadzór i prowadzenie stacjonarnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w okresie od 01.04.2025 r. do 31.12.2025 r.
- odbiór oraz transport niesegregowanych oraz segregowanych odpadów komunalnych z posesji Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Siedlcach
- Świadczenie usługi odbierania, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych o kodach: 18 01 02*, 18 01 03*, 18 01 09, 18 01 04, 18 01 06*
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.