Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-09-21
Radomin: Opracowanie kodeksu etycznego pracowników Urzędu Gminy Radomin oraz przeprowadzenie szkolenia z zakresu stosowania kodeksu etycznego
Numer ogłoszenia: 361160 - 2012; data zamieszczenia: 21.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radomin , Radomin 1a, 87-404 Radomin, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6837522.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie kodeksu etycznego pracowników Urzędu Gminy Radomin oraz przeprowadzenie szkolenia z zakresu stosowania kodeksu etycznego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa z dostawą, polegająca na opracowaniu kodeksu etycznego pracowników Urzędu Gminy Radomin oraz przeprowadzenia szkolenia z zakresu stosowania kodeksu etycznego i obejmuje swym zakresem: 1) opracowanie kodeksu etycznego pracowników Urzędu Gminy Radomin; Wykonawca zobowiązany będzie do audytu specyfiki jednostki samorządu terytorialnego na podstawie dostępnych dokumentów. Na podstawie audytu Wykonawca będzie miał za zadanie zaprojektować merytorycznie kodeks etyczny. Kodeks etyczny powinien zawierać zapisy m. in.: obowiązków pracowników samorządu wobec społeczeństwa, zachowania w sytuacji konfliktu interesów, nadużycia władzy wynikającej z zajmowanego stanowiska, stosowania sankcji w przypadkach naruszenia kodeksu, poszanowania godności pracownika i zwierzchnika zgodnie z zasadami poszanowania godności człowieka oraz obowiązującymi przepisami prawa, zasady postępowania pracowników, określenie zachowania i postaw szczególnie nagannych, aktywne przeciwdziałanie oszustwom i nadużyciom itp. Treść kodeksu etycznego musi zostać zaprezentowana i skonsultowana, z co najmniej 3 pracownikami zatrudnionymi w Urzędzie Gminy Radomin. Kodeks musi zostać zaakceptowany przez Urząd Gminy - pisemna akceptacja. Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu pisemne potwierdzenie z odbytych konsultacji z podpisami przedstawicieli Urzędu Gminy. Wykonawca jest zobowiązany do przeprowadzenia konsultacji osobiście na terenie Urzędu Gminy Radomin. 2) monitoring przyjęcia kodeksu etycznego; Wykonawca będzie zobowiązany do monitorowania przyjęcia przez Urząd Gminy kodeksu etycznego - wydanie odpowiedniego zarządzenia Wójta. Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania i przekazania Zamawiającemu wzoru ankiety badającej opinie klientów po przyjęciu kodeksu etycznego, sprawdzającej czy w ich opinii wprowadzenie i przyjęcie kodeksu etycznego wpłynęło na podniesienie poziomu kultury etycznej Urzędników. Wzór ankiety musi być przekazany Zamawiającemu w wersji elektronicznej na płycie CD (pliki Word i PDF) po przyjęciu kodeksu. Wykonawca opracowane i skonsultowane z pracownikami Urzędu Gminy dokumenty musi przekazać Zamawiającemu w wersji papierowej w dwóch egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej na płycie CD (pliki Word i PDF). Przekazanie kodeksu etycznego powinno nastąpić do dnia 15 listopada 2012 r. Zamawiający wymaga, aby opracowane dokumenty były trwale oznaczone obowiązującymi logotypami, zgodnie z -Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki- oraz herbem Gminy Radomin. 3) przeprowadzenie szkolenia z zakresu stosowania kodeksu etycznego: Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do: a) Przeprowadzenia zajęć szkoleniowych z wykorzystaniem form wykładowych oraz ćwiczeń praktycznych, z użyciem odpowiednich materiałów zgodnych z tematyką szkolenia; b) Przygotowania po 1 egzemplarzu materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika szkolenia i dostarczenie biorącym udział najpóźniej w dniu szkolenia; c) Zapewnienia osoby o odpowiednim wykształceniu i doświadczeniu w prowadzeniu szkoleń; d) Zorganizowania szkolenia w terminie wskazanym przez Zamawiającego; e) Zapewnienia zastępstwa w przypadkach kiedy wybrany trener/szkoleniowiec nie może z przyczyn obiektywnych poprowadzić szkolenia; f) Wyznaczenia osoby do kontaktu z Zamawiającym, odpowiedzialnej za dbałość o wysoką jakość zajęć i upoważnionej do podejmowania wiążących decyzji w kwestiach związanych z realizowanym szkoleniem; g) Przygotowania i prowadzenia dokumentacji ze szkolenia, w tym list obecności, dzienników szkoleń, ankiet audytoryjnych po zakończeniu szkolenia, sprawozdania z przeprowadzonego szkolenia; h) Szkolenie odbędzie się w terminie ustalonym przez Zamawiającego; i) Wydania zaświadczeń o ukończeniu szkolenia wszystkim uczestnikom, na druku z umieszczonymi oznaczeniami: logo Unii Europejskiej i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zgodnych z Wytycznymi dotyczącym oznaczania projektów, wraz z zamieszczeniem herbu Gminy Radomin. k) Zapewnienia zakwaterowania dla osoby prowadzącej szkolenie - pokój jednoosobowy z łazienką, w hotelu lub gospodarstwie agroturystycznym o porównywalnym standardzie oraz zapewnienie usług gastronomicznych - obejmujących kolację i śniadanie. 2. Wykonawca szkolenia obowiązany jest do zapewnienia usługi cateringowej dla uczestników każdego szkolenia i prowadzącej osoby, w postaci podawanych w przerwach w trakcie trwania zajęć: kawy, herbaty, mleka do kawy, cukru, wody mineralnej, ciastek oraz obiadu składającego się z jednego dania (drugie danie). 3. Liczba osób do przeszkolenia i ilość godzin, metody, tematyka- program i zakres szkolenia, termin przeprowadzenia, wymagania uzupełniające, catering dla uczestników szkolenia: a) liczba osób do przeszkolenia - 17 osób - podzielone na 2 grupy na 2 dni: I grupa - 9 osób, II grupa - 8 osób; b) catering - w pierwszym dniu szkolenia dla 10 osób, w drugim dniu szkolenia dla 9 osób c) ilość godzin - szkolenie dwudniowe 2 x 8 godzin lekcyjnych dla każdej grupy z zastosowaniem przerw; d) metody - wykład, ćwiczenia, dyskusja po uprzednim zapewnieniu materiałów szkoleniowych osobom objętym szkoleniem; e) tematyka- program i zakres szkolenia e.1) kodeks etyczny i jego funkcje - wprowadzenie do zagadnienia tworzenia kodeksu etycznego, sformułowanie definicji zasad i wartości oraz działań etycznych e.2) urząd idealny - pozbawiony zachowań nieetycznych e.3) określenie zachowań nieetycznych e.4) korzyści wynikające ze stworzenia i przestrzegania kodeksu etycznego samorządowca z uwzględnieniem interesu własnego i publicznego e.5) podsumowanie - schemat kodeksu. f) termin przeprowadzenia szkolenia - 21 i 22 listopada 2012 r. 4. W oferowanych kosztach przeprowadzenia szkolenia, Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić koszt noclegu dla osoby prowadzącej szkolenie oraz uwzględnić koszt usług cateringowych dla uczestników i osób prowadzących, w postaci podawanych w przerwie trwania zajęć: kawy, herbaty, mleka do kawy, cukru, wody mineralnej, ciastek oraz obiadu składającego się z jednego dania (drugie danie ). 5. Zamawiający zabezpiecza lokal dla przeprowadzenia szkolenia oraz urządzenia techniczne umożliwiające przekaz informacji i wzajemne komunikowanie się osób szkolonych z osobami prowadzącymi szkolenie (komputer przenośny, projektor multimedialny, ekran projekcyjny na trójnogu, zestaw bezprzewodowy z mikrofonem). 6. Miejscem przeprowadzenia szkolenia jest udostępniona sala szkoleń - posiedzeń w siedzibie Urzędu Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin. 7. Sporządzony przez Wykonawcę i załączony do oferty, kosztorys ofertowy zawierający tabele elementów scalonych, stanowi dokument pomocniczy dla oceny poprawności i prawidłowości sporządzenia i obliczenia ceny oferty. 8. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, udostępniona będzie na stronie internetowej Urzędu Gminy Radomin: www.radomin.pl -BIP- Menu przedmiotowe - przetargi- przetargi zamówień publicznych - PO KL, po uprzednim zamieszczeniu ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP. Wymienione dokumenty będą także udostępniane wykonawcom w siedzibie zamawiającego -Urząd Gminy Radomin pok. Nr 15, w godz. od 8:00 do 15:00 od poniedziałku do piątku..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.41.40.00 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu 55.00.00.00 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcą zamówienia określonego w niniejszym ogłoszeniu, w rozumieniu ustawy p.z.p, może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego. 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zmian.), a mianowicie: O wykonanie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej niniejszym zamówieniem, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. O wykonanie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który złoży oświadczenie ( Załącznik Nr 2), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie -spełnia - nie spełnia-.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca, który zamierza ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego wykaże, że zrealizował min. 2 usługi, odpowiadające swoim rodzajem niniejszemu zamówieniu ( opracowania kodeksu etycznego i przeprowadzenia szkoleń z tego zakresu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości - nie niższej niż w składanej ofercie, daty i miejsca wykonania usługi. ( Załącznik Nr 6 ) Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca załączy w ofercie wykaz wykonanych usług, o których mowa powyżej oraz załączy referencje. O wykonanie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który złoży oświadczenie (Załącznik Nr 2), o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie -spełnia - nie spełnia-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O wykonanie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który złoży oświadczenie (Załącznik Nr 2), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych Zamawiający nie określa dodatkowych warunków w zakresie potencjału technicznego Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie -spełnia - nie spełnia-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O wykonanie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który złoży oświadczenie (Załącznik Nr 2), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych Zamawiający określa natomiast warunki dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) osoba, która będzie wykonywała zamówienie - prowadzący szkolenie powinna posiadać: - odpowiednie przygotowanie merytoryczne (wykształcenie) i doświadczenie zawodowe związane z obszarem tematycznym szkolenia, - doświadczenie zawodowe (trenerskie) i przeprowadziła co najmniej 2 szkolenia ze wskazanego obszaru tematycznego W celu potwierdzenia spełniania wymagań Zamawiającego w tym zakresie, Wykonawca składa wypełniony druk (Załącznik Nr 7) zawierający dane osoby, która będzie uczestniczyła w wykonaniu zamówienia (przeprowadzenie szkolenia), wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie -spełnia - nie spełnia-.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O wykonanie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który złoży oświadczenie ( Załącznik Nr 2), o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych. Dodatkowych wymagań Zamawiający nie określa w tym zakresie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców, zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o zestawienie tych warunków, na zasadzie -spełnia - nie spełnia-.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radomin.pl BIP- Menu przedmiotowe-przetargi- przetargi zamówień publicznych - PO KL
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Radomin- Urząd Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin, pok. Nr 15.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2012 godzina 13:00, miejsce: siedziba Urzędu Gminy Radomin, Radomin 1a, 87-404 Radomin, pok. Nr 8- Sekretariat Urzędu.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie objęte niniejszą procedurą przetargową jest dofinansowane w ramach projektu -Nowe regulacje- nowe kwalifikacje. Wzmocnienie potencjału Gminy Radomin poprzez przygotowanie i wdrożenie budżetu zadaniowego- w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Priorytet V Dobre zarządzanie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa nowego pojazdu specjalistycznego typu śmieciarka o DMC do 13 ton"
- 70-2025 Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "Jak tworzyć angażujące i interaktywne kursy e-learningowe"
- Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Gromnik w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla wójtów, burmistrzów i prezydentów miast województwa mazowieckiego.
- Zapewnienie kompleksowego wsparcia eksperckiego w zakresie optymalizacji procesów HR w Szpitale Pomorskie Sp. z o.o., które obejmuje przygotowanie, opracowanie i wdrożenie nowoczesnych rozwiązań...
- Opracowanie programu i przeprowadzenie szkoleń online dotyczących inwazyjnych gatunków obcych wraz z aktualizacją materiałów szkoleniowych
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.