Ogłoszenie z dnia 2016-12-16
Ogłoszenie nr 369129 - 2016 z dnia 2016-12-16 r.
Rabka-Zdrój: MODERNIZACJA CZĘŚCIOWA BASENU W SCRU W RABCE-ZDROJU.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Śląskie Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowe im. dr. Adama Szebesty Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
29795100000, ul.
ul. Dietla
5,
34700
Rabka-Zdrój, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
182 677 469, e-mail
zamowienia@scru.pl, faks
182 677 469.
Adres strony internetowej (URL): http://www.scru.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o., Kapitał zakładowy 19 408 000,00 zł w całości opłacony
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
tak
http://www.scru.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://scru.pl/przetargi
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
pisemnie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej i trwale zamkniętej kopercie lub opakowaniu - nie później niż do dnia 9 stycznia 2017 r. do godz. 09:00 (Sekretariat jest czynny od poniedziałku do piątku od godz. 8.30 do 15.30). Oferty złożone po terminie nie będą otwierane. Zamawiający niezwłocznie zwróci ofertę złożoną po upływie terminu.
Adres:
Śląskie Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowe im. dr. A. Szebesty w Rabce - Zdroju sp. z o.o., ul. Dietla 5, 34 - 700 Rabka - Zdrój.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA CZĘŚCIOWA BASENU W SCRU W RABCE-ZDROJU.
Numer referencyjny: Nr sprawy: ZP/146/2016
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. "Modernizacja częściowa basenu w SCRU Sp. z o.o. w Rabce-Zdroju" obejmująca roboty: posadzkowe, tynkarsko-malarskie, elektryczne wraz z wykonaniem pomiarów elektrycznych zgodnie z: a) przedmiarem robót, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ, b) ślepym kosztorysem, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, c) projektem częściowej modernizacji niecki basenowej, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 2. W przypadku, gdy dokumentacja, o której mowa w pkt 1 powołuje się na konkretne nazwy handlowe, znaki towarowe, patenty, normy, aprobaty, deklaracje zgodności, oceny i specyfikacje techniczne lub systemy odniesienia lub inne dokumenty o których mowa w art. 30 ustawy Pzp, Wykonawca jest uprawniony do zastosowania materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych. 3. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane , 45111300-1,4545300-7. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 5. Zamawiający przewiduje możliwości dzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp o wartości nie większej jednak niż 10 % wartości zamówienia podstawowego. 6. Zamawiający: - nie dopuszcza składania ofert wariantowych, - nie dopuszcza częściowego rozliczenia robót - nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 Ustawy Pzp, - nie dopuszcza zawarcia umowy ramowej. 7. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom (w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu) zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt VII.1.1 SIWZ. 9. Zamawiający stawia następujące wymogi wynikające z treści art. 29 ust. 3a i art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp: 9.1. Zamawiający wymaga zatrudniania przez Wykonawcę (lub Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności objęte przedmiotem zamówienia: a) roboty ogólnobudowlane, b) roboty posadzkarskie, c) roboty tynkarsko-malarskie. 9.2. w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę (lub Podwykonawcę), wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 9.1, Zamawiający uprawniony będzie w szczególności do: 9.2.1. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 9.2.2. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 9.2.3. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania robót. 9.3. w trakcie realizowania zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie (nie krótszym niż 5 dni roboczych) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć opisane poniżej dowody w celu potwierdzenia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę (lub Podwykonawcę) osób wykonujących czynności wskazane w pkt 9.1, 9.3.1. oświadczenie Wykonawcy (lub Podwykonawcy) o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy (lub Podwykonawcy); 9.3.2. poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (lub Podwykonawcę) kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), przy czym kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 9.3.3. zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę (lub Podwykonawcę) składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 9.3.4. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę (lub Podwykonawcę) kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 9.4. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania zgody osób, o których mowa w pkt 9.1 na przekazywanie Zamawiającemu informacji, oświadczeń i dokumentów określonych w pkt 9.2, 9.3, 9.5. w przypadku stwierdzenia, iż Wykonawca nie wypełnia obowiązku określonego w pkt 9.1 lub w przypadku nie przedłożenia przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 9.4 Zamawiający obciąży Wykonawcę karami umownymi na zasadach określonych we wzorze umowy (załączniku nr 5 do specyfikacji). 10. Rozliczenie stron nastąpi po wykonaniu całości robót. Podstawą do wystawienia faktury będzie protokół odbioru końcowego potwierdzający wykonanie zakresu robót. Należność za wykonane roboty płatna będzie przelewem na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty złożenia faktury. Zamawiający nie wyraża zgody na etapowe rozliczenie robót. 11. Wymagany minimalny okres gwarancji na wykonany zakres robót wynosi 60 miesięcy. Pełny zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej
II.5) Główny kod CPV: 45220000-5
Dodatkowe kody CPV:45111300-1, 45453000-7, 45320000-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 18/04/2017
II.9) Informacje dodatkowe: W przypadku nie określenia w Formularzu Oferty innego terminu Zamawiający przyjmie, że wykonawca oferuje wykonanie robót stanowiących przedmiot zamówienia w terminie do dnia 18.04.2017 r. W przypadku gdy Wykonawca zaoferuje skrócenie czasu realizacji o więcej niż 30 dni, do oceny oferty w kryterium Czas Realizacji Zamawiający uwzględni okres skrócenia wynoszący 30 dni.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z Przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie niższą niż 200.000,00 złotych (słownie: dwieście tysięcy złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń:
? co najmniej 1 osobą o uprawnieniach w specjalności konstrukcyjno
- budowlanej (Kierownik budowy),
? co najmniej 1 osobą o uprawnieniach w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (Kierownik robót elektrycznych),
? co najmniej 1 osobą o uprawnieniach w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (Kierownik robót sanitarnych),
przy czym Zamawiający dopuszcza łączenie ww. uprawnień, tj. by 1 (jedna) osoba posiadała 2 lub więcej z ww. uprawnień (łącząc funkcję Kierownika budowy oraz Kierowników robót elektrycznych i sanitarnych).
b) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował przynajmniej
2 (dwie) roboty budowlane o wartości minimum 300.000,00 złotych brutto każda polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub modernizacji budynku;
2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
1. Kierownik Budowy
(uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej)
2.Kierownik robót elektrycznych
(uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych)
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
Zgodnie ze SIWZ
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zgodnie ze SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Zgodnie ze SIWZ
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium
w wysokości 6.000,00 (słownie: sześć tysięcy) złotych.
2. Wadium może być wnoszone:
2.1. w pieniądzu - wpłacane przelewem na rachunek i Śląskie Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowe im. dr. A. Szebesty w Rabce - Zdroju BS Raba Wyżna 39 8815 0002 0000 0014 4371 0001 z dopiskiem "Wadium - nr sprawy ZP/146/2016" tak aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku,
2.2. w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804
z późn. zm.) - załączonych w oryginale do oferty (w kopercie z ofertą).
3. Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż w jednej formie.
4. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi:
4.1. być wystawione na Śląskie Centrum Rehabilitacyjno - Uzdrowiskowe im. dr. A. Szebesty
w Rabce - Zdroju sp. z o.o. ul. Dietla 5 34 - 700 Rabka - Zdrój
4.2. zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy,
4.3. okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą.
5. Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy. W przypadku wpłaty przelewem zamawiający zwróci kwotę wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy prowadzenia rachunku, pomniejszoną o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizje bankowe. Wadium wniesienie
w innej formie niż w pieniądzu zwrócone zostanie wykonawcom za potwierdzeniem odbioru.
6. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych
w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium
w terminie określonym przez Zamawiającego.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
okres gwarancji | 20 |
czas realizacji | 20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
zgodnie ze siwz
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 09/01/2017, godzina: 9:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Wykonawca sporządza pisemną ofertę w języku polskim w sposób czytelny i trwały
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z RABKI-ZDRÓJ
- Sukcesywna dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika i butli
- Zaprojektowanie, dostawa, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznych w ramach zadania Termomodernizacji budynków Szpitala Kardiologicznego oraz Uzdrowiskowego Szpitala"Olszówka" w Rabce Zdrój
więcej: przetargi w Rabce-Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku sportowego ze schodami terenowymi, murami oporowymi w ramach zadania "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Szczereżu"
- Budowa drogi gminnej relacji Chądzyny Kuski - Chądzyny Krusze
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 108,68 kWp do 149,5 kWp, budowa konstrukcji samonośnej pod panele o mocy 94,88 kWp, ... każdy wraz z infrastrukturą towarzyszącą 2
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WRAZ Z WYKONANIEM ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z REMONTEM HYDROFORNI NA TERENIE KOMPLEKSU WOJSKOWEGO 2925 SKŁADU JASTRZĘBIE W KONWENCJI "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Budowa ekostrady rowerowej na trasie Śródmieście-Chełm
- Rozbudowa i przebudowa podjazdu dla niepełnosprawnych zlokalizowanego na terenie Domu Pomocy Społecznej w Blachowni.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.