Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-26
Rzeszów: Przeprowadzenie wyrównawczych zajęć edukacyjnych z języka angielskiego w ramach projektu Wyspiański - akademia młodych, aktywnych i przedsiębiorczych
Numer ogłoszenia: 353800 - 2011; data zamieszczenia: 26.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3 , ul. St. Wyspiańskiego 16A, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 0-17 7482120, faks 0-17 7482112.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.8lo.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Ogólnokształcących.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie wyrównawczych zajęć edukacyjnych z języka angielskiego w ramach projektu Wyspiański - akademia młodych, aktywnych i przedsiębiorczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie dla uczniów VIII Liceum Ogólno-kształcącego w Zespole Szkół Ogólnokształcących Nr 3 w Rzeszowie wyrównawczych zajęć edukacyjnych z języka angielskiego w ramach II cyklu projektu Wyspiański - akademia młodych, aktywnych i przedsiębiorczych (numer projektu: WND-POKL.09.01.02-18-591/09) współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wszystkie zajęcia odbywać się będą w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących Nr 3 ul. Wyspiańskiego 16 a w Rzeszowie w okresie od listopada 2011 do czerwca 2012 r. Zajęcia z języka angielskiego będą realizowane w pięciu dziewięcioosobowych lub dziesięcioosobowych grupach w wymiarze: 52 godz. pracy grupowej dla uczniów klas III oraz 64 godz. dla uczniów klas I i II, w łącznej liczbie 296 godzin. Zajęcia będą prowadzone z wykorzystaniem oprogramowania i sprzętu ICT. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część 1: - przeprowadzenie zajęć z j. angielskiego dla dwóch grup uczniów klas I - II, po 64 godziny w każdej grupie - wszystkie zajęcia realizowane będą od listopada 2011 r. do czerwca 2012 r. Część 2: - przeprowadzenie 64 godzin zajęć z j. angielskiego dla jednej grupy uczniów klas I - II - wszystkie zajęcia realizowane będą od listopada 2011 r. do czerwca 2012 r. Część 3: - przeprowadzenie zajęć z j. angielskiego dla dwóch grup uczniów klas III, po 52 godziny w każdej grupie - wszystkie zajęcia realizowane będą od listopada 2011 r. do kwietnia 2012 r. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część. Dopuszcza się możliwość zaistnienia sytuacji, iż ostateczna ilość grup w danej części zamówienia może być mniejsza niż określona powyżej. Dopuszcza się również możliwość zwiększenia ilości grup w przypadku zgłoszenia się większej ilości uczestników w zależności od wyników rekrutacji uczestników - nastąpi to w formie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy. Zamawiający jest uprawniony do obniżenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy, jeżeli cel Projektu nie zostanie osiągnięty (m. in. w przypadku, gdy co najmniej 80 % uczniów uczestniczących w zajęciach nie poprawi o jeden stopień oceny semestral-nej lub oceny końcowej z języka angielskiego). W sytuacji wskazanej w zdaniu po-przednim powyższe uprawnienie oznacza, że zamawiający może obniżyć wynagro-dzenie należne Wykonawcy proporcjonalnie do liczby uczniów - uczestników zajęć objętych przedmiotem niniejszej umowy prowadzonych przez Wykonawcę, którzy: a) nie poprawili o jeden stopień oceny semestralnej lub oceny końcowej z języka angielskiego w stosunku do ocen uzyskanych w poprzednim roku szkolnym. Powyższe uprawnienie nie przysługuje, gdy uczeń uzyskał w poprzednim roku szkolnym ocenę bardzo dobrą lub wyższą; b) nie ukończyli zajęć objętych przedmiotem niniejszej umowy. Realizacja zajęć wyrównawczych z j. angielskiego 1 . Do obowiązków Wykonawcy należy: a) przygotowanie, przeprowadzenie i opracowanie wyników testu poziomującego przed rozpoczęciem zajęć; b) opracowanie programu zajęć wraz z rozkładem materiału oraz przedstawienie go do akceptacji Zarządowi projektu. Program zajęć musi wykazywać zgodność z harmonogramem projektu oraz opisem celów i działań zawartym we wniosku apli-kacyjnym (w tym: 20% zajęć musi odbyć się z wykorzystaniem sprzętu multimedial-nego); c) przeprowadzenie cyklu zajęć wyrównawczych z języka angielskiego według ustalonego harmonogramu (klasy I i II: środy od 14:15 do 15:55, piątki od 13:20 do 15:00; klasy III: w środy i piątki od 13:20 do 15:00) - z uwzględnieniem przeprowa-dzania i oceniania sprawdzianów. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu. Wyniki sprawdzianów zostaną przedstawione przez Wykonawcę Zarządowi Projektu w terminie do 7 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym sprawdzian został przeprowadzony; d) systematyczne prowadzenie dokumentacji projektowej, w szczególności: aa) dziennika zajęć pozalekcyjnych, bb) dokumentacji dydaktycznej przebiegu zajęć (konspekty, scenariusze, spraw-dziany, prezentacje i inne), cc) karty czasu pracy, dd) comiesięcznego sprawozdania zamieszczanego na stronie www projektu w terminie do 3 dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego sprawoz-danie dotyczy, ee) innej dokumentacji w zależności od potrzeb Zamawiającego; e) uczestnictwo w comiesięcznych spotkaniach zarządu projektu z prowadzącymi zajęcia; f) współpraca z Zarządem, związana z prawidłową realizacją Projektu. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania czynności określonych w punktach 1 - 6 z najwyższą starannością, zgodnie z najlepszą swoją wiedzą i posiadanymi kwalifikacjami. 3. Wykonawca zobowiązuje się ponadto do: a) dbałości o powierzony sprzęt, b) bieżącego sprawdzania obecności uczestników, c) współpracy z kadrą zarządzającą projektem, d) opracowania i wykonania w miarę potrzeb materiałów dydaktycznych dla uczniów, e) systematycznej ewaluacji postępów dydaktycznych uczestników, w tym badania poziomu wiedzy na wejście i na wyjście ucznia do projektu, f) w razie potrzeby przygotowanie bieżących informacji o stanie realizacji zadania. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć. 5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wyko-nawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6. Czynności Wykonawcy w ramach projektu podlegać będą: a) nadzorowi kierownika projektu, b) kontroli zgodności przebiegu czynności wykonywanych w ramach umowy z postanowieniami tej umowy, harmonogramem i założeniami projektu, c) hospitacji przez Zarząd Projektu i instytucje kontrolujące, d) kontroli frekwencji uczestników, e) ewaluacji rezultatów, f) ewaluacyjnym badaniom ankietowym wśród uczestników..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przedmiotem ewentualnego zamówienia uzupełniającego będzie przeprowadzenie wyrównawczych zajęć edukacyjnych z języka angielskiego w ramach projektu Wyspiański - akademia młodych, aktywnych i przedsiębiorczych w łącznej liczbie nie większej niż 148 godzin dydaktycznych uczestników zajęć wyrównawczych w ramach II cyklu projektu: Wyspiański -akademia młodych, aktywnych i przedsiębiorczych (numer projektu: UDAPOKL.09.01.02-18-591/09).
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla części 1, 2 i 3 Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. osobami posiadają-cymi następujące kwalifikacje: a) wykształcenie wyższe i uprawnienia do nauczania języka angielskiego w szkołach ponadgimnazjalnych, b) kwalifikacje pedagogiczne, c) stopień awansu zawodowego: nauczyciel kontraktowy, mianowany lub dyplomo-wany, d) co najmniej 3 letnie doświadczenie w pracy z młodzieżą liceum, technikum lub szkoły wyższej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony druk OFERTA stanowiący załącznik do niniejszej specyfikacji; 2) aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli wykonawca posiada taki wpis.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmian wprowadzonych w umo-wach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca strona, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w związku z którym umowa zostaje zawarta; b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian organizacyjnych po stronie Zamawiającego, w tym w szczególności w jego strukturze organizacyjnej; c) nastąpi zmiana przepisów wpływających na sposób, zakres wykonania umowy; d) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca strona, w tym instytu-cjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, w ramach którego realizowane jest zamówienie; e) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczą-cych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki lub wytycznych i zaleceń Instytucji Za-rządzającej lub Instytucji Pośredniczącej, w szczególności w zakresie sprawozdaw-czości.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.8lo.rzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: VIII Liceum Ogólnokształcącego, ul. Wyspiańskiego 16A
w Rzeszowie - sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2011 godzina 10:00, miejsce: VIII Liceum Ogólnokształcącego, ul. Wyspiańskiego 16A w Rzeszowie - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: projektu (numer projektu: WND-POKL.09.01.02-18-591/09) współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1: - przeprowadzenie zajęć z j. angielskiego dla dwóch grup uczniów klas I - II, po 64 godziny w każdej grupie - wszystkie zajęcia realizowane będą od listopada 2011 r. do czerwca 2012 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: - przeprowadzenie zajęć z j. angielskiego dla dwóch grup uczniów klas I - II, po 64 godziny w każdej grupie - wszystkie zajęcia realizowane będą od listopada 2011 r. do czerwca 2012 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2: - przeprowadzenie 64 godzin zajęć z j. angielskiego dla jednej grupy uczniów klas I - II - wszystkie zajęcia realizowane będą od listopada 2011 r. do czerwca 2012 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2: - przeprowadzenie 64 godzin zajęć z j. angielskiego dla jednej grupy uczniów klas I - II - wszystkie zajęcia realizowane będą od listopada 2011 r. do czerwca 2012 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3: - przeprowadzenie zajęć z j. angielskiego dla dwóch grup uczniów klas III, po 52 godziny w każdej grupie - wszystkie zajęcia realizowane będą od listopada 2011 r. do kwietnia 2012 r..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3: - przeprowadzenie zajęć z j. angielskiego dla dwóch grup uczniów klas III, po 52 godziny w każdej grupie - wszystkie zajęcia realizowane będą od listopada 2011 r. do kwietnia 2012 r..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dotyczącej przebudowy wybranych pomieszczeń w budynku Centrum Studenckiego PRz.
- Wsparcie i asysta techniczna Systemu szyfrowania dla Systemu telekomunikacyjnego Politechniki Rzeszowskiej
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru dla zadania: Rozbudowa DW 989 polegająca na budowie mostu na rz. Stobnica wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową w m. Lutcza
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych oraz krzeseł
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- Dostawa produktów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej dla Osób Przewlekle Psychicznie Chorych w Rzeszowie, ul. Załęska 7a.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Świadczenie usług szkoleniowych dla uczniów i nauczycieli w projekcie: "Kształcenie naszą przyszłością " nr FELD.08.08-IZ.00-0073/23 w podziale na 9 części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
- Przeprowadzenie kursu z obsługi programów graficznych Adobe - "Pakiet graficzny Adobe Illustrator" w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
więcej: Usługi edukacji młodzieży »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.