Ogłoszenie z dnia 2013-09-13
Kraków: USŁUGĘ PRZEWOŻENIA POJEMNIKÓW ZAWIERAJĄCYCH KSIĘGI WIECZYSTE POMIĘDZY WYDZIAŁAMI KSIĄG WIECZYSTYCH A OŚRODKAMI MIGRACYJNYMI
KSIĄG WIECZYSTYCH.
Numer ogłoszenia: 373662 - 2013; data zamieszczenia: 13.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej , ul. Farmaceutów 2, 31-463 Kraków, woj. małopolskie, tel. 728 585 179, faks 12 4175665.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGĘ PRZEWOŻENIA POJEMNIKÓW ZAWIERAJĄCYCH KSIĘGI WIECZYSTE POMIĘDZY WYDZIAŁAMI KSIĄG WIECZYSTYCH A OŚRODKAMI MIGRACYJNYMI KSIĄG WIECZYSTYCH..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przewożenia pojemników zawierających księgi wieczyste pomiędzy wydziałami ksiąg wieczystych sądów rejonowych (zwanymi także wydziałami KW) a właściwymi im Ośrodkami Migracyjnymi Ksiąg Wieczystych(zwanymi także OMKW), realizowana na rzecz jednostek organizacyjnych sądownictwa powszechnego. Przez jeden przewóz Zamawiający rozumie przewiezienie jednego pojemnika zawierającego księgi wieczyste na trasie pomiędzy dowolnym wydziałem KW a właściwym mu OMKW albo na trasie pomiędzy właściwym OMKW a przyporządkowanym do niego wydziałem KW. 2. Wykaz jednostek organizacyjnych sądownictwa powszechnego stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Wykaz ilości przewozów realizowanych w ramach zamówienia pomiędzy wydziałami KW sądów rejonowych oraz właściwymi OMKW wraz z danymi adresowymi miejsc nadawania/odbioru ksiąg wieczystych oraz ilością zapewnionych pojemników zawarty został w Załączniku nr 5 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 4. Dla realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zapewni maksymalnie 828 sztuki jednoznacznie oznakowanych numerami pojemników do transportu ksiąg wieczystych, zwanych dalej pojemnikami, których dokładna charakterystyka ujęta została w Załączniku nr 5 i 6 do SIWZ, i które dostarczone zostaną do wydziałów KW, według ilości wskazanych w załączniku nr 5 do SIWZ (pozostałe pojemniki dostarczone zostaną w razie wystąpienia dodatkowych potrzeb jednostek). Oprócz pojemników do przewozu ksiąg wieczystych, Wykonawca wraz z pierwszą dostawą dostarczy do jednostek sądownictwa i Ośrodków Migracyjnych Ksiąg Wieczystych plomby jednorazowego użytku, listy przewozowe oraz, o ile będzie taka potrzeba, inne materiały eksploatacyjne stosowane przez Wykonawcę przy przewozie przesyłek. 5. Usługa przewożenia odbywać się będzie: a) w transportach regularnych - pomiędzy właściwymi Ośrodkami Migracyjnymi Ksiąg Wieczystych a wydziałami KW sądów rejonowych które nie zakończyły migracji, b) w transportach sporadycznych - pomiędzy właściwymi Ośrodkami Migracyjnymi Ksiąg Wieczystych a wydziałami KW sądów rejonowych, które zakończyły migrację. Wykaz wydziałów KW sądów rejonowych wyszczególniający jednostki w których zakończono migrację zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. 6. Zamawiający zastrzega, iż liczba wydziałów KW w których zakończono migrację może ulec zwiększeniu od momentu wszczęcia postępowania do momentu zawarcia umowy, a także w trakcie realizacji umowy, z uwagi na zakończenie migracji ksiąg wieczystych w poszczególnych jednostkach sądownictwa. 7. Zamawiający określił 10 zadań w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Świadczenie usługi przewożenia pojemników zawierających księgi wieczyste pomiędzy wydziałami ksiąg wieczystych sądów rejonowych a Ośrodkiem Migracyjnym Ksiąg Wieczystych we Wrocławiu, 2) Świadczenie usługi przewożenia pojemników zawierających księgi wieczyste pomiędzy wydziałami ksiąg wieczystych sądów rejonowych a Ośrodkiem Migracyjnym Ksiąg Wieczystych w Krośnie, 3) Świadczenie usługi przewożenia pojemników zawierających księgi wieczyste pomiędzy wydziałami ksiąg wieczystych sądów rejonowych a Ośrodkiem Migracyjnym Ksiąg Wieczystych w Nisku, 4) Świadczenie usługi przewożenia pojemników zawierających księgi wieczyste pomiędzy wydziałami ksiąg wieczystych sądów rejonowych a Ośrodkiem Migracyjnym Ksiąg Wieczystych w Górze Kalwarii, 5) Świadczenie usługi przewożenia pojemników zawierających księgi wieczyste pomiędzy wydziałami ksiąg wieczystych sądów rejonowych a Ośrodkiem Migracyjnym Ksiąg Wieczystych w Słupsku, 6) Świadczenie usługi przewożenia pojemników zawierających księgi wieczyste pomiędzy wydziałami ksiąg wieczystych sądów rejonowych a Ośrodkiem Migracyjnym Ksiąg Wieczystych w Łomży, 7) Świadczenie usługi przewożenia pojemników zawierających księgi wieczyste pomiędzy wydziałami ksiąg wieczystych sądów rejonowych a Ośrodkiem Migracyjnym Ksiąg Wieczystych w Siedlcach, 8) Świadczenie usługi przewożenia pojemników zawierających księgi wieczyste pomiędzy wydziałami ksiąg wieczystych sądów rejonowych a Ośrodkiem Migracyjnym Ksiąg Wieczystych w Elblągu, 9) Świadczenie usługi przewożenia pojemników zawierających księgi wieczyste pomiędzy wydziałami ksiąg wieczystych sądów rejonowych a Ośrodkiem Migracyjnym Ksiąg Wieczystych w Gorzowie Wielkopolskim, 10) Świadczenie usługi przewożenia pojemników zawierających księgi wieczyste pomiędzy wydziałami ksiąg wieczystych sądów rejonowych a Ośrodkiem Migracyjnym Ksiąg Wieczystych w Zielonej Górze. 8. a) Planowana, maksymalna ilość pojemników, które przewiezione zostaną w obu kierunkach - pomiędzy wydziałami KW a właściwymi im OMKW, w okresie realizacji umowy wynosi łącznie 6546 sztuk. b) Zamawiający, zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych określił maksymalną wielkość przedmiotu zamówienia; jednocześnie wskazuje, korzystając z prawa opcji, minimalny zakup przedmiotu zamówienia w wielkości - 50 % łącznej ilości przewożonych pojemników określonej powyżej, co może być spowodowane brakiem zapotrzebowania na transport ksiąg wieczystych w określonej wielkości..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wystąpienia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 25 % wartości zamówienia podstawowego będącego przedmiotem niniejszego zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.12.12.00 - Usługi dostarczania paczek 60.16.10.00 - Usługi w zakresie transportu paczek .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 75 000,00 zł brutto, polegającą na odbiorze, przewozie i doręczeniu odbiorcy paczek na terenie całego kraju.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dot. sytuacji finansowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych) Zamawiający dopuszcza możliwość sumowania środków finansowych i zdolności kredytowej w celu wykazania spełniania ww. warunku. W zakresie dot. sytuacji ekonomicznej Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Zamawiający wymaga w tym zakresie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wymagane dokumenty 1. Każdy z Wykonawców, w celu oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 2, ma obowiązek złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Dowodami, o których mowa są: a) poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a). Wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa wyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw określone w §1 ust 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). 3) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku dotyczącego sytuacji finansowej, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w Rozdziale IV pkt 2 ppkt 4 polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2 b ustawy, Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentów, o których mowa w Rozdziale IV pkt 3 ppkt 1.3 (informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej) dla tego podmiotu. 3. Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informację, że nie należy do grupy kapitałowej - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ. 4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Wykonawcy mają obowiązek złożyć następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu. 5. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, przedkładane przez Wykonawcę kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez te podmioty. 6. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1) formularz ofertowy - wg Załącznika nr 1 do SIWZ, 2) odpowiednie pełnomocnictwa (w szczególności w sytuacjach określonych w Rozdziale V pkt 1 ppkt 5 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej - Rozdział V pkt 3 SIWZ). Wykonawcy zagraniczni 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 ppkt 4.2 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokument, o którym mowa w ppkt 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Ppkt 2 stosuje się odpowiednio.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się następujące zmiany umowy: 1) zmiany zryczałtowanej ceny brutto przewozu jednego pojemnika zawierającego księgi wieczyste w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT; 2) zmiany łącznej wartość brutto przedmiotu umowy, w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT; 3) zmiany podmiotów na rzecz których zostanie zawarta umowa w przypadku dokonania zmian w strukturze organizacyjnej sądownictwa powszechnego; 4) zmiany danych adresowych Wykonawcy w przypadku dokonania zmian organizacyjnych dotyczących Wykonawcy; 5) zmiany adresowe miejsc nadania/odbioru pojemników zawierających księgi wieczyste w przypadku dokonania zmian organizacyjnych dotyczących wydziałów KW lub OMKW; 6) zmiany ilości przewożonych pojemników zawierających księgi wieczyste przypisanych do poszczególnych wydziałów KW określonych w załączniku nr 5 do SIWZ w przypadku zmian w zapotrzebowaniach ilości przewożonych ksiąg wieczystych pod warunkiem nie przekroczenia planowanej, maksymalnej ilości pojemników, które przewiezione zostaną w okresie realizacji umowy, o której mowa w pkt 1 SIWZ; 7) zmiany wydziałów KW oraz zmiany adresów miejsc nadania/odbioru pojemników zawierających księgi wieczyste przypisanych do właściwych OMKW w przypadku zmian w zapotrzebowaniach na przewozy wśród jednostek organizacyjnych jednostek sądownictwa, pod warunkiem nie przekroczenia planowanej, maksymalnej ilości pojemników, które przewiezione zostaną w okresie realizacji umowy, o której mowa w pkt 1 SIWZ; 8) zmiany przyporządkowania danej jednostki sądownictwa do właściwości Ośrodka Migracyjnego Ksiąg Wieczystych wynikającej ze zmiany obowiązujących przepisów prawa; 9) zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku niemożności realizacji umowy w terminie określonym w Rozdziale II pkt 2 SIWZ; 10) zmiany w zakresie statusu wydziału KW sądu rejonowego na wydział, w którym zakończono migrację zgodnie z postanowieniami § 1 ust. 8 umowy. 2. Zmiany umowy, wymagają zastosowania formy pisemnego aneksu, jednakże zmiany, o których mowa w pkt. 5 ppkt 1.10 wymagają formy pisemnego zawiadomienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czdsigb.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 31-463 Kraków, ul. Farmaceutów 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2013 godzina 10:00, miejsce: 23.09.2013 r., godzina 10:00, miejsce: Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej w Krakowie, ul. Farmaceutów 2, pokój nr 14 (sekretariat)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie realizowane od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2013 r. lub do dnia zrealizowania ilości przewozów określonej w pkt 1 ppkt 8 a) SIWZ, z zastrzeżeniem postanowień pkt 1 ppkt 8 b) SIWZ. ZAMAWIAJĄCYM JEST SĄD APELACYJNY W KRAKOWIE, UL. PRZY RONDZIE 3, 31-547 KRAKÓW - REPREZENTOWANY PRZEZ CENTRUM ZAKUPÓW DLA SĄDOWNICTWA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ, UL. FARMACEUTÓW 2, 31-463 KRAKÓW.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługi hotelarskie dla Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie - w terminie od stycznia do czerwca 2025 roku
- dostawa 1 szt. laptopa dla WEiP -DE-dzp.272-720/24
- ZP.160.2024 - Dostawa środków ochrony indywidualnej
- Dostawa wyrobów przemysłu metalowego
- (DFP.271.217.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych, produktów biobójczych oraz wyrobów medycznych.
- Dostawa bloków betonowych wraz z ich ułożeniem
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie oraz Oddziałów w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu.
- Świadcz. usł. pocztowych w obrocie kraj. i zagran. w zakr. przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek oraz ich ewent. zwrotów na rzecz Urzędu Gminy w Sicienku w 2025-2026r
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy Darłowo w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.