Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-26
Wałbrzych: Roboty budowlane polegające na dokończeniu fasad, elewacji i ślusarki aluminiowej Hotelu, Hali Widowiskowo-Sportowej i Krytej Pływalni Centrum Turystyczno - Sportowego AQUA - ZDROJ przy ul. Ratuszowej w Wałbrzychu.
Numer ogłoszenia: 36374 - 2013; data zamieszczenia: 26.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo-Rekreacyjne "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o. o. , ul. Ratuszowa 6, 58-304 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 74 848 84 94, faks 74 848 84 94.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.aqua-zdroj.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane polegające na dokończeniu fasad, elewacji i ślusarki aluminiowej Hotelu, Hali Widowiskowo-Sportowej i Krytej Pływalni Centrum Turystyczno - Sportowego AQUA - ZDROJ przy ul. Ratuszowej w Wałbrzychu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówieinia są roboty budowlane polegające na dokończeniu fasad, elewacji i ślusarki aluminiowej Hotelu, Hali Widowiskowo-Sportowej i Krytej Pływalni Centrum Turystyczno - Sportowego AQUA - ZDROJ przy ul. Ratuszowej w Wałbrzychu w podziale na 3 części: Część I - dokończenie elewacji z siatki ciętociągnionej na konstrukcji stalowej wraz z pomostem Część II - dokończenie fasady szklano-aluminiowej wraz z żaluzjami Część III - dokończenie ślusarki aluminiowej wewnętrznej z elementami ślusarki aluminiowej zewnętrznej, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia tj. Dokumentacją Projektową oraz Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, Arkuszami Wyceny, stanowiącymi załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.42.11.40-7, 45.42.11.30-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości w ramach części 1 - 3500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). w ramach części 2 - 3500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). w ramach części 3 - 3500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a. w przypadku składania oferty na część 1 - tj. Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu elewacji na konstrukcjach stalowych o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto. b. w przypadku składania oferty na część 2 - tj. Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu fasad aluminiowo - szklanych o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto. c. w przypadku składania oferty na część 3 - tj. Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane polegające na wykonaniu ślusarki aluminiowej o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000 PLN brutto. Przez jedną robotę Zamawiający rozumie robotę wykonaną na podstawie jednej umowy lub jednego zadania inwestycyjnego. Fakt wykonania robót budowlanych musi być potwierdzony referencjami od Zamawiających lub innymi dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniane będą łącznie posiadana wiedza i doświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
tj. dysponowanie osobą, która będzie pełniła funkcję Kierownika robót, posiadającą aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, posiadającą minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe jako kierownik budowy/kierownik robót w branży konstrukcyjno - budowlanej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta musi zawierać: 1) Formularz oferty, 2) Wypełniony (stosowanie do części, na którą Wykonawca składa ofertę) arkusz wyceny (załącznik nr 8.1, 8.2 oraz 8.3 do SIWZ), 3) Stosowne pełnomocnictwa w przypadkach wskazanych w SIWZ, 4) Jeśli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, wówczas zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Przez pisemne zobowiązanie Zamawiający rozumie zobowiązanie złożone w oryginale podpisane przez osobę/osoby upoważnioną /upoważnione zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu udostępniającego dany zasób wraz z dołączeniem dokumentu potwierdzającego umocowanie tej osoby do dokonania ww. czynności.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Termin realizacji zamówienia strony określają na okres pięciu tygodni od dnia podpisania Umowy do daty zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru. Strony dopuszczają możliwość przesunięcia terminu o dodatkowe trzy tygodnie na uzasadniony wniosek Wykonawcy w następujących przypadkach: a) wydłużenia terminu realizacji robót wykonywanych przez innych Wykonawców na terenie obiektów wchodzących w skład Centrum, o ile wydłużenie kontraktów realizowanych przez innych Wykonawców ma wpływ na realizację zamówienia, stanowiącego przedmiot umowy, b) konieczności czasowego przerwania robót w związku ze skorzystaniem przez Zamawiającego z uprawnień z tytułu rękojmi i gwarancji w stosunku do innego Wykonawcy w związku z ujawnieniem się wad w wykonanych robotach, które mają wpływ na realizację zamówienia c) gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości dochowania pierwotnego terminu realizacji zamówienia d) w sytuacji braku możliwości zachowania reżimu technologicznego wynikającego ze Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót ze względu na panujące w okresie realizacji robót warunki atmosferyczne. Przedłużenie terminu realizacji umowy nie może mieć wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. Strony dopuszczają możliwość zmiany umowy w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. Inicjatorem tej zmiany może być Zamawiający lub Wykonawca. Termin ulegnie przesunięciu po pisemnej akceptacji Zamawiającego. Przesunięcie terminu nie wymaga wówczas podpisywania aneksu do Umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.aqua-zdroj.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo - Rekreacyjne
AQUA - ZDRÓJ Spółka z o.o.
siedziba: ul. Ratuszowa 6, 58-304 Wałbrzych
teren budowy (wjazd od ul. Andersa), Sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2013 godzina 09:00, miejsce: Spółka Celowa Wałbrzyskie Centrum Sportowo - Rekreacyjne AQUA - ZDRÓJ Sp. z o.o. Wałbrzych, ul. Ratuszowa 6 (teren budowy, wjazd od ul. Andersa) Biuro Kierownika Budowy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie niniejsze jest współfinansowane ze środków: Unii Europejskiej w ramach Umowy o dofinansowanie projektu Budowa krytej pływalni, stanowiącej element projektu Budowa Centrum Turystyczno - Sportowego AQUA - ZDRÓJ przy ul. Ratuszowej w Wałbrzychu celem uprawiania turystyki aktywnej, zawartej na podstawie Uchwały Nr 3516/III/09 Zarządu Województwa Dolnośląskiego z dnia 27 października 2009 r. w sprawie wyboru projektów w trybie konkursowym do dofinansowania w ramach działania 6.2 Turystyka aktywna w priorytecie 6 Wykorzystanie i promocja potencjału turystycznego i kulturowego Dolnego Śląska (Turystyka i kultura) Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 (RPO WD) (nabór 9/K/6.2/2009). Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Umowy o dofinansowanie projektu Budowa wielofunkcyjnej Hali Sportowej z Krytą Pływalnią, stanowiących element Projektu Budowa Centrum Turystyczno-Sportowego AQUA-ZDRÓJ zawartej z Ministerstwem Sportu i Turystyki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dokończenie elewacji z siatki ciętociągnionej na konstrukcji stalowej wraz z pomostem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w ramach cześci 1 jest dokończenie elewacji z siatki ciętociągnionej na konstrukcji stalowej wraz z pomostem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.42.11.40-7, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dokończenie fasady szklano-aluminiowej wraz z żaluzjami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w ramach części 2 jest dokończenie fasady szklano-aluminiowej wraz z żaluzjami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.42.11.40-7, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dokończenie ślusarki aluminiowej wewnętrznej z elementami ślusarki aluminiowej zewnętrznej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w ramach części 3 jest dokończenie ślusarki aluminiowej wewnętrznej z elementami ślusarki aluminiowej zewnętrznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00-4, 45.42.11.40-7, 45.42.11.30-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- "Świadczenie usługi fizycznej ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu przy ul. Ogrodowej 5B "
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich stropu drewnianego w salonie włoskim w Zamku Książ w Wałbrzychu
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich żyrandoli w Sali Maksymiliana Zamku Książ
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
- Sukcesywna dostawa jaj kurzych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do cytometrii przepływowej dla Laboratorium oraz materiałów medycznych dla oddziałów Specjalistycznego Szpitala im. dra Alfreda Sokołowskiego ...
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont korytarzy - I,II,III piętro w DPS w Nowej Rudzie - etap I, remont korytarzy I,II,III piętro w DPS w Nowej Rudzie - etap II ".
- 82/PA/2024 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) w Bydgoszczy zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
więcej: Instalowanie drzwi i okien »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.