To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-12-31
Ogłoszenie nr 377461 - 2016 z dnia 2016-12-31 r.
Brzesko: KOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO W BRZESKU
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 360556
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Publiczny Zakład Opiekuńczo-Leczniczy w Brzesku, krajowy numer identyfikacyjny
12103119400000, ul.
ul. Tadeusza Kościuszki
33,
32800
Brzesko, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
14 663 01 09, faks
, e-mail
zol@powiatbrzeski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ppzolbrzesko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: POWIATOWY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKUŃCZP -LECZNICZY
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KOMPLEKSOWE ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH DLA POWIATOWEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKUŃCZO - LECZNICZEGO W BRZESKU
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Powiatowego Publicznego Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego w Brzesku. Pod pojęciem "kompleksowe świadczeniu usług pralniczych" należy rozumieć: a) odbieranie brudnej bielizny z siedziby Zamawiającego zgodnie z zapotrzebowaniem, dostarczanie czystej bielizny, b) przyjmowanie i ewidencjonowanie zleconej do prania bielizny szpitalnej, c) pranie, odplamianie, suszenie, prasowanie, d) naprawianie bielizny uszkodzonej w tym: cerowanie, łatanie, przyszywanie guzików wszywanie zamków itp. e) dezynfekowanie termiczno -chemiczne, f) utwardzanie obrusów serwet, g) składanie, segregowanie, pakowanie w worki foliowe z opisaniem ich zawartości, Pod pojęciem "bielizna szpitalna" należy rozumieć: bieliznę ogólno - szpitalną: a) obrusy, ręczniki, ścierki, pidżamy, szlafroki, ścierki z mikrofibry b) odzież i bieliznę pacjentów c) odzież ochronną personelu szpitalnego (fartuchy, bluzy, spodnie, spódnice, sukienki, itp.) d) firanki, zasłony, Pod pojęciem "bielizna pościelowa" należy rozumieć: bieliznę szpitalną: a)Poszwy, poszewki, b)Prześcieradła, podkłady Pozostały asortyment szpitalny 1) Koce polarowe 2) Kołdry, 3) Poduszki 4) Materace i pokrowce, 5) Mopy. Lp. Rodzaj asortymentu Szacunkowa ilość kg/szt. 1 Bielizna szpitalna [kg] 8000 2 Bielizna pościelowa [kg] 4500 3 Koce polarowe [szt.] 350 4 Kołdry [szt.] 350 5 Poduszki [szt.] 600 6 Materace i pokrowce [szt.] 30 1)Wykonawca zobowiązany jest do odbioru bielizny brudnej i dostawy bielizny czystej codziennie z wyjątkiem niedziel i świąt, własnym transportem ( na swój koszt) z siedziby Zamawiającego i do siedziby Zamawiającego przy ul. Kościuszki 33. 2)W sytuacjach wyjątkowych Zamawiający może zlecić usługi pralnicze w dni świąteczne po wcześniejszym 7 - dniowym powiadomieniu Wykonawcy. 3)Odbiór bielizny czystej i brudnej odbywał się będzie w punkcie zbiorczym wyznaczonym przez Zamawiającego w godzinach 7°° - 10°° w obecności przedstawicieli Stron umowy. 4)Wykonawca zobowiązany będzie do ewidencjonowania odbieranej do prania brudnej bielizny według asortymentu ilościowego i jakościowego. 5)Odbiór bielizny czystej ( suchej ) odbywać się będzie na podstawie ilościowego i jakościowego kwitu odbioru z wyjątkiem pozycji, które będą wyceniane według ewidencji ilościowej. 6)Wykonawca zapewni w swoim zakresie odpowiednie druki ewidencyjne i wykaz środków przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia. 7)Wykonawca zapewni wyniki badań mikrobiologicznych (wykluczających obecność grzybów i bakterii) wykonanych w stacji Sanepidu lub akredytowanym laboratorium, potwierdzających czystość mikrobiologiczną pościeli z rozróżnieniem badanego asortymentu np. badanie z fartucha, poszwy szpitalnej, z prześcieradła - po jednym badaniu dla każdego z asortymentów z ostatnich 3 miesięcy. 8)Wykonawca zapewni dokumenty potwierdzające dopuszczenie środków dezynfekcyjnych, przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia, do obrotu na terenie naszego kraju lub Unii Europejskiej, tj. wpis do rejestru wyrobów medycznych i produktów biobójczych lub inny tożsamy dokument oraz deklaracja CE. 9)Wykonawca zapewni dokumenty potwierdzające skuteczność działania środków dezynfekcyjnych w zakresie B,V,F,Tbc, spory m.in. clostridium difficile). 10)Wykonawca zapewni oświadczenie o posiadaniu kart charakterystyki preparatu niebezpiecznego - środków przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia będących preparatami niebezpiecznymi, z zaznaczeniem nazw tych środków. 11)Wykonawca zapewni czystość bielizny, dbałość o jej stan, przygotowanie do transportu, oraz ponosi pełną odpowiedzialność, za jakość środków chemicznych (piorących i dezynfekcyjnych). 12)Wykonawca zobowiązuje się do stosowania techniki prania zalecanej przez nadzór sanitarno-epidemiologiczny w odniesieniu do poszczególnych oddziałów szpitalnych. 13)Wszystkie środki stosowane przez Wykonawcę mają posiadać stosowne atesty, certyfikaty, świadectwa dopuszczające do używania w placówkach służby zdrowia. 14)Stosowane procedury muszą eliminować występowanie ogniw lub źródeł zakażeń,zapobiegać powstawaniu zakażeń wewnątrzszpitalnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
98300000-6
Dodatkowe kody CPV:
98311000-6,
98315000-4,
98310000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT45599.50 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 44345.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie PRZETARG NIEOGRANICZONY
na podstawie art. 39-53
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARG NIEOGRANICZONY JEST PODSTAWOWYM TRYBEM UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ART. 10, NIEOGRANICZONA LICZBA WYKONAWCÓW - UZP ART. 39-53
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Myjnie do basenów i kaczek
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w 2025 roku.
- Dostosowanie do obowiązują modelu danych bazy EGiB w Powiecie Brzeskim dla jedn ew Borzęcin, Brzesko miasto, Brzesko obszar wiejski, Czchów miasto , Czchów obszar wiejski, Gnojnik, Iwkowa, Szczurowa
- Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
- Remont cząstkowy dróg w Gminie Brzesko w roku 2025
- Przebudowa drogi gminnej 250559K ul. Pomianowska w km 0+007,50 do km 0+469,00 w miejscowości Brzesko, Gmina Brzesko.
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.