eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa pieluchomajtek dla dorosłych oraz pieluchomajtek dla dzieci i niemowląt oraz podkładów higienicznych dla Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy Sp. z o.o.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-20

Gdańsk: Dostawa pieluchomajtek dla dorosłych oraz pieluchomajtek dla dzieci i niemowląt oraz podkładów higienicznych dla Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 380520 - 2014; data zamieszczenia: 20.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 317940 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorskie Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy Sp. z o.o., ul. Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3444440, faks 58 3444440.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pieluchomajtek dla dorosłych oraz pieluchomajtek dla dzieci i niemowląt oraz podkładów higienicznych dla Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy Sp. z o.o..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieluchomajtek dla dorosłych ze ściągaczem taliowym i pieluchomajtek dla dzieci i niemowląt oraz podkładów higienicznych do siedziby Zamawiającego, ul. Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk (kod CPV: 33770000-8 artykuły higieniczne z papieru) w rozbiciu na 3 pakiety asortymentowe. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości podano w załącznikach nr 1.1. - nr 1.3. , do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( zwaną w dalszej części Specyfikacji SIWZ) i będących integralną częścią SIWZ. 3. Okres realizacji całości zamówienia wynosi 24 miesiące od chwili podpisania umowy. Dostawa towaru następować będzie sukcesywnie w okresie trwania umowy, na podstawie poszczególnych zamówień w ilościach podanych każdorazowo przez Zamawiającego, w terminie do 4 dni licząc od daty złożenia zamówienia. Zamówienie może nastąpić drogą elektroniczną, faksem lub telefoniczne. 4. Przedmiot dostawy obejmuje zarówno sprzedaż, jak i dostarczenie towaru do siedziby Zamawiającego (ul. Smoluchowskiego 18, 80-214 Gdańsk - Magazyn Gospodarczy )..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.77.00.00-8.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet Nr 1 -Pieluchomajtki dla dorosłych ze ściągaczem taliowym

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 76-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 203474,53 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 196297,20

  • Oferta z najniższą ceną: 186431,40 / Oferta z najwyższą ceną: 196297,20

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet Nr 2- Pieluchomajtki dla dzieci i niemowląt

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1078,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 975,40

  • Oferta z najniższą ceną: 975,40 / Oferta z najwyższą ceną: 975,40

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet Nr 3- Podkłady higieniczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A., ul. Żółkiewskiego 20/26, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10970,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4406,40

  • Oferta z najniższą ceną: 4406,40 / Oferta z najwyższą ceną: 4406,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.