Ogłoszenie z dnia 2011-10-30
Gliwice: Świadczenie obsługi księgowej dla podmiotów ekonomii społecznej współpracujących z Inkubatorami Społecznej Przedsiębiorczości - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 358246 - 2011; data zamieszczenia: 30.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gliwickie Centrum Organizacji Pozarządowych, ul. Jagiellońska 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 0-32 238 24 55, faks 0-32 231 19 56.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie obsługi księgowej dla podmiotów ekonomii społecznej współpracujących z Inkubatorami Społecznej Przedsiębiorczości - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi księgowej dla 2 podmiotów ekonomii społecznej współpracujących z Inkubatorem Społecznej Przedsiębiorczości w Gliwicach i Tychach.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.10.00 - Usługi księgowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pt. ,,Sieć Inkubatorów Społecznej Przedsiębiorczości,, jest finansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - Działanie 7.2 ,,Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.2. /Wsparcie ekonomii społecznej/..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Świadczenie obsługi księgowej dla 2 podmiotów ekonomii społecznej współpracujących z Inkubatorem Społecznej Przedsiębiorczości w Gliwicach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Finansowo - Szkoleniowe UNION Sp. z o.o., Al. Korfantego 2, 40-004 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13176,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16074,72
Oferta z najniższą ceną: 16074,72 / Oferta z najwyższą ceną: 16074,72
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Świadczenie obsługi księgowej dla 2 podmiotów ekonomii społecznej współpracujących z Inkubatorem Społecznej Przedsiębiorczości w Tychach
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Centrum Finansowo - Szkoleniowe UNION Sp. z o.o., Al. Korfantego 2, 40-004 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13176,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16074,72
Oferta z najniższą ceną: 16074,72 / Oferta z najwyższą ceną: 16074,72
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia jest udzielenie zamówień uzupełniających, które były przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego, będzie udzielone wykonawcy zamówienia podstawowego wyłonionego w przetargu nieograniczonym. Powyższe wskazuje na spełnienie wszystkich przesłanek określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych koniecznych do udzielenia zamówienia uzupełniającego.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG-1200.2712.13.2025 Usługa wykonania materiałów promocyjnych
- Usługa prowadzenia i obsługi szaletów miejskich w Gliwicach
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego na samolotach wielosilnikowych, tłokowych klasy MEP(L) (...) . Znak sprawy DZPZ.283.24.2025.EK
- Opracowanie koncepcji architektoniczno-urbanistycznej dla budowy kompleksu budynków mieszkalnych przy ul. Pszczyńskiej w Gliwicach. Pełna nazwa znajduje się w dokumentacji postępowania
- wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej dla lokali mieszkalnych 2,5,6 przy ul. Piwnej 7 w Gliwicach. (Pełna nazwa zadania w dokumentacji).
więcej: przetargi w Gliwicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.