eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługa szkoleniowa na potrzeby pracowników urzędów ochrony zabytków w Polsce

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-12-17

Ogłoszenie nr 369136 - 2016 z dnia 2016-12-17 r.

Warszawa: Usługa szkoleniowa na potrzeby pracowników urzędów ochrony zabytków w Polsce
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 331987 - 2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:Zamawiającym jest: Narodowy Instytut Dziedzictwa ul. Kopernika 36/40 00-924 Warszawa NIP: 526-26-54-633 REGON: 015263890 Nr telefonu: 22 826 93 52 Nr faksu: 22 826 17 14 Strona internetowa: www.nid.pl e-mail:info@nid.pl na rzecz którego działa w trybie przepisu art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), dalej "ustawa Pzp" lub "ustawa": Kancelaria Radców Prawych Baurska, Senkowska, Szczęsna i Partnerzy ul. Mickiewicza 9 lok. U4 01-517 Warszawa e-mail: zamowienia@bsskancelaria.pl dalej jako: "Pełnomocnik Zamawiającego"

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Instytut Dziedzictwa, krajowy numer identyfikacyjny 1526389000000, ul. ul. Kopernika  , 00924   Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 826 93 52, faks 22 826 17 14, e-mail mmarzec@nid.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nid.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytucja kultury

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa szkoleniowa na potrzeby pracowników urzędów ochrony zabytków w Polsce

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP/NID/10/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa, w zakresie realizacji zadania 2.3.2 i 2.3.3 Krajowego Programu Ochrony Zabytków i Opieki nad Zabytkami na lata 2014-2017, obejmująca: a) opracowanie szczegółowej, spójnej koncepcji merytorycznej szkoleń oraz harmonogramu realizacji programu stałych szkoleń dla pracowników organów ochrony zabytków, dotyczących procedury administracyjnej i przepisów prawnej ochrony zabytków (na poziomie podstawowym i zaawansowanym) oraz powiązanych z nimi szkoleń dotyczących kompetencji miękkich w zakresie komunikacji z otoczeniem, związanych z pracą w urzędzie ochrony zabytków (na poziomie podstawowym), przewidzianych do realizacji w 2017 r. dla wszystkich województw z terenu RP. b) opracowanie i wydruk materiałów szkoleniowych na potrzeby szkoleń i przekazanie ich uczestnikom szkoleń, w tym przekazanie części materiałów szkoleniowych na potrzeby Narodowego Instytutu Dziedzictwa i dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego. c) zorganizowanie i realizację w 2017 r. cyklu szkoleń na poziomie podstawowym w zakresie procedur administracyjnych i przepisów prawnej ochrony zabytków oraz powiązanych z nimi szkoleń dotyczących kompetencji miękkich w zakresie komunikacji z otoczeniem, dla pracowników organów ochrony zabytków z wszystkich województw z terenu RP, w zakresie opisanym w załączniku nr 7 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). d)zorganizowanie i realizację w 2017 r. cyklu szkoleń na poziomie zaawansowanym w zakresie procedur administracyjnych i przepisów prawnej ochrony zabytków dla pracowników organów ochrony zabytków z wszystkich województw z terenu RP poprzez organizację spotkań warsztatowych w układzie modułowym równoległym. e)opracowanie i wydruk materiałów szkoleniowych uwzględniających korekty wynikające z doświadczeń realizacji szkoleń w 2017 r. na potrzeby Narodowego Instytutu Dziedzictwa i dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego. f) konsultacje mailowe uczestników szkoleń z trenerami zaangażowanymi w realizację usługi szkoleniowej w porozumieniu z Zamawiającym i na tej podstawie opracowanie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i stawiane problemy do publikacji na platformie cyfrowej lub na stronie Narodowego Instytutu Dziedzictwa. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania "prawa opcji". Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w zakresie zwiększenia planowanej ilości szkoleń oraz wydruku materiałów szkoleniowych, zgodnie z informacjami zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do siwz). Wskazane w pkt II OPZ ilości dni szkoleniowych i egzemplarzy materiałów objęte prawem opcji stanowią limit prawa opcji. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta, bądź skorzysta w niepełnym zakresie (poniżej przewidzianego limitu). Warunki skorzystania z prawa opcji zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do siwz. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 - Opis przedmiotu zamówienia. 4. Usługa, jako wymieniona w załączniku XIV do dyrektywy 2014 24 UE zaliczana jest do kategorii usług społecznych i innych szczególnych usług. 5. Zamówienie na usługi społeczne o wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138 o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 80510000-2
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

Zamówienie na usługi społeczne o wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138 o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.)

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając na postawie Rozdz. XIX ust. 2 siwz, Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania. Podstawa prawna: Rozdz. XIX ust. 1 pkt 1 siwz Uzasadnienie faktyczne: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Do upływu terminu składania ofert - 15 listopada 2016 r., godz. 10:00, wpłynęła jedna oferta, od Wykonawcy: Mindlab Sp. z o.o., ul. Limanowskiego 31 m.15, 30-557 Kraków. Oferta została odrzucona na podstawie postanowień Rozdz. XVIII ust. 1 pkt 7 siwz, bowiem Wykonawca nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert. W związku z powyższym, Zamawiający był zobligowany do unieważnienia postępowania.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.