To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-02
Suwałki: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów: Prawo jazdy kat. B i Operator koparko - ładowarki
Numer ogłoszenia: 36852 - 2014; data zamieszczenia: 02.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 6216 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych, ul. Sejneńska 33, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 0-87 565 36 30, faks 0-87 565 36 34.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła ponadgimnazjalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów: Prawo jazdy kat. B i Operator koparko - ładowarki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów: Prawo jazdy kat. B i Operator koparko - ładowarki Uczestnikami kursu będą uczniowie Technikum nr 3 w Zespole Szkół Technicznych w Suwałkach uczestnicy projektu pn.Nauka w technikum - wysokie loty i pewna przyszłość dofinansowanego z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie obejmuje 2 części: Cześć 1 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Prawo jazdy kat. B dla 20 osób 1. Przedmiot zamówienia obejmie: a. wynajem sali szkoleniowej, b. wynajem placu manewrowego, c. zapewnienie uprawnionych wykładowców/instruktorów, d. zapewnienie min. 2 instruktorów do części praktycznej, e. eksploatację samochodów osobowych, w tym: zużycia paliwa, oleju i inne koszty związane z eksploatacją f. zajęcia z pierwszej pomocy przed lekarskiej, g. egzamin wewnętrzny, h. wydanie zaświadczeń o ukończeniu kursu. i. opłata za jeden egzamin państwowy na prawo jazdy w WORD dla każdego Uczestnika, 1. Liczba godzin kursu - - min. 60 godzin: tj - 30 godzin teoretycznych i 30 godzin praktycznych dla każdego uczestnika Godzina zajęć w zakresie części teoretycznej szkolenia równa się 45 minutom, a zajęć w zakresie części praktycznej szkolenia - 60 minutom. 2. Zajęcia teoretyczne mogą odbywać się w jednej grupie szkoleniowej składającej się z 20 uczestników 3. Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczestników, którzy wezmą udział w przedmiotowym kursie. 4. Realizacja kursu musi być zgodna z przepisami Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach - Dz. U. z dnia 14 września 2012 r. poz. 1019) 5. Obowiązki wykonawcy: 1) Ustalenie szczegółowego harmonogramu zajęć z Koordynatorem projektu. 2) Zajęcia będą mogły odbywać się również w dni wolne od nauki. Wykonawca przekaże harmonogram Zamawiającemu nie później niż 4 dni przed rozpoczęciem kursu. Harmonogram może być aktualizowany przez Zamawiającego na wniosek Zamawiającego lub na wniosek Wykonawcy po ustaleniu z Koordynatorem projektu. Zmiana harmonogramu nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. Wykonawca jest zobowiązany dostosować się do zmian harmonogramu wprowadzonych przez Zamawiającego. Harmonogram zajęć praktycznych ustalany będzie indywidualnie z każdym uczestnikiem kursu. 3) Przeprowadzenie kursu na terenie Miasta Suwałki. Wykonawca wskaże dokładny adres miejsca przeprowadzania zajęć teoretycznych oraz placu manewrowego, na którym odbędzie się część zajęć praktycznych. 4) Do przeprowadzenia zajęć teoretycznych Wykonawca zapewni pomieszczenia spełniające wszelkie wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy: oświetlenie naturalne i sztuczne, odpowiednia temperatura, wentylacja zapewniająca prawidłową wymianę powietrza oraz prawidłowo zainstalowane urządzenia elektryczne. Sale przeznaczone na szkolenia mają spełniać wymogi sanitarnohigieniczne i zabezpieczeń przeciwpożarowych. Sale dydaktyczne muszą posiadać dostęp do sanitariatów wyposażonych w bieżącą wodę (ciepłą i zimną). 5) Wymagane jest, aby powierzchnia sal dydaktycznych, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne były dostosowane do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia, zgodnie z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy. Sala w czasie prowadzonych zajęć nie może być udostępniana innym użytkownikom niż uczestnicy kursu, musi być przeznaczona na czas szkolenia tylko dla uczestników projektu. 6) Ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem wskazanych uczestników szkolenia i zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zawarcie umowy ubezpieczenia nie później niż 24 godziny przed terminem rozpoczęcia szkolenia. 7) Zapewnienie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzonego kursu. 8) Realizacja przedmiotu zamówienia w formie wykładów, pokazów oraz ćwiczeń i zadań praktycznych kształtujących i doskonalących nabyte umiejętności. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć metodą e-lerningową. 9) Zapewnienia materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia (przekazania bezpłatnie po jednym egzemplarzu materiałów dydaktycznych Zamawiającemu), 10) Zapewnienia sprzętu niezbędnego do należytej realizacji przedmiotu zamówienia spełniającego wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż. oraz zapewnienia sali i placu manewrowego odpowiednio przystosowanego do przeprowadzenia zajęć, 7. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) Przeprowadzenia teoretycznego egzaminu wewnętrznego. 2) Opłaty za pierwszy pełny egzamin państwowy, 3) Oznaczenia miejsc realizacji zajęć oraz wszelkich materiałów powstających w ramach zajęć zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zatwierdzonymi przez Instytucję Zarządzającą POKL oraz zasadami promocji Projektu. 4) Informowania uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - projekt Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 5) Prowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć programu (zawierającą wymagane logotypy) w tym: w formie zdjęć, a po zakończeniu zajęć kursu wykonawca ma dostarczyć zamawiającemu pełną dokumentację tj.: tj. oryginał lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy zajęć i wymiar godzin oraz listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników zajęć, potwierdzenia odbioru materiałów edukacyjnych, kopię ankiet, inną dokumentację niezbędnej do rozliczenia kursu 6) do egzaminów mogą przystąpić osoby, które nie opuściły więcej niż 20 % zajęć. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby podeszły do egzaminu, w związku z powyższym wykonawca musi zapewnić osobom, które będą miały więcej niż 20 % nieobecności odrobienie lub zaliczenie materiału, który umożliwi podejście do egzaminu. 7) Sprawowania opieki nad uczestnikami podczas zajęć i przerw między zajęciami. 8) Niezwłocznego poinformowania Zamawiającego - nie później niż w dniu następnym - o absencji uczestników zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa w trakcie ich trwania, a także innych okolicznościach mających wpływ na realizację programu zajęć. 9) Poddania się kontroli dokonanej przez Zamawiającego oraz uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji umowy oraz zapewnienia kontrolującym prawa wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją zadania. 10) Pokrycie wszystkich strat wynikłych z powodu niewykonania przedmiotu zamówienia, względnie zniszczenia lub uszkodzenia powierzonego mu przez Zamawiającego mienia. 11) Udostępnienie na wezwanie Zamawiającego własnej dokumentacji finansowo-księgowej z zakresu realizowanego zamówienia w terminie do 3 dni od wezwania Zamawiającego. 8. Koszty badań lekarskich pokrywa Zamawiający Część 2 - Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Operator koparko - ładowarki dla 10 osób 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) prowadzenie kursu na zasadach określonych w obowiązujących przepisach, a w szczególności w sposób zgodny z Modułowymi Programami Szkolenia Zawodowego Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 roku w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz.U. z 2001r. Nr 118 poz. 1263) 2) wynagrodzenie wykładowców i instruktorów 3) koszty wynajmu sali wykładowej 4) koszty wynajmu placu manewrowego 5) koszty eksploatacji koparko-ładowarek 6) przeprowadzenie teoretycznych i praktycznych zajęć mających na celu przygotowanie uczestników kursu do egzaminu państwowego na operatora koparko-ładowarki. 7) opłatę - dla osób, które zakończyły program oraz zdały egzamin wewnętrzny -pierwszego egzaminu państwowego 8) ubezpieczenie NNW uczestników szkolenia na cały okres trwania kursu 9) wydanie zaświadczeń po ukończonym szkoleniu 10) Świadectwo potwierdzające pozytywny wynik egzaminu wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego 11) Wydanie każdemu uczestnikowi, który zdał egzamin Książki operatora maszyn roboczych 12) Gorący posiłek dla każdego uczestnika każdego dnia kursu. 2. Liczba godzin kursu - dla każdego uczestnika min. 202 godziny, w tym 116 godzin zajęć teoretycznych i min. 86 godzin zajęć praktycznych. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość dołączenia uczestników kursu będących przedmiotem zamówienia do innych grup realizujących tożsame kursy prowadzone przez Wykonawcę, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym oraz pod warunkiem dołączenia całej grupy 10-co osobowej. 4. Obowiązki wykonawcy: 1) Ustalenie szczegółowego harmonogramu zajęć z Koordynatorem projektu. Zajęcia będą mogły odbywać się również w dni wolne od nauki. Wykonawca przekaże harmonogram Zamawiającemu nie później niż 4 dni przed rozpoczęciem kursu. Harmonogram może być aktualizowany przez Zamawiającego na wniosek Zamawiającego lub na wniosek Wykonawcy po ustaleniu z Koordynatorem projektu. Zmiana harmonogramu nie wymaga zawarcia aneksu do umowy. Wykonawca jest zobowiązany dostosować się do zmian harmonogramu wprowadzonych przez Zamawiającego. 2) Przeprowadzenie kursu na terenie Miasta Suwałki. Wykonawca wskaże dokładny adres miejsca przeprowadzania zajęć teoretycznych oraz placu manewrowego, na którym odbędzie się część zajęć praktycznych. Dopuszcza się przeprowadzenie zajęć praktycznych poza miastem Suwałki, pod warunkiem zapewnienia dowozu uczestników na koszt Wykonawcy na miejscezajęć praktycznych i z powrotem do Suwałk. 3) Do przeprowadzenia zajęć teoretycznych Wykonawca zapewni pomieszczenia spełniające wszelkie wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy: oświetlenie naturalne i sztuczne, odpowiednia temperatura, wentylacja zapewniająca prawidłową wymianę powietrza oraz prawidłowo zainstalowane urządzenia elektryczne. Sale przeznaczone na szkolenia mają spełniać wymogi sanitarnohigieniczne i zabezpieczeń przeciwpożarowych. Sale dydaktyczne muszą posiadać dostęp do sanitariatów wyposażonych w bieżącą wodę (ciepłą i zimną). 4) Wymagane jest, aby powierzchnia sal dydaktycznych, ilość stanowisk oraz wyposażenie w sprzęt i pomoce dydaktyczne były dostosowane do zakresu szkolenia oraz liczby uczestników szkolenia, zgodnie z przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy. Sala w czasie prowadzonych zajęć nie może być udostępniana innym użytkownikom niż uczestnicy kursu, musi być przeznaczona na czas szkolenia tylko dla uczestników projektu. 5) Zapewnienie kadry dydaktycznej posiadającej kwalifikacje i doświadczenie zawodowe odpowiednie do prowadzonego kursu. 6) Ubezpieczenie uczestników od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem wskazanych uczestników szkolenia i zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zawarcie umowy ubezpieczenia nie później niż 24 godziny przed terminem rozpoczęcia szkolenia 7) Realizacja przedmiotu zamówienia w formie wykładów, pokazów oraz ćwiczeń i zadań praktycznych kształtujących i doskonalących nabyte umiejętności. Nie dopuszcza się prowadzenia zajęć metodą e-lerningową. 8) Zapewnienia materiałów dydaktycznych niezbędnych do przeprowadzenia szkolenia (przekazania bezpłatnie po jednym egzemplarzu materiałów dydaktycznych Zamawiającemu), 9) Zapewnienia sprzętu niezbędnego do należytej realizacji przedmiotu zamówienia spełniającego wymogi prawne w zakresie BHP i p.poż. oraz zapewnienia sali i placu manewrowego odpowiednio przystosowanego do przeprowadzenia zajęć, 4. Wykonawca zobowiązuje się do: 1) Przeprowadzenia teoretycznego egzaminu wewnętrznego, 2) Opłaty za pierwszy pełny egzamin państwowy, 3) Oznaczenia miejsc realizacji zajęć oraz wszelkich materiałów powstających w ramach zajęć zgodnie z aktualnymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zatwierdzonymi przez Instytucję Zarządzającą POKL oraz zasadami promocji Projektu. 4) Informowania uczestników o współfinansowaniu zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - projekt Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 5) Prowadzenia dokumentacji przebiegu zajęć w tym w formie zdjęć, a po zakończeniu zajęć kursu wykonawca ma dostarczyć zamawiającemu pełną dokumentację programu tj. oryginał lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy zajęć i wymiar godzin oraz listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników zajęć, potwierdzenia odbioru materiałów edukacyjnych, kopię ankiet, inną dokumentację niezbędnej do rozliczenia kursu. 6) do egzaminów mogą przystąpić osoby, które nie opuściły więcej niż 20 % zajęć. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby podeszły do egzaminu, w związku z powyższym wykonawca musi zapewnić osobom, które będą miały więcej niż 20 % nieobecności odrobienie lub zaliczenie materiału, który umożliwi podejście do egzaminu. 7) Sprawowania opieki nad uczestnikami podczas zajęć i przerw między zajęciami. 8) Niezwłocznego poinformowania Zamawiającego - nie później niż w dniu następnym - o absencji uczestników zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa w trakcie ich trwania, a także innych okolicznościach mających wpływ na realizację programu zajęć. 9) Poddania się kontroli dokonanej przez Zamawiającego oraz uprawnione podmioty w zakresie prawidłowości realizacji umowy oraz zapewnienia kontrolującym prawa wglądu we wszystkie dokumenty związane z realizacją zadania. 10) Udostępnienie na wezwanie Zamawiającego własnej dokumentacji finansowo-księgowej z zakresu realizowanego zamówienia w terminie do 3 dni od wezwania Zamawiającego. 5. Koszty badań lekarskich pokrywa Zamawiający.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Nauka w technikum - wysokie loty i pewna przyszłość dofinansowany z Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działania 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości kształcenia zawodowego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Prawo jazdy kat. B dla 20 osób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW "GUGAŁA" BARBARA GUGAŁA
jakie przetargi wygrała firma
OŚRODEK SZKOLENIA KIEROWCÓW "GUGAŁA" BARBARA GUGAŁA
- Barbara Gugała Ośrodek Szkolenia Kierowców Gugała, ul. Waryńskiego 15, 16-400 Suwałki, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 29400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 26900,00
Oferta z najniższą ceną: 23300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26900,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Operator koparko - ładowarki dla 10 osób
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy, ul. Handlowa 6G, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
- Ośrodek Szkolenia Zawodowego w Mińsku Mazowieckim, ul. Budowlana 4, 05-300 Mińsk Mazowiecki, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18500,00
Oferta z najniższą ceną: 18500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36300,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
- Dostawa instrumentów - wiolonczele
- Dostawa instrumentów - akordeony
- Dostawa instrumentów - pianina
- Zakup i dostawa produktów mleczarskich i tłuszczy dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach - 2025
- Dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne na potrzeby Agencji Rozwoju Regionalnego "ARES" S.A. w Suwałkach w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r.
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
- Świadczenie usług szkoleniowych dla uczniów i nauczycieli w projekcie: "Kształcenie naszą przyszłością " nr FELD.08.08-IZ.00-0073/23 w podziale na 9 części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
- Przeprowadzenie kursu z obsługi programów graficznych Adobe - "Pakiet graficzny Adobe Illustrator" w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.