eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łask › Usługi pralnicze realizowane poza siedzibą Zamawiającego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-20

Łask: Usługi pralnicze realizowane poza siedzibą Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 365516 - 2009; data zamieszczenia: 20.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 262592 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Warszawska 62, 98-100 Łask, woj. łódzkie, tel. 043 675 55 55, faks 0-43 676 11 99.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi pralnicze realizowane poza siedzibą Zamawiającego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonywanie usług pralniczych (kod CPV 98310000-9) w pralni Wykonawcy, leasing bielizny operacyjnej. Przedmiot zamówienia obejmuje: odbiór brudnej bielizny do prania w siedzibie Zamawiającego, dezynfekcję, pranie, krochmalenie, suszenie, maglowanie, prasowanie bielizny, pościeli i odzieży fasonowej, usługi szwalnicze w zakresie napraw, pranie materacy, poduszek oraz dostarczanie czystej bielizny do siedziby Zamawiającego. 2. Asortyment prania obejmuje: -bielizna pościelowa z oddziałów szpitalnych - poszwy, poszewki na poduszki, prześcieradła, podkłady, -bielizna i odzież operacyjna: bluzy, spodnie, spódniczki, sukienki, fartuchy operacyjne, prześcieradła, serwety; -bielizna niemowlęca i dziecięca: pieluchy, kocyki, śpiochy, kaftaniki dziecięce, piżamki dziecięce, -odzież szpitalna - piżamy ( bluzy i spodnie), koszule nocne, koszule operacyjne, szlafroki -odzież ochronna personelu - fartuchy lekarskie, ubrania personelu: bluzy, spodnie, spódniczki, sukienki, spodnie, kurtki, -koce ( wymagane zmiękczanie) -materace i poduszki, kołdry -inne: ręczniki lniane i frotte, obrusy i serwety ( krochmalenie), firanki, zasłony, zasłony parawanowe, narzuty na kanapy, fotele. 3. Średnia miesięczna ilość bielizny do prania Bielizna należąca do szpitala w kg -4630 Bielizna leasingowa w kg -730 miesięcznie 4. Rodzaj i ilość bielizny podlegającej leasingowi wyszczególniono w załączniku nr 1 niniejszej SIWZ. 5. Zamawiający wymaga od oferenta oznakowania bielizny leasingowanej nazwą szpitala w sposób umożliwiający odróżnienie bielizny leasingowej od będącej własnością szpitala. 6. Zamawiający wymaga indywidualnego oznaczenia szpitala na każdej sztuce pranego asortymentu. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości bielizny leasingowej w podanych asortymentach w trakcie obowiązywania umowy. 8. Odzież fasonowa dostarczana będzie na wieszakach i zabezpieczona folią lub foliowymi workami. 9. Cała bielizna oraz odzież operacyjna (spodnie, bluzy, sukienki, spódnice) podlega maglowaniu lub równoważnej technologii. 10. Bielizna do prania, odbierana będzie przez Wykonawcę z magazynu bielizny brudnej Zamawiającego, a bielizna czysta będzie przywożona do magazynu bielizny czystej Zamawiającego. 11. Bielizna do prania, będzie przez Zamawiającego oznakowana (nazwa szpitala), posegregowana (oddzielnie szpitala i leasingowa) i pakowana w worki. 12. Bielizna czysta, zdawana do magazynu bielizny, ma być pakowana w worki foliowe jednorazowe lub lniane/płócienne wielorazowego użytku, zgodnie z asortymentem. Bielizna wyprana musi być poskładana oraz opisana na zewnątrz worków rodzajowo. Zamawiający wymaga, aby poszwy pakowane były po 10 szt., prześcieradła po 20 szt., powłoczki po 40 szt. 13. Bielizna brudna będzie zapakowana przez Zamawiającego w worki koloru szarego, nieprzezroczyste, wytrzymałe, stosownie do wagi zawartości. 14. Zamawiający wymaga oddzielnego cyklu prania bielizny pochodzącej z oddziału noworodkowego. W celu odróżnienia tej bielizny od pozostałej, bielizna pochodząca z tego oddziału będzie pakowana w worki koloru zielonego. 15. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia materiałów (worki) do pakowania zarówno czystej jak i brudnej bielizny na własny koszt. 16. Odbiór brudnej i dostawa czystej bielizny odbywać się będzie 6 razy w tygodniu do godz. 11.00, oprócz niedziel. 17. Czas wykonywania usługi pralniczej nie powinien przekraczać 24 godz. od momentu odbioru od Zamawiającego bielizny brudnej do momentu przekazania jej do magazynu bielizny czystej Zamawiającego. Przerwa między kursami nie może być dłuższa niż 2 dni, w przypadku przerw świątecznych, długich weekendów itp. terminy prania będą wcześniej uzgadniane. 18. W siedzibie Zamawiającego, podczas przyjmowaniu prania bielizna czysta będzie ważona. Waga ta stanowić będzie podstawę rozliczenia należności za wykonane usługi. 19. Zamawiający będzie wystawiał codziennie rozliczanie ilościowe przekazanej bielizny szpitalnej (w sztukach wg asortymentu). Odbiór ilościowy brudnej i czystej bielizny każdorazowo zostanie potwierdzony dokumentem przekazania (kwit pralniczy). 20. W przypadku stwierdzonych braków Wykonawca ma obowiązek uzupełnić je w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia. W przeciwnym Wypadku Zamawiający ma prawo wystawić notę obciążeniową (kwota noty obliczana będzie wg załączonego do specyfikacji cennika załącznik nr 6). Nota księgowa obciążająca będzie wystawiana raz w miesiącu i potrącana z bieżącej należności. Na 7 dni przed wystawieniem noty Zamawiający wezwie Wykonawcę do ostatecznego rozliczenia się ze stwierdzonych braków. 21. Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował oddzielnymi środkami transportu brudnej i czystej bielizny lub środkami transportu posiadającymi szczelną i podzieloną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną. 22. Zamawiający wymaga by Wykonawca dysponował pralnią spełniającą wymogi określone w punkcie XIV Załącznika nr 1 do Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia u urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. Nr 213 poz. 1568). 23. Wykonawca posiada i udostępni Zamawiającemu procedury dotyczące przyjmowania, transportu, prania i dezynfekcji bielizny, czyszczenia i dezynfekcji samochodu do transportu prania, postępowania w sytuacjach awaryjnych (np. wypadek samochodowy) pomieszczeń pralni i higieny pracowników. 24. Wykonawca udostępni Zamawiającemu na jego prośbę dokumentację procesu prania i dezynfekcji, jakiemu podlegała bielizna (moduł prania, użyte środki i stężenia oraz zakres temperatury i czas jej utrzymania). 25. Wykonawca powinien posiadać opinię Stacji Sanitarno Epidemiologicznej o dopuszczeniu do prania i transportu bielizny szpitalnej i każdorazowo przedkładać na prośbę Zamawiającego kopię sprawozdań kontroli sanitarnej. 26. Wykonawca usługi zobowiązuje się do stosowania preparatów piorących i dezynfekcyjnych posiadających wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych oraz w przypadku prania bielizny dziecięcej i noworodkowej preparatów piorących mających pozytywne opinie Instytutu Matki i Dziecka lub Centrum Zdrowia Dziecka. 27.Wszelkie używane przez Wykonawcę środki piorące, dezynfekujące i zmiękczające powinny posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty oraz gwarantować technologie dezynfekcji niskotemperaturowej w procesie prania, co pozwala na właściwą jakość prania nie powodując przyspieszonego zużycia bielizny i jej zniszczenia. Wykonawca usługi zapewnia przeprowadzenie procesu prania oraz dezynfekcji asortymentu, który nie może być prany w temperaturze powyżej 40°C. 28.Wykonawca powinien podczas procesu technologicznego prania bielizny szpitalnej stosować metody zapobiegania zakażeniom (standardy i procedury higieniczne) uwzględniające najbardziej prawdopodobne drogi przenoszenia drobnoustrojów. 29. Pranie winno odbywać się zgodnie z wymogami obowiązującymi w ochronie zdrowia ze szczególnym uwzględnieniem zaleceń dotyczących szpitala. W tym zakresie wymagane jest stosowanie oddzielnych cykli prania bielizny pochodzącej z oddziału noworodkowego, położniczego i bloków operacyjnych. 30. Wszystkie zastosowane narzędzia i urządzenia muszą spełniać wymogi ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności ( Dz. U. nr 166, poz. 1360) oraz rozporządzeń szczegółowych wydanych na mocy przywołanej ustawy. 31. Wykonawca usługi dobrowolnie poddaje się kontroli Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej oraz kontroli przedstawicieli SP ZOZ w Łasku w zakresie: stosowania procesów technologicznych, jakości używanych środków piorących, wybielających, odplamiających, warunków magazynowania brudnego i czystego prania, stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeń oraz urządzeń i maszyn pralniczych oraz środków transportu. 32.Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność prawną i materialną za wykonywane usługi pralnicze w zakresie jakości i zgodności z wymogami sanitarnymi wobec organów kontroli (Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, PIP, BHP, Zespół ds. kontroli zapobiegania zakażeniom szpitalnym SP ZOZ Łask). 33. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonywania na własny koszt okresowych badań na czystość mikrobiologiczną (co 6 miesięcy) pranej bielizny (minimum 5 badań jednoczasowo). 34. Doraźnie, w uzasadnionych przypadkach, Zamawiający zastrzega sobie prawo do pobierania wymazów bakteriologicznych, prób i wykonywania dodatkowych badań na koszt Wykonawcy (np. przypadku dochodzenia epidemiologicznego). 35. Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność materialną za stan faktyczny bielizny i asortymentu zabranego do prania, w szczególności za asortyment prania zniszczony podczas wykonywania usługi. W tym przypadku Wykonawca poniesie odpowiedzialność finansową do wysokości poniesionej szkody na rzecz Zamawiającego obliczonej zgodnie z cennikiem zawartym w załączniku nr 6. Zamawiający może dokonywać potrąceń swych roszczeń z tego tytułu z należności Wykonawcy. 36. Niewłaściwie wyprana bielizna szpitalna będzie zwracana do ponownego prania na koszt Wykonawcy. 37. Ocena stanu bielizny kwalifikująca ją do kasacji będzie dokonywana przez odpowiednie służby Zamawiającego na wniosek Wykonawcy. 38. Wykonawca będzie wykonywał na bieżąco usługi szwalnicze (naprawianie bielizny uszkodzonej: cerowanie, łatanie, przyszywanie troków, przyszywanie guzików itp.). 39. Wykonawca odpowiada za terminowe i zgodne z wymogami Zamawiającego wykonanie usługi, niezależnie od ewentualnych awarii w zakładzie Wykonawcy, czy innych utrudnień. 40. W razie awarii urządzeń lub wystąpienia jakichkolwiek innych przyczyn uniemożliwiających wykonanie usługi w zakładzie Wykonawcy, Wykonawca zabezpieczy wykonanie usługi posiadając drugi obiekt wykonawczy lub umowę z innym wykonawcą posiadającym dopuszczenie do prowadzenie działalności wykonawczej w zakresie prania bielizny szpitalnej. Przy przekazaniu obowiązków w zakresie objętym przedmiotem zamówienia będzie zachowana ciągłość pracy. 41.Oferowana usługa musi odpowiadać standardom sanitarno-epidemiologicznym dla bielizny szpitalnej, musi być wykonywana z zachowaniem obowiązującego porządku prawnego i przepisów obowiązujących w ochronie zdrowia. 42. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 43. Zamawiający nie dopuszcza dzielenia zamówienia na części. 44.Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości zamówienia. 45. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odkupienia bielizny leasingowej. Wykupienie nastąpi po wyrażeniu przez Zamawiającego woli dokonania zakupu, za cenę zaoferowaną przez Wykonawcę. Bielizna leasingowa oddana do dyspozycji Zamawiającemu musi być nowa i spełniać wymogi określone z załączniku nr 1.Zakup może nastąpić po minimum roku używania bielizny przez Zamawiającego, to jest po roku obowiązywania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 381584.84 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH S.A., Ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 381584.84
  • Oferta z najniższą ceną: 381584.84 oferta z najwyższą ceną: 381584.84
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.