Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-20
Kraków: Wykonywanie usługi prania dla Domów Studenckich A, B, C przy ul. Badurskiego 13, 15, 17 w Krakowie
Numer ogłoszenia: 387016 - 2011; data zamieszczenia: 20.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum , ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cm-uj.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usługi prania dla Domów Studenckich A, B, C przy ul. Badurskiego 13, 15, 17 w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi prania dla Domów Studenckich A, B, C przy ul. Badurskiego 13, 15, 17 w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres zawiera załącznik numer 1 do SIWZ. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług prania w okresie jednego roku, dla Domów Studenckich A, B, C przy ul. Badurskiego 13, 15, 17 w Krakowie. 2. W ramach przedmiotu zamówienia wymagane jest: pranie, prasowanie, krochmalenie, maglowanie, składanie oraz transport. 3. Odbiór i dostawa każdej partii prania pod wskazany adres odbywać się będzie transportem Wykonawcy i na jego koszt. 4. Czynności załadunkowe i rozładunkowe przeprowadzane będą przez pracowników Wykonawcy i będą wliczone w cenę. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje pranie: A. Bielizny pościelowej białej i kolorowej, ręczników, ścierek, obrusów i serwetek, w następujących ilościach: - poszwy - 400 szt. (dobrze krochmalone) miesięcznie - poszewki - 400 szt. (dobrze krochmalone) miesięcznie - prześcieradła - 400 szt. (dobrze krochmalone i maglowane wzdłuż) miesięcznie - ręczniki - 32 szt. miesięcznie - ścierki - 36 szt. (lekko krochmalone) miesięcznie - obrusy - 3 szt. (lekko krochmalone) miesięcznie - serwetki - 5 szt. (lekko krochmalone) miesięcznie Odbiór ww. asortymentu będzie odbywał się sukcesywnie partiami 1 raz w miesiącu. Termin odbioru danej partii będzie ustalany każdorazowo przez Zamawiającego zgodnie z jego potrzebami. B. Koców, zasłon i firanek, w następujących ilościach: - koce - 1200 szt. rocznie - zasłony - 1200 m2 rocznie - firanki - 500 m2 rocznie Odbiór ww. asortymentu będzie odbywał się sukcesywnie partiami w ciągu roku. Termin odbioru danej partii będzie ustalany każdorazowo przez Zamawiającego zgodnie z jego potrzebami. 6. Realizacja zamówienia odbywać się będzie w terminach uzgodnionych faksem. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania ww. faksu poprzez przesłanie faksu zwrotnego. 7. Okres pomiędzy odbiorem a dostawą wypranej partii nie może przekroczyć 5 dni kalendarzowych. 8. Wykonawca będzie dostarczał Zamawiającemu sukcesywnie, w miarę jego potrzeb worki przeznaczone na brudne pranie..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.cm-uj.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych, ul. Grzegórzecka 20, 31-531 Kraków, pok. 245.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa tśm - termometr do podgrzewaczy PPGW-200 oraz części do palników
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia w ramach zadania "Rozświetlimy Mistrzejowice! Nowe lampy = większe bezpieczeństwo". Budżet Obywatelski edycja XI.
- 22/2025 Remont 6 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 3 części
- dostawy drobnego sprzętu medycznego
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ WG 38 PAKIETÓW
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na wybudowaniu i oddaniu Zamawiającemu do użytku obiektu przy ul. Golikówka 125 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe świadczenie usługi prania na potrzeby Instytutu Matematycznego PAN z podziałem na zadania
- Świadczenie usług pralniczych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Kompleksowe usługi pralnicze dla Szpitala Powiatowego im. A. Wolańczyka Sp. z o.o. w Złotoryi.
- Świadczenie usług pralniczych dla Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ZP9/2025
- Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Bytomiu i Oddziału Zewnętrznego w Zabrzu
- Usługa prania bielizny szpitalnej dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.