Ogłoszenie z dnia 2015-02-17
Oleszyce: Modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Oleszyce, wraz z rozbudową sieci wodociągowej w m. Oleszyce, remontem sieci wodociągowej i budynku SUW w m. Stare Sioło i przebudową sieci wodociągowej w m. Oleszyce, Stare Oleszyce i Borchów
Numer ogłoszenia: 35776 - 2015; data zamieszczenia: 17.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Oleszycach , ul. Nasienna 10, 37-630 Oleszyce, woj. podkarpackie, tel. 166315164.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.oleszyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Oleszyce, wraz z rozbudową sieci wodociągowej w m. Oleszyce, remontem sieci wodociągowej i budynku SUW w m. Stare Sioło i przebudową sieci wodociągowej w m. Oleszyce, Stare Oleszyce i Borchów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Modernizacja oczyszczalni ścieków w m. Oleszyce Zakres robót obejmuje modernizacje ścieków typu HYDROVIT SI o wydajności 2 x 450 m3/d. W zakres zadania wchodzi: 1.Budynek jednokondygnacyjny o konstrukcji stalowej wraz z pomostem. Parametry budynku: - długość 5,50 m; szerokość 3,40 m2 ; kubatura 170,30 m3 2. Montaż maszyn i urządzeń dla ciągu obróbki osadu. B. Remont sieci wodociągowej i budynku SUW w m. Stare Sioło Zadanie obejmuje: Remont sieci wodociągowej O 110x4,2- 235,00 mb; O280x10,8 - 842,00 mb, oraz hydranty nadziemne O80 nadziemny 3 szt; Remont studni wierconych ( czyszczenie chemiczne i mechaniczne ) - szt 3 Wykonanie przyłącza hydraulicznego i zasilania elektrycznego i sterowanie. Remont istniejącego budynku SUW , wydzielenie pomieszczeń: technicznego, chlorowni, magazynu reagentów i hale pomp Budowę nowego układu technologicznego dla studni S-2;S-3;S-5 o wydajności maksymalnej 32 m3/h. C. Przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Oleszyce Zakres robót obejmuje wymianę zasuw O 90 5 szt; O110 5 szt; O 160 2 szt; O 200 1 szt. i hydrantów O80 nadziemny 1 szt. D. Przebudowa sieci wodociągowej e miejscowości Stare Oleszyce Zakres robót obejmuje wymianę zasuw O110 2 szt; i hydrantów O80 nadziemny 5 szt. E. Przebudowa wodociągu w miejscowości Borchów Wymiana i montaż zasuw O 90 - 5 szt; O110 3 szt. i hydrant O80 nadziemny 1 szt. Wykonanie studni wodomierzowej o śr O1200 mm z PE o głębokości 1,80 m wraz z wodomierzem. F. Rozbudowa wodociągu w miejscowości Oleszyce Wykonanie odcinka sieci wodociągowej z rur PE 110 o łącznej długości 1171 m i wymianę dwóch odcinków sieci o łącznej długości 56 m. G. Obsługa geodezyjna wraz z inwentaryzacją powykonawczą..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.25.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów oczyszczania ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 50 000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się należytym wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie a) co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na przebudowie lub modernizacji istniejących (czynnych) oczyszczalni ścieków o minimalnej średniej wydajności 900 m3/dobę każda w zakresie przebudowy co najmniej części mechanicznej oczyszczalni (tj. sita lub kraty), instalacji napowietrzania oraz gospodarki osadowej w tym co najmniej jednej kompletnej instalacji odwadniania osadów. Wartość z każdej z w/w robót to minimum 1 500 000 zł brutto b) co najmniej dwóch robót budowlanych polegających na przebudowie lub modernizacji istniejących (czynnych) stacji uzdatniania wody pracujących na wodach wgłębnych w technologii filtracji ciśnieniowej o wydajności układu co najmniej 30m3/h przy czym zakres musi obejmować co najmniej roboty budowlano - montażowe, montaż układu technologicznego ( filtry ciśnieniowe ) oraz budowę lub modernizację studni ujściowych. Wartość z każdej z w/w robót to minimum 1 000 000 zł brutto Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) wykonawcy wykażą się opłaconą polisą, a w przypadku jej braku - innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 5 000 000,00 zł. b) Wykonawca wykaże się posiadaniem w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo-kredytowej, środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 3 000 000 złotych (słownie: trzy miliony złotych).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dowód wniesienia wadium
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres gwarancji na wykonaną inwestycję - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie anek?su do umowy, pod rygorem nieważności. Zmiany istotne umowy nie mogą naruszać postanowień zawartych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Poza zmianami określonymi w §5 niniejszej umowy, dopuszcza się również zmianę terminu realizacji niniejszej umowy. Zmiana terminu dopuszczalna jest wyłącznie z przyczyn: błędów projektowych, niekorzystnych warunków geologicznych których nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, konieczności wstrzymania prac ze względu na znaleziska archeologiczne, wystąpienia w czasie realizacji i na terenie objętym czynnościami wykonawcy robót klęski żywiołowej lub niekorzystnych warunków pogodowych z wyłączeniem okresu zimowego, zmian w zasadach finansowania zamówienia. W przypadku wystąpienia niniejszych przesłanek termin realizacji wydłuża się maksymalnie o czas na jaki roboty zostały wstrzymane. 3. Zamawiający dopuszcza konieczność wprowadzenia zmian wynikających ze zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego oraz zmiany wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. 4. Dopuszcza się zmianę osób stanowiących kluczowy personel Wykonawcy. Zmiana może nastąpić na wniosek Wykonawcy, zawierający uzasadnienie zmiany oraz dokumenty potwierdzające, iż wskazane osoba spełnia warunki udziału w postępowaniu w ramach, którego Wykonawcy udzielono niniejszego zamówienia. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy w przypadku konieczności zmian projektowych z przyczyn niezależnych od stron Rozliczenie takowych robót nastąpi kosztorysem powykonawczym.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.oleszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Oleszyce, ul. Rynek 1, 37-630 Oleszyce, Pokój nr 11.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Oleszyce, ul. Rynek 1, 37-630 Oleszyce, Pokój nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 w ramach działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.