eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoddębiceDostawy fabrycznie nowych tonerów, tuszy oraz pozostałych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek wraz z montażem tych materiałów eksploatacyjnych i konserwacją urządzeń użytkowanych na potrzeby projektuDOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-11-22

Poddębice: Dostawy fabrycznie nowych tonerów, tuszy oraz pozostałych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek wraz z montażem tych materiałów eksploatacyjnych i konserwacją urządzeń użytkowanych na potrzeby projektu: DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego
Numer ogłoszenia: 391602 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 289233 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach działający w imieniu Powiatu Poddębickiego, ul. Polna 13/15, 99-200 Poddębice, woj. łódzkie, tel. (43) 678 31 13, faks (43) 678 31 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy fabrycznie nowych tonerów, tuszy oraz pozostałych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek wraz z montażem tych materiałów eksploatacyjnych i konserwacją urządzeń użytkowanych na potrzeby projektu: DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowych tonerów, tuszy oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek wraz z montażem tych materiałów i konserwacją urządzeń użytkowanych na potrzeby projektu: DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY. 1. Tonery, tusze i pozostałe materiały eksploatacyjne wraz z montażem pozostałych materiałów eksploatacyjnych i konserwacją urządzeń - będące przedmiotem zamówienia będą dotyczyć następujących urządzeń w siedzibie Zamawiającego: 1. KONICA MINOLTA MAGICOLOR 4695MF - 1 SZT. 2. KONICA MINOLTA BIZHUB163 - 1 SZT. 3. SHARP AR - 5516 - 1 SZT. 4. OKI B430 - 1 SZT. 5. OKI C5850/5950 - 1 SZT. 6. KYOCERA FS-920 - 1 SZT. 7. CANON - 1 SZT. 8. HP LASER JET 3052 - 1 SZT. 9. SAMSUNG ML -2251N - 1 SZT. 10. SAMSUNG ML -2571N - 1 SZT. 2. zakres czynności wykonywanych w czasie okresowej obsługi serwisowej urządzenia (konserwacji): a) czyszczenie zespołu pobierania i transportu papieru; b) czyszczenie układu optycznego; c) sprawdzanie i czyszczenie zespołu utrwalania; d) sprawdzenie i czyszczenie zespołu nanoszenia obrazu e) sprawdzenie i czyszczenie elektrod , rolek transferowych f) czyszczenie filtrów g) kontrola i konserwacja układu napędu głównego oraz układów przeniesienia napędu h) kontrola stanu technicznego podzespołów; i) regulacje urządzenia k) sprawdzenie i testowanie urządzenia. 3. W ramach dostawy tonerów, tuszy oraz dostawy i wymiany materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek Wykonawca będzie zobowiązany dostosować wielkość dostarczanej partii towaru do wielkości wyznaczonych przez Zamawiającego w treści zapotrzebowania. Wykaz niezbędnych materiałów wraz z szacunkowymi ilościami poszczególnych rodzajów tonerów, tuszy i materiałów zamieszczono w załączniku nr 3 do SIWZ. 4. Wymiana materiałów eksploatacyjnych oraz konserwacja przeprowadzana jest na żądanie Zamawiającego wskazującego modele i lokalizację urządzeń podlegających wymianie materiałów i/lub konserwacji. 5. Jednorazowe żądanie wykonania czynności wymienionych w ust 4, przedstawione przez Zamawiającego będzie zawierało co najmniej 2 urządzenia. 6. Ilość dostaw, wymian i konserwacji będzie uzależniona od potrzeb. 7. Dostawy, wymiany i konserwacje będą wykonywane w miejscu użytkowania urządzeń w dni robocze w godzinach od 8:00 do 15:00. 8. Wykonawca będzie dokonywał wymian i konserwacji, zgodnie z dokumentacją i zaleceniami producenta urządzeń. 9. Wykonawca zobowiązuje się wykonać dostawę, wymianę i/lub konserwację w terminie 2 dni roboczych od daty zgłoszenia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 30.12.50.00 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących 72.61.00.00 - Usługi dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w związku z realizacją projektu: DOBRA EDUKACJA SZANSĄ NA ROZWÓJ ZAWODOWY realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Poddębicach w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach; Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe AIM - ZBIGNIEW CIEPŁY, ul. Nawrot 114, 90-029 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60162,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43876,56

  • Oferta z najniższą ceną: 43876,56 / Oferta z najwyższą ceną: 81899,55

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.