eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZakup drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-22

Łódź: Zakup drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych
Numer ogłoszenia: 391606 - 2011; data zamieszczenia: 22.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi , Aleja Kościuszki 107/109, 90-928 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6640747, faks 042 6640749.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.sr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych. Kod CPV 30232110-8 2. Szczegółowe parametry, wymagania techniczne i jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 2.1. Drukarka laserowa monochromatyczna Drukarka laserowa monochromatyczna 1 Pamięć min. 128MB z możliwością rozszerzenia do 640 MB 2 Procesor min. 600MHz 3 Gramatura 64-216 g/m2 4 Język drukowania: PCL6, PostScript3 5 Port USB zgodny ze specyfikacją USB 2.0, IEEE1284, karta sieciowa 10/100, RS232, praca w sieci wewnętrzny serwer druku 6 Jakość druku: 1200 x 1200 dpi 7 Czas wydruku pierwszej strony mniejszy niż 8 s 8 Szybkość druku: 40 str A4/min 9 Normatywne obciążenie miesięczne: 200000 stron 10 Druk dwustronny automatyczny A4 i A5 11 Podajnik automatyczny papieru: minimum 550 arkuszy ( 80 g/m2) Podajnik uniwersalny na minimum 150 arkuszy Możliwość instalacji dwóch dodatkowych podajników na min. 550 arkuszy każdy z możliwością konfiguracji podajnika do formatu C6 i modułu OCT. 12 Obsługiwane formaty papieru: A4, A5, A6 13 Obsługiwane systemy: MS WindowsR 2000, XP,Vista,7 14 Sterowniki, program instalacyjny i deinstalator dla systemów: MS WindowsR 2000, XP, Vista ,7 15 Certyfikat potwierdzający, że zaoferowany sprzęt jest wyprodukowany zgodnie z normą ISO 9001 i 14001 Deklaracja CE dla oferowanego sprzętu Dokument potwierdzający autoryzację producenta dla podmiotu świadczącego serwis sprzętu Certyfikat ISO 9001 dla podmiotu świadczącego serwis sprzętu Oświadczenie producenta iż w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych wykonawcy lub serwisu producent przejmie na siebie zobowiązania gwarancyjne. 16 gwarancja producenta min. 36 m-cy typu on-site (naprawa w miejscu instalacji) 2.2. Urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne Urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne 1. Funkcje urządzenia kopiowanie, skanowanie, drukowanie 2. Pamięć minimum 256 MB z możliwością rozszerzenia do 768 MB 3. Języki drukowania PCL, PostScript 4. Jakość druku w czerni 1200 x 1200 dpi 5. Obciążenie miesięczne 20 000 stron miesięcznie 6. Procesor minimum 667 Mhz 7. Szybkość druku i kopiowania Minimalna szybkość drukowania i kopiowania w czerni: 28 str/min A4 8. Podajnik papieru Podajniki: łączna suma arkuszy minimum 250 Podajnik uniwersalny na minimum 50 arkuszy Pojemność odbiornika papieru: minimum 150 arkuszy Automatyczny podajnik oryginałów dwustronny na min. 50 ark. 9. Źródło skanowania ADF i skanowanie płaskie 10. Skanowanie kolor i mono 11. Gramatura papieru 60 - 120 g/m2 12. Obsługiwane systemy MS WindowsR 2000, XP,Vista,7 13. Obsługiwane formaty papieru A4, A5, A6 14. Druk dwustronny Wbudowany moduł automatycznego druku dwustronnego 15. Funkcje drukowania Ekonomiczny tryb wydruku Druk kilku zmniejszonych stronic na jednym arkuszu 16. Połączenia Port USB zgodny ze specyfikacją USB 2.0, 17. Praca w sieci Karta sieciowa 10/100 BaseTX Ethernet Zarządzanie drukarką poprzez interfejs Web 18. Okablowanie Komplet kabli zasilających 19. Materiały eksploatacyjne Zainstalowany w urządzeniu toner 20. Certyfikat potwierdzający, że zaoferowany sprzęt jest wyprodukowany zgodnie z normą ISO 9001 i 14001 - Deklaracja CE dla oferowanego sprzętu - Dokument potwierdzający autoryzację producenta dla podmiotu świadczącego serwis sprzętu 21. Gwarancja producenta min. 24 m-ce typu on-site (naprawa w miejscu instalacji) 3. Ilość: 3.1. Drukarki - 20 sztuk. 3.2. Urządzenia wielofunkcyjne - 5 sztuk..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Złożą wszystkie oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 7 SIWZ. 1.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, określone w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia wskazanych wyżej warunków na podstawie informacji zawartych w złożonych przez Wykonawców oświadczeniach i dokumentach wymienionych w pkt. 7 SIWZ, zgodnie z formułą /spełnia - nie spełnia/. Niespełnienie któregokolwiek spośród określonych wyżej warunków lub złożenia nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik postępowania, skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodz.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi 90-928 Łódź, al. Kościuszki 107/109 pokój 143.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi 90-928 Łódź, al. Kościuszki 107/109 pokój 143.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.