Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-01-06
Ogłoszenie nr 3930 - 2017 z dnia 2017-01-06 r.
Krotoszyn: Bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów i sprzętu PZD Krotoszyn na rok 2017 - II przetarg
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 371350-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, krajowy numer identyfikacyjny
25086482400000, ul.
ul. Transportowa
1,
63700
Krotoszyn, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
627 226 531, faks
627 226 531, e-mail
biuro@pzdkrotoszyn.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pzdkrotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Bezgotówkowy zakup paliw do pojazdów i sprzętu PZD Krotoszyn na rok 2017 - II przetarg
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):PZD-142/109/2016 ; l.dz. 5291/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem postępowania przetargowego o udzielenie zamówienia publicznego jest podpisanie umowy (udzielenie zamówienia) z Wykonawcą, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, i który będzie świadczyć na rzecz Zamawiającego dostawy Przedmiotem postępowania są sukcesywne, w miarę pojawiających się potrzeb, zakupy paliwa płynnego spełniającego wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2013 r. ,poz. 1058 ) oraz odpowiednie normy PN-EN 228:2013-04 i PN-EN 590:2013-12.Ponadto do oleju napędowego pobieranego w okresie zimowym Wykonawca będzie stosował olej o parametrach- zakresach dla olejów napędowych o polepszonych właściwościach niskotemperaturowych, zgodnie z wytycznymi ww. rozporządzenia w szacunkowych ilościach przedstawionych poniżej:a) benzyna bezołowiowa PB 95 - 7100,00 litrów, b)olej napędowy ON - 20000,00 litrów.Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za jakość paliwa, która musi być zgodna z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. W przypadku stwierdzenia, że tankowane paliwo nie spełnia obowiązujących norm, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wymiany na spełniające normy jakościowe stosownie do danego paliwa. W przypadku uszkodzenia pojazdu spowodowanego zatankowaniem niewłaściwego paliwa na stacji Wykonawcy, Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów naprawy pojazdu dokonanej przez Zamawiającego.Podana ilość paliwa określona na podstawie dotychczasowego zapotrzebowania jest ilością szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie, że może nie wykorzystać limitu ilościowego przedmiotu zamówienia, bez prawa roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający obowiązany jest uiścić Wykonawcy tylko i wyłącznie wynagrodzenie naliczone za rzeczywiście dostarczoną ilość paliwa objętego przedmiotem zamówienia.Fakturowanie za paliwa cotygodniowo w każdy poniedziałek za poprzedni tydzień:a) każdorazowo do faktury Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć dokładną ewidencję wykonanych transakcji, zawierającą co najmniej: datę i czas dokonania transakcji , numer rejestracyjny pojazdu ,ilość i rodzaj paliwa oraz jego cenę jednostkową i wartość zakupu przed upustem oraz po upuście,b) Zamawiający będzie nabywał paliwa będące przedmiotem postępowania po cenach określonych na stacji paliw w momencie zakupu , pomniejszonych o upust wskazany w formularzu oferty. Wykonawca będzie odpowiedzialny za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie umowy.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty właściwa w działalności objętej przedmiotem zamówienia.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
09100000-0
Dodatkowe kody CPV:
09132100-4,
09134100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT98799 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 126228 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Najem pojazdów specjalistycznych typu śmieciarka
- Opracowanie dokumentacji technicznej na przebudowę drogi Rozdrażew-Wyki- etap I
- Transport uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Krotoszynie w 2025 r.
- Zakup paliwa do pojazdów i sprzętu PZD Krotoszyn na rok 2025
- Dostawa paliw w 2025 r. (powtórzenie unieważnionej części)
- Przygotowywanie, wydawanie obiadów dwudaniowych, a także zapewnienie dowozu dla osób chorych, samotnych, niepełnosprawnych, podopiecznych Krotoszyńskiego Centrum Usług Społecznych w roku 2025
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.