To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-13
Gdynia: dostawa odzieży i obuwia dla personelu medycznego, artykułów higienicznych z papieru oraz zestawów jałowych dla noworodka
Numer ogłoszenia: 372006 - 2013; data zamieszczenia: 13.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 108635 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Morski im. PCK, ul. Powstania Styczniowego 1, 81-519 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6998127, faks 058 6998338.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa odzieży i obuwia dla personelu medycznego, artykułów higienicznych z papieru oraz zestawów jałowych dla noworodka.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży i obuwia dla personelu medycznego, artykułów higienicznych z papieru oraz zestawów dla noworodka z podziałem na 4 zadania. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia : Zadanie 1 - odzież ochronna dla personelu medycznego w ilości oraz o wymaganiach opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ. Zadanie 2 - obuwie ochronne dla personelu medycznego w ilości oraz o wymaganiach opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ. Zadanie 3 - pieluchomajtki dla dorosłych i pieluszki higieniczne dla dzieci w ilości oraz o parametrach opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ. Zadanie 4 - jałowe zestawy dla noworodka w ilości ora o parametrach opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ 3. Wykonawca zapewnia dostawę do siedziby Zamawiającego...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 18.81.00.00 - Obuwie inne niż sportowe oraz ochronne 34.14.16.20 - 34.14.16.20 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Odzież ochronna dla personelu medycznego w ilości oraz o wymaganiach opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. Specjał Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 80 lok. 5,, 00-175 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 246000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 167895,00
Oferta z najniższą ceną: 167895,00 / Oferta z najwyższą ceną: 278226,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Obuwie ochronne dla personelu medycznego w ilości oraz o wymaganiach opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.P Świat Dziecka Janusz Kowalski, ul. Kielecka 76,, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96250,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 61561,50
Oferta z najniższą ceną: 61561,50 / Oferta z najwyższą ceną: 118387,50
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Pieluchomajtki dla dorosłych i pieluszki higieniczne dla dzieci w ilości oraz o parametrach opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26,, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 65170,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50653,08
Oferta z najniższą ceną: 50653,08 / Oferta z najwyższą ceną: 50653,08
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Jałowe zestawy dla noworodka w ilości oraz o parametrach opisanych w załączniku nr 4 do SIWZ.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
- Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26,, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 68963,40
Oferta z najniższą ceną: 68963,40 / Oferta z najwyższą ceną: 70372,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Remont odcinka drogi dojazdowej od bramy nr 2 do budynku 311
- Dostawa samochodu dostawczego finansowanego w formie leasingu
- Świadczenie usług sportowo - rekreacyjnych na podstawie imiennych kart abonamentowych
- Zakup bluz z oznakowaniem
- Przebudowa rejonu posadowienia okrętu Kobben na ekspozycji MMW w Gdyni w celu przystosowania do jego zwiedzania. Wykonanie muru oporowego, instalacji, części ciągów komunikacyjnych, trapów i balustrad
- Wywóz odpadów komunalnych z obiektów Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście III
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego (zestaw do histeroskopii waginalnej, zestaw do resekcji tarczycy, laparoskopowe) na potrzeby Bloku Operacyjnego WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Dostawa urządzenia do rehabilitacji oraz elektronicznego systemu akceptacji zgód pacjenta dla Wojewódzkiego Szpitala Rehabilitacyjnego im. dr. S. Jasińskiego w Zakopanem
- Różne urządzenia i produkty medyczne
- SZP.221-5.2024 Zakup i dostawa noszy do transportera wraz z usługą wykonania przeglądu technicznego
- Dostawa sprzętu komputerowego do SPZOZ w Dąbrowie Białostockiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.