eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › Dostawa szwów chirurgicznych i materiałów opatrunkowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-04

Nowy Targ: Dostawa szwów chirurgicznych i materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 356040 - 2010; data zamieszczenia: 04.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu , ul. Szpitalna 14, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, tel. 018 2633060, 2633061, faks 018 2633952, 2633950.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszs.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa szwów chirurgicznych i materiałów opatrunkowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szwów chirurgicznych i materiałów opatrunkowych (ilości, parametry zamówienia zostały podane w załączniku numer 3 do SIWZ ze względu na ich szeroki zakres)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.11.10-4, 33.14.11.19-7, 33.14.11.11-1, 33.14.11.27-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.katalogi lub foldery lub opisy takie, których treść będzie potwierdzała spełnienie wymagań Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia. 2. formularz ogólny oferty. 3. formularz cenowy 4. pełnomocnictwo: - jeżeli ofertę podpisują inne osoby niż wynika to z odpisu z właściwego rejestru, - jeżeli Wykonawcy ubiegają się o udzielenie zamówienia wspólnie- art. 23 upzp.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§1 1. Umowa została zawarta na podstawie przeprowadzonego postępowania przetargowego na warunkach określonych w postępowaniu - art. 39 ustawy Prawo zamówień publicznych -Dz. U. nr 19 z dnia 09.02.2004 roku poz. 177 z późn. zmianami. 2. Przedmiotem umowy jest dostawa do siedziby - apteka szpitalna, blok operacyjny Zamawiającego - ul. Szpitalna 14 szwów chirurgicznych, materiałów opatrunkowych zwanych dalej przedmiotem umowy w ilości podanej w załącznikach numer które stanowią integralną część umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości towaru w przypadku zmniejszenia się jego potrzeb, jednakże wartość realizacji przedmiotu zamówienia wyniesie co najmniej 65 %. 4. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy jest dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z ustawą O wyrobach medycznych. §2 1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przedmiot umowy w ilościach i cenach wyszczególnionych w załącznikach numer do niniejszej umowy. 2. Wartość zamówienia netto wynosi:zł. Kwota podatku VAT wynosi:zł. Wartość zamówienia brutto wynosi:zł. 3. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania stałości cen wymienionych w załącznikach numer przez okres obowiązywania umowy, za wyjątkiem niezależnej od Wykonawcy zmiany stawki podatku VAT. W przypadku zmian przepisów dotyczących zmiany stawki podatku VAT, stawka i cena ulegnie zmianie po upływie 7 dni od dnia wpływu pisma wraz z uzasadnieniem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, stosownie do tych przepisów, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. 4. Cena jednostkowa brutto wymieniona w pkt 1 obejmuje wszystkie koszty związane z dostawą w tym koszty zakupu, opakowania, transportu, ubezpieczenia, załadunku, rozładunku, postawienia loco apteka szpitalna, blok operacyjny Zamawiającego, ewentualne opłaty celne, podatek VAT. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość: a) przekształcenia nazwy i innych danych identyfikacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy - w przypadku zmiany tych danych b) rezygnacji Wykonawcy z powierzenia podwykonawcy wykonania części,całości umowy, JEŻELI W REALIZACJI UMOWY UCZESTNICZYĆ BĘDZIE PODWYKONAWCA - w przypadku takiej rezygnacji, c) zmianę numeru katalogowego - w przypadku wprowadzenia nowych,innych numerów katalogowych przez Wykonawcę -dotyczy szwów, d) sposobu konfekcjonowania, a co za tym idzie liczby opakowań - w przypadku zmiany konfekcjonowania przez Wykonawcę, e) obniżenia ceny przez Wykonawcę - w przypadku zmiany cen stosowanych przez Wykonawcę. 6. Zmiana, o której mowa w ust. 5 musi być odpowiednio udokumentowana przez każdą ze stron i obowiązuje po podpisaniu aneksu przez obie strony. §3 1. Umowa zawarta jest na okres 12 miesięcy. 2. W przypadku niezrealizowania dostawy w określonym 12-miesięcznym terminie Zamawiający stosownym aneksem zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu o jakim mowa w ust.1, jednak nie dłużej, niż na okres 6 miesięcy. 3. Dostarczanie partii towaru będzie realizowane przez Wykonawcę według wskazań Zamawiającego dokonywanych pisemnie, telefonicznie lub faksem w ciągu 3 dni roboczych, w godzinach 7:00-14:00 od złożonego zamówienia do siedziby - apteka szpitalna Zamawiającego. W pilnych sytuacjach w ciągu 24 godzin: a) w przypadku szwów - na blok operacyjny Zamawiającego, b) w przypadku materiałów opatrunkowych - do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 4. Partia towaru dostarczana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy i: a) dla szwów - każde opakowanie jednostkowe -saszetka i opakowanie zbiorcze ma zawierać: nazwę asortymentu, numer serii, numer katalogowy lub inne dane identyfikujące produkt, nazwę i adres producenta, termin sterylności nie krótszy niż 24 miesiące od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego, b) dla materiałów opatrunkowych - każda partia towaru ma zawierać: nazwę asortymentu, nazwę i adres producenta, numer serii i termin ważności nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego. 5. Ze strony Zamawiającego poprawną realizację umowy nadzoruje Kierownik Apteki Szpitalnej - Pani Anna Zarzycka - numer telefonu: 18 2633600. 6. Ze strony Wykonawcy osobą odpowiedzialną za realizację zamówień jest Pani,Pan- numer telefonu §4 Zapłata za dostarczoną partię towaru dokonana zostanie poleceniem przelewu w ciągu 30 dni od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego towaru i faktury. Faktura będzie dostarczona w oryginale z 1 kopią. §5 Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku: - dostarczenia towaru złej jakości, w tym nieposiadających informacji o których mowa w §3 ust. 4 lit. a i b, - dostarczenia towaru niezgodnego z umową lub zamówieniem, - dostarczenia towaru w niewłaściwych opakowaniach. §6 1. Przez naruszenie warunków umowy ze strony Wykonawcy strony uznają: - trzykrotną nieterminową lub niezgodną z zamówieniami realizację dostaw, - powtarzające się uchybienia w zakresie jakości dostarczanego przedmiotu umowy, - powtarzające się uchybienia w realizacji warunków umowy, dotyczące m. in. naliczania cen, terminów płatności w wystawianych fakturach za dostawy przedmiotu umowy. 2. Naruszenie przez Wykonawcę któregokolwiek z warunków o których mowa w ust.1 dają Zamawiającemu podstawę do odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym, z winy Wykonawcy. §8 Reklamacje Zamawiającego co do terminowości, ilości, jakości asortymentu -dla szwów: pod pojęciem odpowiednia jakość rozumie się m.in. odpowiednia ostrość igły, nie odkształcanie się igły podczas szycia, zabezpieczenie stabilności igły w imadle, nie zaplatanie się szwu, pamięć skrętu szwu, pewność węzła po zawiązaniu, trwałość połączenia igły z nitką, łatwość otwierania opakowania, zabezpieczenie sterylności, nie strzępienie się nici, łącznie z wymianą towaru na wolny od wad lub uzupełnieniem brakującej partii załatwiane będą w terminie 5 dni od złożonej reklamacji, na koszt i ryzyko Wykonawcy. §9 1. Wykonawca jest zobowiązany do zapłaty kar umownych: -5% wartości niezrealizowanej części umowy - w przypadku odstąpienia Wykonawcy od zawartej umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca; -5% wartości niezrealizowanej części umowy - w przypadku odstąpienia Zamawiającego od zawartej umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca; -0,15% wartości zamówionego przedmiotu umowy nie dostarczonego w terminie za każdy rozpoczęty dzień zwłoki; -5% wartości zamówionego przedmiotu umowy - w przypadku dostarczenia go w innym asortymencie i ilościach. 2. Jeżeli szkoda rzeczywista będzie wyższa niż kara umowna, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłaty Zamawiającemu odszkodowania pokrywającego w całości poniesioną szkodę. 3. Kara umowna naliczona przez Zamawiającego będzie potrącona z przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia. §10 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach - art.145 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy. 3. Niewykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia ze strony Wykonawcy o zakup niezrealizowanej w okresie obowiązywania umowy ilości przedmiotu umowy. §11 1. Wykonawca oświadcza, że przedmiot umowy będzie realizował samodzielnie,w części w całości przez podwykonawcę. 2. Za należyte wykonanie niniejszej umowy odpowiedzialność ponosi Wykonawca. §12 Wykonawca jako wierzyciel z tytułu niniejszej umowy oświadcza, że nie przeniesie wierzytelności wynikającej z wykonania niniejszej umowy na osoby trzecie bez zgody Zamawiającego. §14 W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Kodeks cywilny o ile przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych nie stanowią inaczej. §15 Sądem właściwym dla rozstrzygania ewentualnych sporów będzie Sąd miejscowo właściwy dla Zamawiającego. §16 Umowa została sporządzona w czterech jednobrzmiących egzemplarzach, trzy dla Zamawiającego i jeden dla Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pszs.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych- pok. nr 14 -budynek administracji Zamawiającego- Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu- ul. Szpitalna 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2010 godzina 10:00, miejsce: Dziennik Podawczy- pok. nr 6 -budynek administracji Zamawiającego- Podhalański Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II w Nowym Targu- ul. Szpitalna 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 01 NAZWA: Dostawa szwów chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szwów niewchłanialnych, syntetycznych, poliamidowych, jednowłóknowych ( ilości, parametry zostały podane w załączniku numer 3 do SIWZ ze względu na szeroki ich zakres).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 02 NAZWA: Dostawa szwów chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szwów niewchłanialnych, naturalnych, jedwabnych, powlekanych woskiem plecionych (ilości, parametry zostały podane w załączniku nr 3 do SIWZ ze względu na szeroki ich zakres)..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 03 NAZWA: Dostawa szwów chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szwów wchłanialnych, syntetycznych polifilamentowych z kwasu poliglikolowego i polimlekowego z powleczeniem antybakteryjnym, okres podtrzymywania tkankowego do 35 dni, czas wchłaniania 56-70dni ( ilości, parametry zostały podane w załączniku numer 3 do SIWZ ze względu na szeroki ich zakres).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 04 NAZWA: Dostawa szwów chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szwów wchłanialnych, syntetycznych powlekanych, plecionka kwasu poliglikologowego i polimlekowego, okres wchłaniania 56-70dni ( ilości, parametry zostały podane w załączniku numer 3 do SIWZ ze względu na szeroki ich zakres).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 05 NAZWA: Dostawa zestawów specjalistycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: a)zestawu szewnego- taśma wchłanialna, poliestrowa, pleciona, powlekana, zestaw stosowany w niewydolności cieśniowo- szyjkowej macicy, b)szwu niewchłanialnego, syntetycznego, jednowłóknowego, polipropylenowego, śródskórnego z dwoma różnego koloru klipsami fliksacyjnymi, c) taśmy wchłanialnej z kwasu poliglikolowego do szycia narządów miąższowych okres wchłaniania między 60-90 dni, d) zestawu szewnego odbarczającego - 2 owalne wyściłane - obciążające płytki powlekany drut stalowy z 2 igłami tnącymi, ( ilości, parametry zostały podane w załączniku numer 3 do SIWZ ze względu na szeroki ich zakres).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 06 NAZWA: Dostawa szwów chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szwów wchłanialnych, glikonat, jednowłóknowych, niepowlekanych okres wchłaniania 60-90 dni ( ilości, parametry zostały podane w załączniku numer 3 do SIWZ ze względu na szeroki ich zakres).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 07 NAZWA: Dostawa szwów chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szwów wchłanialnych, syntetycznych, powlekanych plecionka kwasu poliglikolowego poz. 1-15 okres wchłaniania między 60-90 dniem, okres podtrzymywania tkankowego 21 dni, poz. 16-23 okres wchłaniania do 42 dni, okres podtrzymywania tkankowego 5 dni ( ilości, parametry zostały podane w załączniku numer 3 do SIWZ ze względu na szeroki ich zakres).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 08 NAZWA: Dostawa szwów chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szwów wchłanialnych, syntetycznych, powlekanych, plecionka kwasu glikolowego i mlekowego okres wchłaniania między 56-70 dniem, okres podtrzymywania tkankowego 25% po 28 dniach ( ilości, parametry zostały podane w załączniku numer 3 do SIWZ ze względu na szeroki ich zakres).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 09 NAZWA: Dostawa szwów chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szwów wchłanialnych, syntetycznych z polidioksanonu, jednowłóknowych, antybakteryjnych okres wchłaniania 182 -238 dni, okres podtrzymywania tkankowego ok. 90 dni ( ilości, parametry zostały podane w załączniku numer 3 do SIWZ ze względu na szeroki ich zakres).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa szwów chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szwów niewchłanialnych, syntetycznych poliamidowych, plecionych, powlekanych woskiem (ilości, parametry zostały podane w załączniku numer 3 do SIWZ ze względu na szeroki ich zakres).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa szwów chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szwów wchłanialnych, syntetycznych z poliglekapronu, jednowłóknowych, antybakteryjnych, okres wchłaniania 90-120 dni, okres podtrzymywania tkankowego ok. 21 dni ( ilości, parametry zostały podane w załączniku numer 3 do SIWZ ze względu na szeroki ich zakres).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa szwów chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szwów niewchłanialnych, syntetycznych, poliestrowych, niepowlekanych, plecionych ( ilości, parametry zostały podane w załączniku numer 3 do SIWZ ze względu na szeroki ich zakres).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa hydrożelowych opatrunków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa hydrożelowych opatrunków, jałowych, schładzających ( ilości, parametry zostały podane w załączniku numer 3 do SIWZ ze względu na szeroki ich zakres).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa kompresów, tupferów, podkładów, setonów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kompresów, tupferów, podkładów, setonów ( ilości, parametry zostały podane w załączniku numer 3 do SIWZ ze względu na szeroki ich zakres).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa gazy, serwet, kompresów, waty, opasek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa gazy, serwet, kompresów, waty, opasek ( ilości, parametry zostały podane w załączniku numer 3 do SIWZ ze względu na szeroki ich zakres).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa jałowych opatrunków, taśm samoprzylepnych, przylepców na włókninie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jałowych opatrunków, taśm samoprzylepnych, przylepców na włókninie ( ilości, parametry zostały podane w załączniku numer 3 do SIWZ ze względu na szeroki ich zakres).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawa kompresów z włókniny, siatkowych rękawów opatrunkowych, serwet operacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kompresów z włókniny, siatkowych rękawów opatrunkowych, serwet operacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Dostawa wchłanialnego wosku kostnego do hamowania krwawień.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wchłanialnego wosku kostnego do hamowania krwawień ( ilości, parametry zostały podane w załączniku numer 3 do SIWZ ze względu na szeroki ich zakres).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Dostawa opatrunków z maścią zawierającą srebro metaboliczne, kompresów o dużej chłonności i działaniu wyściełającym, kompresów ocznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa opatrunków z maścią zawierającą srebro metaboliczne, kompresów o dużej chłonności i działaniu wyściełąjącym, kompresów ocznych ( ilości, parametry zostały podane w załączniku numer 3 do SIWZ ze względu na szeroki ich zakres).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Dostawa opasek gipsowych, opasek pod gips.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa opasek gipsowych, opasek pod gips ( ilości, parametry zostały podane w załączniku numer 3 do SIWZ ze względu na szeroki ich zakres).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Dostawa hemostatycznych, sterylnych, wchłanialnych gąbek żelatynowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa hemostatycznych, sterylnych, wchłanialnych gąbek żelatynowych ( ilości, parametry zostały podane w załączniku numer 3 do SIWZ ze względu na szeroki ich zakres).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Dostawa sterylnych hemostatycznych siatek, macierzy hemostatycznej, jałowych wacików do zabiegów neurochirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sterylnych hemostatycznych siatek, macierzy hemostatycznej, jałowych wacików do zabiegów neurochirurgicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.