Ogłoszenie z dnia 2013-09-18
Olsztyn: Modernizacja systemu nagłośnieniowego oraz systemu nagraniowego na potrzeby Warmińsko-Mazurskiej Filharmonii etap II i III
Numer ogłoszenia: 379792 - 2013; data zamieszczenia: 18.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurska Filharmonia im. Feliksa Nowowiejskiego w Olsztynie , ul. B. Głowackiego 1, 10-447 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5275175, faks 89 5272302.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samarządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu nagłośnieniowego oraz systemu nagraniowego na potrzeby Warmińsko-Mazurskiej Filharmonii etap II i III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja systemu nagłośnieniowego oraz systemu nagraniowego na potrzeby Warmińsko-Mazurskiej Filharmonii - etap II i III zgodnie z opisem poniżej. 2. Przedmiot Zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowych: 2.1 Audio-Technika ATM 350 - 20 sztuk. Mikrofon pojemnościowy stale spolaryzowany 2.2 Audio-Technica BP892cW-TH - 8 sztuk. Mikrofon nagłowny, subminiaturowy, dostosowany do wysokich wartości 2.3 Audio-Technica AEW-T1000 - 8 sztuk. Nadajnik bezprzewodowy typu body pack. 2.4 Audio-Technica AEW-T5400 - 8 sztuk. Nadajnik bezprzewodowy do ręki z przetwornikiem pojemnościowym 2.5 Audio-Technica AEW-R4100 - 12 sztuk. Odbiornik zestawu bezprzewodowego, technologia True Diversity, funkcja automatycznego znajdowania i ustawiania dostępnych częstotliwości. 2.6 Neumann TLM170R -2 sztuki Mikrofon wielkomembranowy o zmiennych charakterystykach: 2.7 Audio-Technica DA660D - 3 sztuki 2.8 Audio-Technica ATW-A49 - 1 sztuka. Zestaw dwóch anten szerokopasmowych, dipolowych. 2.9 Sennheiser MKH8090 - 5 sztuk 2.10 Sennheiser MKH8060 - 1 sztuka mikrofon typu shotgun 2.11 Audix DP-7 - Zestaw mikrofonów do perkusji - 1 komplet w skład którego wchodzi: 2.12 RME MADIFACEm - 1 sztuka Zawartość pakietu: karta ExpressCard MADI, interfejs ze złączami, kabel IEEE 1394a o długości 1 metr, sterowniki na płycie CD. 2.13 Przedwzmacniacz Millennia Media HV-3R - 1 sztuka Osiem kanałów wejściowych i wyjściowych XLR, Obudowa 19 możliwość sterowania za pomocą protokołu ethernetowego oraz midi. 2.14 Statyw mikrofonowy Widlicki 6m - 3 sztuki statyw do mikrofonu, wysoki. podstawa składana, 2.15 Statyw mikrofonowy Widlicki 3250 - 6 sztuk 2.16 Zasilacz awaryjny: APC Smart-UPS SMT750I UPS 500W - 1 sztuka model: SMT750I 2.17 Most portalowy - konstrukcja typu quadrasystem 7,5m długości o min udźwigu 400kg, powieszony przed estradą nad widownią wraz z przewierceniem otworów stropowych pod linki nośne. Konstrukcja będzie wciągana za pomocą min. dwóch wciągarek ręcznych - linowych. atestowanych (TÜV) o udźwigu 1T (jednej tony). 3. Oferta powinna zawierać w cenie montaż i demontaż paneli akustycznych, oferent dokonuje własnych pomiarów długości przewodów, zachowując zgodne ze sztuką drogi prowadzenia instalacji. 4. Wykonawca dostarczy do wszystkich elementów dostawy instrukcje obsługi oraz wykona bezpłatne szkolenie obsługi urządzeń dla dwóch Pracowników technicznych Filharmonii w dniu odbioru przez Zamawiającego w jego siedzibie. 5. Wszystkie elementy zamówienia muszą posiadać wszelkie wymagane certyfikaty oraz atesty, certyfikaty jakości i bezpieczeństwa dopuszczające sprzęt do użytkowania na terenie Unii Europejskiej. 6. Wykonawca na dostarczony sprzęt udzieli minimum 36 miesięcy gwarancji liczonej od dnia protokolarnego odbioru. 7. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu dostawy i montażu quadrasystemu przed złożeniem oferty. 8. Wszystkie przewierty potrzebne do realizacji punktu 2.17 muszą być uzgodnione z Projektantem Budynku Filharmonii inż. arch. Michałem Kapturczakiem. 9. Oferent zawrze w cenie montaż i demontaż paneli akustycznych oraz dokona własnych pomiarów długości instalacji własnym staraniem i na własny koszt. 10. Kategoria przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień CPV: 10. Wszystkie przewierty potrzebne do realizacji punktu 2.17 muszą być uzgodnione z Projektantem Budynku Filharmonii inż. arch. Michałem Kapturczakiem 11. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Na podstawie art. 36 ust. 4 Prawa zamówień publicznych zamawiający będzie żądać wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. (Załącznik nr 1). 12. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 13. Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy urządzenia i akcesoria w opisie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy urządzeń i akcesoriów Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych urządzeń i akcesoriów, nie gorszej jakości niż ujęte w opisie przedmiotu zamówienia. Ciężar udowodnienia, że urządzenia i akcesoria są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty (takie jak szczegółową specyfikację techniczną) opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane urządzenia i akcesoria do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne i, że Wykonawca oferując urządzenia i akcesoria równoważne do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia gwarantuje ich prawidłowe działanie w ramach istniejącego systemu nagłośnieniowego, będącego w posiadaniu Zamawiającego. 14. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu dostawy i montażu sprzętu..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.16.19.00-1, 31.71.00.00-6, 51.10.00.00-3, 32.34.00.00-8, 32.34.24.00-6, 32.34.31.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienie Wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia-nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia-nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia-nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, metodą spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Kopie opłaconej polisy OC lub w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od Odpowiedzialności Cywilnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy jedynie w przypadku działania okoliczności, mających bezpośredni wpływ na terminowość realizacji umowy, a niezależnych od Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Głowackiego 1, 10-447 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2013 godzina 10:00, miejsce: w budynku Warmińsko-Mazurskiej Filharmonii im. Feliksa Nowowiejskiego w Olsztynie, ul. Głowackiego 1, 10-447 Olsztyn, sekretariat pok. nr 1/6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 39 im. Edyty Gruszczyk-Kolczyńskiej w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz posesji części Prokuratur Okręgu Olsztyńskiego
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 15 im. Wandy Chotomskiej w Olsztynie w roku 2025
- Dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Olsztynie
- Wykonanie nasadzeń roślin sezonowych w donicach zlokalizowanych na terenie miasta Olsztyna wraz z pielęgnacją roślin w 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Miejskiego Nr 1 im. w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- CP-24-1376/2024/UE; Dostawa wyposażenia studia nagrań
- Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu elektronicznego stanowiącego wyposażenie bazy edukacyjnej Wigierskiego Parku Narodowego
- Zakup i dostawa sprzętu AGD i RTV na potrzeby Jednostek organizacyjnych podległych Gminie Stalowa Wola
- Zakup i dostawa wyposażenia dla przedszkoli publicznych w Dzierżoniowie ramach projektu "SmartPrzedszkolaki w Powiecie Dzierżoniowskim" z podziałem na cztery części zamówienia.
- Dostawa mebli i wyposażenia w sprzęt dla osób ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w ramach projektu pn. "Rozbudowa bazy dydaktycznej szkolnictwa ogólnego na terenie Powiatu Jasielskiego"
więcej: Układy sterowania napięcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.