Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2011-11-08
Mirsk: Dostawa wyposażenia świetlic w Kwieciszowicach i Brzezińcu
Numer ogłoszenia: 370838 - 2011; data zamieszczenia: 08.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mirsk , Plac Wolności 39, 59-630 Mirsk, woj. dolnośląskie, tel. 075 647 04 40, faks 075 647 04 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mirsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia świetlic w Kwieciszowicach i Brzezińcu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla świetlic w Brzezińcu i Kwieciszowicach. W skład zamówienia wchodzi dostawa niżej wymienionych artykułów i sprzętu: Kwieciszowice: 1. krzesło, aluminiowy stelaż, derma kolor pomarańcz - 100 szt. 2. stół o wym. 160x80, blat gr 2,5 cm,stelaż metalowy, nogi o 5 cm z regulacją aluminiowe, blat kolor calvados. - 20 szt. 3. Szafa aktowa zamykana z zamkiem wym: 80x40x185 cm, kolor calvados - szt. 1 4. Szafa aktowa częściowo zamykana 80x40x185 cm, kolor calvados - szt. 1 5. Regał na książki otwarty 80x40x185 kolor calvados - szt. 4 6. Biurko jenoszafkowe(szuflada + szafka) wym.135x67,5x75 cm kolor calvados - szt.1, 7. Biurko jenoszafkowe( 4 szuflady) wym.135x67,5x75 cm kolor calvados - 1, 8. stolik o wym. 80x80, stelaż metalowy, aluminiowe nogi o5 cm z regulacją, kolor calvados - szt.6, 9. meblościanka kuchenna wym.szafki wiszące z półkami 4,40 mb(szafki stojące z półkami + obudowa pod zlewozmywak 2,20 mb) - szt.1, 10. stół kuchenny metalowy z półką wym.120x60x85, tylny rant 4 cm - szt.2, 11. stojak na ubrania (stojący wys. 175-185 cm-metalowy ) - szt. 4 12. szafka na sprzęt rtv , do umieszczenia zestawu kina domowego - szt. 1, 13. regały metalowe owym.100x60x180 z 4 półkami - 6 szt, 14. telewizor w technologii LED przekątna ekranu 47 cali(+wieszak ścienny) - 1 szt, 15. zestaw kina domowego (DVD+MP3) - 1 szt, 16. sprzęt do odtwarzania muzyki(np. Denon D-4500) - 1 szt. 17. kuchenka elektryczna z elektrycznym - 1 szt, 18. kuchenka gazowa(gaz propan-butan z butli + butla 1 szt. + reduktor 1 szt + wąż długości 2 m) 4 palnikowa z piekarnikiem elektrycznym - 1 szt. 19. taboret gazowy na gaz z butli( butla 1 szt. + wąż 2 m + reduktor) - 1 szt. 20. patelnia elektryczna 2000 duża 0,25m2 - 1 szt, 21. kociołek elektryczny 10 l - 1 szt. 22. warnik do wody 20 l - 2 szt, 23. zmywarka do naczyń 200 l - 1 szt. 24. basen do mycia garnków ze stali nierdzewnej 1 komorowy(w komplecie spryskiwacz z baterią ścienną) - 1 szt, 25. lodówka 500 l - 1 szt. 26. szafa chłodnicza z szybą 500 l - 1 szt. 27. krajalnica do wędlin 200 W - 1 szt, 28. czajnik elektryczny 800 W pojemność 1,7 l - 3 szt, 29. odkurzacz moc silnika min. 1600 W - 1 szt, 30. naświetlacz do jajek 100 W(pojemność 30 jaj) - 1 szt. 31. lampa owadobójcza 100 W - 1 szt, 32. szatkownica do surówek(5 tarcz + tarcza do placków ziemniaczanych) - 1 szt, 33. termos do żywności 40 l - 3 szt, 34. patera na ciasto - 5 szt, 35. stojak na torty - 2 szt, 36. garnek ze stali nierdzewnej 50 l - 1 szt, 37. garnek ze stali nierdzewnej 25 l - 2 szt, 38. patelnia teflonowa średnicy 26 cm - 3 szt, 39. miska ze stali nierdzewnej średnicy 16 cm(z podwójną ścianką) - 5 szt, 40. dzbanek szklany do napojów poj. 1,5 l - 10 szt, 41. cukierniczka - 10 szt, 42. talerz głęboki ceramiczny 23 cm - 100 szt, 43. talerz płytki ceramiczny 24 cm - 100 szt, 44. talerz deserowy ceramiczny 19 cm - 100 szt, 45. literatka - szkło poj 120 ml. - 100 szt, 46. sztućce - komplet(nóż, widelec, łyżka stołowa, łyżeczka do herbaty) stal nierdzewna przystosowane do mycia w zmywarce - 100 kpl, 47. flaczarka ceramiczna 0,30 l - 100 szt, 48. waza ceramiczna 2,5 l + chochelka - 5 szt, 49. półmisek ceramiczny 24 cm - 8 szt, 50. filiżanka do herbaty ceramiczna(ze spodkiem) - 50 szt. 51. filiżanka do kawy ceramiczna(ze spodkiem) - 50 szt, 52. zestaw noży kuchennych w bloku( 5- cio częściowy noże do skrobania 7 cm, do obierania 11 cm, do chleba 23 cm, uniwersalny 16 cm, nóż szefa kuchni 20 cm- długości ostrza) - 1 kpl. 53. pojemnik na papier toaletowy ze stali nierdzewnej - 2 szt, 54. dozownik na mydło poj. 0,5 l stal nierdzewna - 2 szt, 55. pojemnik na ręczniki papierowe stal nierdzewna(poj. 500 listków) - 2 szt. 56. lustro łazienkowe(wymiary 400mm/500mm/12mm) - 2 szt Brzeziniec: 1. krzesło, stelaż stop aluminium , tapicerka kolor bordo, siedzisko ze sklejki pokrytej sprężystą pianka - 100 szt. 2. stół o wym. 160x80, blat gr 2,0 cm, stelaż metalowy, nogi składane, blat kolor olcha. - 20 szt. 3. Szafa aktowa wysoka, wymiary 802,385,2185 mm, kolor olcha - szt. 2 4. Regał na książki otwarty 80x39x183 kolor grusza calvados - szt. 4 5. Biurko 140x70x74 cm kolor olcha - szt.2, 6. stolik o wym. 80x80x74,(ST11C0, kolor olcha - szt.6, 7. meblościanka kuchenna(MAGDA-HOFFER) kolor calvados - szt.1, 8. stół kuchenny wym.160(po rozłożeniu 200)/80/75 kolor calvados - szt.2, 9. stojak na ubrania (stojący wys. 184 cm-drewniany kolor olcha) - szt. 4 10. szafka na sprzęt TV(Restol= , wymiary 120/63,2/48,4) kolor olcha - szt. 1, 11. regały metalowe owym.160x80x40 z 4 półkami (udźwig 120 kg)- 6 szt, 12. telewizor w technologii LED przekątna ekranu 47 cali - 1 szt, 13. zestaw kina domowego (DVD+MP3) - 1 szt, 14. sprzęt do odtwarzania muzyki - 1 szt. 15. kuchenka elektryczna 1000 W z płytą ceramiczną z piekarnikiem elektrycznym - 1 szt, 16. kuchenka gazowa(gaz propan-butan z butli + butla 1 szt. + reduktor 1 szt + wąż długości 2 m) 4 palnikowa z piekarnikiem gazowym - 1 szt. 17. taboret gazowy na gaz z butli 40x40x36 cm( butla 1 szt. + wąż 2 m + reduktor) - 1 szt. 18. patelnia elektryczna 2000 duża 0,25m2 - 1 szt, 19. kociołek elektryczny 10 l moc 400 W- 1 szt. 20. warnik do wody 20 l - 2 szt, 21. zmywarka do naczyń szer 60 cm pojemność 12 kompletów naczyń - 1 szt. 22. basen do mycia garnków ze stali nierdzewnej 1 komorowy - 1 szt, 23. lodówka 524 l wymiary szer.91,2 cm wys. 178,9 cm kl.enetg A++ - 1 szt. 24. szafa chłodnicza poj.500 l ze stali nierdzewnej wym. 680/710x2010cm - 1 szt. 25. krajalnica do wędlin 200 W - 1 szt, 26. czajnik elektryczny 800 W pojemność 1,7 l - 3 szt, 27. odkurzacz moc silnika min. 1600 W - 1 szt, 28. naświetlacz do jajek 100 W(pojemność 30 jaj) - 1 szt. 29. lampa owadobójcza 100 W - 1 szt, 30. szatkownica ręczna do warzyw - 1 szt, 31. termos do żywności 40 l - 3 szt, 32. patera na ciasto - 5 szt, 33. stojak na torty - 2 szt, 34. garnek ze stali nierdzewnej 50 l - 1 szt, 35. garnek ze stali nierdzewnej 25 l - 2 szt, 36. patelnia teflonowa średnicy 26 cm - 3 szt, 37. miska ze stali nierdzewnej średnicy 16 cm(z podwójną ścianką) - 5 szt, 38. dzbanek szklany do napojów poj. 1,5 l - 10 szt, 39. cukierniczka - 10 szt, 40. talerz głęboki ceramiczny 23 cm - 100 szt, 41. talerz płytki ceramiczny 24 cm - 100 szt, 42. talerz deserowy ceramiczny 19 cm - 100 szt, 43. literatka - szkło poj 120 ml. - 100 szt, 44. sztućce - komplet(nóż, widelec, łyżka stołowa, łyżeczka do herbaty) stal nierdzewna przystosowane do mycia w zmywarce - 100 kpl, 45. flaczarka ceramiczna 0,30 l - 100 szt, 46. waza ceramiczna 2,5 l + chochelka - 5 szt, 47. półmisek ceramiczny 24 cm - 8 szt, 48. filiżanka do herbaty ceramiczna(ze spodkiem) - 50 szt. 49. filiżanka do kawy ceramiczna(ze spodkiem) - 50 szt, 50. zestaw noży kuchennych w bloku( 5- cio częściowy noże do skrobania 7 cm, do obierania 11 cm, do chleba 23 cm, uniwersalny 16 cm, nóż szefa kuchni 20 cm- długości ostrza) - 1 kpl. 51. pojemnik na papier toaletowy ze stali nierdzewnej - 2 szt, 52. dozownik na mydło poj. 0,5 l stal nierdzewna - 2 szt, 53. pojemnik na ręczniki papierowe stal nierdzewna(poj. 500 listków) - 2 szt. 54. lustro łazienkowe(wymiary 400mm/500mm/12mm) - 2 szt Szczegółowy dane dotyczące wyposażenia świetlic określono w SIWZ oraz opisach pomocniczych sporządzonych przez przedstawicieli sołectw. Główne pozycje zamówień dlas obu świetlic są jednakowe jednak w uszczegółowieniu różnią się od siebie. Określenie cen za poszczególne elementy należy dokonać w Arkuszach Wycen, stanowiących załączniki do specyfikacji (SIWZ)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 32.30.00.00 - Odbiorniki telewizyjne i radiowe oraz aparatura nagrywająca dźwięk lub obraz lub aparatura powielająca 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wnoszenia wadium przetargowego
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Prowadzenie działalnosci gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu niniejszego zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Polisa OC od prowadzonej działalności gospodarczej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//bip.mirsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Mirsk Pl.Wolnosci 39 pok. nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Urzad Miasta i Gminy Mirsk Pl.Wolności 39 sekretariat pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI MIRSK
- ROBOTY DROGOWE REMONTOWE W ROKU 2025
- "Wykonanie remontu obiektów mostowych oraz przepustów uszkodzonych w wyniku intensywnych opadów deszczu i wezbrania wody we wrześniu 2024r z podziałem na 3 zadania".
więcej: przetargi MIRSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa wyposażenia gastronomicznego" w ramach projektu "Młodzi z pasją"
- Dostawa mebli biurowych oraz mebli do pracowni wraz z ich montażem na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Elektrotechniki.
- Zakup, dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń przedszkola Miejskiego nr 1 " Morskie Skarby" przy ul. Myśliwskiej 13 w Międzyzdrojach"
- dostawa i montaż mebli do gabinetów lekarskich dla potrzeb SPZOZ w Siedlcach
- Dostawa i montaż mebli do Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w SPZZOZ w Gryficach
- Zakup, dostawę, montaż wyposażenia na potrzeby Oddziału Kardiologii Interwencyjnej w ramach realizacji Projektu pod nazwą ,,Wsparcie Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Ostrołęce (...)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.