eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaPrzetarg nieograniczony poniżej 207 000 euro w trzech częściach na zaprojektowanie i wykonanie materiałów informacyjno - promocyjnych dla PPNT Gdynia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-20

Gdynia: Przetarg nieograniczony poniżej 207 000 euro w trzech częściach na zaprojektowanie i wykonanie materiałów informacyjno - promocyjnych dla PPNT Gdynia
Numer ogłoszenia: 39124 - 2015; data zamieszczenia: 20.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia , Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, woj. pomorskie, tel. +48 58 698 21 50, faks +48 58 698 21 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ppnt.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony poniżej 207 000 euro w trzech częściach na zaprojektowanie i wykonanie materiałów informacyjno - promocyjnych dla PPNT Gdynia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w trzech częściach na zaprojektowanie i wykonanie materiałów informacyjno - promocyjnych dla PPNT Gdynia obejmująca: a.usługę opracowania materiałów graficznych dla wydarzeń organizowanych przez Dział Centrum Designu Gdynia (Cześć I), b.usługę produkcji materiałów informacyjno - promocyjnych dla wydarzeń organizowanych przez Dział Centrum Designu Gdynia (Cześć II), c.usługę produkcji materiałów promocyjnych dla wydarzeń organizowanych przez Dział Komunikacji (Cześć III), Pomorskiego Parku Naukowo - Technologicznego Gdynia, zgodnie z wymaganiami i parametrami Zamawiającego określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia z załącznikami.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.25.00-7, 79.82.00.00-8, 22.46.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przedmiotowym postępowaniu przepisy prawa nie nakładają obowiązku posiadania uprawnień do wykonywania działalności. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunku udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie szczegółowych wymagań. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, że spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie ww. warunku udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia podczas realizacji zamówienia (zgodnie z art. 26 ust. 2 b uPzp), jeżeli Wykonawca polega na potencjale innych podmiotów 2. Pełnomocnictwo (złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza), w przypadku, gdy formularz ofertowy lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. 3. Wstępne projekty graficzne (w wersji papierowej, format A 4) tj.: Layout plakatu Trawa do Rzeczy, Layout banneru internetowego Trawa do Rzeczy, stanowiące podstawę do dokonania oceny oferty pod względem wskazanych w siwz kryteriów jakościowych oceny ofert. Dotyczy wyłącznie części I zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: 1.1. odstąpienie na wniosek Zamawiającego od realizacji części umowy i związana z tym zmiana wynagrodzenia, 1.2. zmiana wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 1.3. zmiana terminu realizacji umowy w przypadku: a)wystąpienia przyczyn obiektywnych, niepozwalających na zrealizowanie zamówienia w terminie; b)wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 1.4.siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; 1.5.podwykonawców; 1.6.zmiana sposobu płatności, terminów płatności wynikająca z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie Wykonawcy. 2.Zmiany umowy, o których mowa w pkt. 1 wymagają pisemnej akceptacji Zamawiającego oraz sporządzenia aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ppnt.gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, Budynek Biurowo-Laboratoryjny, wejście A, piętro 5, pok.A507 lub na stronie internetowej www.ppnt.gdynia.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Pomorski Park Naukowo - Technologiczny Gdynia, Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, Budynek Biurowo-Laboratoryjny, wejście A, piętro 5, pok. A510 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie materiałów graficznych dla wydarzeń organizowanych przez Dział Centrum Designu Gdynia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa opracowania materiałów graficznych dla wydarzeń organizowanych przez Dział Centrum Designu Gdynia Pomorskiego Parku Naukowo - Technologicznego Gdynia, zgodnie z wymaganiami i parametrami Zamawiającego określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia z załącznikami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.25.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Zgodność z bieżącymi trendami i atrakcyjność wstępnych projektów graficznych - 20
    • 3. Estetyka wstępnych projektów graficznych - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkcja materiałów informacyjno - promocyjnych dla wydarzeń organizowanych przez Dział Centrum Designu Gdynia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa produkcji materiałów informacyjno - promocyjnych dla wydarzeń organizowanych przez Dział Centrum Designu Gdynia Pomorskiego Parku Naukowo - Technologicznego Gdynia, zgodnie z wymaganiami i parametrami Zamawiającego określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia z załącznikami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.00.00-8, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas realizacji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Produkcja materiałów informacyjno - promocyjnych dla wydarzeń organizowanych przez Dział Komunikacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa produkcji materiałów promocyjnych dla wydarzeń organizowanych przez Dział Komunikacji Pomorskiego Parku Naukowo - Technologicznego Gdynia, zgodnie z wymaganiami i parametrami Zamawiającego określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia z załącznikami.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.00.00-8, 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Czas realizacji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.