To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-09-20
Tuczno: Remont i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Tuczno
Numer ogłoszenia: 383936 - 2013; data zamieszczenia: 20.09.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 340260 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Tuczno, ul. Klasztorna 36, 78-640 Tuczno, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2593147, faks 067 2593299.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Tuczno.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i konserwacja następujących gruntowych dróg leśnych: 1.drogi leśnej numer 220.42 - droga ppoż. Nr 2 Rutwica Obręb Strzaliny Leśnictwo Rutwica, 2.drogi leśnej numer IIIB 44 - droga leśnictwo Trzcinno, 3.drogi leśnej numer IIIA 10 - droga ppoż. 38 . W poszczególnych drogach przewiduje się wykonać : 2.1 Droga leśna numer 220.742 Istniejąca droga posiada przekrój konstrukcyjny : a)warstwa górna nawierzchni ze szlaki lub niesortu kamiennego o grubości od 2 do 10 cm, b)warstwa dolna nawierzchni z zaglinionej pospółki w stopniu powyżej 15 % gliny o grubości 4 do 8 cm, c)geokrata nacinana H=8 cm wypełniona drobnym piaskiem, d)geowłóknina, e)podłoże gruntowe. Spadki poprzeczne nawierzchni: 0 - +- 2% Stan nawierzchni: niezadowalający, droga na całym odcinku o długości 4,450 km jest skoleinowana, nie posiada wystarczających spadków poprzecznych umożliwiających spływ wód opadowych do rowów które w znacznej mierze są zanieczyszczone liśćmi i zapiaszczone. Na odcinkach początkowych w wyniku zastoin wody nastąpiły miejscowe wyboje z odsłonięciem i zniszczeniem geokraty. Na odcinkach w km 2+370 - 2+530 oraz 4+170 - 4+450 przebiegających w znacznym spadku podłużnym nastąpiło wymycie nawierzchni i miejscowe odsłonięcie geokraty, która na chwilę obecną jest w stanie nieuszkodzonym co pozwala na odtworzenie nawierzchni z jej wykorzystaniem. Przepust pod drogą w km 3+140 ma rozmyte skarpy i umocnienia wlotów, nawierzchnia na przepuście wymaga remontu kruszywem łamanym. Rozmyte skarpy należy uzupełnić pospółką oraz umocnić brukiem na zaprawie cementowej. Droga w odcinku końcowym tj. na granicy obszaru leśnego wymaga ujęcia spływu wód opadowych poprzez wykonanie poprzecznego ścieku z bruku kamiennego na podbudowie betonowej oraz ujęcie wody ściekiem prefabrykowanym korytkowym po stronie lewej na połączeniu ze zjazdem. 2.1.1 Remont drogi wykonać do parametrów określonych w dokumentacji technicznej : 1)szerokość jezdni zasadnicza - 3,50 m, 2)szerokość poboczy 2 x 0,75 m, 3)spadek jezdni poprzeczny daszkowy 3% na całym odcinku z wyjątkiem łuków gdzie powinien być jednostronny 3%, 4)spadki poprzeczne poboczy - 6% 2.1.1.1 Remont drogi będzie obejmował wykonanie : 1)odcinki do profilowania i zagęszczania: a)warstwy istniejącej nawierzchni (szlaka lub niesort kamienny) - profilowanie i zagęszczanie, b)pobocza - ścinanie , profilowanie i zagęszczanie, 2)odcinki do profilowania i zagęszczania, nawierzchnia z kruszywa łamanego : a)nawierzchnia z kruszywa łamanego granitowego lub melafirowego 0-31,5 mm o grubości średnio 7 cm, b)nawierzchnia z klińca melafirowego lub granitowego 4-31mm gr. 5 cm, c)warstwy istniejącej nawierzchni (szlaka lub niesort kamienny) - profilowanie i zagęszczanie, d)pobocza z kruszywa łamanego granitowego lub melafirowego 0-31,5 mm o grubości średnio 7 cm. Roboty ziemne obejmować będą ścinanie i uzupełnienie poboczy oraz pogłębianie i odbudowywanie rowów przydrożnych. Ze względu na zmienną grubość nawierzchni nad geokratą nie przewiduje się korytowania. Profilowanie nawierzchni i ścinanie poboczy należy prowadzić pod stałym nadzorem ze zwróceniem uwagi na to aby nie uszkodzić geokraty. Przed wykonaniem robót należy skosić pobocza - najlepiej z wykorzystaniem kosiarki bijakowej co pozwoli oszczędzić tworzeniu niepotrzebnych objętości przy robotach ziemnych. 2.2 Droga leśna numer IIIB 44 Istniejąca droga posiada nawierzchnię gruntową o znacznym stopniu zdeformowania poprzecznego i podłużnego. Stan nawierzchni niezadowalający, droga na odcinku remontowanym nie posiada wystarczających spadków poprzecznych umożliwiających spływ wód opadowych co przy zawyżonych poboczach doprowadziło do powstania wybojów i kolein. Odwodnienie jezdni powierzchniowe do gruntu, występują zastoiny wody opadowej i wymycia nasypu drogowego (korpusu). Przepust pod drogą z rur betonowych średnicy 600 mm stracił szczelność co powoduje wymywanie i osiadanie skarp nasypu drogowego kwalifikując go do wymiany na przepust z rur polietylenowych spiralnie karbowanych o średnicy 600mm i długości 8,00m. 2.2.1 Remont drogi wykonać do parametrów określonych w dokumentacji technicznej : 1)szerokość jezdni zasadnicza 3,50 m, 2)spadek poprzeczny daszkowy jednostronny 3% na całym odcinku, 3)przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych nawierzchni: a)nawierzchnia z kruszywa łamanego 0-31,5mm grubościo 15 cm, b)podłoże gruntowe profilowane i zagęszczone do Is min. 0,98, c)nasyp z pospółki zagęszczony do Is min 0,98, 4)przepust z rur polietylenowych spiralnie karbowanych średnicy 600 mm o długości 8,00 m. 5)posadowienie wysokościowe przepustu dostosować do rzędnych cieku wodnego, 6)wraz z wymianą rury przepustu należy wykonać roboty towarzyszące tj. umocnienie skarp na wlotach poprzez brukowanie, pogłębienie rowu, umocnienie skarp i dna rowu na wlotach poprzez brukowanie, 7)po wykonaniu naprawy przepustu należy wykonać nawierzchnię z kruszywa łamanego szerokości 3,50m , długości 20,00 m i grubości 15 cm. Roboty ziemne obejmować będą wykonanie robót związanych z naprawą przepustu drogowego (wykop i nasyp nad przepustem), ścinania i uzupełnienia poboczy, odbudowy wymytych skarp oraz pogłębiania rowów. 2.3 Droga leśna numer IIIA 10 Istniejąca droga posiada nawierzchnię gruntową o znacznym stopniu zdeformowania poprzecznego i podłużnego. Stan nawierzchni niezadowalający. Droga na odcinku remontowanym nie posiada wystarczających spadków poprzecznych umożliwiających spływ wód opadowych co przy zawyżonych poboczach doprowadziło do powstania wybojów i kolein. Odwodnienie jezdni powierzchniowe do gruntu, występują obsunięcia i wymycia nasypu drogowego (korpusu). Przepust pod drogą z rur betonowych średnicy 600 mm posiada ścianki czołowe z kamienia , stracił szczelność co powoduje wymywanie i osiadanie skarp nasypu drogowego kwalifikując go do wymiany na przepust z rur polietylenowych spiralnie karbowanych o średnicy 600 mm i długości 8,00m. 2.3.1 Remont drogi wykonać do parametrów określonych w dokumentacji technicznej : 1)szerokość jezdni zasadnicza 3,50 m, 2)spadek poprzeczny daszkowy jednostronny 3% na całym odcinku, 3)przyjęto następujący układ warstw konstrukcyjnych nawierzchni: a)nawierzchnia z kruszywa łamanego 0-31,5mm grubościo 15 cm, b)podłoże gruntowe profilowane i zagęszczone do Is min. 0,98, c)nasyp z pospółki zagęszczony do Is min 0,98, 4)przepust z rur polietylenowych spiralnie karbowanych średnicy 600 mm o długości 8,00 m. 5)posadowienie wysokościowe przepustu dostosować do rzędnych cieku wodnego, 6)wraz z wymianą rury przepustu należy wykonać roboty towarzyszące tj. umocnienie skarp na wlotach poprzez brukowanie, pogłębienie rowu, umocnienie skarp i dna rowu na wlotach poprzez brukowanie, 7)po wykonaniu naprawy przepustu należy wykonać nawierzchnię z kruszywa łamanego szerokości 3,50m , długości 20,00 m i grubości 15 cm. Roboty ziemne obejmować będą wykonanie robót związanych z naprawą przepustu drogowego (wykop i nasyp nad przepustem), ścinania i uzupełnienia poboczy, odbudowy wymytych skarp oraz pogłębiania rowów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.09.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych i Drogowych s.c K.H. Leśniak, R.Maciąg, K.Mądrzak, Zieleniewo 71, 73-240 Bierzwnik, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 208072,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 234474,99
Oferta z najniższą ceną: 234474,99 / Oferta z najwyższą ceną: 234474,99
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2214C Rypin-Pręczki na odcinku Kowalki-Pręczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowości Pręczki ETAP 2 - od km 1+463.00 do km 3+639.26
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych przy użyciu lanego asfaltu na terenie Gminy Pruszcz Gdański w roku 2025
- Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Niepołomice oraz wykonanie poboczy przy asfaltowych drogach gminnych
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Opalenicy wraz z zagospodarowaniem terenu
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Majków Folwark, Twardosławice, Majków Średni w Gminie Grabica
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.