eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrabutyZakup i dostawy produktów farmaceutycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-26

Prabuty: Zakup i dostawy produktów farmaceutycznych
Numer ogłoszenia: 390630 - 2013; data zamieszczenia: 26.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Prabutach Sp. z o.o. , ul. Kuracyjna 30, 82-550 Prabuty, woj. pomorskie, tel. 55 262 43 28, faks 55 278 24 35.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.prabuty.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szpital Specjalistyczny Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawy produktów farmaceutycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy produktów farmaceutycznych . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach 1-4 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.65.21.00 - Środki przeciwnowotworowe 33.69.22.00 - Produkty do żywienia pozajelitowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 65.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.08.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferent nie wnosi wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedłoży zezwolenie na prowadzenie działalności objętej przedmiotem zamówienia tj. zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, albo zezwolenie na wytwarzanie, jeżeli wykonawca jest wytwórcą, lub odpowiedni w przypadku wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny - zezwolenie na prowadzenie składu zawierające uprawnienia w zakresie obrotu produktami leczniczymi. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą : spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą : spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą : spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą : spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena zostanie dokonana zgodnie z formułą : spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony Formularz ofertowy . 2.Pisemne upoważnienie do reprezentowania firmy, jeżeli reprezentuje ją osoba nie wymieniona w dokumentach rejestrowych. 3.Pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktów leczniczych lub świadectwo rejestracji (łącznie z CHARAKTERYSTYKĄ PRODUKTU LECZNICZEGO) zgodnie z ustawą prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 roku ( tekst jednolity Dz.U. z 2008 r. Nr 45 poz.271 z póź.zm.) .Dopuszcza się również złożenia oświadczenia prze Wykonawcą o posiadaniu wymaganych dokumentów i że zostaną one przesłane do wglądu zamawiającemu na każde jego żądanie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę cen brutto tylko w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki VAT. 2.Zmiana cen w trakcie trwania umowy na podstawie pkt 2 może nastąpić w dniu wejścia w życie stosownego rozporządzenia, lub ustawy pod warunkiem wcześniejszego pisemnego zawiadomienia Zamawiającego przez Wykonawcę bez obowiązku zawierania przez Strony pisemnych aneksów do umowy. 3. Strony dopuszczają zmianę treści umowy w trakcie jej obowiązywania pod warunkiem zmiany cen w wyniku decyzji refundacyjnej: a) w przypadku wprowadzenia leku na listę leków refundowanych b) w przypadku zmiany urzędowej ceny zbytu leku c) w przypadku zmiany urzędowej ceny zbytu leku stanowiącego podstawę limitu - nowa cena leku zawartego w tej grupie wyliczona będzie zgodnie z zapisami art.9 ust.1 oraz 2 ustawy o refundacji leków z dn. 12.05.2011 r. d) w przypadku zmiany leku stanowiącego podstawę limitu - nowa cena leku zawartego w tej grupie wyliczona będzie zgodnie z zapisami art.9 ust.1 oraz 2 ustawy o refundacji leków z dn. 12.05.2011 r. 4. Strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie obniżenia ceny przedmiotu zamówienia - promocje cenowe, obniżenie ce przez producenta ( okresowe obniżki cen leków objętych umową niepodlegających ustawie o refundacji ) - obniżenie cen leków nie wymaga aneksu do umowy,z tym zastrzeżeniem, że za obniżenie ceny nie uznaje się omyłki w zakresie treści faktury w stosunku do ceny wynikającej z oferty Dostawcy . 5. Strony przewidują możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy w przypadku, gdy w okresie obowiązywania umowy określonego w § 4 pkt 2 nie zostanie wykorzystana wartość przedmiotu zamówienia określona w § 2 pkt 1. 6.Wszystkie zmiany warunków umowy określone w § 3 wymagają formy pisemnej w postaci aneksu za wyjątkiem pkt 2 i 4. 7. Wszystkie postanowienia zawarte w § 3 stanowią katalog zmian postanowień umowy, na które Zamawiający może wyrazić zgodę i nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.prabuty.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Prabutach Sp. z o.o. ul. Kuracyjna 30 82-550 Prabuty (dział zamówień publicznych).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Prabutach Sp. z o.o. ul. Kuracyjna 30 82-550 Prabuty (sekretariat - pawilon Nr II - administracja).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.