Ogłoszenie z dnia 2014-11-27
Sędziszów Małopolski: Doposażenie warsztatów szkolnych, oraz pracowni rysunku technicznego i materiałoznawstwa dla zawodu technik technologii drewna w Zespole Szkół Technicznych im. prof. K. Olszewskiego
w Sędziszowie Młp.
Numer ogłoszenia: 390686 - 2014; data zamieszczenia: 27.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Technicznych im. prof. Karola Olszewskiego , ul. Wyspiańskiego 2, 39-120 Sędziszów Małopolski, woj. podkarpackie, tel. 17 2216424, faks 17 2216424.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zst.avx.pl/wp/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie warsztatów szkolnych, oraz pracowni rysunku technicznego i materiałoznawstwa dla zawodu technik technologii drewna w Zespole Szkół Technicznych im. prof. K. Olszewskiego w Sędziszowie Młp..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Doposażenie warsztatów szkolnych, oraz pracowni rysunku technicznego i materiałoznawstwa dla zawodu technik technologii drewna w Zespole Szkół Technicznych im. prof. K. Olszewskiego w Sędziszowie Młp. w ramach projektu Podkarpacie stawia na zawodowców Przedmiotem dostawy jest: Komputer stacjonarny z monitorem 10 szt,System operacyjny - 10 szt., Oprogramowanie, pakiet biurowy - 10 szt, Drukarka laserowa - 1 szt, Programy specjalistyczne do projektowania typu CAD licencja 16 stanowisk, Tablica sucho ścieralna - szt. 1, Flipchart - 1 szt, Tablica poglądowa - 3 szt, Modele rysunku technicznego, technologii przetwarzania drewna - 4 szt., Literatura fachowa z technologii drewna komplet - 24 szt., Młot charpyego - 1 szt, Maszyna wytrzymałościowa - 1 szt., Waga analityczna - 1 szt, Suszarka laboratoryjna - 1 szt., Waga techniczna - 1 szt, Kubek forda - 1 szt, Miernik pH - 1 szt., Połyskościomierz - 1 szt, Lepkościomierz - 1 szt, Wilgotnościomierz - 1 szt, Drobny sprzęt pomiarowy: Mikrometry szt 2, suwmiarki szt 2m, taśma miernicza zwijalna metalowa 3m szt 4. Pistolet natryskowy - 1 szt, Zszywacz tapicerski- 10 szt, Frezarka górno wrzecionowa - 1 szt, Pilarka tarczowa - 10 szt, Wyrzynarka ręczna - 10 szt, Strug elektryczny - 10 szt, Szlifierka taśmowa - 10 szt, Szlifierka oscylacyjna - 10 szt, Wiertarka ręczna - 10 szt, Wkrętarka mechaniczna - 10 szt, Wkrętarka akumulatorowa - 5 szt, Okleiniarza - 1 szt, Stół stolarski - 10 szt, Drobny sprzęt stolarski (na drobny sprzęt stolarski składać się będzie: młotek stolarski metalowy 450g 10 szt, młotek stolarski metalowy 570g 8 szt, młotek stolarski drewniany 10 szt, piła ręczna grzbietnica 10 szt, piła ręczna kabłąkowa 5 szt, piła otwornica 4szt, dłuta (3-5szt w zestawie) 5 zestawów, surform (pilnik-strug) 2 szt, ścisk stolarski 10 szt, ścisk stolarski taśmowy 5 szt, pilniki do drewna (ok 5 szt w zestawie) 4 zestawy, wiertła do drewna (ok 10 szt w zestawie) 1 zestaw, otwornice do drewna 1 zestaw.) Odciągi wiórów i pyłów - 4 szt,.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca na potwierdzenie warunku składa oświadczenie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca odpowiednio udokumentuje, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres jego działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 dostawy obejmujące swym zakresem dostawę pomocy dydaktycznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca na potwierdzenie warunku składa oświadczenie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca na potwierdzenie warunku składa oświadczenie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca na potwierdzenie warunku składa oświadczenie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres Gwarancji i rekojmi - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia w przyszłej umowie następujących zmian w stosunku do treści oferty: 1. Wydłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia zamawiającego, jeżeli takie opóźnienie będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w wykonaniu następujących zobowiązań: -przeekazanie pomieszczeń do montażu sprzętu i wyposażenia. 2. Skrócenie terminu wykonania zamówienia w przypadku możliwości wcześniejszej dostawy i montażu urządzeń i wyposażenia. 3. Rezygnacja z części dostaw. 4. Zmiany w kolejnośći i terminach dostaw poszczególnych asortymentów. 5. Zmiana parametrów urządzeń i sprzętu w przypadku braku możliwości dostarczenia wyposażenia przedstawionego w ofercie z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Wykonawcy, poświadczonyc pisemnie. 6. Zmiany wymiarów, param,etró, kolorystyki, ustawienia sprzętu i wyposażenia w przypadku konieczności dopasowania poszczególnego asortymentu do istniejących pomieszczeń. 7. Powyższe zmiany mogą być zainicjowane na pisemny wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy. 8. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie w przyszłej umowie wszelkich nieistotnych zmian w stosunku do treści oferty. za zmiany nieistotne Zamawiający uznaje takie zmiany, co do których wiedza na etapie przygotowania postępowania nie miałaby wpływu na potencjalnych wykonawców lub na wynik postępowania. 10. Wszelkie zmiany wymagają zgody zamawiającego i Wykonawcy w formie sporządzonego i podpisanego aneksu pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zst.avx.pl/wp/index.php/zamowienia-publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Technicznych im. prof. K. Olszewskiego w Sędziszowie Młp. 39-120 Sędziszów Młp. ul. Wyspiańskiego 2 fax 17 22 18 447..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Technicznych im. prof. K. Olszewskiego w Sędziszowie Młp. 39-120 Sędziszów Młp. ul. Wyspiańskiego 2 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Podkarpacie stawia na zawodowcó dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - piorytet IX działanie 9.2..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa fantomów
- Wyposażenie, doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych dla zawodów szkolnictwa branżowego w nowoczesny sprzęt, materiały dydaktyczne zapewniające wysoką jakość kształcenia
- Dostawa artykułów w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- Dostawa wyposażenia pracowni gastronomicznej, cukierniczej, wędliniarskiej oraz architektury krajobrazu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nowym Targu
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.