Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-16
Lublin: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć szkolnych dla uczestników projektu - Unia wielkich możliwości, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL 2007-2013, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.
Numer ogłoszenia: 375600 - 2013; data zamieszczenia: 16.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: III Liceum Ogólnokształcące im.Unii Lubelskiej , plac Wolności 4, 20-005 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 532 09 47, faks 81 532 09 47.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.3lo.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: placówka oświatowa - szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć szkolnych dla uczestników projektu - Unia wielkich możliwości, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL 2007-2013, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć szkolnych dla uczestników projektu - Unia wielkich możliwości, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL 2007-2013, Priorytet IX Rozwój Wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. KOD CPV; - zgodnie z Rozporządzeniem Komisji (WE) nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 2195/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz dyrektywy 2004/17/WE i 2004/18/WE Parlamentu Europejskiego i Rady dotyczące procedur udzielania zamówień publicznych w zakresie zmiany CPV. 80200000-6 - usługi szkolnictwa średniego. Zamówienie będzie realizowane w : III Liceum Ogólnokształcącym im. Unii Lubelskiej, pl. Wolności 4, 20-005 Lublin, lub w innym miejscu (na terenie Lublina) wskazanym w harmonogramie opracowanym przez specjalistę d/s logistyki, przesyłanym Wykonawcy co miesiąc, co najmniej na tydzień przed terminem zajęć. Do obowiązków prowadzącego zajęcia będzie należało w szczególności: a) prowadzenie zajęć pozalekcyjnych (zgodnie z harmonogramem opracowanym przez specjalistę d/s logistyki, przesyłanym Wykonawcy co miesiąc, co najmniej na tydzień przed terminem zajęć i opracowanym przez Zamawiającego; w oparciu o autorskie programy sporządzone przez Wykonawcę uwzględniające przeprowadzoną diagnozę potrzeb uczestników projektu - za wyjątkiem części numer 31- 34, które będą prowadzone zgodnie z programem autorskim opracowanym na podstawie Syllabusa ECDL Core i części 21-22, które będą realizowane zgodnie z programem autorskim przygotowującym do egzaminu DSD II, zatwierdzonym przez koordynatora ZfA w Polsce w terminie maksymalnym do końca czerwca 2014 roku, b) dokumentowanie zajęć pozalekcyjnych (list obecności, prowadzenie dziennika zajęć); c) sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji zajęć, stała współpraca z dyrektorem szkoły i koordynatorem projektu; d) opracowanie w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy, autorskiego programu i przedstawienia do akceptacji dyrektorowi szkoły i koordynatorowi projektu - za wyjątkiem części numer 31- 34, które będą prowadzone zgodnie z programem autorskim opracowanym na podstawie Syllabusa ECDL Core i części 21-22, które będą realizowane zgodnie z programem autorskim przygotowującym do egzaminu DSD II, zatwierdzonym przez koordynatora ZfA w Polsce w terminie maksymalnym do końca czerwca 2014 roku, e) przeprowadzenie, wśród uczniów na początku oraz na zakończenie zajęć testów sprawdzających wiedzę f) opracowanie raportu z wyników działania na podstawie analizy testów, w terminie wyznaczonym przez Zleceniodawcę. Na potrzeby niniejszego przetargu określa się: - Jednostka 1 godzina lekcyjna używana w SIWZ odpowiada czasowo 45 minutom. Zgodnie z art. 93 ust. 1a PZP: Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Przedmiot zamówienia został podzielny na 55 części: Część Nr 1 Zajęcia z matematyki dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie po 60 godzin zajęć w 5 grupach ośmioosobowych, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. (60 godz. x5 grup) Część Nr 2 Zajęcia z matematyki dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie po 60 godzin zajęć w 4 grupach ośmioosobowych, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. (60 godz. x4 grupy) Część Nr 3 Zajęcia z matematyki dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie po 60 godzin zajęć w 4 grupach ośmioosobowych, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. (60 godz. x4 grupy) Część Nr 4 Zajęcia z matematyki dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie po 60 godzin zajęć w 4 grupach ośmioosobowych, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. (60 godz. x4 grupy) Część Nr 5 Zajęcia z matematyki dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie po 60 godzin zajęć w 4 grupach ośmioosobowych, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. (60 godz. x4 grupy) Część Nr 6 Zajęcia z matematyki dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie po 60 godzin zajęć w 4 grupach ośmioosobowych, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. (60 godz. x4 grupy) Część Nr 7 Zajęcia z matematyki dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie po 60 godzin zajęć w 4 grupach ośmioosobowych, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. (60 godz. x4 grupy) Część Nr 8 Zajęcia z matematyki dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie po 60 godzin zajęć w 3 grupach ośmioosobowych, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. (60 godz. x3grupy) Część Nr 9 Zajęcia z biologii dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie po 60 godzin zajęć w 2 grupach ośmioosobowych, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. (60 godz. x2) Część Nr 10 Zajęcia z biologii dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 60 godzin zajęć w 1 grupie ośmioosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 11 Zajęcia z chemii dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie po 60 godzin zajęć w 2 grupach ośmioosobowych, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. (60godz. x2) Część Nr 12 Zajęcia z chemii dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie po 60 godzin zajęć w 2 grupach ośmioosobowych, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. (60godz. x2) Część Nr 13 Zajęcia z fizyki dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 60 godzin zajęć w 1 grupie ośmioosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 14 Zajęcia z fizyki dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 60 godzin zajęć w 1 grupie ośmioosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 15 Zajęcia z astronomii dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 60 godzin zajęć w 1 grupie ośmioosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 16 Zajęcia z geografii dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 60 godzin zajęć w 1 grupie ośmioosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 17 Zajęcia z przedsiębiorczości dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie po 60 godzin zajęć w 2 grupach ośmioosobowych, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 18 Zajęcia z robotyki dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 60 godzin zajęć w 1 grupie ośmioosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 19 Zajęcia z języka niemieckiego dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 60 godzin zajęć w 1 grupie dwunastoosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 20 Zajęcia z języka niemieckiego dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 60 godzin zajęć w 1 grupie dwunastoosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 21 Zajęcia z języka niemieckiego dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 90 godzin zajęć z języka niemieckiego przygotowujących do egzaminu DSD II w 1 grupie dwunastoosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 22 Zajęcia z języka niemieckiego dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 90 godzin zajęć z języka niemieckiego przygotowujących do egzaminu DSD II w 1 grupie dwunastoosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 23 Zajęcia z języka angielskiego dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 60 godzin zajęć w 1 grupie dwunastoosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 24 Zajęcia z języka angielskiego dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 60 godzin zajęć w 1 grupie dwunastoosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 25 Zajęcia z języka francuskiego dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 60 godzin zajęć w 1 grupie dwunastoosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 26 Zajęcia z języka francuskiego dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 60 godzin zajęć w 1 grupie dwunastoosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 27 Zajęcia z języka hiszpańskiego dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 60 godzin zajęć w 1 grupie dwunastoosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 28 Zajęcia z języka hiszpańskiego dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 60 godzin zajęć w 1 grupie dwunastoosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 29 Zajęcia z języka rosyjskiego dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 60 godzin zajęć w 1 grupie dwunastoosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 30 Zajęcia z języka rosyjskiego dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 60 godzin zajęć w 1 grupie dwunastoosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 31 Zajęcia z informatyki przygotowujące do certyfikatu ECDL Core dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 120 godzin zajęć w 1 grupie dwunastoosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 32 Zajęcia z informatyki przygotowujące do certyfikatu ECDL Core dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 120 godzin zajęć w 1 grupie dwunastoosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 33 Zajęcia z informatyki przygotowujące do certyfikatu ECDL Core dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 120 godzin zajęć w 1 grupie dwunastoosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 34 Zajęcia z informatyki przygotowujące do certyfikatu ECDL Core dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 120 godzin zajęć w 1 grupie dwunastoosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 35 Zajęcia z psychologii i pedagogiki dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 28 godzin zajęć w 1 grupie dwudziestoosobowej, oraz dodatkowo po 4 godziny indywidualnych konsultacji dla każdego z 20 uczestników grupy, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. (28 godzin+ 4 godzinyx20) Część Nr 36 Zajęcia z psychologii i pedagogiki dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 28 godzin zajęć w 1 grupie dwudziestoosobowej, oraz dodatkowo po godziny indywidualnych konsultacji dla każdego z 20 uczestników grupy, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. (28 godzin+ 4 godzinyx20) Część Nr 37 Prowadzenie koła edukacyjnego- historia sztuki, filmu i teatru dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 60 godzin zajęć w 1 grupie ośmioosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 38 Prowadzenie koła edukacyjnego- warsztatów teatralnych dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 60 godzin zajęć w 1 grupie ośmioosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 39 Prowadzenie koła edukacyjnego- warsztatów teatralnych dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 60 godzin zajęć w 1 grupie ośmioosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 40 Prowadzenie koła edukacyjnego- warsztatów dziennikarskich dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 60 godzin zajęć w 1 grupie ośmioosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 41 Prowadzenie koła edukacyjnego- warsztatów dziennikarskich dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 60 godzin zajęć w 1 grupie ośmioosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 42 Prowadzenie koła edukacyjnego- warsztatów filmowych dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 60 godzin zajęć w 1 grupie ośmioosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 43 Prowadzenie koła edukacyjnego- warsztatów polonistycznych dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 60 godzin zajęć w 1 grupie ośmioosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 44 Prowadzenie koła edukacyjnego- warsztatów literackich dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 60 godzin zajęć w 1 grupie ośmioosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 45 Prowadzenie koła edukacyjnego- historia i nauki społeczne dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 60 godzin zajęć w 1 grupie ośmioosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 46 Prowadzenie koła edukacyjnego- historia i nauki społeczne dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 60 godzin zajęć w 1 grupie ośmioosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 47 Prowadzenie koła edukacyjnego- historia i nauki społeczne dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 60 godzin zajęć w 1 grupie ośmioosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 48 Prowadzenie koła edukacyjnego- historia i nauki społeczne dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 60 godzin zajęć w 1 grupie ośmioosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 49 Prowadzenie koła edukacyjnego- ekonomicznego dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 60 godzin zajęć w 1 grupie ośmioosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 50 Prowadzenie koła edukacyjnego- muzycznego dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 60 godzin zajęć w 1 grupie ośmioosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 51 Prowadzenie koła edukacyjnego- grupy gier edukacyjnych- drużyny brydżowej dla klasy I-III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie 60 godzin zajęć w 1 grupie ośmioosobowej, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 r. Część Nr 52 Zajęcia z doradztwa zawodowego dla klasy III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie po 10 godzin zajęć w 7 grupach około ośmioosobowych, oraz dodatkowo po 2 godziny indywidualnych konsultacji dla każdego ucznia klasy III uczestniczącego w danej grupy, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 roku, (7x10godzin+ 2 godziny x każdy uczestnik danej grupy). Część Nr 53 Zajęcia z doradztwa zawodowego dla klasy III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie po 10 godzin zajęć w 7 grupach około ośmioosobowych, oraz dodatkowo po 2 godziny indywidualnych konsultacji dla każdego ucznia klasy III uczestniczącego w danej grupy, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 roku, (7x10godzin+ 2 godziny x każdy uczestnik danej grupy). Część Nr 54 Zajęcia z doradztwa zawodowego dla klasy III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie po 10 godzin zajęć w 7 grupach około ośmioosobowych, oraz dodatkowo po 2 godziny indywidualnych konsultacji dla każdego ucznia klasy III uczestniczącego w danej grupy, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 roku, (7x10godzin+ 2 godziny x każdy uczestnik danej grupy). Część Nr 55 Zajęcia z doradztwa zawodowego dla klasy III liceum. Łącznie zamówienie w tej części obejmuje prowadzenie po 10 godzin zajęć w 7 grupach około ośmioosobowych, oraz dodatkowo po 2 godziny indywidualnych konsultacji dla każdego ucznia klasy III uczestniczącego w danej grupy, w okresie od września 2013 r. do końca czerwca 2014 roku, (7x10godzin+ 2 godziny x każdy uczestnik danej grupy)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 55.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten spełnią Wykonawcy, którzy wykażą, ze w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie lub wykonują nadal co najmniej jedną usługę edukacyjną związaną z nauczaniem lub prowadzeniem kursów szkoleniowych przeznaczoną dla dzieci lub młodzieży o wartości co najmniej 2 tysiące złotych brutto, ze wskazaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi były lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Za usługę edukacyjną Zamawiający uznaje również wykonywanie obowiązków nauczyciela szkolnego w ramach zatrudnienia na podstawie Karty Nauczyciela, kodeksu pracy bądź jakiejkolwiek innej umowy cywilnoprawnej. (ZAŁĄCZNIK NR 5 DO SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która spełnia łącznie następujące warunki: - posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie pedagogiczne, zgodne z przedmiotem objętym daną częścią zamówienia (dotyczy wszystkich części 1-55), - posiada kwalifikacje uprawniające do wykonywania zawodu nauczyciela, zgodne z art. 9 ust.1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (tekst jednolity Dz. U. Z 2006 r. Nr 97 poz. 674 z późn. zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400 z późn. zmianami) (dotyczy części 1-17, 19-37, 40-41, 43-55), - łącznie posiada wykształcenie wyższe i co najmniej dwuletnie doświadczenie pedagogiczne w prowadzeniu zajęć z robotyki (dotyczy części 18) - łącznie posiada wykształcenie wyższe - przygotowujące do pracy w zawodzie aktora i co najmniej dwuletnie doświadczenie pedagogiczne w prowadzeniu warsztatów teatralnych (dotyczy części 38 i 39 - warsztaty teatralne), - łącznie posiada wykształcenie wyższe - filologia polska i co najmniej dwuletnie doświadczenie pedagogiczne w prowadzeniu warsztatów dziennikarskich (dotyczy części 40 i 41 - warsztaty dziennikarskie), - łącznie posiada wykształcenie wyższe i co najmniej dwuletnie doświadczenie pedagogiczne w prowadzeniu warsztatów filmowych (dotyczy części 42 - warsztaty filmowe), - łącznie posiada wykształcenie wyższe i co najmniej dwuletnie doświadczenie pedagogiczne w prowadzeniu szkolnego ogniska muzycznego (dotyczy części 50 - koła muzycznego), - łącznie posiada co najmniej dwuletnie doświadczenie pedagogiczne w pracy w szkole ponadgimnazjalnej i uprawnienia instruktora brydża sportowego (dotyczy części 51 - drużyny brydżowej). ZAMAWIAJĄCY uznaje za spełniony powyższy warunek udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca, będący osobą fizyczną, sam spełnia powyższy warunek.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Kryterium odnoszące się do jakości wykonania przedmiotu zamówienia (Doświadczenie osób zdolnych do wykonania zamówienia) - 60
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.3lo.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: III Liceum Ogólnokształcące im. Unii Lubelskiej, pl. Wolności 4, 20-005 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2013 godzina 12:00, miejsce: sekretariat III Liceum Ogólnokształcące im. Unii Lubelskiej, pl. Wolności 4, 20-005 Lublin.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Unia wielkich możliwości, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- RDW w Parczewie: Dostawa pali do zasłon przeciwśnieżnych
- Dostawa wraz z montażem sprzętu potrzebnego do wyposażenia sześciu pracowni - laboratorium 3D dla szkół średnich Powiatu Lubelskiego
- Modernizacja klap pożarowych na instalacji wentylacji oddymiającej w Domu Studenckim Helios w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup i dostawa skanerów, drukarek kodów kreskowych oraz urządzenia wielofunkcyjnego
- Dostawa osuszacza gazowego Drierite kompatybilnego z posiadanym przez Zamawiającego analizatorem gazów GASMET Terra 5000 wraz z wymiennym wypełnieniem na rzecz IA PAN im. B. Dobrzańskiego w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.