eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa opatrunków i sprzętu medycznego jednorazowego



Ogłoszenie z dnia 2008-12-10

Warszawa: Dostawa opatrunków i sprzętu medycznego jednorazowego
Numer ogłoszenia: 358523 - 2008; data zamieszczenia: 10.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Niepublicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej Caritas Archidiecezji Warszawskiej , ul. Krakowskie Przedmieście 62, 00-322 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 826 56 04 wew. 248, faks 0-22 826 56 04 wew. 201.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ressacramiser.caritas.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opatrunków i sprzętu medycznego jednorazowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1. Materiały opatrunkowe 1Gaziki niejałowe 10x10 x 100 op 400 2Gaziki niejałowe 7,5x7,5 x 100 op 270 3Gaziki 5x5 x 100 op 48 4Gaziki jałowe x 9x 9 x 3szt op 1200 5Gaziki jałowe 7x7 x 3szt op 1200 6Gaziki jałowe 5x5 x 3szt op 10 7Gaza jałowa 1m szt 100 8Gaza jałowa 0,5 m szt 100 9Wata bawełniano - wiskozowa 500 g szt 10 10Lignina arkusze x 5kg szt 50 11Opaska dziana 5 cm 12Opaska dziana 10 cm op 5 13Opaska dziana 15 cm op 5 14Maska chiryrgiczna trójwarstwowa wiązana x 50szt szt 200 15Maska chiryrgiczna trójwarstwowa z gumką x 50szt szt 200 16Venaplast x 50 szt 200 17Plaster typu Hypafix 10x10 op 400 18Plaster typu Hypafix 10x15 op 400 19Plaster typu Hypafix 10x 20 op 100 20Fartuch jednorazowy ochronny szt 2000 21Prześcieradło jednorazowe szt 1000 22Serweta jednorazowa jałowa 45x75 szt 50 Pakiet nr 2 Sprzęt nedyczny jednorazowy 1Igły 0,7 x100szt op 96 2Igły 0,8 x 100 op 96 3Igły 0,9 x 100 op 48 4Igły 1,1 x100 op 48 5Strzykawki 2ml x 100szt. op 96 6Strzykawki 5ml x 100szt. op 96 7Strzykawki 10 ml x 100szt. op 60 8Strzykawki 20 ml x 100szt. op 60 9Strzykawki Janett 100ml Polfa op 96 10Venflony 0,7 x 50szt żółte szt 100 11Venflony 0,8 x 50szt niebieskie szt 400 12Venflony 1,0 x 50szt różowe op 400 13Venflony 1,2 x 50 szt zielone op 400 14Venflony 2,0 x 50 szt pomarańczowe szt 200 15Pojemniki na zurzyty sprzęt medyczny 1l szt 1000 16Pojemniki na zurzyty sprzęt medyczny 0,7l szt 1000 17Cewniki Foleya rozm 18 x 10szt op 40 18Cewniki Foleya rozm 20 x 10szt op 40 19Cewniki Foleya rozm 22 x 10szt op 40 20Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych rozm 14 op 40 21Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych rozm 16 op 40 22Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych rozm 18 op 50 23Zgłębnik żołądkowy rozm.14 szt 20 24 Zgłębnik żołądkowy rozm.16 szt 30 26Gazik do dezynfekcji x 100szt op 96 27Kieliszki do leków tworzywo szt 150 28Szpatułki drewniane x 100 x20 op 29Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych x 2000szt 30Worki do dobowej zbiórki moczu x 10 szt 500op 31Wieszaki do worków na mocz 100 op 32Koreczki 1000 szt 33Maski do tlenu dla dorosłych x 50 szt 34Wąs do tlenu x 100szt 35Mini/spayki x 500szt 36Jałowy przyrząd do pobierania aspitantu z drzewa oskrzelowego na posiew 100 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.12 - Plastry 33.14.11.15 - Wata medyczna 33.15.71.10 - Maski tlenowe 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.12.40 - Akcesoria cewnikowe 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.12.20 - Kaniula .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I SPOSOBU OCENY ICH SPEŁNIANIA: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy w tym: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają konieczność posiadania takich uprawnień,, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c)znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków wymienionych w pkt. 11.1 SIWZ dokonywana będzie na podstawie załączonego do oferty oświadczenia o treści określonej w załączniku nr 3 do SIWZ oraz pozostałych dokumentów wymienionych w pkt 13.2 SIWZ, według formuły spełnia / nie spełnia. Jeżeli z treści w/w oświadczenia oraz dokumentów określonych w pkt. 13.2 SIWZ wynikać będzie, że Wykonawca spełnia warunki, których mowa w pkt. 11.1 SIWZ Zamawiający uzna, że zostały one spełnione.W przypadku kiedy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, stosuje się art. 23 ust. 2 i 3 Ustawy. Oznacza to, iż każdy z takich Wykonawców powinien samodzielnie spełniać warunek określony w pkt 11.1 lit d). Pozostałe warunki Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty załączone muszą być: a) aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisania do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału wymienionych w art. 22 ust.1 Ustawy Prawa zamówień publicznych ( zgodne w treści załącznikiem nr 3 do SIWZ), Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 13.2 lit a) do SIWZ składa dokument lub dane wystawione w kraju , w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10.3 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionej wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia ofert przez Wykonawców wspólnie do oferty winny być ponadto załączone: oryginał pełnomocnictwa, z określeniem zakresu umocowania, do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie lub umowa konsorcjum, jeżeli takie pełnomocnictwo wynika z umowy konsorcjum,wszystkie dokumenty wskazane Specyfikacji, dotyczącej każdej z osób/podmiotów ubiegających się wspólnie o zamówienie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ressacramiser.caritas.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Strona internetowa WWW.ressacramiser.caritas.pl zakładka przetargi.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat ZNZOZ Caritas A.W..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.