eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KlembówWyłonienie wykonawców usług w zakresie 1. Kierownika Projektu (kontrola projektu) -część I zamówienia 2. Specjalista ds. obsługi finansowej w zakresie rozliczania projektu (część II zamówienia) projektu pn. Internet szansą rozwoju Gminy Klembów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-05

Klembów: Wyłonienie wykonawców usług w zakresie 1. Kierownika Projektu (kontrola projektu) -część I zamówienia 2. Specjalista ds. obsługi finansowej w zakresie rozliczania projektu (część II zamówienia) projektu pn. Internet szansą rozwoju Gminy Klembów
Numer ogłoszenia: 36748 - 2011; data zamieszczenia: 05.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42427 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Klembów, ul. Gen. F. Żymirskiego, 05-205 Klembów, woj. mazowieckie, tel. 0-22 799-93-90, faks 0-22 777-90-85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyłonienie wykonawców usług w zakresie 1. Kierownika Projektu (kontrola projektu) -część I zamówienia 2. Specjalista ds. obsługi finansowej w zakresie rozliczania projektu (część II zamówienia) projektu pn. Internet szansą rozwoju Gminy Klembów.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wyłonienie dwóch wykonawców usług w zakresie 1.Kierownika Projektu (kontrola projektu) (część I zamówienia) 2. Specjalisty ds. obsługi finansowej) w zakresie rozliczania projektu (część II zamówienia) projektu pn. Internet szansą rozwoju Gminy Klembów realizowanego w ramach Priorytetu VIII. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013 finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.Zakres wykonywanych zadań związanych kontrolą projektu przez Kierownika Projektu (część I zamówienia) obejmuje: - koordynację działań zaplanowanych w projekcie, zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i unijnymi, - prowadzenie nadzoru nad pracą kadry zatrudnionej w ramach obsługi projektu, - sporządzanie comiesięcznych raportów z przebiegu realizacji projektu i przekazywanie Zamawiającemu, - monitorowanie osiąganych wskaźników wraz z przygotowaniem raportów z ich osiągnięcia, - monitorowanie prawidłowości realizacji projektu zgodnie z podpisaną umową o dofinansowanie, obowiązującymi regulacjami prawnymi, - monitorowanie prawidłowości przeprowadzania postępowań przetargowych zgodnie z obowiązującą Ustawą Prawo Zamówień Publicznych, - utrzymywanie stałych kontaktów z Instytucją Pośredniczącą, informowanie na bieżąco o zaistniałych problemach w trakcie realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, - reprezentowanie Zamawiającego wobec osób trzecich w zakresie powierzonych spraw, - nadzór nad wszystkimi działaniami podejmowanymi w projekcie, - nadzór nad wydatkami, - podejmowanie decyzji związanych z modyfikacją projektu, - czuwanie na prawidłowym przebiegiem realizacji projektu zgodnym z budżetem i harmonogramem, - monitorowanie osiąganych wskaźników oraz prawidłowości realizacji projektu, - monitorowanie powierzonego mienia u osób wykluczonych, do których kierowany jest projekt, - przeprowadzenie audytu realizacji projektu i jego ewaluacja, - pełna dyspozycyjność na potrzeby projektu, Wykonawca powinien się stawiać w miejscu realizacji projektu na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego. Zakres wykonywanych zadań związanych z rozliczeniem projektu (Specjalista ds. obsługi finansowej) (część II zamówienia) obejmuje: - nadzorowanie działań projektowych w zakresie ustalonym przez Kierownika projektu, - koordynacja projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej, - utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunami projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów - terminowe sporządzanie wniosków o płatność wraz z przygotowaniem wszystkich załączników, - sporządzanie wniosków sprawozdawczych projektu, - aktualizacja Harmonogramu rzeczowo finansowego, planu finansowania projektu, - przygotowywanie dokumentów niezbędnych do aneksowania umowy o dofinansowanie, - przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej, - przekazywanie Zamawiającemu sprawozdań kwartalnych z przebiegu wykonywania przedmiotu umowy, - przygotowanie Regulaminu projektu, umowy użyczenia sprzętu komputerowego osobom wykluczonym cyfrowo, nadzór nad podpisywanymi umowami, - nadzór nad prawidłową promocją projektu, opracowanie wytycznych do promocji, wzoru tablicy informacyjnej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Internet szansą rozwoju Gminy Klembów realizowany w ramach Priorytetu VIII. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki, 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013 finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wykonawca usługi w zakresie Kierownika Projektu (kontrola projektu) -część I zamówienia) projektu pn. Internet szansą rozwoju Gminy Klembów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZACHODNIOPOMORSKA GRUPA DORADCZA Sp. z o .o, 70-028 SZCZECIN , UL CHMIELOWSKIEGO 22 A, SZCZECIN, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136800,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 83431,56

  • Oferta z najniższą ceną: 83431,56 / Oferta z najwyższą ceną: 178879,99

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Wykonawca usługi w zakresie Specjalista ds. obsługi finansowej w zakresie rozliczania projektu (część II zamówienia) projektu pn. Internet szansą rozwoju Gminy Klembów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZACHODNIOPOMORSKA GRUPA DORADCZA Sp. z o. o, 70-028 SZCZECIN , UL. CHMIELOWSKIEGO 22 A, SZCZECIN, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 122400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55621,04

  • Oferta z najniższą ceną: 55621,04 / Oferta z najwyższą ceną: 128412,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.