eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JasieniecNawigacja ku przyszłości - zajęcia dla uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi w szkołach gmin Stara Błotnicy i Jasieniec wspierane narzędziami telekomunikacyjnymi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-31

Jasieniec: Nawigacja ku przyszłości - zajęcia dla uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi w szkołach gmin Stara Błotnicy i Jasieniec wspierane narzędziami telekomunikacyjnymi
Numer ogłoszenia: 36810 - 2014; data zamieszczenia: 31.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jasieniec , ul. Warecka 42, 05-604 Jasieniec, woj. mazowieckie, tel. 48 6613570, faks 48 6613581.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: jasieniec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nawigacja ku przyszłości - zajęcia dla uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi w szkołach gmin Stara Błotnicy i Jasieniec wspierane narzędziami telekomunikacyjnymi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług edukacyjnych dla zadań: dodatkowe zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze i dodatkowe zajęcia (pozalekcyjne i pozaszkolne) dla uczniów ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych w ramach projektu pn.: Nawigacja ku przyszłości - zajęcia dla uczniów ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi w szkołach gmin Stara Błotnica i Jasieniec wspierane narzędziami teleinformatycznymi w klasach IV-VI szkół podstawowych na terenie gminy Jasieniec Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - język polski Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - język angielski Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - matematyka Zajęcia matematyczne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Zajęcia przyrodnicze ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Zajęcia artystyczne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - matematyka Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - język angielski Zajęcia dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej ukierunkowane na rozwój kompetencji porozumiewania się w języku ojczystym Zajęcia dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej ukierunkowane na rozwój kompetencji porozumiewania się w języku obcym - język angielski Zajęcia dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej ukierunkowane na rozwój kompetencji matematycznych Zajęcia należy przeprowadzić we wskazanych Szkołach w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.) Zajęcia Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić średnio 2 godz. tygodniowo. Terminy świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem będą dostosowane do sugestii uczestników zajęć oraz ich planów zajęć, a Wykonawca będzie gotowy do pracy we wskazanym czasie. Wskazane terminy nie mogą kolidować z obowiązkami, nadobowiązkowymi i dodatkowymi zajęciami szkolnymi uczniów uczęszczających w zajęciach. Wykonawca dostarczy uzgodniony z dyrektorem szkoły harmonogram realizacji zajęć w przeciągu 5 dni od dnia podpisania umowy na okres do dnia 30 czerwca 2014 r., zgodnie z którym będzie prowadził poszczególne zajęcia. Harmonogram może być modyfikowany przez zamawiającego w następujących przypadkach: zmiana planu zajęć w danej Szkole skutkująca koniecznością opracowania nowego harmonogramu, działania siły wyższej, zmiany terminu realizacji projektu. Zamawiający wymaga dyspozycyjności w miejscu wykonywania zamówienia według ustalonego harmonogramu dopasowanego do harmonogramu zajęć szkolnych uczniów Szkół Podstawowych przez cały okres realizacji zamówienia. Kolejny harmonogram zajęć zostanie opracowany w terminie do 5 września 2014 r. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Współfinansowanie: Środki Europejskiego Funduszu Społecznego stanowią 85% ogólnych środków przeznaczonych na realizację zamówienia. Celem zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz specjalistycznych jest wyrównywanie braków edukacyjnych wynikających z podstawy programowej kształcenia ogólnego dla szkoły podstawowej uczniów z klas IV-VI, Celem zajęć ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych jest pobudzanie i rozbudzanie zainteresowań edukacyjnych i poznawczych; nabycie przez ich uczestników podstawowych kompetencji kluczowych takich jak; matematyczne, językowe, umiejętności uczenia się, organizowania czasu i informacji, kompetencji społecznych i obywatelskich. Przygotowanie uczestników zajęć do uczestnictwa w życiu społecznym i zawodowym również w późniejszych etapach nauki i życia. Zakres zajęć dostosowany do wyjściowej wiedzy uczestników tych zajęć. Jednostka 1 godzina w SIWZ używana jest w rozumieniu 1 godziny lekcyjnej, czyli 45 minut. Wykonawca będzie zobowiązany również do brania udziału w rekrutacji uczniów, tj. będzie wchodził w skład komisji rekrutacyjnej.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.02.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Oceny spełnienia w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymienionego w pkt XII.1.1. - na druku, którego wzór został dołączony do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Oceny spełnienia w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień publicznych wymienionego w pkt XII.1.1. - na druku, którego wzór został dołączony do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, posiadającą kwalifikacje dla odpowiedniej części zamówienia, która: - posiada wykształcenie wyższe magisterskie kierunkowe uprawniające do prowadzenia jednego lub kilku rodzaju zajęć odpowiadające do danej części zamówienia, - posiada minimum 3 letni staż pracy jako nauczyciel, - posiada przygotowanie pedagogiczne. Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego Wykazu osób na druku, którego wzór został dołączony do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań. W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobą, posiadającą kwalifikacje dla odpowiedniej części zamówienia, która: - posiada wykształcenie wyższe magisterskie kierunkowe uprawniające do prowadzenia jednego lub kilku rodzaju zajęć odpowiadające do danej części zamówienia, - posiada minimum 3 letni staż pracy jako nauczyciel, - posiada przygotowanie pedagogiczne. Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego Wykazu osób na druku, którego wzór został dołączony do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Oceny spełniania w/w warunku, zamawiający dokona metodą SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wymienionego w pkt XII.1.1. - na druku, którego wzór został dołączony do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

5.1. Pełnomocnictwo w sytuacji, gdy wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika - w formie załącznika - w formie załącznika nr 6; 5.2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w formie załącznika nr 7; 5.3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, zawierające informacje na temat: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, Kopie dokumentów załączonych do oferty dotyczących tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez te podmioty - w formie załącznika nr 8.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: e-bip.pl/Start/75
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jasieniec Warecka 42 pok. 11 05-604 Jasieniec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2014 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy Jasieniec Warecka 42 pok. 14 05-604 Jasieniec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie: 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Publiczna Szkoła Podstawowa w Jasieńcu - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - język polski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przygotowanie programu zajęć, w oparciu o który będzie realizowane zamówienie. - Program wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego. b) Przygotowanie i przeprowadzenie testów sprawdzających wiedzę uczestników zajęć: testu początkowego i testu końcowego c) Dostosowanie merytorycznej jakości materiałów oraz form i metod kształcenia do potrzeb uczestników zajęć d) Przeprowadzenie 48 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8 osobowej w okresie trwania projektu (średnio 2 godziny w tygodniu) e) Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego f) Przekazanie dziewczętom i chłopcom wiedzy i umiejętności o tej samej jakości i w różnym stopniu, niezależnie od stereotypów płci g) Wspieranie dziewcząt i chłopców w dokonywaniu niezależnych decyzji h) Prowadzenie zajęć w sposób zapewniający utrzymanie frekwencji i) Zajęcia należy przeprowadzić w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Publiczna Szkoła Podstawowa w Jasieńcu - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - język angielski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie obejmuje: a) Przygotowanie programu zajęć, w oparciu o który będzie realizowane zamówienie. - Program wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego. b) Przygotowanie i przeprowadzenie testów sprawdzających wiedzę uczestników zajęć: testu początkowego i testu końcowego c) Dostosowanie merytorycznej jakości materiałów oraz form i metod kształcenia do potrzeb uczestników zajęć d) Przeprowadzenie 48 godzin zajęć dla każdej z 2 grup maksymalnie 8 osobowych w okresie trwania projektu (średnio 2 godziny w tygodniu) w okresie trwania projektu (średnio 2 godziny w tygodniu) e) Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego f) Przekazanie dziewczętom i chłopcom wiedzy i umiejętności o tej samej jakości i w różnym stopniu, niezależnie od stereotypów płci g) Wspieranie dziewcząt i chłopców w dokonywaniu niezależnych decyzji h) Prowadzenie zajęć w sposób zapewniający utrzymanie frekwencji i) Zajęcia należy przeprowadzić w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Publiczna Szkoła Podstawowa w Jasieńcu - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - matematyka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przygotowanie programu zajęć, w oparciu o który będzie realizowane zamówienie. - Program wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego. b) Przygotowanie i przeprowadzenie testów sprawdzających wiedzę uczestników zajęć: testu początkowego i testu końcowego c) Dostosowanie merytorycznej jakości materiałów oraz form i metod kształcenia do potrzeb uczestników zajęć d) Przeprowadzenie 48 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8 osobowej w okresie trwania projektu (średnio 2 godziny w tygodniu) e) Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego f) Przekazanie dziewczętom i chłopcom wiedzy i umiejętności o tej samej jakości i w różnym stopniu, niezależnie od stereotypów płci g) Wspieranie dziewcząt i chłopców w dokonywaniu niezależnych decyzji h) Prowadzenie zajęć w sposób zapewniający utrzymanie frekwencji i) Zajęcia należy przeprowadzić w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Publiczna Szkoła Podstawowa w Jasieńcu - Zajęcia matematyczne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przygotowanie programu zajęć, w oparciu o który będzie realizowane zamówienie. - Program wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego. b) Dostosowanie merytorycznej jakości materiałów oraz form i metod kształcenia do potrzeb uczestników zajęć c) Przeprowadzenie 48 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8 osobowej w okresie trwania projektu (średnio 2 godziny w tygodniu) d) Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego e) Przekazanie dziewczętom i chłopcom wiedzy i umiejętności o tej samej jakości i w różnym stopniu, niezależnie od stereotypów płci f) Wspieranie dziewcząt i chłopców w dokonywaniu niezależnych decyzji g) Prowadzenie zajęć w sposób zapewniający utrzymanie frekwencji h) Zajęcia należy przeprowadzić w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Publiczna Szkoła Podstawowa w Jasieńcu -Zajęcia przyrodnicze ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przygotowanie programu zajęć, w oparciu o który będzie realizowane zamówienie. - Program wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego. b) Dostosowanie merytorycznej jakości materiałów oraz form i metod kształcenia do potrzeb uczestników zajęć c) Przeprowadzenie 48 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8 osobowej w okresie trwania projektu (średnio 2 godziny w tygodniu) d) Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego e) Przekazanie dziewczętom i chłopcom wiedzy i umiejętności o tej samej jakości i w różnym stopniu, niezależnie od stereotypów płci f) Wspieranie dziewcząt i chłopców w dokonywaniu niezależnych decyzji g) Prowadzenie zajęć w sposób zapewniający utrzymanie frekwencji h) Zajęcia należy przeprowadzić w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Publiczna Szkoła Podstawowa w Jasieńcu - Zajęcia artystyczne ukierunkowane na rozwój kompetencji kluczowych dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przygotowanie programu zajęć, w oparciu o który będzie realizowane zamówienie. - Program wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego. b) Dostosowanie merytorycznej jakości materiałów oraz form i metod kształcenia do potrzeb uczestników zajęć c) Przeprowadzenie 48 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8 osobowej w okresie trwania projektu (średnio 2 godziny w tygodniu) d) Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego e) Przekazanie dziewczętom i chłopcom wiedzy i umiejętności o tej samej jakości i w różnym stopniu, niezależnie od stereotypów płci f) Wspieranie dziewcząt i chłopców w dokonywaniu niezależnych decyzji g) Prowadzenie zajęć w sposób zapewniający utrzymanie frekwencji h) Zajęcia należy przeprowadzić w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Publiczna Szkoła Podstawowa w Zbroszy Dużej - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - matematyka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przygotowanie programu zajęć, w oparciu o który będzie realizowane zamówienie. - Program wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego. b) Przygotowanie i przeprowadzenie testów sprawdzających wiedzę uczestników zajęć: testu początkowego i testu końcowego c) Dostosowanie merytorycznej jakości materiałów oraz form i metod kształcenia do potrzeb uczestników zajęć d) Przeprowadzenie 48 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8 osobowej w okresie trwania projektu (średnio 2 godziny w tygodniu) e) Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego f) Przekazanie dziewczętom i chłopcom wiedzy i umiejętności o tej samej jakości i w różnym stopniu, niezależnie od stereotypów płci g) Wspieranie dziewcząt i chłopców w dokonywaniu niezależnych decyzji h) Prowadzenie zajęć w sposób zapewniający utrzymanie frekwencji i) Zajęcia należy przeprowadzić w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Publiczna Szkoła Podstawowa w Zbroszy Dużej - Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze - język angielski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przygotowanie programu zajęć, w oparciu o który będzie realizowane zamówienie. - Program wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego. b) Przygotowanie i przeprowadzenie testów sprawdzających wiedzę uczestników zajęć: testu początkowego i testu końcowego c) Dostosowanie merytorycznej jakości materiałów oraz form i metod kształcenia do potrzeb uczestników zajęć d) Przeprowadzenie 48 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8 osobowej w okresie trwania projektu (średnio 2 godziny w tygodniu) e) Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego f) Przekazanie dziewczętom i chłopcom wiedzy i umiejętności o tej samej jakości i w różnym stopniu, niezależnie od stereotypów płci g) Wspieranie dziewcząt i chłopców w dokonywaniu niezależnych decyzji h) Prowadzenie zajęć w sposób zapewniający utrzymanie frekwencji i) Zajęcia należy przeprowadzić w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej ukierunkowane na rozwój kompetencji porozumiewania się w języku ojczystym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przygotowanie programu zajęć, w oparciu o który będzie realizowane zamówienie. - Program wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego. b) Dostosowanie merytorycznej jakości materiałów oraz form i metod kształcenia do potrzeb uczestników zajęć c) Przeprowadzenie 48 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8 osobowej w okresie trwania projektu (średnio 2 godziny w tygodniu) d) Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego e) Przekazanie dziewczętom i chłopcom wiedzy i umiejętności o tej samej jakości i w różnym stopniu, niezależnie od stereotypów płci f) Wspieranie dziewcząt i chłopców w dokonywaniu niezależnych decyzji g) Prowadzenie zajęć w sposób zapewniający utrzymanie frekwencji h) Zajęcia należy przeprowadzić w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Publiczna Szkoła Podstawowa w Zbroszy Dużej Zajęcia dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej ukierunkowane na rozwój kompetencji porozumiewania się w języku obcym - język angielski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przygotowanie programu zajęć, w oparciu o który będzie realizowane zamówienie. - Program wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego. b) Dostosowanie merytorycznej jakości materiałów oraz form i metod kształcenia do potrzeb uczestników zajęć c) Przeprowadzenie 48 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8 osobowej w okresie trwania projektu (średnio 2 godziny w tygodniu) d) Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego e) Przekazanie dziewczętom i chłopcom wiedzy i umiejętności o tej samej jakości i w różnym stopniu, niezależnie od stereotypów płci f) Wspieranie dziewcząt i chłopców w dokonywaniu niezależnych decyzji g) Prowadzenie zajęć w sposób zapewniający utrzymanie frekwencji h) Zajęcia należy przeprowadzić w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Publiczna Szkoła Podstawowa w Zbroszy Dużej Zajęcia dla uczniów z klas IV-VI Szkoły Podstawowej ukierunkowane na rozwój kompetencji matematycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przygotowanie programu zajęć, w oparciu o który będzie realizowane zamówienie. - Program wymaga zatwierdzenia przez zamawiającego. b) Dostosowanie merytorycznej jakości materiałów oraz form i metod kształcenia do potrzeb uczestników zajęć c) Przeprowadzenie 48 godzin zajęć dla 1 grupy maksymalnie 8 osobowej w okresie trwania projektu (średnio 2 godziny w tygodniu) d) Prowadzenie dokumentacji wykonywanego zadania tj. dzienników zajęć, list obecności i innych dokumentów wskazanych przez Zamawiającego e) Przekazanie dziewczętom i chłopcom wiedzy i umiejętności o tej samej jakości i w różnym stopniu, niezależnie od stereotypów płci f) Wspieranie dziewcząt i chłopców w dokonywaniu niezależnych decyzji g) Prowadzenie zajęć w sposób zapewniający utrzymanie frekwencji h) Zajęcia należy przeprowadzić w okresie od podpisania umowy do 20 lutego 2015 roku (z wyłączeniem przerwy wakacyjnej t.j. miesiąca lipca i sierpnia 2014 r.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5, 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.02.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.