eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiWYBÓR RZECZOZNAWCY MAJĄTKOWGO DO WYKONANIA OPERATÓW SZACUNKOWYCH W RAMACH DWÓCH ZADAŃ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-05

Tomaszów Mazowiecki: WYBÓR RZECZOZNAWCY MAJĄTKOWGO DO WYKONANIA OPERATÓW SZACUNKOWYCH W RAMACH DWÓCH ZADAŃ
Numer ogłoszenia: 366360 - 2011; data zamieszczenia: 05.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tomaszowski , ul. Św. Antoniego 26, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 7242127, faks 44 725 28 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-tomaszowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYBÓR RZECZOZNAWCY MAJĄTKOWGO DO WYKONANIA OPERATÓW SZACUNKOWYCH W RAMACH DWÓCH ZADAŃ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór rzeczoznawcy majątkowego do wykonania operatów szacunkowych w ramach dwóch zadań. Zadanie 1 - sporządzenie 4 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości oddanych w użytkowanie wieczyste do celów aktualizacji opłaty rocznej z uwzględnieniem ewentualnych wartości nakładów poniesionych przez użytkowników wieczystych nieruchomości na budowę poszczególnych urządzeń infrastruktury technicznej o których mowa w art. 77 ust. 4, 5 i 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 102 poz. 651 z późn. zm.) / dla nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Skarbu Państwa, położonej : 1. w jednostce ewidencyjnej Gm. Będków w obrębie 11-Remiszewice, oznaczonej jako działki 244 o pow. 0,5500 ha, 253 o pow. 2,3500 ha, 255 o pow. 0,9100 ha będącej w użytkowaniu wieczystym Pana Sławomira Florczyka; 2. w jednostce ewidencyjnej Gm. Inowłódz w obrębie 3-Inowłódz, oznaczonej jako działka 1276 o pow. 0,0710ha będącej w użytkowaniu wieczystym Państwa Grażyny i Tomasza małż. Jabłońskich; 3. w jednostce ewidencyjnej Gm. Rokiciny w obrębie 9-Łaznowska Wola, oznaczonej jako działki 54/5 o pow. 0,0018 ha i 54/6 o pow. 3,0000 ha będącej w użytkowaniu wieczystym Pana Zbigniewa Wilka; 4. w jednostce ewidencyjnej Gm. Tomaszów Maz. w obrębie 13-Smardzewice, oznaczonej jako działka 1408/2 o pow. 1,3600 ha, będącej w użytkowaniu wieczystym Gminy Tomaszów Mazowiecki; Zadanie 2 ustalenie aktualnej wartości nieruchomości (opracowanie 4 operatów szacunkowych) do celów aktualizacji wysokości opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu z uwzględnieniem ewentualnych wartości nakładów poniesionych przez jednostkę organizacyjną nieruchomości po dniu dokonania ostatniej aktualizacji, na budowę poszczególnych urządzeń infrastruktury technicznej zgodnie z przepisami art. 67 ust. 3 i 87 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 102 poz. 651 z późn. zm.) dla nieruchomości gruntowej położonej : 1. w jednostce ewidencyjnej Gm. Rokiciny w obrębie Kolonia Rokiciny, oznaczonej według ewidencji gruntów jako działka nr 137 o powierzchni 0,4800 ha, znajdującej się w trwałym zarządzie Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi; 2. w jednostce ewidencyjnej Gm. Czerniewice w obrębie Czerniewice, oznaczonej według ewidencji gruntów jako działka nr 330 o powierzchni 0,0500 ha, znajdującej się w trwałym zarządzie Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi; 3. w jednostce ewidencyjnej Gm. Tomaszów Maz. w obrębie Kolonia Zawada Dąbrowa, oznaczonej według ewidencji gruntów jako działki nr 370 o pow. 12,3846 ha i 406 o pow. 20,0757 ha czyli o łącznej powierzchni 32,4603 ha, znajdująca się w trwałym zarządzie Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Bydgoszczy; 4. w jednostce ewidencyjnej Gm. Lubochnia, oznaczonej jako działka nr 265 o pow. 0,3471 ha w obrębie Jakubów i działka nr 358 o pow. 1,6247 ha w obrębie Lubochnia Górki znajdujące się w trwałym zarządzie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek zostanie uznany za spełniony wówczas gdy wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować osobą-osobami posiadającą-posiadającymi uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-tomaszowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Mazowieckim ul. Barlickiego 23, pokój nr 7 97-200 omaszów Maz..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Mazowieckim ul. Św. Antoniego 26, pokój nr 16 - Sekretariat 97-200 omaszów Maz..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - sporządzenie 4 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości oddanych w użytkowanie wieczyste do celów aktualizacji opłaty rocznej z uwzględnieniem ewentualnych wartości nakładów poniesionych przez użytkowników wieczystych nieruchomości na budowę poszczególnych urządzeń infrastruktury technicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - sporządzenie 4 operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości oddanych w użytkowanie wieczyste do celów aktualizacji opłaty rocznej z uwzględnieniem ewentualnych wartości nakładów poniesionych przez użytkowników wieczystych nieruchomości na budowę poszczególnych urządzeń infrastruktury technicznej o których mowa w art. 77 ust. 4, 5 i 6 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 102 poz. 651 z późn. zm.) / dla nieruchomości gruntowej stanowiącej własność Skarbu Państwa, położonej : 1. w jednostce ewidencyjnej Gm. Będków w obrębie 11-Remiszewice, oznaczonej jako działki 244 o pow. 0,5500 ha, 253 o pow. 2,3500 ha, 255 o pow. 0,9100 ha będącej w użytkowaniu wieczystym Pana Sławomira Florczyka; 2. w jednostce ewidencyjnej Gm. Inowłódz w obrębie 3-Inowłódz, oznaczonej jako działka 1276 o pow. 0,0710ha będącej w użytkowaniu wieczystym Państwa Grażyny i Tomasza małż. Jabłońskich; 3. w jednostce ewidencyjnej Gm. Rokiciny w obrębie 9-Łaznowska Wola, oznaczonej jako działki 54/5 o pow. 0,0018 ha i 54/6 o pow. 3,0000 ha będącej w użytkowaniu wieczystym Pana Zbigniewa Wilka; 4. w jednostce ewidencyjnej Gm. Tomaszów Maz. w obrębie 13-Smardzewice, oznaczonej jako działka 1408/2 o pow. 1,3600 ha, będącej w użytkowaniu wieczystym Gminy Tomaszów Mazowiecki;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 ustalenie aktualnej wartości nieruchomości (opracowanie 4 operatów szacunkowych) do celów aktualizacji wysokości opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu z uwzględnieniem ewentualnych wartości nakładów poniesionych przez jednostkę organizacyjną nieruchomości po dniu dokonania ostatniej aktualizacji, na budowę poszczególnych urządzeń infrastruktury technicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 ustalenie aktualnej wartości nieruchomości (opracowanie 4 operatów szacunkowych) do celów aktualizacji wysokości opłaty rocznej z tytułu trwałego zarządu z uwzględnieniem ewentualnych wartości nakładów poniesionych przez jednostkę organizacyjną nieruchomości po dniu dokonania ostatniej aktualizacji, na budowę poszczególnych urządzeń infrastruktury technicznej zgodnie z przepisami art. 67 ust. 3 i 87 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 102 poz. 651 z późn. zm.) dla nieruchomości gruntowej położonej : 1. w jednostce ewidencyjnej Gm. Rokiciny w obrębie Kolonia Rokiciny, oznaczonej według ewidencji gruntów jako działka nr 137 o powierzchni 0,4800 ha, znajdującej się w trwałym zarządzie Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi; 2. w jednostce ewidencyjnej Gm. Czerniewice w obrębie Czerniewice, oznaczonej według ewidencji gruntów jako działka nr 330 o powierzchni 0,0500 ha, znajdującej się w trwałym zarządzie Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi; 3. w jednostce ewidencyjnej Gm. Tomaszów Maz. w obrębie Kolonia Zawada Dąbrowa, oznaczonej według ewidencji gruntów jako działki nr 370 o pow. 12,3846 ha i 406 o pow. 20,0757 ha czyli o łącznej powierzchni 32,4603 ha, znajdująca się w trwałym zarządzie Rejonowego Zarządu Infrastruktury w Bydgoszczy; 4. w jednostce ewidencyjnej Gm. Lubochnia, oznaczonej jako działka nr 265 o pow. 0,3471 ha w obrębie Jakubów i działka nr 358 o pow. 1,6247 ha w obrębie Lubochnia Górki znajdujące się w trwałym zarządzie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.90.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.