Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-09-28
K³odzko: Dostawa wraz z monta¿em mebli biurowych, kuchennych oraz mebli do archiwum
Numer og³oszenia: 372362 - 2012; data zamieszczenia: 28.09.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie Gmin Polskich Euroregionu Glacensis , ul. £ukasiewicza 4a/2, 57-300 K³odzko, woj. dolno¶l±skie, tel. 074 8677130, faks 074 8659166.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: stowarzyszenie gmin (na podstawie art. 3 ust.1 pkt 3a ustawy Pzp).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa wraz z monta¿em mebli biurowych, kuchennych oraz mebli do archiwum.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z monta¿em mebli biurowych, kuchennych oraz mebli do archiwum Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 36 m-cy po dacie odbioru koñcowego. Opis oraz wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte s± równie¿ w projekcie bêd±cym czê¶ci± SIWZ. Ca³o¶æ zamówienia zostanie wykonana zgodnie z dokumentacj± projektow±, przepisami BHP, informacjami zawartymi w SIWZ oraz warunkami zawartej Umowy. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz± zobowi±zany bêdzie do sukcesywnej dostawy poniewa¿ w obiekcie prowadzone s± prace budowlane. Dostawy bêd± prowadzone sukcesywnie z nastêpuj±cymi terminami: - wyposa¿enie pomieszczeñ oznaczonych jako G12, G13, G07, G11 oraz archiwum do 14 dni od daty podpisania umowy - wyposa¿enie pozosta³ych pomieszczeñ do 14 dni od daty poinformowania Wykonawcy przez Zamawiaj±cego (przewidywalna data od której bêdzie liczony termin 14 dni) - dostawa nie pó¼niej jednak ni¿ do 06.12.2012r. Dostawa oraz monta¿ bêd± mog³y byæ przeprowadzane od poniedzia³ku do pi±tku w godzinach 07:00-15:00. W przypadku konieczno¶ci zmiany godzin oraz dni (sobota, niedziela) wykonawca bêdzie zobowi±zany do uzgodnienia terminu z zamawiaj±cym z 24 godzinnym wyprzedzeniem. Do oferty nale¿y za³±czyæ wizualizacjê w kolorze proponowanych mebli wraz z opisem produktów pod wzglêdem materia³u i wymiarów. Wykonawca zobowi±zany bêdzie do oznakowania wszelkiej korespondencji zwi±zanej z realizacj± przedmiotowego zadania zgodnie z zasadami promocji wynikaj±cymi z dokumentu Wytyczne dla Wnioskodawcy Funduszu Mikroprojektów w Euroregionie Glacensis. Zestawienie wyposa¿enia - rozmieszczenie w poszczególnych pomieszczeniach przedstawia za³±cznik nr 1 i 2 do siwz. Poni¿sza lp odpowiada numeracji ww za³±cznikach. Kolor mebli - jasna olcha. Kolor foteli, foteli gabinetowych, oraz krzese³ konferencyjnych nale¿y dobraæ w kontra¶cie do mebli /z wy³±czeniem koloru czarnego oraz szarego/, kanapy koloru jasnego /obicia materia³owe z w³±czeniem skóry/. Wymiary mebli s± wymiarami dostosowanymi do zaprojektowanych pomieszczeñ oraz ich przeznaczenia /szafy - dokumenty, urz±dzenia biurowe/ - dopuszcza siê jednak niewielkie /1-10mm/ odstêpstwa od wskazanych za wyj±tkiem mebli zlokalizowanych w pomieszczeniu G07. Wszystkie ³±czone elementy musz± byæ do siebie funkcjonalnie dopasowane. Biurka wysoko¶ci standardowej, kontenery stacjonarne, dostawki i ³±czniki dopasowane wysoko¶ci± do biurek, Meble laminowane, wszystkie w±skie p³aszczyzny okleinowane obrze¿em PCV. Wszystkie szafy aktowe z drzwiami z zamkami, kontenery z zamkiem centralnym. Fotele, fotele gabinetowe - obicia materia³owe z wy³±czeniem skóry. Fotele gabinetowe pod³okietniki z miêkkimi nak³adkami, kó³ka miêkkie przystosowane do powierzchni panelowych. Meble wraz z uchwytami. Parter - za³ nr 1 1. biurko 160/120 cm, stopy metalowe - szt. 4 2. kontener stacjonarny 43,4/60 cm - szt. 3 3A. szafa wysoka ubraniowa 2-drzwiowa 80,2/38,5/200 cm -szt. 4 3B. szafa wysoka aktowa 80,2/38,5/200 cm - szt. 3 3C. szafa wysoka aktowa w dolnej czê¶ci zabudowana 2-drzwiowa 80,2/38,5/200 cm - szt. 3 4. szafa niska 2-drzwiowa 80,2/38,5/112,9 cm - szt. 1 5. kontener stacjonarny 43,4/80 cm - szt. 3 6. biurko 180/120 cm, stopy metalowe - 1 7. kanapa 2-osobowa ok. 118/50 cm - 1 8. kanapa 3-osobowa ok. 168/51 cm - 1 9. stolik o ¶r. 80 cm, podstawa kolumnowa z blachy nierdzewnej - 1 10. fotel2 11. stó³ konferencyjny 100/300/75 cm, stela¿ metalowy - 1 12. stolik 50/80/75 cm - 1 13. szafa pod ksero 2-drzwiowa 80,2/50/77,7 cm - 2 14. rega³y istniej±ce nie objête zamówieniem 15. dostawka do biurka 100/90 cm, stopy metalowe - 1 16. biurko 140/80 cm - 1 17. ³±cznik 60/60 cm (blat + elementy ³±cz±ce) - 1 18. szafa niska 2-drzwiowa z otwart± pó³k± 80,2/38,5/112,9 cm - 1 19. szafka zabudowana 82/51/57 cm (wysoko¶æ dopasowaæ do wybranej umywalki) - oprócz blatu, który jest w czê¶ci budowlanej - 2 20. szafka stoj±ca zlewozmywakowa szer. 80 cm - bez blatu - 1 21. szafka naro¿na 90 cm - bez blatu - 1 22. szafka szer. 40 cm pod kuchenkê elektryczn± dwupalnikow± - bez blatu - 1 23. szafka stoj±ca szer. 60 cm - bez blatu + lodówka - 1 24. szafka stoj±ca szer. 60 cm - do dopasowania - bez blatu - 1 25. szafka wisz±ca przeszklona wys. min. 70 cm, szer. 80 cm - 1 26. wspólny blat laminowany dla szafek kuchennych szer.min. 60 cm i d³ugo¶æ ok.. 360 cm - 1 27. fotel gabinetowy z kó³kami i pod³okietnikami, p³ynna regulacja siedziska i pod³okietników, oparcie z wyprofilowaniem lêd¼wiowym - 6 28. krzes³o konferencyjne z pod³okietnikami z miêkkim siedziskiem i oparciem - 19 29. miska ustêpowa - nie objêta zamówieniem 30. umywalka ceramiczna - nie objêta zamówieniem 31. dozownik myd³a w p³ynie ze stali nierdzewnej - nie objêty zamówieniem 32. podajnik rêczników papierowych ze stali nierdzewnej - nie objêty zamówieniem 33. podajnik papieru toaletowego - nie objêty zamówieniem Archiwum - piwnica za³ nr 2 1. rega³y przesuwne z blachy gr. 0,8 mm 120x40x200 cm na wózku jezdnym z zamkiem umieszczonym po ¶rodku korby - 8 2. szafa aktowa z drzwiami dwuskrzyd³owymi z blachy gr. min. 0,8 mm 100x43,5x199 cm - 6 3. szafa aktowa z drzwiami dwuskrzyd³owymi z blachy gr. min. 0,8 mm 80x43,5x199 cm - 2 Dodatkowo w pomieszczeniu oznaczonym w za³. Nr 1 do siwz jako G13 oraz G10 zamówienie obejmuje mebel - szafa niska 2-drzwiowa 80,2/38,5/112,9 cm czê¶ciowo przeszklona po 1 szt. w ka¿dym pomieszczeniu oraz w pomieszczeniu G06 mebel - szafa wysoka aktowa w dolnej czê¶ci zabudowana 2-drzwiowa 80,2/38,5/200 cm szt. 1. Przedmiotowe meble w za³. Nr 1 do siwz nie zosta³y zlokalizowane wizualnie lecz nale¿y je uj±æ w przedmiotowym zamówieniu. W pomieszczeniu Go6 biurka przedzielone parawanem o wysoko¶ci minimum 40 cm. Wszystkie biurka powinny posiadaæ w blatach otwory na okablowanie teleinformatyczne /kabel komputerowy, telefoniczny, zasilaj±cy /..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.20.00 - Krzes³a 39.11.31.00 - Fotele 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.11.00 - Rega³y archiwalne 39.14.10.00 - Meble i wyposa¿enie kuchni 39.15.00.00 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 06.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
zamawiaj±cy nie wyznacza warunków w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
wykonali co najmniej 1 dostawê o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 45.000,00 z³ brutto, polegaj±cej na dostawie i monta¿u mebli biurowych w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzonej dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z za³±czaniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie; ocena warunki nast±pi na zasadzie spe³nia/nie spe³nia
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
zamawiaj±cy nie wyznacza warunków w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
zamawiaj±cy nie wyznacza warunków w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
zamawiaj±cy nie wyznacza warunków w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
inne dokumenty
Do oferty nale¿y za³±czyæ wizualizacjê w kolorze proponowanych mebli wraz z opisem produktów pod wzglêdem materia³u i wymiarów.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i do¶wiadczeniu lub potencjale osobowym innych podmiotów w sposób opisany w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. obowi±zany jest udowodniæ, ¿e bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia. W szczególno¶ci za dowód uznaje siê pisemne zobowi±zanie takiego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
konieczno¶ci wykonania robót zamiennych lub korekta wymiarów wynik³a podczas monta¿u nie bêd±ca jednocze¶nie b³êdem wykonawcy, a tak¿e zaniechaniu poszczególnych robót, w zakresie niezbêdnym do prawid³owego wykonania i wynikaj±cej st±d zmiany, zmian technologii, u¿ytych materia³ów i sprzêtu w czasie wykonywania zamówienia w uzgodnieniu z Zamawiaj±cym i dla niego korzystnych w sytuacjach niezawinionych przez Wykonawcê. Zmiana postanowieñ niniejszej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie w formie aneksu, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶ci zmiany terminu wykonania zamówienia uwarunkowanych wzglêdami technologicznymi (uzasadnienie musi byæ poparte odpowiednim dokumentem wykonywanym na koszt wykonawcy), zdarzeniem losowym (wyst±pienia okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci) lub konieczno¶ci± przed³u¿aj±cego siê zakoñczenia terminu zakoñczenia prowadzonych robót budowlanych w pomieszczeniach objêtych zamówieniem. Wszystkie postanowienia dotycz±ce zmian warunków umowy stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: euroregion-glacensis.ng.pl, funduszmikroprojektow.ng.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Stowarzyszenie Gmin Polskich Euroregionu Glacensis ul. £ukasiewicza 4a/2, 57-300 K³odzko.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 08.10.2012 godzina 09:30, miejsce: Stowarzyszenie Gmin Polskich Euroregionu Glacensis ul. £ukasiewicza 4a/2, 57-300 K³odzko.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Wspó³pracy Transgranicznej Republika Czeska- Rzeczpospolita Polska 2007 -2013 oraz bud¿etu pañstwa za po¶rednictwem Euroregionu Glacensis Przekraczamy granice.
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z K£ODZKA
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla mieszkañców Gminy K³odzko
- "¦wiadczenie us³ug opiekuñczych dla osób zamieszkuj±cych na terenie miasta K³odzka w okresie 01.01.2025 r. - 31.12.2025 r. "
- Prowadzenie administrowania i utrzymywania we w³a¶ciwym stanie sanitarnym i porz±dkowym cmentarzy komunalnych zlokalizowanych na terenie Gminy Miejskiej K³odzko
- Przetarg krajowy na dostawê produktów mleczarskich i miêsnych dla potrzeb podmiotu leczniczego "Zespó³ Opieki Zdrowotnej" w K³odzku.
- "¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym oraz zagranicznym".
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie korzystania z Krytej P³ywalni przez uczniów ze szkó³ prowadzonych przez Gminê Miejsk± K³odzko w ramach zajêæ wychowania fizycznego w roku 2025.
wiêcej: przetargi w K³odzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzêtu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddzia³u Geriatrii
- Zakup i dostawa mebli biurowych i krzese³ dla SP ZOZ MSWiA w Koszalinie
- DOSTAWA I MONTA¯ WYPOSA¯ENIA DLA HALI SPORTOWEJ
- Dostawa i monta¿ mebli zestaw II dla SPZOZ Choszczno
- Dostawa mebli biurowych oraz mebli laboratoryjnych wraz z monta¿em na potrzeby Sieæ Badawcza £ukasiewicz - Instytutu Elektrotechniki.
- Umeblowanie pomieszczeñ w budynku Urzêdu Gminy Gostynin przy ul. Bierzewickiej 50
wiêcej: Meble »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.