Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-03
Zamość: Przebudowa sieci elektroenergetycznej nN oraz oświetlenia ulicznego
ulicy Leśnej w Lubaczowie.
Numer ogłoszenia: 38774 - 2014; data zamieszczenia: 03.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PGE Dystrybucja Spółka Akcyjna ul. Garbarska 21A, 20-340 Lublin, Oddział Zamość , ul. Koźmiana 1, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 84 539 21 00, faks 084 539 21 09.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pgedystrybucja.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: sektor elektroenergetyczny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa sieci elektroenergetycznej nN oraz oświetlenia ulicznego ulicy Leśnej w Lubaczowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z umową o roboty budowlane, dla zadania wyszczególnionego przez Zamawiającego poniżej. Przebudowa sieci elektroenergetycznej nN oraz oświetlenia ulicznego ulicy Leśnej w Lubaczowie. Zakres robót określa dokumentacja projektowa: 1) projekt wykonawczy nr 40/13 pt.: Projekt budowy linii kablowych nN Lubaczów 8 przy ul. Szopena i Leśnej oraz Lubaczów 14 przy ul. Szopena opracowany przez PROELZAM Krzysztof Bożek, Zamość - sierpień 2013r. Zakres robót wg pkt. 1) finansowany jest przez PGE Dystrybucja S.A. 2) projekt wykonawczy nr 5712/13 pt.: Projekt budowy linii kablowych nN Lubaczów 8 przy ul. Szopena i Leśnej opracowany przez PROELZAM Krzysztof Bożek, Zamość - sierpień 2013r. Zakres robót wg pkt. 2) finansowany jest przez Gminę Miejską Lubaczów. W tym: 1.1. Zakres robót związany z odtworzeniem - finansowany przez PGE Dystrybucja S.A. 1.1.1. Budowa linii kablowych nN obwód nr 3 (całość) typu YAKXS-4x120mm2 L=755mb oraz typu YAKXS-4x70mm2 L=42mb ze stacji Lubaczów 8. 1.1.2. Budowa przyłączy kablowych nN typu YAKY-4x35mm2 L=901mb/29szt z przebudową WLZ oraz wprowadzenie istniejących przyłączy kablowych nN do budowanych szaf kablowych. 1.1.3. Demontaż linii napowietrznej nN na odcinku od słupa nr 14/1/1 do słupa nr 14/1/17 z demontażem przyłączy napowietrznych. 1.1.4. Demontaż kostki brukowej z ponowną zabudową przy ul. Leśnej 330m2. 1.2. Zakres robót związany z budową oświetlenia ulicznego - finansowany przez Gminę Miejską Lubaczów 1.2.1. Budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego przy ul. Leśnej w zakresie ułożenia kabli typu YAKY-4x35mm2 ze stacji transformatorowej Lubaczów 8 L=463mb. 1.2.2. Ustawienie słupów oświetlenia drogowego od nr 9/1 do nr 9/13 wraz z oprawami i lampami 13szt. Przedmiar robót załączony do dokumentacji projektowej jest dokumentem pomocniczym i nie stanowi podstawy do kosztorysowania robót przez Wykonawcę przy sporządzaniu oferty..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.22.00 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 9.1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonychw art. 45 ust 6 p.z.p. tj. w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 9.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Oddziału Zamość Pekao S.A. 46 1240 2816 1111 0010 1245 2090. 9.4. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału u Kierownika Wydziału Zamówień PGE Dystrybucja SA Oddział Zamość, ul. Koźmiana 1, pokój nr 311, od poniedziałku do piątku - z wyjątkiem świąt, w godzinach od 8:00 do 14:00 lub dołączyć do oferty. 9.5. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 18.02.2014 r. do godz. 11:00. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego, o skuteczności nie decyduje data na poleceniu przelewu. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno zawierać zobowiązanie gwaranta o płatności nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatnej na pierwsze żądanie. 9.6. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 p.z.p. 9.7. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, b) Wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9.8. Nie wniesienie wadium w terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy p.z.p., a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań spełnienia tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. - posiadają wiedzę i doświadczenie. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł każda odpowiadające swoim rodzajem i zakresem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia 3. Dokumenty W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału należy załączyć - wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych, w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; Do wykazu należy dołączyć dowody dotyczące najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ). Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań spełnienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. - dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował, co najmniej jedną osobą która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia jako kierownik budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i posiadającą ważne świadectwo kwalifikacyjne D i E powyżej 1 kV oraz wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 2 osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (oprócz kierownika budowy) i posiadają ważne świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych powyżej 1 kV na stanowisku eksploatacji (grupa E), w tym jedna z tych osób posiada dodatkowe uprawnienia do wykonywania pomiarów. 3. Dokumenty - W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków należy załączyć: a. wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - według wzoru stanowiącego załącznika nr 7 do SIWZ. b. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ . 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia / nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ). Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p. - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 mln zł. 3. Dokumenty - w zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków należy załączyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ). Z treści załączonych oświadczeń i dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
4.1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 4.2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna także identyfikować wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, jak również wskazywać ustanowionego pełnomocnika - dokument załączyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4.3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego rejestru Sadowego lub wpisem do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej) - w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
XIX. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego 19.1. Istotne postanowienia umowy zawarte zostały w Załącznikach Nr 5 i Nr 5.1 do SIWZ. 19.2. Klauzule ewentualnych zmian umowy przewidziane w trybie art. 144 ustawy p.z.p., które mogą zostać wprowadzone po zaistnieniu następujących okoliczności: 19.2.1. Przewidziane w SIWZ zmiany umowy mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę, 19.2.2. Zmiany umowy nie mogą wykraczać poza zakres świadczenia określony w SIWZ, 19.2.3. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa, jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmiany, uzasadnienie zmiany oraz opis wpływu zmiany na termin wykonania umowy, 19.2.4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, 19.2.5. Zmiana umowy (w szczególności terminu wykonania) może nastąpić w przypadku wystąpienia: wyjątkowo niesprzyjających warunków klimatycznych w szczególności klęsk żywiołowych, innych warunków atmosferycznych uniemożliwiających przeprowadzenie robót lub też wystąpienia, np. nieprzewidzianych awarii infrastruktury technicznej, wypadków drogowych, których skutki są trudne do usunięcia i zawieszenie wykonywania robót trwa dłużej niż 5 dni, epidemii, działań rządowych itp., 19.2.6. Zmiany, o których mowa mogą prowadzić do zmiany terminu (przedłużenia lub skrócenia) realizacji zamówienia jak i rozwiązania umowy. 19.2.7. Zamawiający może nie wyrazić zgody na dokonanie zmian postanowień umowy, jeżeli proponowana zmiana może wpłynąć na opóźnienie, obniżenie jakości lub zwiększenie kosztów w wykonywaniu zobowiązań umowy, 19.2.8. Dopuszcza się zmianę kierownika budowy i inspektora nadzoru w sytuacji wystąpienia zdarzeń losowych lub nie wywiązywania się z obowiązków objętych umową. Nowo wybrany kierownik budowy / inspektor nadzoru przejmuje dotychczasowy stan inwestycji, 19.2.9. Zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku: siły wyższej, jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez lub dających się przypisać Zamawiającemu lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego. 19.2.10. Przedłużenie terminu wykonywania robót w wyniku opóźnienia spowodowanego: zawieszeniem robót przez Zamawiającego, wykopaliskami archeologicznymi uniemożliwiającymi wykonywanie robót, odmiennymi od przyjętych w dokumentacji projektowej warunkami geologicznymi (kategorie gruntu itp.), warunkami terenowymi (w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji, obiektów infrastrukturalnych. 19.2.11. Przedłużenie terminu realizacji umowy w związku z następstwem działania organów administracji np. odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej lub przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organ administracji decyzji, zezwoleń, itp. 19.2.12. Zmiany są uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa wykonania robót lub usprawnienia procesu budowy i nie wykraczają poza zakres zamówienia objętego postępowaniem przetargowym. 19.2.13. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia określonego w umowie w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, bez konieczności zmiany umowy. W takim przypadku wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującą w chwili powstania obowiązku podatkowego. Nie jest wymagane w tym przypadku zawarcie Aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamosc.pgedystrybucja.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość, 22-400 Zamość ul. Koźmiana 1..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2014 godzina 11:00, miejsce: PGE Dystrybucja S.A. Oddział Zamość, 22-400 Zamość ul. Koźmiana 1, Wydział Transportu, budynek B, pokój nr 1..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Dostawa materiałów budowlanych dla 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu do miejscowości Zamość, Lublin, Chełm, Hrubieszów, Jawidz na 2025 rok.
- Dostawa produktów leczniczych
- Remont pokrycia dachowego na budynku Akademii Zamojskiej przy ul. Hrubieszowskiej 24 w Zamość
- Dostawa podłoży mikrobiologicznych, odczynników chemicznych, wzorców, testów, surowic i materiałów pomocniczych
- Budowa parkingu ogólnodostępnego przy ul. Orlej w Zamościu
- Usługi polegające na okresowej kontroli stanu technicznego obiektów budowlanych w 2025 r. znajdujących się w rejonie działania 32 WOG w zakresie 5 części.
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Trojanów.
- Budowa linii oświetlenia ulicznego na terenie gminy Kampinos
- Budowa Centrum Przesiadkowego w Przystajni w formuje "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Brodnicy
- Rozbudowa ul. Bochnaka
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.