Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-16
Zakopane: Dostawa mięsa i wyrobów mięsnych
Numer ogłoszenia: 382298 - 2011; data zamieszczenia: 16.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Doskonalenia Kadr Służby Więziennej w Zakopanem , ul. Ogrodowa 6, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 0-18 2013431, faks 0-18 2013431 wew. 813.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka sektora finansów publicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa i wyrobów mięsnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mięsa i wyrobów mięsnych z grupy 151 w okresie od 01.01.2012 r. do 31.12.2012 r. w następujących ilościach: Grupa I Mięso i wędliny wieprzowe 1 Baleron gotowany kg 500 2 Kabanos kg 100 3 Kiełbasa krakowska parzona kg 300 4 Kiełbasa krakowska sucha kg 300 5 Kiełbasa szynkowa kg 200 6 Kiełbasa toruńska kg 100 7 Kiełbasa żywiecka kg 100 8 Kiełbasa zielonogórska kg 300 9 Kiełbasa zwyczajna kg 300 10 Kiełbaski debreczynki kg 600 11 Parówki cienkie wieprzowe kg 600 12 Polędwica sopocka kg 300 13 Schab pieczony kg 300 14 Wędzonka chłopska kg 200 15 Kiełbasa biała kg 300 16 Kiełbasa kminkowa kg 300 17 Rolada z boczku kg 200 18 Kiełbasa głogowska kg 200 19 Golonkowa prasowana kg 200 20 Szynka gotowana kg 400 21 Szynka konserwowa kg 300 22 Szynka wiejska kg 300 23 Szynka Gażdziny kg 300 24 Szynka łopatkowa kg 200 25 Szynka domowa kg 200 26 Szynka wiedeńska kg 200 27 Boczek wędzony bez kości kg 600 28 Mięso gulaszowe wieprzowe kg 600 29 Schab wieprzowy z kością kg 1500 30 Schab wieprzowy bez kości kg 900 31 Słonina świeża kg 200 32 Szynka wieprzowa bez kości kg 600 33 Golonka wieprzowa przednia kg 100 34 Wątroba wieprzowa kg 100 35 Karczek wieprzowy z kością kg 1200 36 Karczek wieprzowy bez kości kg 600 37 Nogi wieprzowe kg 100 Grupa II Drób i wędliny drobiowe 1 Filet z indyka surowy kg 1000 2 Filet z indyka wędzony kg 200 3 Udko z kurczaka surowe kg 1000 4 Filet z kurczaka surowy kg 1000 5 Polędwica drobiowa kg 300 6 Dramstyki (podudzie) z kurczaka kg 700 7 Szynka z indyka kg 200 Grupa III Mięso wołowe 1 Pieczeń wołowa kg 300 2 Rostbef kg 600 3 Mięso gulaszowe wołowe kg 800 4 Mięso gulaszowe cielęce kg 600 Określona ilość towaru jest wielkością szacunkową. Zamawiający nie gwarantuje zrealizowania całości zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu do składnia ofert
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać bezpłatnie w siedzibie zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Sekretariacie w siedzibie zamawiającego, pokój numer 102.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Modernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego w Zakopanem, ul. Słoneczna 1 - etap I
- Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem materiałów opatrunkowych
- Dostawa koszulek bawełnianych oraz toreb materiałowych do dalszej odsprzedaży
- Zakup elementów architektury informatycznej w ramach realizacji projektu "Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Tatrzańskiego"
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi prowadzonymi przez Powiat Tatrzański w roku 2025
- Remont drogi powiatowej nr 1649K Łysa Polana - Morskie Oko w km od 3+680,00 do km 5+980,00 w miejscowości Brzegi, Powiat Tatrzański
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mięsa, wędlin, podrobów i smalcu.
- Zakup i dostawa artykułów sporzywczych
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i wędlin na potrzeby stołówki Zespołu Szkół, CKU w Gronowie
- Sukcesywna dostawa mięsa świeżego, mięsa mrożonego i wyrobów mięsnych na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa nabiału i mięsa na potrzeby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Suchowoli
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.