Ogłoszenie z dnia 2014-11-12
Sońsk: Odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2014/2015
Numer ogłoszenia: 372574 - 2014; data zamieszczenia: 12.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Ciechanowska 20, 06-430 Sońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6713811, 6713818, faks 023 6713818.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sonsk.pl, www.sonsk.biuletyn.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2014/2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2014/2015 na terenie Gminy Sońsk. Cały obszar Gminy Sońsk podzielony został na 5 rejonów odśnieżania tj.: Rejon Sołectwo I Sońsk, Gołotczyzna II Gąsocin, Soboklęszcz (osiedle), Skrobocin, Ślubowo, Kałęczyn, Koźniewo Wielkie, Koźniewo Średnie, Koźniewo Łysaki, Komory Błotne, Komory Dąbrowne. III Marusy, Szwejki, Ostaszewo, Wola Ostaszewska, Niesłuchy IV Bądkowo, Kosmy Pruszki, Chrościce, Sarnowa Góra, Damięty Narwoty, Drążewo, Gutków, Łopacin, Soboklęszcz (kolonia), Cichawy, Spądoszyn, V Olszewka, Strusinek, Strusin, Bieńki Karkuty, Bieńki Śmietanki, Ciemniewko, Ciemniewo, Pękawka, Mężenino, Burkaty UWAGA!: W ZAŁĄCZNIKU MAPY ZNAJDUJE SIĘ ZAKRES DRÓG GMINNYCH OBIĘTYCH PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA. DROGI GMINNE ZAZNACZONE SĄ NA KOLOR ZIELONY. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części (zadań): 1. Część (zadanie) nr 1 pn. Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie I. 2. Część (zadanie) nr 2 pn. Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie II. 3. Część (zadanie) nr 3 pn. Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie III. 4. Część (zadanie) nr 4 pn. Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie IV. 5. Część (zadanie) nr 5 pn. Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie V. Część (zadanie) nr 1 Nazwa zadania: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie I. Opis: Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg gminnych w sołectwach: Sońsk, Gołotczyzna. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych. Część (zadanie) nr 2 Nazwa zadania: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie II. Opis: Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg gminnych w sołectwach: Gąsocin, Soboklęszcz (osiedle), Skrobocin, Ślubowo, Kałęczyn, Koźniewo Wielkie, Koźniewo Średnie, Koźniewo Łysaki, Komory Błotne, Komory Dąbrowne. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych. Część (zadanie) nr 3 Nazwa zadania: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie III. Opis: Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg gminnych w sołectwach: Marusy, Szwejki, Ostaszewo, Wola Ostaszewska, Niesłuchy. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych Część (zadanie) nr 4 Nazwa zadania: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie IV. Opis: Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg gminnych w sołectwach: Bądkowo, Kosmy Pruszki, Chrościce, Sarnowa Góra, Damięty Narwoty, Drążewo, Gutków, Łopacin, Soboklęszcz (kolonia), Cichawy, Spądoszyn. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych. Część (zadanie) nr 5 Nazwa zadania: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie V. Opis: Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg gminnych w sołectwach: Olszewka, Strusinek, Strusin, Bieńki Karkuty, Bieńki Śmietanki, Ciemniewko, Ciemniewo, Pękawka, Mężenino, Burkaty. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych. UWAGA!: Zastrzega się, że sprzęt może być skierowany na drogi w innych miejscowościach niż wyszczególnione w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego. Ponadto z uwagi na dużą ilość dróg gminnych w Rejonie IV oraz posiadanie przez Zamawiającego sprzętu odśnieżającego, rejon ten będzie obsługiwany wraz ze sprzętem Zamawiającego..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zastrzega się, że sprzęt może być skierowany na drogi w innych miejscowościach niż wyszczególnione w konkretnym rejonie w przypadku stwierdzenia takiej konieczności przez Zamawiającego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. WYSOKOŚĆ WADIUM Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) Dla części (zadania) nr 1: 500 zł (słownie: pięćset złotych). 2) Dla części (zadania) nr 2: 500 zł (słownie: pięćset złotych). 3) Dla części (zadania) nr 3: 500 zł (słownie: pięćset złotych). 4) Dla części (zadania) nr 4: 500 zł (słownie: pięćset złotych). 5) Dla części (zadania) nr 5: 500 zł (słownie: pięćset złotych). 2. FORMA WADIUM Wadium może być wniesione wyłącznie w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. TERMIN I MIEJSCE WNIESIENIA WADIUM 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 83 8213 0008 2001 0023 0351 0009 BS Ciechanów Dowód wniesienia wadium w pieniądzu musi zawierać w rubryce tytułem sformułowanie ze zwrotem: Odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2014-2015. 3) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu do oferty należy załączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu (wpłaty wadium). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5) W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, wymagane jest złożenie oryginalnego dokumentu wskazanego w art. 45 ust. 6 pkt 2) - 5) ustawy Pzp. Oryginał dokumentu powinien być załączony do oferty w osobnej kopercie. Oprócz oryginału ww. dokumentu do oferty należy przedłożyć jego kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Przedmiotowy dokument winien być sporządzony w języku polskim. 6) Z dokumentu wadium wniesionego w formie wskazanej w art. 45 ust. 6 pkt 2) - 5) ustawy Pzp, powinno wynikać: (i) jednoznaczne gwarantowanie wypłat należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie w terminie nie dłuższym niż 30 dni kalendarzowych od pierwszego żądania Zamawiającego, (ii) iż zatrzymanie wadium, nastąpi w przypadku ziszczenia się chociaż jednej z okoliczności, o których mowa w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 4. ZWROT WADIUM 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1 powyżej, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego (związane bezpośrednio z przechowywaniem przedmiotowej kwoty na rachunku) oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 5. ZATRZYMANIE WADIUM Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadkach wskazanych w ustawie Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy oraz przedstawią zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest udokumentować.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest udokumentować.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Zamawiający wymaga posiadanie przynajmniej jednej jednostki sprzętowej na jedno zadanie, która będzie odśnieżała drogi gminne. 2) Przez jednostkę sprzętową mogącą odśnieżać drogi gminne uważa się ciągnik lub inny pojazd o mocy przynajmniej 100 KM i koparko - ładowarkę o mocy przynajmniej 100 KM z napędem 4x4 z zamontowanym pługiem do odśnieżania. 3) Jednostka sprzętowa musi być sprawna technicznie, dopuszczona przez właściwe organa do ruchu na drogach publicznych, mieć zamontowaną lampę ostrzegawczą z pomarańczowym migającym światłem ostrzegawczym oraz dodatkowe oświetlenie 4) Sprzęt zaangażowany do prac winien być dodatkowo wyposażony w liny holownicze, haki, łopaty itp. 5) Jednostki sprzętowe muszą być wyposażone w bezpośrednią łączność, poprzez telefony komórkowe z upoważnionym Przedstawicielem Zamawiającego w celu przyjęcia dyspozycji rozpoczęcia odśnieżania oraz przekazywania informacji dotyczących stanu dróg, panujących warunków atmosferycznych oraz dyspozycyjności. 6) Zamawiający określa minimalną szerokość odśnieżania na 4,5 m. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. braku złożenia oświadczenia przedstawiającego wykazu sprzętu (załącznik nr 4 do SIWZ), spowoduje wykluczenie z postępowania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy oraz spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, tj.: a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że dysponuje osobą, posiadającą odpowiednie uprawnienia do kierowania jednostką sprzętową, należy dołączyć kserokopie uprawnień (załącznik nr 7 do SIWZ). b) Wykonawca musi, wraz z ofertą, złożyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (załącznik nr 8 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający nie określa żadnych szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest udokumentować. Ponadto: 1) Wykonawca obsługuje jednostkę sprzętową oraz zaopatruje ją w paliwo i materiały eksploatacyjne, których koszty są wliczone w cenę wynagrodzenia podstawowego. 2) W cenę wynagrodzenia wliczone są wszystkie pochodne wynagrodzenia (ZUS, podatek, itp.) 3) Zamawiający ponosi opłaty za sprzęt i pojazdy wg faktycznie przepracowanego czasu pracy na podstawie potwierdzonych dokumentów przez upoważnionego pracownika. 4) W dniach ustawowo wolnych od pracy (wolne soboty, niedziele i święta) będą stosowane ceny jak w pozostałe dni tygodnia. 5) Za dojazd do pracy koszt ponosi Wykonawca. 6) Wykonawca zobowiązany jest do rejestracji czasu pracy na drukach wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego, co będzie stanowiło podstawę do wystawienia rachunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załączniki do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - czas reakcji - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje wprowadzenie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza w następujących okolicznościach: 1) jeżeli zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności skutkująca brakiem możliwości należytego i terminowego wykonania umowy zmianie, może ulec sposób i termin realizacji zamówienia, 2) jeżeli warunki atmosferyczne nie będą pozwalały na wykonanie przedmiotu umowy ze względów technicznych a ich wykonanie w takich warunkach miałoby wpływ na gorszą jakość wykonanej usługi zmianie może ulec sposób i terminy wykonania usługi, 3) na skutek działania siły wyższej rozumianej jako zjawisko zewnętrzne, gwałtowne i nieoczekiwane, któremu nie można zapobiec przy dołożeniu nawet nadzwyczajnej staranności zaistnieje konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia; 4) z przyczyn zależnych od Zamawiającego - zawieszenie realizowanej usługi i zmiana (wydłużenie) terminu. 2. Wszelkie zmiany dokonywane będą w formie aneksu
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sonsk.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Sońsk
ul. Ciechanowska 20
06-430 Sońsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sońsk ul. Ciechanowska 20 06-430 Sońsk sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie I..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg gminnych w sołectwach: Sońsk, Gołotczyzna. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas reakcji - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie II..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg gminnych w sołectwach: Gąsocin, Soboklęszcz (osiedle), Skrobocin, Ślubowo, Kałęczyn, Koźniewo Wielkie, Koźniewo Średnie, Koźniewo Łysaki, Komory Błotne, Komory Dąbrowne. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas reakcji - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie III..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg gminnych w sołectwach: Marusy, Szwejki, Ostaszewo, Wola Ostaszewska, Niesłuchy. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas reakcji - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie IV..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg gminnych w sołectwach: Bądkowo, Kosmy Pruszki, Chrościce, Sarnowa Góra, Damięty Narwoty, Drążewo, Gutków, Łopacin, Soboklęszcz (kolonia), Cichawy, Spądoszyn. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie V..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odśnieżanie dróg gminnych w sołectwach: Olszewka, Strusinek, Strusin, Bieńki Karkuty, Bieńki Śmietanki, Ciemniewko, Ciemniewo, Pękawka, Mężenino, Burkaty. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas reakcji - 5
INNE PRZETARGI SOŃSK
więcej: przetargi SOŃSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego w sezonie 2024/2025"
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w obiekcie Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, położonym przy ul. Szubińskiej 4 oraz terenów zewnętrznych do niego przylegających.
- Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Chrzanowie w 2025 roku"
- Utrzymanie zimowe dróg na terenie Gminy Dobre Miasto w 2025 roku
- Świadczenie usług sprzątania
- Usługa sprzątania budynków Prokuratur Regionalnej we Wrocławiu wraz z terenem zewnętrznym w okresie od 1.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.