eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › dostawa materiałów szewnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-26

Sulechów: dostawa materiałów szewnych
Numer ogłoszenia: 366842 - 2012; data zamieszczenia: 26.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zwycięstwa 1, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 797606266, faks 68 352 87 59.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozsulechow.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów szewnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów szewnych b) Kod CPV: 33141121-4 c) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku nr 2 do siwz d) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety. Przedmiot zamówienia podzielony został na 18 pakietów. Pakiet nr 1 Szwy syntetyczne wchłaniane plecione z poliglaktyną lub laktomerem Pakiet nr 2 Szwy wchłaniane monofilamentowe syntetyczne - glicomer 631 barwione Pakiet nr 3 Pozycje 1-41 szwy wchłaniane, syntetyczne, plecione z kw. Poliglikolowego, okres wchłanialności 60-90 dni, Pozycje 42-44 szwy wchłanialne, syntetyczne, plecione z kw. Poliglikolowego, powlekane stearynianem magnezu, okres wchłanialności 42 dni Pakiet nr 4 Szwy niewchłanialne, naturalne, lniane Pakiet nr 5 Szwy niewchłanialne, monofilamentowe, nylonowe, barwione Pakiet nr 6 Szwy niewchłanialne, monofilamentowe, polipropylenowe Pakiet nr 7 Szwy wchłanialne, monofilamentowe, syntetyczne, pętlowe Pakiet nr 8 Szwy niewchłanialne, monofilamentowe, polipropylenowe Pakiet nr 9 Sterylne staplery jednorazowego użytku, okrężne Pakiet nr 10 Staplery jednorazowego użytku liniowe, bez noża, staplery jednorazowego użytku do niskiej resekcji Pakiet nr 11 Staplery jednorazowegu użytku liniowe, tnące Pakiet nr 12 Siatki przepuklinowe niewchłanialne Pakiet nr 13 Siatki przepuklinowe wchłanialne Pakiet nr 14 Szwy chirurgiczne poliestrowe, niewchłanialne, plecione, powlekane, o dużej wytrzymałości Pakiet nr 15 Szew antywenracyjny z drutu stalowego w osłonce z dwiema dużymi płytkami polietylenowymi, igła odwrotnie tnąca, podwójna Pakiet nr 16 Wchłanialna taśma do szycia narządów miąższowych, plecionka (kwas poliglikolowy) Pakiet nr 17 Szwy chirurgiczne monofilamentowe, niewchłanialne, nylonowe, barwione Pakiet nr 18 Taśmy do korekcji wysiłkowego nietrzymania moczu metodą TOT oraz protezy do korekcji Cystocele.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 1

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 1

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 1

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie ze wzorem stanowiącym - załącznik nr 1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie o posiadaniu zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. deklaracji zgodności lub certyfikatu CE na dostarczane wyroby. Art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r., o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004 r., nr. 93, poz. 896). Dokument w języku polskim.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 b) wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 2 c) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych d) zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 5 e) PRÓBKI: - z pakietu nr 1 - po 2 sztuki z pozycji: 4; 10; 15; 16; 23; 27; 42 - z pakietu nr 2 - po 2 sztuki z pozycji: 1; 2 - z pakietu nr 3 - po 2 sztuki z pozycji: 41 - z pakietu nr 4 - 2 sztuki z pozycji 2 - z pakietu nr 5 - po 2 sztuki z pozycji: 4; 7 10; 12; 15 - z pakietu nr 6 - 2 sztuki z pozycji 1 - z pakietu nr 7 - po 2 sztuki z pozycji: 1; 2 - z pakietu nr 8 - po 2 sztuki z pozycji: 2; 4; 8; 10 - z pakietu nr 13 - po 1 sztuce z pozycji: 1; 2; 3; 4 - z pakietu nr 14 - 1 sztuka z pozycji 1 - z pakietu nr 15 - po 2 sztuki z pozycji: 1

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) w przypadku zmiany siedziby wykonawcy lub zamawiającego, zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zmiany zawartej umowy, w formie pisemnego aneksu b) w przypadku zmiany nazwy oraz formy prawnej stron (np. przekształcenie spółki cywilnej w spółkę jawną) , zamawiający dopuszcza w tym zakresie możliwość zmiany zawartej umowy, w formie pisemnego aneksu c) zamawiający na wniosek wybranego wykonawcy może wydłużyć termin obowiązywania umowy w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności w przypadku wykorzystania przez wykonawców środków ochrony prawnej, powodujących przedłużenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. d) w przypadku zmiany ceny na cenę korzystniejszą dla Zamawiającego, wynikającą z obniżenia cen rynkowych, trwających promocji lub innych zdarzeń, Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu leków po obniżonej cenie, e) w toku umowy którakolwiek z pozycji z formularza cenowego zostanie wycofana z rynku, lub zaprzestana jej produkcja, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany takiej pozycji na produkt równoważny. f) w toku umowy okaże się, że którakolwiek z pozycji z formularza cenowego nie jest dostępna na rynku z jakichkolwiek innych niż wymienione powodów, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany takiej pozycji na produkt równoważny.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozsulechow.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ ul. Zwycięstwa 1 66-100 Sulechów dział zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2012 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ ul. Zwycięstwa 1 66-100 Sulechów sekretariat Dyrektora - I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.