Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2011-03-05
Klembów: Wyłonienie wykonawców usług w zakresie 1. Kierownika Projektu (kontrola projektu) -część I zamówienia 2. Specjalista ds. obsługi finansowej w zakresie rozliczania projektu (część II zamówienia) projektu pn. Internet szansą rozwoju Gminy Klembów.
Numer ogłoszenia: 36742 - 2011; data zamieszczenia: 05.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Klembów , ul. Gen. F. Żymirskiego, 05-205 Klembów, woj. mazowieckie, tel. 0-22 799-93-90, faks 0-22 777-90-85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłonienie wykonawców usług w zakresie 1. Kierownika Projektu (kontrola projektu) -część I zamówienia 2. Specjalista ds. obsługi finansowej w zakresie rozliczania projektu (część II zamówienia) projektu pn. Internet szansą rozwoju Gminy Klembów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: : Przedmiotem zamówienia Wyłonienie dwóch wykonawców usług w zakresie 1.Kierownika Projektu (kontrola projektu) (część I zamówienia) 2. Specjalisty ds. obsługi finansowej) w zakresie rozliczania projektu (część II zamówienia) projektu pn. Internet szansą rozwoju Gminy Klembów realizowanego w ramach Priorytetu VIII. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013 finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.Zakres wykonywanych zadań związanych kontrolą projektu przez Kierownika Projektu (część I zamówienia) obejmuje: - koordynację działań zaplanowanych w projekcie, zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i unijnymi, - prowadzenie nadzoru nad pracą kadry zatrudnionej w ramach obsługi projektu, - sporządzanie comiesięcznych raportów z przebiegu realizacji projektu i przekazywanie Zamawiającemu, - monitorowanie osiąganych wskaźników wraz z przygotowaniem raportów z ich osiągnięcia, - monitorowanie prawidłowości realizacji projektu zgodnie z podpisaną umową o dofinansowanie, obowiązującymi regulacjami prawnymi, - monitorowanie prawidłowości przeprowadzania postępowań przetargowych zgodnie z obowiązującą Ustawą Prawo Zamówień Publicznych, - utrzymywanie stałych kontaktów z Instytucją Pośredniczącą, informowanie na bieżąco o zaistniałych problemach w trakcie realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, - reprezentowanie Zamawiającego wobec osób trzecich w zakresie powierzonych spraw, - nadzór nad wszystkimi działaniami podejmowanymi w projekcie, - nadzór nad wydatkami, - podejmowanie decyzji związanych z modyfikacją projektu, - czuwanie na prawidłowym przebiegiem realizacji projektu zgodnym z budżetem i harmonogramem, - monitorowanie osiąganych wskaźników oraz prawidłowości realizacji projektu, - monitorowanie powierzonego mienia u osób wykluczonych, do których kierowany jest projekt, - przeprowadzenie audytu realizacji projektu i jego ewaluacja, - pełna dyspozycyjność na potrzeby projektu, Wykonawca powinien się stawiać w miejscu realizacji projektu na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego. Zakres wykonywanych zadań związanych z rozliczeniem projektu (Specjalista ds. obsługi finansowej) (część II zamówienia) obejmuje: - nadzorowanie działań projektowych w zakresie ustalonym przez Kierownika projektu, - koordynacja projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej, - utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów - terminowe sporządzanie wniosków o płatność wraz z przygotowaniem wszystkich załączników, - sporządzanie wniosków sprawozdawczych projektu, - aktualizacja Harmonogramu rzeczowo finansowego, planu finansowania projektu, - przygotowywanie dokumentów niezbędnych do aneksowania umowy o dofinansowanie, - przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej, - przekazywanie Zamawiającemu sprawozdań kwartalnych z przebiegu wykonywania przedmiotu umowy, - przygotowanie Regulaminu projektu, umowy użyczenia sprzętu komputerowego osobom wykluczonym cyfrowo, nadzór nad podpisywanymi umowami, - nadzór nad prawidłową promocją projektu, opracowanie wytycznych do promocji, wzoru tablicy informacyjnej.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4, 79.42.10.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 34.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o oświadczenie o spełnieniu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o oświadczenie o spełnieniu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych . Wykonawca spełni ten warunek , jeśli wykaże się: część I zamówienia kontrola projektu (Kierownik Projektu): - doświadczeniem w należytym przeprowadzeniu co najmniej dwóch usług polegających na kierowaniu lub zarządzaniu projektami współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, których wartość całkowita wynosiła co najmniej 1 000 000 zł brutto każdy, oraz każda z tych dwóch usług wykonana została w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie prowadzenia działalności. część II zamówienia rozliczanie projektu (Specjalista ds. obsługi finansowej projektu): - doświadczeniem w należytym przeprowadzeniu co najmniej dwóch usług polegających na rozliczaniu projektu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, przy czym wartość całkowita wynosiła co najmniej po 1 000.000 zł brutto każdy, oraz każda z tych dwóch usług wykonana została w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia dzi
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o oświadczenie o spełnieniu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o oświadczenie o spełnieniu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych . Wykonawca spełni ten warunek , jeśli wykaże się: osobą zdolną do wykonywania zamówienia, posiadającą: część I zamówienia kontrola projektu (Kierownik Projektu): - wykształcenie wyższe, - biegłą znajomość obsługi komputera i Internetu, w tym umiejętność pracy w Generatorze Wniosków Płatniczych, - co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy związanej z projektami współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej w ramach EFRR, - Prawo Jazdy kat. B. część II zamówienia rozliczanie projektu (Specjalista ds. obsługi finansowej projektu): - wykształcenie wyższe - biegłą znajomość obsługi komputera i Internetu, w tym umiejętność pracy w Generatorze Wniosków Płatniczych, - co najmniej roczne doświadczenie w pracy związanej z projektami współfinansowanymi ze środków Unii Europejskiej w ramach EFRR, - Prawo Jazdy kat. B.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o oświadczenie o spełnieniu warunków, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W szczególnie uzasadnionych przypadkach możliwe jest przesunięcie (wydłużenie) terminu realizacji usługi wynikającej z umowy, gdy będzie to podyktowane czynnikami niezależnymi od Wykonawcy np. Instytucji Pośredniczącej, a jedna ze stron wystąpi do drugiej w formie pisemnej o przesunięcie (wydłużenie) terminu realizacji usługi i je szczegółowo uzasadni. Przesuniecie realizacji jest możliwe w przypadku wprowadzenia zmian do wniosku o dofinansowanie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.klembow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Klembów , ul Gen. Fr. Żymirskiego 38, 05- 205 Klembów , pokój nr 7..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Klembów , ul Gen. Fr. Żymirskiego 38, 05- 205 Klembów , pokój nr 7..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Internet szansą rozwoju Gminy Klembów realizowany w ramach Priorytetu VIII. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013 finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyłonienia wykonawcy usługi w zakresie Kierownika Projektu (kontrola projektu) -część I zamówienia) projektu pn. Internet szansą rozwoju Gminy Klembów..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres wykonywanych zadań związanych kontrolą projektu przez Kierownika Projektu (część I zamówienia) obejmuje: - koordynację działań zaplanowanych w projekcie, zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i unijnymi, - prowadzenie nadzoru nad pracą kadry zatrudnionej w ramach obsługi projektu, - sporządzanie comiesięcznych raportów z przebiegu realizacji projektu i przekazywanie Zamawiającemu, - monitorowanie osiąganych wskaźników wraz z przygotowaniem raportów z ich osiągnięcia, - monitorowanie prawidłowości realizacji projektu zgodnie z podpisaną umową o dofinansowanie, obowiązującymi regulacjami prawnymi, - monitorowanie prawidłowości przeprowadzania postępowań przetargowych zgodnie z obowiązującą Ustawą Prawo Zamówień Publicznych, - utrzymywanie stałych kontaktów z Instytucją Pośredniczącą, informowanie na bieżąco o zaistniałych problemach w trakcie realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, - reprezentowanie Zamawiającego wobec osób trzecich w zakresie powierzonych spraw, - nadzór nad wszystkimi działaniami podejmowanymi w projekcie, - nadzór nad wydatkami, - podejmowanie decyzji związanych z modyfikacją projektu, - czuwanie na prawidłowym przebiegiem realizacji projektu zgodnym z budżetem i harmonogramem, - monitorowanie osiąganych wskaźników oraz prawidłowości realizacji projektu, - monitorowanie powierzonego mienia u osób wykluczonych, do których kierowany jest projekt, - przeprowadzenie audytu realizacji projektu i jego ewaluacja, - pełna dyspozycyjność na potrzeby projektu, Wykonawca powinien się stawiać w miejscu realizacji projektu na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4, 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 34.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyłonienia wykonawcy usługi w zakresie Specjalista ds. obsługi finansowej w zakresie rozliczania projektu (część II zamówienia) projektu pn. Internet szansą rozwoju Gminy Klembów...
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: : Zakres wykonywanych zadań związanych z rozliczeniem projektu (Specjalista ds. obsługi finansowej) (część II zamówienia) obejmuje: - nadzorowanie działań projektowych w zakresie ustalonym przez Kierownika projektu, - koordynacja projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej, - utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów - terminowe sporządzanie wniosków o płatność wraz z przygotowaniem wszystkich załączników, - sporządzanie wniosków sprawozdawczych projektu, - aktualizacja Harmonogramu rzeczowo finansowego, planu finansowania projektu, - przygotowywanie dokumentów niezbędnych do aneksowania umowy o dofinansowanie, - przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej, - przekazywanie Zamawiającemu sprawozdań kwartalnych z przebiegu wykonywania przedmiotu umowy, - przygotowanie Regulaminu projektu, umowy użyczenia sprzętu komputerowego osobom wykluczonym cyfrowo, nadzór nad podpisywanymi umowami, - nadzór nad prawidłową promocją projektu, opracowanie wytycznych do promocji, wzoru tablicy informacyjnej...
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4, 79.42.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 34.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.