eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielec › Usługa szkolenia komputerowego Projektowanie 2D i 3D

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-10-30

Mielec: Usługa szkolenia komputerowego Projektowanie 2D i 3D
Numer ogłoszenia: 360334 - 2014; data zamieszczenia: 30.10.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 334020 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. F. Chopina 16A, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 017 7880065, faks 017 7880069.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkolenia komputerowego Projektowanie 2D i 3D.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa wymieniona w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010r. W sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. Nr 12 z 2010r. poz. 68) na przeprowadzenie szkolenia Projektowanie 2D i 3D Kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 80533100-0- usługi szkolenia komputerowego. 2.Przedmiot zamówienia stanowi usługa przeprowadzenie szkolenia dla 14 osób bezrobotnych. Uczestnikami szkolenia będą osoby skierowane przez Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu z wykształceniem min. średnim, posiadające umiejętność obsługi komputera, które nie posiadają przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku związanym z kierunkiem szkolenia. Przed rozpoczęciem szkolenia uczestnicy zostaną skierowani przez PUP w Mielcu na badania lekarskie, Powiatowy Urząd Pracy pokryje koszty tych badań. 3.Wymagana liczba godzin usługi szkoleniowej dla każdego uczestnika - 120 godzin zegarowych. 4.Szkolenie powinno być przeprowadzone następująco: Moduł Autocad (2D i 3D) w wymiarze 50 godzin, w tym egzamin ATC dla 14 osób, Moduł Autodesk Inventor (bazowy i zaawansowany) w wymiarze 70 godzin, w tym egzamin ATC dla 7 osób, Moduł Autodesk 3ds Max (bazowy i zaawansowany) w wymiarze 70 godzin, w tym egzamin ATC dla 7 osób. 5.W liczbę godzin szkolenia wlicza się egzamin ATC. 6.Szkolenie rozpoczyna się modułem Autocad dla wszystkich uczestników jednocześnie tj 14 osób. Po zrealizowaniu modułu uczestnicy szkolenia zostaną podzieleni na dwie grupy 7 osobowe, z których jedna realizuje moduł Autodesk Inventor, a druga moduł Autodesk 3ds Max. 7.Szkolenie z modułu Autodesk Inventor i modułu Autodesk 3ds Max odbywają się w tym samych terminie. 8.Wykonawca zapewni uczestnikom przystąpienie do egzaminu ACC z modułu Autocad 2D i 3D. Wykonawca pokryje koszty pierwszego przystąpienia do egzaminu ACC. 9.Egzamin ACC powinien być przeprowadzony poza godzinami realizacji szkolenia lub po zakończeniu szkolenia. 10.W przypadku gdy egzamin ACC zostanie przeprowadzony po zakończeniu szkolenia Wykonawca na dzień egzaminu ubezpieczy uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z egzaminem oraz w drodze do miejsca egzaminu i z powrotem. 11.Zajęcia powinny odbywać się codziennie (bez sobót, niedziel, dni ustawowo wolnych od pracy) przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu. Za godzinę zegarową zajęć uznaje się zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę liczącą średnio 15 minut. Zamawiający dopuszcza aby dzień 10 listopada był dniem wolnym od zajęć. 12.Zamawiający nie dopuszcza bloków tematycznych nie związanych bezpośrednio z kierunkiem szkolenia w postaci np. warsztatów poszukiwania pracy, przedsiębiorczości, itp. 13.Wykonawca musi posiadać status Autoryzowanego Centrum Autodesk. 14.Zamawiający nie dopuszcza nauki programów przez uczestników szkolenia na wersji darmowej, testowej, edukacyjnej. 15.Uczestnicy, którzy ukończą szkolenie otrzymają zaświadczenie zgodne z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 667) zawierające: numer z rejestru; imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej szkolenie, formę i nazwę szkolenia; okres trwania szkolenia; miejsce i datę wydania zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie umiejętności lub kwalifikacji; tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych; podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 16. Uczestnicy, którzy uzyskają pozytywny wynik egzaminu ATC otrzymają Certyfikat Ukończenia Szkolenia jednostki szkoleniowej. 17.Uczestnicy, którzy zdadzą egzamin certyfikujący(ACC) otrzymają certyfikat Firmy Autodesk. 18.Wykonawca zapewnia dla każdego uczestnika szkolenia: materiały dydaktyczne (w tym książka i skrypty) niezbędne przy realizacji szkolenia (dodatkowo jeden komplet materiałów dla zamawiającego doręczony zamawiającemu przed rozpoczęciem szkolenia), materiały piśmiennicze (zeszyt, długopis, teczka), materiały ćwiczeniowe niezbędne przy realizacji szkolenia, zaplecze dydaktyczne i kadrę dydaktyczną posiadającą kwalifikacje zawodowe odpowiednie do prowadzonego kształcenia, odpowiednie pomieszczenia, w tym salę o powierzchni minimum 30 m2 z dostępem do światła dziennego i trwale zamontowanym sprawnym systemem klimatyzacji, samodzielne stanowisko komputerowe o takich samych parametrach wraz ze specjalistycznym licencjonowanym oprogramowaniem. nadzór wewnętrzny służący podnoszeniu jakości prowadzonego kształcenia. 19.Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia oficjalne podręczniki Autodesk Autocad 2014 dla 14 osób, Autodesk 3ds Max 2014 dla 7 osób, Autodesk Inventor 2014 dla 7 osób. 20.Wykonawca zapewni: 14 stanowisk komputerowych o takich samych parametrach wraz ze specjalistycznym oprogramowaniem Autocad2014, 7 stanowisk komputerowych o takich samych parametrach wraz ze specjalistycznym oprogramowaniem Autodesk Inventor 2014, 7 stanowisk komputerowych o takich samych parametrach wraz ze specjalistycznym oprogramowaniem Autodesk 3ds Max 2014. 21.Po zakończeniu szkolenia materiały dydaktyczne oraz piśmiennicze przechodzą na własność każdego uczestnika szkolenia. 22.Miejsce realizacji szkolenia: Mielec 23.Zamawiający zapewnia sobie oraz organom nadzoru i kontroli Zamawiającego możliwość kontroli realizacji szkolenia w każdym czasie, a także prawo wglądu do dokumentów związanych z realizacją szkolenia w tym dokumentów finansowych. 24.W przypadku zaistnienia obowiązku ubezpieczenia Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem wskazanych uczestników szkolenia. Obowiązek ubezpieczenia dotyczy uczestników którym nie przysługuje stypendium oraz którzy w trakcie szkolenia podjęli zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą (w przypadku kontynuowania szkolenia). Kosztu ubezpieczenia NNW nie należy wliczać do kosztu szkolenia, stanowi on wydatek wykonawcy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu obowiązku ubezpieczenia i wskaże osoby do ubezpieczenia. 25.W przypadku wystąpienia na szkoleniu oraz w drodze do i z miejsca szkolenia wypadku z udziałem osoby skierowanej na szkolenie przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia postępowania z tytułu wypadku i sporządzenia dokumentacji powypadkowej. 26.Wykonawca zobowiązany jest do: oznaczania miejsca szkolenia oraz wszelkich dokumentów związanych z realizacją szkolenia, w tym materiałów dydaktycznych, list, zaświadczeń informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z dwoma podstawowymi logotypami: logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz flagą Unii Europejskiej, z dwoma podpisami stosowanymi zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, które są zamieszczone na stronie internetowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Rzeszowie http://pokl.wuprzeszow.pl/pl/45/2/promocja_projektow.html rejestracji instytucji szkoleniowej w internetowej bazie ofert szkoleniowych dostępnej na stronie WWW.inwestycjawkadry.pl oraz zamieszczeniu informacji o szkoleniu przed jego rozpoczęciem oraz aktualizowaniu informacji w tej bazie, przechowywania do 31.12.2020r. dokumentacji (w tym finansowej) związanej z realizacją szkolenia w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz zapewnienia prawa wglądu do tych dokumentów przez cały czas ich przechowywania podmiotom do tego uprawnionym. opracowania programu szkolenia zgodnie z wymogami zamawiającego (część V formularza ofertowego). W przypadku wybrania oferty wykonawcy program szkolenia wymaga akceptacji zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie realizowane jest w projekcie Więcej szans w powiecie mieleckim współfinansowanym przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VI. Rynek Pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenie poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych Program Operacyjny Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CADExpert Sp. z o.o., Nowe Sady 2, 94-102 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 42000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 34020,00

  • Oferta z najniższą ceną: 34020,00 / Oferta z najwyższą ceną: 34020,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.