eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Sącz › Przebudowa ul. Długoszowskiego w Nowym Sączu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-22

Nowy Sącz: Przebudowa ul. Długoszowskiego w Nowym Sączu
Numer ogłoszenia: 35791 - 2010; data zamieszczenia: 22.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Dróg , ul. Gorzkowska 30, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018-4427967, faks 018 4427800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.nowysacz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Długoszowskiego w Nowym Sączu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: a.droga- od hm 0+10,11 do hm 12+55,20. Jezdnia szerokości 6,0 m oraz obustronne chodniki szerokości 2,0 m. Ze względu na obustronną pełną zabudowę i okazałe ogrodzenia przyjęto zasadę, iż na odcinkach gdzie - chcąc zachować ogrodzenie - chodnik nie będzie węższy niż 1,5 m - ogrodzenia nie będą przestawiane. Powierzchnia jezdni ulicy wynosi 7679 m2 Powierzchnia chodników 3919 m2 Powierzchnia wjazdów 1329 m2 Konstrukcja nawierzchni: a)jezdnia ulicy Długoszowskiego: - asfaltobeton o strukturze zamkniętej 5 cm - asfaltobeton o strukturze otwartej 13 cm - tłuczeń kamienny 20 cm - grunt stabilizowany cementem oraz płynem EN-1- Rm=2,5 MPa 25 cm b) wjazdy do posesji: - betonowa kostka brukowa w kolorze szarym 8 cm - podsypka cementowo - piaskowa 5 cm - pospółka stabilizowana mechanicznie 35 cm c) chodniki - betonowa kostka brukowa w kolorze szarym 6 cm - podsypka piaskowa 5 cm - żwir stabilizowany mechanicznie 20 cm b.roboty elektryczne kablowe: -przełożenie i zabezpieczenie kabli nn w obrębie parkingu przy Skansenie oraz w chodniku w kierunku ul. Prażmowskiego -przełożenie i zabezpieczenie kabli nn w związku z przebudową słupów linii napowietrznej -zabezpieczenie istniejących kabli nn na wejściach na słupy przy skrzyżowaniach z innym uzbrojeniem energetycznym i sanitarnym oraz przy przejściach pod przebudowywaną ulicą i wjazdami do posesji c.przebudowa sieci napowietrznej nn: -wymiana słupów linii napowietrznej ze względu na stan techniczny -wymiana słupów linii napowietrznej ze względu na kolizję z projektowaną ulicą -wymiana przewodów napowietrznych na przewody izolowane AsXS 4x70mm2 -wymiana przyłączy na przyłącza wykonane przewodami AsXS -montaż ochronników przeciw-przepięciowych na słupach z odejściami kablowymi d.przebudowa oświetlenia ulicznego: -rozdzielnie zasilających obwodów oświetlenia ulicznego zarówno w stacji trafo FALKOWA 01 jak i innych stacjach, nie wymagają przebudowy -na projektowanych docelowo słupach napowietrznej sieci energetycznej nn, projektuje się obwody oświetlenia ulicznego wykonane przewodem AsXS 2x35mm2 -projektuje się oprawy o szerokim kącie rozsyłu światła PHILIPS SGP 340 PC TP P3X ze źródłem 1xSON-TPP 150W - oprawy będą montowane na wysięgnikach W-O1 e.przebudowa kanalizacji teletechnicznej i przebudowa przyłączy telefonicznych: -zarówno istniejąca jak i projektowana kanalizacja jest dwuotworowa wykonana z rur PCV 100 ze studzienkami SKR2. Do przebudowanej kanalizacji wciągnięte zostanie okablowanie teletechniczne zgodne z istniejącą konfiguracją -istniejące przyłącza do budynków ze słupów które zostały przestawione ze względu na przebudowę ulicy, zostaną także przebudowane f.usunięcie kolizji z siecią wodociągową i kanalizacją sanitarną: -przekładki odcinków sieci wodociągowej począwszy od hm 1+13 do hm 10+15 ulicy, oraz przekładkę pięciu odcinków kanału sanitarnego od hm 6+60 do hm 13+54 -przekładki pięciu odcinków istniejącego wodociągu o160mm w miejscach kolidujących ze studzienkami wpustów ulicznych nowoprojektowanej kanalizacji deszczowej (dostosowanej do przebiegu modernizowanej ulicy) -sieć wodociągową należy wykonać z rur polietylenowych trójwarstwowych do przesyłania wody szeregu SDR 11 typ TS o średnicach od 25 do 110mm produkcji wytwórni WAVIN lub równoważnych -kanał sanitarny zostanie przełożony również na pięciu odcinkach. Odcinek S1 - S7 o średnicy o300mm, z uwagi na korektę trasy ulicy w tym rejonie i udostępnienie miejsca pod chodnikiem nowoprojektowanej kanalizacji teletechnicznej. Odcinek S8 - S15 o200mm, ze względu na kolizje z pozostałym uzbrojeniem podziemnym istniejącym i projektowanym, oraz dla umożliwienia przejścia pod przebudowywanym przepustem okularowym (dotyczy odcinka S17 - S19) -zaprojektowano rury kanalizacyjne PVC-U SDR 34 (szereg ciężki S) o250 x 6,2mm. Łączenie rur kielichowe wciskowe na uszczelkę gumową (rodzaj P) -uzbrojenie kanału stanowić będą studzienki kanalizacyjne z rur karbowanych o600mm zamkniętych dennicą i zakończonych włazem żeliwnym D 400. Podłączenia do studzienek kanalizacyjnych rurami o160mm g.usunięcie kolizji z siecią gazową: -gazociąg będzie budowany na terenie zabudowanym, tj. zaliczonym do I klasy lokalizacji, wykonany będzie z rur polietylenowych, przewidywane maksymalne ciśnienie robocze MOP = 0,4 MPa - gazociąg średniego ciśnienia, szerokość strefy kontrolowanej wynosi 1,0 m gdzie linia środkowa strefy pokrywa się z osią gazociągu -ponadto projektuje się wykonanie 8 przekroczeń gazociągiem ulicy Długoszowskiego wraz ze skrzyżowaniami z istniejącym i projektowanym uzbrojeniem podziemnym tj. kanalizacją sanitarną i deszczową, wodociągiem czy kanalizacją teletechniczną. W obrębie przekroczeń gazociąg zostanie zabezpieczony rurami ochronnymi z PE HD80 SDR 17,6 o średnicy 250x14,2 (dla rury przewodowej o160x14,6) oraz o średnicy110x6,3 (dla pozostałych średnic) h.budowa kanalizacji deszczowej: -zaprojektowano dwa odcinki kanału opadowego. Pierwszy z wylotem do rzeki Kamienicy (w km 3+269 rzeki). Kanał będzie przebiegał wzdłuż ul. Prażmowskiego. Do tego kanału zostanie włączony przewidywany do realizacji kanał deszczowy z ul. Jamnickiej (poza zakresem niniejszego opracowania). Następnie trasa kanału przebiega ulicą Długoszowskiego do hm 6+45 ulicy. Pozostały odcinek kanału deszczowego w tej ulicy objęty niniejszym projektem (od hm 6+53,5 do hm 12+69,50 ulicy) zostanie włączony do kanału d=800mm odwadniającego osuwisko. Ponadto w projekcie przewidziano likwidację przepustu okularowego 2xo800mm znajdującego się w rejonie wjazdu do skansenu. W jego miejsce zostanie wbudowany odcinek kanału z rury HEL-COR o1200 mm. Odcinek ten zostanie włączony do istniejącego kanału o1200mm z rur HEL-COR, a od strony wlotu rowu (przy wjeździe do skansenu) zakończony zostanie murkiem czołowym z wlotem zabezpieczonym kratą rzadką -nie jest wymagane podczyszczanie ścieków deszczowych. Jednak dla ograniczenia zawiesin w odpływie zaprojektowano osadniki w studzienkach wodościekowych -odcinek kanału wzdłuż ul. Prażmowskiego zostanie wykonany z rur betonowych WIPRO o średnicy d=0,80m i 0,60m. W dalszym ciągu z rur kielichowych kanalizacyjnych PVC-U SDR 41 (szereg średni N) o średnicach od d=500mm do d=315mm -projektuje się studzienki włazowe z kręgów betonowych o średnicy D=1,50m (dla rur dn=0,80m) i D=1,20m (dla rur dn=0,60m). Dla kanału z rur PVC-U należy stosować studzienki z rur PE karbowanych. Będą to studzienki włazowe o1000mm (dla rur o średnicy dn=500mm), o600mm (dla rur o średnicu dn=400mm) i o425mm dla mniejszych średnic. Studzienki będą miały dennice z wyprofilowaną kinetą i zakończone włazami żeliwnymi D - 400. Studzienki włazowe D=1,5 -1,0m będą wyposażone z żeliwne stopnie włazowe lub drabinki stalowe -ściany zewnętrzne studzienek i kanału betonowego należy izolować bitizolem R+P. Odprowadzenie wód opadowych z jezdni (oraz chodników) ulicy odbywać się będzie do wpustów ściekowych ulicznych osadzanych na studzienkach wodościekowych o425mm z rur PE z osadnikiem o głębokości 1,0m -podłączenia studzienek wodościekowych do studzienek kanalizacyjnych należy wykonać rurami PVC-U oSDR 41 (szereg średni N). Wylot kanału do rzeki Kamienicy będzie wykonany w postaci muru oporowego betonowego ze skrzydełkami i wypadem. Na wylocie zostanie zamontowana klapa zwrotna D=800mm wykonana z polietylenu HDPE.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego,dotychczasowemu wykonawcy.Nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego,polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100 ) - nie później niż w terminie składania ofert

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pod uwagę będą brane oferty wykonawców: którzy w ciągu 5 ostatnich lat wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli przynajmniej 2 zamówienia swoim rodzajem i wartością odpowiadające przedmiotowi zamówienia, polegające na budowie, przebudowie, remoncie ulicy, drogi

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pod uwagę będą brane oferty wykonawców: którzy dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi: -WMB min. 100Mg/h lub zapewnienie dostawy betonu asfaltowego z wytwórni położonej w uzasadnionej technologicznie odległości - należy podać lokalizację WMB -spycharka gąsienicowa -koparka gąsienicowa -równiarka samojezdna -walec samojezdny wibracyjny -walec samojezdny statyczny -walec samojezdny ogumiony -rozkładarka mas bitumicznych sterowana elektronicznie -sprężarka powietrza -zagęszczarka wibracyjna -samochód samowyładowczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pod uwagę będą brane oferty wykonawców: dysponujących osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. uprawnionych do sprawowania funkcji: kierownik budowy robót drogowych, kierownik robót dla sieci kanalizacyjnej i sieci gazowej, kierownik robót energetycznych i teletechnicznych- posiadający uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz legitymujący się dokumentami potwierdzającymi przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Pod uwagę będą brane oferty wykonawców: a)którzy posiadają środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000 zł lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 1 000 000 zł, b)którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

szczegółowy kosztorys ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku wystąpienia następujących warunków: a.ograniczenia,rezygnacji lub zwiększenia zakresu robót, b.konieczności przedłużenia terminu wykonania umowy z powodu konieczności zmiany terminu w przypadku wystąpienia tzw. siły wyższej tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, warunków atmosferycznych uniemożliwiających zachowanie technologii wykonania robót a także w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, koniecznych do wykonania podstawowego zakresu zadania oraz konieczności wprowadzenia zmian ilościowych do przedmiaru robót na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, zmian technologii wykonania robót lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla Zamawiającego, przy zachowaniu niepogorszonych standardów jakościowych, konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów administracji architektoniczno-budowlanej np. nadzoru budowlanego, PIP, Konserwatora Zabytków itp. wydanych stosownie do ich właściwości, c.zmiana danych podmiotowych dotyczących kierownika budowy i robót, inspektora nadzoru

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzd.nowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Dróg Nowy Sącz ul.Gorzkowska 30 pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Miejski Zarząd Dróg Nowy Sącz ul.Gorzkowska 30 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.