Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-01
Warszawa: Sukcesywna dostawa akcesoriów i części zużywalnych do analizatora elementarnego Vario MicroCUBE firmy Elementar
dla Instytutu Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk
w Warszawie
Numer ogłoszenia: 36832 - 2014; data zamieszczenia: 01.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 531504 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk, ul. Twarda 51/55, 00-818 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6978700, faks 022 6206223.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut naukowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa akcesoriów i części zużywalnych do analizatora elementarnego Vario MicroCUBE firmy Elementar dla Instytutu Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów i części zużywalnych do analizatora elementarnego Vario MicroCUBE firmy Elementar (zwanych dalej produktami) dla Instytutu Nauk Geologicznych Polskiej Akademii Nauk w Warszawie. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, bez śladów wcześniejszej eksploatacji, pełnowartościowy, wolny od wad i uszkodzeń. Dostawy powinny być realizowane w ciągu 7 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Wielkość każdej partii dostawy produktów będzie wynikać z bieżących potrzeb Zamawiającego i będzie realizowana na podstawie jednostkowych zapotrzebowań Zamawiającego. Koszty transportu produktów oraz obowiązek należytego zabezpieczenia produktów w czasie transportu spoczywają na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany produktów uszkodzonych w trakcie transportu na wolny od wad. W terminie 5 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do właściwego miejsca przeznaczenia będzie on sprawdzany pod względem zarówno ilościowym, jak i jakościowym pod względem wad jawnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zgłaszania Wykonawcy reklamacji wad jakościowych dostarczonych produktów w okresie do 30 dni roboczych od daty dostawy, a wad ilościowych - w terminie 10 dni roboczych od dnia dostawy. W przypadku stwierdzenia wad, braków jakościowych Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwych produktów na wolne od wad w terminie 4 dni roboczych. Braki ilościowe lub pomyłki stwierdzone w dostawie Wykonawca zobowiązany będzie uzupełnić w ciągu 48 godzin od zgłoszenia (w dni robocze). Zamówienie obejmuje dostawę akcesoriów i części zużywalnych w asortymencie podanym w Rozdziale II SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00 - Analizatory .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KENDROLAB Sp. z o.o., ul. Cieiselska 18, 04-653 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20731,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 21487,88
Oferta z najniższą ceną: 21487,88 / Oferta z najwyższą ceną: 25380,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Usługi przeprowadzenia szkoleń mających na celu profesjonalizację kadr Łukasiewicz - IChP.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawy odczynników do immunochemii wraz z dzierżawą analizatora
- Dostawa stanowiska laboratoryjnego, drgania swobodne, tłumione, drgania skrętne dla WIMiR-DE-dzp.272-131/25
- Zakup i dostawa przenośnego analizatora do szybkiej ilościowej diagnostyki CRP
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego
- Dostawa odczynniki do oznaczania parametrów krytycznych RKZ wraz z dzierżawą analizatorów oraz dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- dostawa i dzierżawa analizatora BenchMark ULTRA, oraz dostawa przeciwciał i odczynników
więcej: Analizatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.