To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-17
Ogłoszenie nr 369136 - 2016 z dnia 2016-12-17 r.
Warszawa: Usługa szkoleniowa na potrzeby pracowników urzędów ochrony zabytków w Polsce
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 331987 - 2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:Zamawiającym jest: Narodowy Instytut Dziedzictwa ul. Kopernika 36/40 00-924 Warszawa NIP: 526-26-54-633 REGON: 015263890 Nr telefonu: 22 826 93 52 Nr faksu: 22 826 17 14 Strona internetowa: www.nid.pl e-mail:info@nid.pl na rzecz którego działa w trybie przepisu art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.), dalej "ustawa Pzp" lub "ustawa": Kancelaria Radców Prawych Baurska, Senkowska, Szczęsna i Partnerzy ul. Mickiewicza 9 lok. U4 01-517 Warszawa e-mail: zamowienia@bsskancelaria.pl dalej jako: "Pełnomocnik Zamawiającego"
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Instytut Dziedzictwa, krajowy numer identyfikacyjny
1526389000000, ul.
ul. Kopernika
,
00924
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 826 93 52, faks
22 826 17 14, e-mail
mmarzec@nid.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nid.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa szkoleniowa na potrzeby pracowników urzędów ochrony zabytków w Polsce
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZP/NID/10/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa, w zakresie realizacji zadania 2.3.2 i 2.3.3 Krajowego Programu Ochrony Zabytków i Opieki nad Zabytkami na lata 2014-2017, obejmująca: a) opracowanie szczegółowej, spójnej koncepcji merytorycznej szkoleń oraz harmonogramu realizacji programu stałych szkoleń dla pracowników organów ochrony zabytków, dotyczących procedury administracyjnej i przepisów prawnej ochrony zabytków (na poziomie podstawowym i zaawansowanym) oraz powiązanych z nimi szkoleń dotyczących kompetencji miękkich w zakresie komunikacji z otoczeniem, związanych z pracą w urzędzie ochrony zabytków (na poziomie podstawowym), przewidzianych do realizacji w 2017 r. dla wszystkich województw z terenu RP. b) opracowanie i wydruk materiałów szkoleniowych na potrzeby szkoleń i przekazanie ich uczestnikom szkoleń, w tym przekazanie części materiałów szkoleniowych na potrzeby Narodowego Instytutu Dziedzictwa i dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego. c) zorganizowanie i realizację w 2017 r. cyklu szkoleń na poziomie podstawowym w zakresie procedur administracyjnych i przepisów prawnej ochrony zabytków oraz powiązanych z nimi szkoleń dotyczących kompetencji miękkich w zakresie komunikacji z otoczeniem, dla pracowników organów ochrony zabytków z wszystkich województw z terenu RP, w zakresie opisanym w załączniku nr 7 do SIWZ (Opis przedmiotu zamówienia). d)zorganizowanie i realizację w 2017 r. cyklu szkoleń na poziomie zaawansowanym w zakresie procedur administracyjnych i przepisów prawnej ochrony zabytków dla pracowników organów ochrony zabytków z wszystkich województw z terenu RP poprzez organizację spotkań warsztatowych w układzie modułowym równoległym. e)opracowanie i wydruk materiałów szkoleniowych uwzględniających korekty wynikające z doświadczeń realizacji szkoleń w 2017 r. na potrzeby Narodowego Instytutu Dziedzictwa i dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego. f) konsultacje mailowe uczestników szkoleń z trenerami zaangażowanymi w realizację usługi szkoleniowej w porozumieniu z Zamawiającym i na tej podstawie opracowanie odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i stawiane problemy do publikacji na platformie cyfrowej lub na stronie Narodowego Instytutu Dziedzictwa. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania "prawa opcji". Zamawiający jest uprawniony do skorzystania z prawa opcji w zakresie zwiększenia planowanej ilości szkoleń oraz wydruku materiałów szkoleniowych, zgodnie z informacjami zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 7 do siwz). Wskazane w pkt II OPZ ilości dni szkoleniowych i egzemplarzy materiałów objęte prawem opcji stanowią limit prawa opcji. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta, bądź skorzysta w niepełnym zakresie (poniżej przewidzianego limitu). Warunki skorzystania z prawa opcji zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do siwz. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 - Opis przedmiotu zamówienia. 4. Usługa, jako wymieniona w załączniku XIV do dyrektywy 2014 24 UE zaliczana jest do kategorii usług społecznych i innych szczególnych usług. 5. Zamówienie na usługi społeczne o wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138 o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
80510000-2
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamówienie na usługi społeczne o wartości poniżej 750 000 euro, do których zastosowanie mają przepisy art. 138 o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.)
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając na postawie Rozdz. XIX ust. 2 siwz, Zamawiający informuje o unieważnieniu postępowania. Podstawa prawna: Rozdz. XIX ust. 1 pkt 1 siwz Uzasadnienie faktyczne: nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Do upływu terminu składania ofert - 15 listopada 2016 r., godz. 10:00, wpłynęła jedna oferta, od Wykonawcy: Mindlab Sp. z o.o., ul. Limanowskiego 31 m.15, 30-557 Kraków. Oferta została odrzucona na podstawie postanowień Rozdz. XVIII ust. 1 pkt 7 siwz, bowiem Wykonawca nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert. W związku z powyższym, Zamawiający był zobligowany do unieważnienia postępowania. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.