Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-12-09
Ogłoszenie nr 364037 - 2016 z dnia 2016-12-09 r.
Płońsk: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę paliw do pojazdów i urządzeń oraz dostawę oleju opałowego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
tak
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1. Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, REGON 130380186 Naczelnik Wydziału Rozwoju Gospodarczego i Zamówień Publicznych Agnieszka Goszczyńska - tel. 23/662 77 64÷66 wew.238,
2.Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul.ZWM 10,09-100 Płońsk, REGON 130382601, tel. 23662749, Dyrektor Agnieszka Piekarz,
3. Powiatowy Zarząd Dróg w Płońsku, ul .Płocka 101, 09-100 Płońsk, REGON 130382558 Dyrektor Marcin Piechocki - tel.23/662 20 44,
4. Zespół Szkół Nr 1 im. St. Staszica, ul. H. Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk, REGON 000198829, Dyrektor Marzanna Szacherska- tel. 23/ 662 29 87,
5. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Płońsku, ul. Młodzieżowa 11 A, 09-100 Płońsk, REGON 365166960, Dyrektor Jacek Kostrzewa- tel.23/ 662 46 88,
6. Zespół Szkół w Raciążu, ul. Kilińskiego 64, 09-140 Raciąż, REGON 000201106, Dyrektor Alicja Mazurowska - 23/ 679 10 31,
7. Centrum Kształcenia Praktycznego w Płońsku, ul.H. Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk, REGON 130377480, Dyrektor Włodzimierz Pająk - tel. 23/ 662 32 50,
8. Zespół Szkół w Czerwińsku n/ Wisłą, ul. Wł. Jagiełły 24, 09-150 Czerwińsk n/Wisłą, REGON 130921914, P.O. Dyrektor Renata Kozakiewicz - tel.24 / 231 51 87,
9. Powiatowy Urząd Pracy, ul. Wolności 12, 09-100 Płońsk, REGON 130433310, Dyrektor Eugeniusz Demianiuk- tel.23/662 78 01,
10. Dom Dziecka im. J. Korczaka, ul. Wolności 8/10, 09-100 Płońsk, REGON 000230355 Dyrektor Mirosław Korcz - tel. 23/ 662 25 83,
11. Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Jońcu, Joniec 50, 09-131 Joniec, REGON 000970856,Dyrektor Jerzy Michalak- tel. 23/ 661 60 31 ,
12. Dom Pomocy Społecznej w Karolinowie, Karolinowo 38, 09-120 Nowe Miasto, REGON 130924663, Dyrektor Agnieszka Klimczewska- tel..23/ 661 44 91
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Płoński, krajowy numer identyfikacyjny
13037771200000, ul.
ul. Płocka
39,
09100
Płońsk, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
023 6627764(66), e-mail
urzad@powiat-plonski.pl, faks
236 623 816.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-plonski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Starostwo Powiatowe w Płońsku i jednostki organizacyjne powiatu zobowiązane są do wspólnego przygotowania i przeprowadzenia postępowania.Jednostki Zamawiające ponoszą odpowiedzialność za realizację umowy i jej rozliczenie finansowe,stosownie do zakresu podmiotowego i przedmiotowego właściwego dla danej jednostki.
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://powiat-plonski.bip.org.pl/?tree=przetarg&typ=ogloszone
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://powiat-plonski.bip.org.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie Adres: Starostwo Powiatowe w Plońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, II pietro, pokój Nr 316
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę paliw do pojazdów i urządzeń oraz dostawę oleju opałowego
Numer referencyjny: RP.272.74.2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
5
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dotyczy I-IV części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw do pojazdów i urządzeń dla jednostek wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ. Sprzedawane przez Wykonawcę paliwo (ON, Pb 95) musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 23.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ).Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21.11.2005 roku w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie ( Dz. U. z 2014 r. poz. 1853).Wykonawca musi posiadać aktualną w okresie realizacji zamówienia koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w okresie obrotu paliwami ciekłymi w zakresie wymaganym ustawa z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tj. dz. U. 2012 poz. 1059 z późn. zm.). Dotyczy V części zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w terminach i ilościach zależnych od bieżących potrzeb Zamawiającego. Dostawa oleju opałowego będzie dokonywana do kotłowni olejowych zlokalizowanych w obiekcie/tach Zamawiającego. Olej opałowy Wykonawca dostarczać będzie na własny koszt transportem - (autocysternami), bezpośrednio do zbiorników oleju opałowego znajdujących się na terenie Jednostek Organizacyjnych. Częstotliwość i wielkość każdorazowej dostawy Zamawiający uzgodni na bieżąco z Wykonawcą telefonicznie lub faxem. Na Wykonawcy ciąży obowiązek potwierdzania przyjęcia zamówienia telefonicznie lub faxem. Jednorazowa partia oleju opałowego winna być dostarczana w dni robocze, w godzinach od 8.00 - 14.00,. Będący przedmiotem zamówienia olej opałowy winien spełniać wszystkie standardy jakościowe określone w Polskiej Normie PN-C - 96024 : 2011. Realizacja przedmiotu zamówienia musi być dokonywana zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem. Jednostki organizacyjne Powiatu Płońskiego wymienione w Załączniku Nr 1 Załączniku Nr 2 będą zawierać odrębne umowy wynikające z niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: Załącznik Nr 1 do SIWZ - część I, II, III, IV zamówienia. Załącznik Nr 2 do SIWZ - część V zamówienia. Zamawiający określa standardy jakościowe przedmiotu zamówienia w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załączniki do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa
Dodatkowe kody CPV:09132000-3, 09134100-8, 09135100-5
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/12/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada aktualną w okresie realizacji zamówienia koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w okresie obrotu paliwami ciekłymi w zakresie wymaganym ustawą z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tj. dz. U. 2012 poz. 1059 z późn. zm.)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt a), dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa pkt a)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu tj. warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenie określonej działalności zawodowej:
a)aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w okresie obrotu paliwami ciekłymi w zakresie wymaganym ustawą z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tj. dz. U. 2012 poz. 1059 z późn. zm.).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Razem z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) wypełniony formularz oferty cenowej (wg wzoru Załącznik Nr 3 do SIWZ) 2) oświadczenia określone w Rozdziale VII pkt 1 niniejszej SIWZ( wg wzoru Załącznik Nr 4 i 5 do SIWZ) 3) niezbędne pełnomocnictwa-jeżeli zostały udzielone, W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art.86 ust.5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (wg wzoru załącznik Nr 6 do SIWZ).Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiazania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: 1) zmiany w strukturze organizacyjnej Zamawiającego i Wykonawcy powodujące zmianę jego danych, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 19/12/2016, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: I
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw do pojazdów i urządzeń dla Starostwa Powiatowego w Płońsku oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw do pojazdów i urządzeń dla Starostwa Powiatowego w Płońsku oraz jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego (wskazanych w części I). Sprzedawane przez Wykonawcę paliwo (ON, Pb 95) musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 23.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ).
Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21.11.2005 roku w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie ( Dz. U. z 2014 r. poz. 1853).
Wykonawca musi posiadać aktualną w okresie realizacji zamówienia koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w okresie obrotu paliwami ciekłymi w zakresie wymaganym ustawa z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tj. dz. U. 2012 poz. 1059 z późn. zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4, 09134100-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100 |
Część nr: II
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa paliw do pojazdów i urządzeń Powiatowego Zarządu Dróg w Płońsku - Baza Obwodu Drogowego Nr 2 w Raciążu.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa paliw do pojazdów i urządzeń Powiatowego Zarządu Dróg w Płońsku - Baza Obwodu Drogowego Nr 2 w Raciążu.
Sprzedawane przez Wykonawcę paliwo (ON, Pb 95) musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 23.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ).
Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21.11.2005 roku w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie ( Dz. U. z 2014 r. poz. 1853).
Wykonawca musi posiadać aktualną w okresie realizacji zamówienia koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w okresie obrotu paliwami ciekłymi w zakresie wymaganym ustawa z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tj. dz. U. 2012 poz. 1059 z późn. zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4, 09134100-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100 |
Część nr: III
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa paliw do pojazdów i urządzeń Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Jońcu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa paliw do pojazdów i urządzeń Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Jońcu.
Sprzedawane przez Wykonawcę paliwo (ON, Pb 95) musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 23.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ).
Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21.11.2005 roku w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie ( Dz. U. z 2014 r. poz. 1853).
Wykonawca musi posiadać aktualną w okresie realizacji zamówienia koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w okresie obrotu paliwami ciekłymi w zakresie wymaganym ustawa z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tj. dz. U. 2012 poz. 1059 z późn. zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4, 09134100-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2016
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100 |
Część nr: IV
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa paliw do pojazdów i urządzeń Domu Pomocy Społecznej w Karolinowie, Karolinowo 38, 09-120 Nowe Miasto
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa paliw do pojazdów i urządzeń Domu Pomocy Społecznej w Karolinowie, Karolinowo 38, 09-120 Nowe Miasto.
Sprzedawane przez Wykonawcę paliwo (ON, Pb 95) musi spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 23.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ).
Wykonawca musi posiadać stacje paliw spełniające wymogi przewidziane przepisami dla stacji paliw, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21.11.2005 roku w sprawie warunków technicznych, jakimi powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie ( Dz. U. z 2014 r. poz. 1853).
Wykonawca musi posiadać aktualną w okresie realizacji zamówienia koncesje na prowadzenie działalności gospodarczej w okresie obrotu paliwami ciekłymi w zakresie wymaganym ustawa z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tj. dz. U. 2012 poz. 1059 z późn. zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09132100-4, 09134100-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100 |
Część nr: V
Nazwa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju - opałowego lekkiego.
Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie w terminach i ilościach zależnych od bieżących potrzeb Zamawiającego.
Dostawa oleju opałowego będzie dokonywana do kotłowni olejowych zlokalizowanych w obiekcie/tach Zamawiającego.
Olej opałowy Wykonawca dostarczać będzie na własny koszt transportem - (autocysternami), bezpośrednio do zbiorników oleju opałowego znajdujących się na terenie Jednostek Organizacyjnych. Częstotliwość i wielkość każdorazowej dostawy Zamawiający uzgodni na bieżąco z Wykonawcą telefonicznie lub faxem. Na Wykonawcy ciąży obowiązek potwierdzania przyjęcia zamówienia telefonicznie lub faxem.
Jednorazowa partia oleju opałowego winna być dostarczana w dni robocze, w godzinach od 8.00 - 14.00,.
Będący przedmiotem zamówienia olej opałowy winien spełniać wszystkie standardy jakościowe określone w Polskiej Normie PN-C - 96024 : 2011.
Realizacja przedmiotu zamówienia musi być dokonywana zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09135100-5
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31/12/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100 |
INNE PRZETARGI Z PŁOŃSKA
- Mechaniczne zamiatanie dróg powiatowych - ulic i parkingów w mieście Płońsk w 2025 roku
- Zakup i dostawa sprzętu IT wraz z licencjami w ramach Grantu w projekcie "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 2992W Chmielewo - Bolino - Garwolewo".
- Remont ulicy Moniuszki w Płońsku
więcej: przetargi w Płońsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BEZGOTÓWKOWY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH I SPRZĘTU ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W KATOWICACH.
- Świadczenie usługi sprzedaży oleju napędowego[ON], benzyny bezołowiowej [E10]oraz AdBlue w systemie bezgotówkowym karty flota dla pojazdów służbowych, agregatów prądotwórczych oraz sprzętu silnikowego
- Dostawa paliw do pojazdów służbowych dla Wojskowego Instytutu Łączności -Państwowego Instytutu Badawczego
- Dostawy paliw silnikowych - tankowanie pojazdów służbowych Placówka SG w Narewce (sprawa nr 7/ZP/WTiZ/25)
- Dostawa oleju opałowego, zakup etyliny i oleju napędowego"
- "Zakup paliw w postaci oleju napędowego, benzyny, gazu, dla pojazdów służbowych Zarządu Dróg Powiatowych w Szydłowcu w systemie bezgotówkowym"
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.