Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-05
Legnica: Dostawa samochodu specjalnego operacyjnego do
przewożenia ludzi
Numer ogłoszenia: 366346 - 2011; data zamieszczenia: 05.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Legnicy , ul. Witelona 2, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8523661 do 64, faks 076 8663554.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.legnica.eu
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.straz.legnica.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Straż Pożarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu specjalnego operacyjnego do przewożenia ludzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu specjalnego operacyjnego do przewożenia ludzi, fabrycznie nowy (rok produkcji 2011), posiadający homologację fabryczną umożliwiającą rejestrację na terenie Polski. Emisja spalin - zgodnie z normą min. Euro4. 2. Zamawiający wymaga zapewnienia serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego w autoryzowanej stacji obsługi oferowanej marki na terenie miasta Legnicy lub miejscowości bezpośrednio przylegającej. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej SIWZ). 4. Minimalne wymagane przez Zamawiającego okresy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia liczone od daty dostarczenia pojazdu Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru - określa Załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 34115200-8 pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób. 6. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W zakresie wyposażenia pojazdu.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Oferta musi zawierać: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ, - pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych), - wypełnioną pierwszą stronę Załącznika nr 4 do SIWZ (wzór umowy) w zakresie dotyczącym Wykonawcy, - pozostałe oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale VIII, IX i X niniejszej SIWZ. 2. Wykonawcy muszą przedstawić treść oferty odpowiadającą treści SIWZ. 3. Każdy Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. 4. Ofertę składa się w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, napisaną w języku polskim, na komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką oraz podpisaną przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty. 5. Upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 6. Dokumenty załączone do oferty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (podpisuje osoba upoważniona do podpisywania oferty), a w przypadku dokumentów składanych przez podmioty udostępniające zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy) - dokumenty winny być podpisane przez wykonawców lub te podmioty. 7. Każda zapisana strona oferty oraz załączonych oświadczeń i dokumentów musi być ponumerowana kolejnymi numerami, a wszystkie kartki oferty należy spiąć w sposób trwały. 8. Wszelkie poprawki lub zmiany w tekście oferty muszą być naniesione czytelnie i parafowane własnoręcznie przez upoważnioną osobę podpisującą ofertę. 9. Ofertę należy złożyć w jednej zamkniętej kopercie oznakowanej nazwą i adresem Wykonawcy i opisanej w sposób następujący: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Legnicy ul. Witelona 2 59-220 Legnica Oferta w postępowaniu na Dostawa samochodu specjalnego operacyjnego do przewożenia ludzi (nr sprawy MOT - 2370/03/11) Nie otwierać przed dniem 14.11.2011 r. godz. 12.30 10. Oferty oraz wszelkie oświadczenia i zaświadczenia dołączone do niej są jawne w trybie art. 96 ust. 3 ustawy, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, a Wykonawca składając ofertę zastrzegł w odniesieniu do tych informacji, że nie mogą być one udostępnione. Informacje zastrzeżone powinny być w sposób trwały oddzielone i oznaczone jako część niejawna oferty. 11. Żadne dokumenty wchodzące w skład oferty, w tym również przedstawione w formie oryginałów, nie podlegają zwrotowi przez Zamawiającego. 12. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem oferty i złożeniem oferty. 13. Składanie ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie publiczne (dotyczy wspólników spółki cywilnej oraz konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty). - Dokument pełnomocnictwa określający jego zakres powinien być przedłożony w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza i podpisany przez mocodawcę (osobę fizyczną lub osoby reprezentujące osobę prawną). - Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych - pełnomocnikiem. - Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. - Wypełniając formularz ofertowy oraz inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. - Zamawiający może żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3 do SIWZ, dotyczące : a) posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. b) posiadania wiedzy i doświadczenia: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. 3. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. Oświadczenie wykonawcy lub aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie obowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Warunki udziału w postępowaniu muszą być spełnione przez tych Wykonawców łącznie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.legnica.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Legnicy
ul. Witelona 2
59-220 Legnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Legnicy ul. Witelona 2 59-220 Legnica pokój nr 204.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Rozbudowa i modernizacja sieci LAN w siedzibie Nadleśnictwa Legnica - drugie postępowanie
- 9/PNO/2024 Sukcesywna dostawa części zamiennych i akcesoriów samochodowych do pojazdów Pogotowia Ratunkowego w Legnicy
- "Usługa przygotowania i dostarczania zestawów obiadowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 10 w Legnicy"
- "Usuwanie i przechowywanie pojazdów, odstąpienia" - zamówienie podzielone na dwie części
- "Bieżące utrzymanie i eksploatacja szaletów miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Legnica"
- Adaptacja pomieszczeń budynku PZS w Chojnowie na potrzeby utworzenia Szkoły Specjalnej w ramach zadania pn. "Utworzenie Szkoły Specjalnej w Powiecie Legnickim"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mikrobusu przystosowanego do przewozu uczniów i nauczycieli niepełnosprawnych w Zespole Szkół Morskich w Darłowie
- Zakup samochodu 9 - cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Gminno - Miejskiego Centrum Pomocy "Wiara - Nadzieja - Miłość" w Odolanowie
- Zakup samochodu 9-cio osobowego dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowych samochodów na potrzeby Muzeum Powstania Warszawskiego, realizowany w dwóch częściach
- Dostarczenie fabrycznie nowego samochodu osobowego typu Van, z sygnalizacją dla pojazdów uprzywilejowanych oraz oklejeniem.
- "Likwidacja barier transportowych - zakup samochodu zwanego mikrobusem, służący do przewozu osób niepełnosprawnych dla Zespołu Placówek Edukacyjno - Wychowawczych w Łęczycy"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.