Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-21
Kłodzko: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej, Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej oraz Obwodu Drogowego nr 3 w Nowej Rudzie z podziałem na zadania - w sezonach zimowych 2013/2014, 2014/2015 i 2015/2016
Numer ogłoszenia: 383966 - 2013; data zamieszczenia: 21.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Objazdowa 20, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej, Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej oraz Obwodu Drogowego nr 3 w Nowej Rudzie z podziałem na zadania - w sezonach zimowych 2013/2014, 2014/2015 i 2015/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie działania Obwodu Drogowego nr 1 w Szczytnej, Obwodu Drogowego nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej oraz Obwodu Drogowego nr 3 w Nowej Rudzie z podziałem na zadania - w sezonach zimowych 2013/2014, 2014/2015 i 2015/20162. Zamówienie obejmuje: a) dostarczenie sprzętu do zimowego utrzymania dróg b) pełnienie dyżurów sprzętu na bazie Zamawiającego c) wykonywanie czynności wchodzących w zakres ZUD d) montaż zasłon przeciwśnieżnych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 30.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawca złoży wykaz wykonanych usług o w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadań tożsamych z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 50.000 zł brutto każda
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawca przedłoży wykaz osób które będa uczestniczyły w wykonaniu tego zamówienia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku wykonawca przedłoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (minimalna kwota ubezpieczenia wynosi 100.000 zł).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
załączniki do SIWZ do 1 do 7; w przypadku podlegania na zasobach lub potencjale innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres wykonywania zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
postanowienia umowy zwarto w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.bip.klodzko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku
ul. Objazdowa 20
57-300 Kłodzko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2013 godzina 12:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku ul. Objazdowa 20 57-300 Kłodzko Pok. nr 1 - SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy miejskiej Kłodzko oraz pogotowie dyspozycyjno - sprzętowe na bazie OD nr 1 w Szczytnej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Należy przygotować i dostarczyć samochód ciężarowy z co najmniej dwoma osiami napędowymi o ładowności i wymiarach skrzyni ładunkowej umożliwiający montaż piaskarki o pojemności 4 m3 oraz posiadający możliwość zamontowania pługa średniego z dociskiem czołowym. Piaskarkę, pług średni z dociskiem oraz czołownicę przekaże Wykonawcy na czas trwania sezonu zimowego 2013/2014, 2014/2015, 2015/2016 - Zamawiający. Do ceny jednostkowej należy doliczyć koszty zakupu paliwa do silników na piaskarkach, lemieszy gumowych do pługów. Czasowe użyczenie sprzętu Zamawiającego, nastąpi poprzez protokólarne przekazanie. W przypadku rezygnacji z wykorzystania części sprzętu Zamawiającego w tym zadaniu i użytkowaniu na nośniku sprzętu własnego, Wykonawca nie może żądać z tego tytułu dodatkowych dopłat, a także dostarczenia materiałów eksploatacyjnych. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania do pracy sprzęt użyczony przez Zamawiającego na własny koszt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Polanica Zdrój oraz pogotowie dyspozycyjno - sprzętowe na bazie OD nr 1 w Szczytnej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Należy przygotować i dostarczyć samochód ciężarowy z co najmniej dwoma osiami napędowymi o ładowności i wymiarach skrzyni ładunkowej umożliwiający montaż piaskarki o pojemności 4 m3 oraz posiadający możliwość zamontowania pługa średniego z dociskiem czołowym. Piaskarkę, pług średni z dociskiem oraz czołownicę przekaże Wykonawcy na czas trwania sezonu zimowego 2013/2014, 2014/2015, 2015/2016 - Zamawiający. Do ceny jednostkowej należy doliczyć koszty zakupu paliwa do silników na piaskarkach, lemieszy gumowych do pługów. Czasowe użyczenie sprzętu Zamawiającego, nastąpi poprzez protokólarne przekazanie. W przypadku rezygnacji z wykorzystania części sprzętu Zamawiającego w tym zadaniu i użytkowaniu na nośniku sprzętu własnego, Wykonawca nie może żądać z tego tytułu dodatkowych dopłat, a także dostarczenia materiałów eksploatacyjnych. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania do pracy sprzęt użyczony przez Zamawiającego na własny koszt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Szczytna oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie OD nr 1 w Szczytnej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Należy przygotować i dostarczyć samochód ciężarowy z co najmniej dwoma osiami napędowymi o ładowności i wymiarach skrzyni ładunkowej umożliwiający montaż piaskarki o pojemności 4 m3 oraz posiadający możliwość zamontowania pługów średniego oraz czołowego. Piaskarko-solarkę - przekaże Wykonawcy na czas trwania sezonu zimowego 2013/2014, 2014/2015, 2015/2016 - Zamawiający. Pług średni oraz pług czołowy musi zapewnić Wykonawca. Do ceny jednostkowej należy doliczyć koszty zakupu paliwa do silników na piaskarkach, lemieszy gumowych do pługów. Czasowe użyczenie sprzętu Zamawiającego, nastąpi poprzez protokólarne przekazanie. W przypadku rezygnacji z wykorzystania części sprzętu Zamawiającego w tym zadaniu i użytkowaniu na nośniku sprzętu własnego, Wykonawca nie może żądać z tego tytułu dodatkowych dopłat, a także dostarczenia materiałów eksploatacyjnych. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania do pracy sprzęt użyczony przez Zamawiającego na własny koszt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Duszniki Zdrój oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie OD nr 1 w Szczytnej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Należy przygotować i dostarczyć samochód ciężarowy z co najmniej dwoma osiami napędowymi w pełni oprzyrządowany (pług średni z dociskiem, piaskarka).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Lewin Kłodzki oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie OD nr 1 w Szczytnej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Należy przygotować i dostarczyć samochód ciężarowy z co najmniej dwoma osiami napędowymi w pełni oprzyrządowany (pług średni z dociskiem, piaskarka).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Bystrzyca Kłodzka oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie OD nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Należy przygotować i dostarczyć 2 samochody ciężarowe z co najmniej dwoma osiami napędowymi w pełni oprzyrządowane (pług średni z dociskiem, pług czołowy, piaskarka).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Stronie Śląskie oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie OD nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Należy przygotować i dostarczyć 2 samochody ciężarowe z co najmniej dwoma osiami napędowymi w pełni oprzyrządowane (pług średni z dociskiem, pług czołowy, piaskarka).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Lądek Zdrój oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie OD nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Należy przygotować i dostarczyć 2 samochody ciężarowe z co najmniej dwoma osiami napędowymi w pełni oprzyrządowane (pług średni z dociskiem, pług czołowy, piaskarka).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Międzylesie oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie OD nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Należy przygotować i dostarczyć 2 samochody ciężarowe z co najmniej dwoma osiami napędowymi w pełni oprzyrządowane (pług średni z dociskiem, pług czołowy, piaskarka).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy wiejskiej Kłodzko oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie OD nr 3 w Nowej Rudzie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Należy przygotować i dostarczyć samochód ciężarowy, z co najmniej dwoma osiami napędowymi w pełni oprzyrządowany - pług odśnieżny (boczny) oraz pługopiaskarka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy wiejskiej Nowa Ruda oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie OD nr 3 w Nowej Rudzie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Należy przygotować i dostarczyć 2 samochody ciężarowe z co najmniej dwoma osiami napędowymi wraz z pełnym oprzyrządowaniem (pług boczny i czołowy oraz piaskarka).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy Radków oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie OD nr 3 w Nowej Rudzie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Należy przygotować i dostarczyć samochód ciężarowy, z co najmniej dwoma osiami napędowymi w pełni oprzyrządowany (pług odśnieżny boczny i pługopiaskarka)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy miejskiej Nowa Ruda oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie OD nr 3 w Nowej Rudzie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Należy przygotować i dostarczyć samochód ciężarowy z co najmniej dwoma osiami napędowymi o ładowności i wymiarach skrzyni ładunkowej umożliwiający montaż piaskarko - solarki o pojemności 4 m3 oraz posiadający możliwość zamontowania pługa średniego oraz czołowego. Piaskarkę, pług średni z dociskiem, pług czołowy przekaże Wykonawcy na czas trwania sezonu zimowego 2013/2014, 2014/2015, 2015/2016 - Zamawiający. Do ceny jednostkowej należy doliczyć koszty zakupu paliwa do silników na piaskarkach, lemieszy gumowych do pługów. Czasowe użyczenie sprzętu Zamawiającego, nastąpi poprzez protokólarne przekazanie. W przypadku rezygnacji z wykorzystania części sprzętu Zamawiającego w tym zadaniu i użytkowaniu na nośniku sprzętu własnego, Wykonawca nie może żądać z tego tytułu dodatkowych dopłat, a także dostarczenia materiałów eksploatacyjnych. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania do pracy sprzęt użyczony przez Zamawiającego na własny koszt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Odśnieżanie i posypywanie dróg powiatowych na terenie gminy wiejskiej Kłodzko oraz pogotowie dyspozycyjno-sprzętowe na bazie OD nr 1 w Szczytnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Należy przygotować i dostarczyć samochód ciężarowy z co najmniej dwoma osiami napędowymi w pełni oprzyrządowane (pług średni z dociskiem, piaskarka).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Załadunek materiałów uszorstniających na pługopiaskarki na bazie OD nr 1 w Szczytnej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Należy przygotować i dostarczyć ładowarkę o pojemności łyżki minimum 1,0 m3. Praca sprzętu na terenie bazy przy załadunku solarki i piaskarek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Załadunek materiałów uszorstniających na pługopiaskarki na bazie OD nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Należy przygotować i dostarczyć ładowarkę o pojemności łyżki minimum 1,0 m3. Praca sprzętu na terenie bazy przy załadunku solarki i piaskarek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Załadunek materiałów uszorstniających na pługopiaskarki na bazie OD nr 3 w Nowej Rudzie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Należy przygotować i dostarczyć ładowarkę o pojemności łyżki minimum 1,0 m3. Praca sprzętu na terenie bazy przy załadunku solarki i piaskarek.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Załadunek materiałów uszorstniających na pługopiaskarki na terenie Zarządu Dróg Powiatowych w Kłodzku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Należy przygotować i dostarczyć ładowarkę o pojemności łyżki minimum 1,0 m3. Praca sprzętu na terenie bazy przy załadunku solarki i piaskarek..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Montaż zasłon przeciwśnieżnych przy drogach powiatowych na terenie Obwodów Drogowych: nr 1 w Szczytnej, nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej, nr 3 w Nowej Rudzie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Należy przygotować samochód lub ciągnik rolniczy do przewozu palików i siatek (siatki, słupki przekaże Zamawiający pozostałe rzeczy jak drut oraz sznurek po stronie Wykonawcy).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 30.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Przetarg krajowy na dostawę produktów mleczarskich i mięsnych dla potrzeb podmiotu leczniczego "Zespół Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku.
- "Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym oraz zagranicznym".
- Świadczenie usług w zakresie korzystania z Krytej Pływalni przez uczniów ze szkół prowadzonych przez Gminę Miejską Kłodzko w ramach zajęć wychowania fizycznego w roku 2025.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Gminy Kłodzko
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Młodzieżowego Ośrodka Socjoterapii w Kłodzku
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Kłodzku 2025
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w zakresie odśnieżania na terenie powiatu monieckiego w I kwartale 2025 r.
- Usługi zimowego utrzymania dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Dukla w 2025 roku oraz zimowe utrzymanie ulic, chodników i kratek kanalizacji deszczowej w obrębie miasta Dukla w 2025 roku
- Sprzątanie budynków Lasów Miejskich - Warszawa.
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH I CHODNIKÓW NA TERENIE GMINY ŁAŃCUT W SEZONIE 2024/2025 REJON OBSZAROWY NR 4
- Oczyszczanie miasta Namysłów oraz zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Namysłów
- Usługa kompleksowego utrzymania czystości w Sądzie Rejonowym w Zgorzelcu w okresie 24 miesięcy od 01.01.2025 r. do 31.12.2026 r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.