eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Dostawa materiałów szewnych na okres 12 m-cy dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Suwałkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-22

Suwałki: Dostawa materiałów szewnych na okres 12 m-cy dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 390608 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Wojewódzki , ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5629582, 5629462, 5629595, faks 087 5629594.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl/przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów szewnych na okres 12 m-cy dla Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego w Suwałkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów szewnych dla SPSW w Suwałkach w asortymencie i w szacunkowej ilości określonych w załączniku nr 3 do SIWZ w okresie 12 miesięcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu nie wymaga się wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia: oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.3.oświadczenia, że oferowany asortyment posiada dokumenty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu i stosowania w placówkach ochrony zdrowia w RP - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 1.4.wypełnionego formularza asortymentowo - cenowego (wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ) 1.5.katalogu (prospektu), w którym został zaznaczony oferowany asortyment (pozycja z kodem). 2.Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 2.2.wypełnionego druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 2.3.pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika 2.4.pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający może odstąpić od niniejszej umowy w trybie i na zasadach określonych w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy w zakresie: - numeru katalogowego produktu, - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, - sposobu konfekcjonowania, - liczby opakowań w sytuacji gdy: - wprowadzony zostanie do sprzedaży przez Wykonawcę produkt zmodyfikowany udoskonalony Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 3.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. 4.Strony zgodnie ustalają, że w przypadku: 1) zmiany statusu prawnego Zamawiającego, 2) ograniczenia lub utraty istotnej części kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia, 3) istotnego ograniczenia zakresu i ilości świadczonych usług zdrowotnych , 4) zmian organizacyjnych u Zamawiającego, rozwiązanie zawartej umowy może nastąpić w każdym czasie za porozumieniem stron lub w drodze miesięcznego jej wypowiedzeni

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.suwalki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień i Inwestycji, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.12.2011 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Szpitala, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici wchłanialne syntetyczne Rozm. nitki 1, dł. 75 - 90 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 36-37 mm)-sasz.648 Rozm. nitki 1, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 26-30 mm)-sasz.180 Rozm. nitki 0, dł. 75 -90 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 36-37 mm)-sasz.540 Rozm. nitki 0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 26- 27 mm)-sasz. 288 Rozm. nitki 2/0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła,wielkość 25- 26 mm)-sasz. 360 Rozm. nitki 3/0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 25-26 mm)-sasz. 504 Rozm. nitki 4/0, dł. 75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 22-26mm)-sasz. 180 Rozm.nitki 1, dł. 75-90 cm z igłą okrągłą ( ? obwodu koła,wielkość 39-40 mm )-sasz 216 Rozm.nitki 1 dł. 90 cm zigłą okrągłą ( ? obwodu koła wielkość 48 mm )-sasz 432.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici wchłanialne syntetyczne Rozm. nitki 2, dł. 90 cm z igłą okrągłą pogrubioną lub okrągłą (1/2 koła, wielkość 37 mm)-sasz. 1224 Rozm. nitki 2, dł. 90 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 48 mm)-sasz. 792 Rozm. nitki 1, dł. 70-75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 30 mm)-sasz. 792 Rozm. nitki 1, dł. 90 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 37 mm)-sasz. 360 Rozm. Nitki 0 ,dł 70 cm z igłą okrągłą(5/8kołą,wielkość 26-36 mm)-sasz. 108 Rozm. nitki 1, dł. 140-150 cm bez igły-sasz. 504 Rozm. nitki 0, dł. 140-150 cm bez igły-sasz. 144 Rozm. nitki 0, dł. 70-75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 30 mm)-sasz. 1224 Rozm. nitki 0, dł. 70 -75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 37 mm)-sasz. 792 Rozm. nitki 0, dł. 90 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 48 mm)-sasz. 324 Rozm. nitki 2/0, dł. 70-75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 26 mm)-sasz. 1152 Rozm. nitki 2/0, dł. 70 -75cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 30 mm)-sasz. 756 Rozm. nitki 2/0, dł. 70-75 cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 koła, wielkość 24 mm)-sasz. 288 Rozm. nitki 3/0, dł.70-75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 26 mm)-sasz. 864 Rozm. nitki 3/0, dł. 70-75 cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 koła, wielkość 24 mm)sasz.216 Rozm. nitki 4/0, dł. 70-75 cm z igłą okrągłą (1/2 koła, wielkość 20-22 mm)-sasz.360 Rozm. nitki 4/0, dł. 70-75 cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 koła, wielkość 16 mm)sasz. 216 Rozm. nitki 4/0, dł. 45 cm z igłą odwrotnie tnącą (3/8 koła, wielkość 12 mm)-sasz. 108 Rozm. Nitki 1 ,dł 90 cm z igłą okrągłą tępą ,(1/2 koła,wielkość 40 mm )-sasz. 72 Rozm. Nitki 4/0 dl 70-75 cm z igłą okrągłą ( ? koła wielkość 17 mm -sasz.36.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taśma polipropylenowa -szt 10.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw odbarczających szwów chirurgicznych -sasz. 108.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I.Szew jedwabny 1.Rozm. nitki 2/0, dł. 75 cm z igłą tnącą lub odwrotnie tnąca (3/8 koła, wielkość 30 mm)-sasz. 360.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: I.Szew niewchłanialny syntetyczny - monofilament 1.Rozm. nitki 2/0, dł 75 cm z igłą ( 3/8 obwodu koła ,ostra trójkątna - ostrze zwrócone do środka - do szycia skóry lub igła odwrotnie tnąca , wielkość 24 mm )sasz. 912 2.Rozm. nitki 3/0 , dł 75 cm z igła tnącą ( 3/8 obwodu koła ,ostra trójkątna - ostrze zwrócone do środka - do szycia skóry lub igła odwrotnie tnąca, wielkość 24 mm-sasz. 960 3.Rozm. nitki 4/0 , dł 75 cm z igłą ( 3/8 obwodu koła ,ostra trójkątna - ostrze zwrócone do środka - do szycia skóry lub igła odwrotnie tnąca, wielkość 24 mm-sasz. 420.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.