Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-14
Popów: Dostawy artykułów mleczarskich dla OSSW w Kulach oraz Oddziału Zamiejscowego w Sulejowie.
Numer ogłoszenia: 39313 - 2013; data zamieszczenia: 14.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach , Kule 2, 42-110 Popów, woj. śląskie, tel. 034 3104030, faks 034 3103653.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów mleczarskich dla OSSW w Kulach oraz Oddziału Zamiejscowego w Sulejowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy, na potrzeby Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Kulach oraz Oddziału zamiejscowego w Sulejowie, artykułów mleczarskich. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych zadania od 1 do 2. Dostawy na zadanie 1 realizowane będą do magazynu żywnościowego zlokalizowanego w OSSW w Kulach Kule 2, 42-110 Popów, woj. śląskie Dostawy na zadanie 2 realizowane będą do magazynu żywnościowego zlokalizowanego w OSSW w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie, Sulejów 97-330, woj. łódzkie Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 są - dostawy artykułów mleczarskich dla OSSW w Kulach: 1. Jogurt owocowy 15551320-4 kg 600 2. Mleko 15511000-3 l 1000 3. Ser topiony 15542200-1 kg 100 4. Ser żółty 15544000-3 kg 500 5. Serek homogenizowany 15500000-3 kg 250 6. Serek homogenizowany 15500000-3 kg 450 7. Serek homogenizowany 15500000-3 kg 400 8. Śmietana 15512000-0 kg 400 9. Twaróg półtłusty 15542100-0 kg 600 10. Margaryna 15431100-9 kg 300 11. Masło 15530000-2 kg 1000 12. Śmietanka do kawy 15510000-6 kg 5 13. Mleko zagęszczone niesłodzone 15511700-0 l 10 14. Mleko w kartonie 15511210-8 l 500 15. Ser feta 15542300-2 kg 30 16. Ser żółty wędzony 15544000-3 kg 150 17. Jogurt naturalny 15551310-1 kg 60 18. Serek bez cukru 15542000-9 kg 500 19 Serek do chleba 15542000-9 kg 300 Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 są dostawy artykułów mleczarskich dla OSSW w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie: 1. Jogurt owocowy 15551320-4 kg 400 2. Mleko 15511000-3 l 3000 3. Ser topiony 15542200-1 kg 120 4. Ser topiony plastry 15542200-1 kg 120 5. Ser żółty gouda klasa I 15544000-3 kg 350 6. Ser z przyprawami pełnotłusty klasa I 15542200-1 kg 350 7. Ser typu marmur klasa I 15542200-1 kg 350 8. Ser żółty salami 15544000-3 kg 350 9. Ser twardy typu rolada ustrzycka 15544000-3 kg 350 10. Serek homogenizowany 15500000-3 kg 350 11. Śmietana 15512000-0 kg 400 12. Twaróg półtłusty 15542100-0 kg 400 13. Twaróg sernikowy 15542100-0 kg 100 14. Margaryna 15431100-9 kg 50 15 Masło 15530000-2 kg 1100 16. Śmietanka do kawy 15510000-6 kg 5 17. Ser feta 15542300-2 kg 20 18. Jogurt naturalny 15551310-1 kg 200 19. Serek bez cukru 15542000-9 kg 400 20. Maślanka 15551500-0 litr 90 21. Kefir 15551000-5 litr 90 22. Mleko smakowe 15511000-3 litr 150 23. Deser mleczny 15500000-3 kg 80 Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5a do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.55.13.20-4, 15.51.10.00-3, 15.54.22.00-1, 15.54.40.00-3, 15.51.20.00-0, 15.54.21.00-0, 15.43.11.00-9, 15.53.00.00-2, 15.51.00.00-6, 15.54.23.00-2, 15.54.20.00-9, 15.55.15.00-0, 15.55.10.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wynikać to będzie ze złożonego oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiada wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia wynikać to będzie ze złożonego oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponujący odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia wynikać to będzie ze złożonego oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponujący odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wynikać to będzie ze złożonego oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wynikać to będzie ze złożonego oświadczenia - załącznik nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony i podpisany formularz oferty, którego wzór stanowi załącznik do nr 1 SIWZ Formularz cenowy w zakresie przedmiotowego postępowania na zadanie od 1 do 2 wypełnione i podpisane przez wykonawcę załącznik nr 2 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach
42-110 Popów; Kule 2, dział kwatermistrzowski pok. nr 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2013 godzina 10:30, miejsce: Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Kulach Kule 2 42-110 Popów Pokój nr 3 sekretariat pawilon Liswarta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy artykułów mleczarskich dla OSSW w Kulach..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 1 są - dostawy artykułów mleczarskich dla OSSW w Kulach: 1. Jogurt owocowy 15551320-4 kg 600 2. Mleko 15511000-3 l 1000 3. Ser topiony 15542200-1 kg 100 4. Ser żółty 15544000-3 kg 500 5. Serek homogenizowany 15500000-3 kg 250 6. Serek homogenizowany 15500000-3 kg 450 7. Serek homogenizowany 15500000-3 kg 400 8. Śmietana 15512000-0 kg 400 9. Twaróg półtłusty 15542100-0 kg 600 10. Margaryna 15431100-9 kg 300 11. Masło 15530000-2 kg 1000 12. Śmietanka do kawy 15510000-6 kg 5 13. Mleko zagęszczone niesłodzone 15511700-0 l 10 14. Mleko w kartonie 15511210-8 l 500 15. Ser feta 15542300-2 kg 30 16. Ser żółty wędzony 15544000-3 kg 150 17. Jogurt naturalny 15551310-1 kg 60 18. Serek bez cukru 15542000-9 kg 500 19 Serek do chleba 15542000-9 kg 300 Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.55.13.20-4, 15.51.10.00-3, 15.54.22.00-1, 15.54.40.00-3, 15.55.10.00-5, 15.51.20.00-0, 15.54.21.00-0, 15.43.11.00-9, 15.53.00.00-2, 15.51.00.00-6, 15.51.17.00-0, 15.51.12.10-8, 15.54.23.00-2, 15.55.13.10-1, 15.54.20.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy artykułów mleczarskich dla OSSW w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia na zadanie nr 2 są dostawy artykułów mleczarskich dla OSSW w Kulach Oddział Zamiejscowy w Sulejowie: 1. Jogurt owocowy 15551320-4 kg 400 2. Mleko 15511000-3 l 3000 3. Ser topiony 15542200-1 kg 120 4. Ser topiony plastry 15542200-1 kg 120 5. Ser żółty gouda klasa I 15544000-3 kg 350 6. Ser z przyprawami pełnotłusty klasa I 15542200-1 kg 350 7. Ser typu marmur klasa I 15542200-1 kg 350 8. Ser żółty salami 15544000-3 kg 350 9. Ser twardy typu rolada ustrzycka 15544000-3 kg 350 10. Serek homogenizowany 15500000-3 kg 350 11. Śmietana 15512000-0 kg 400 12. Twaróg półtłusty 15542100-0 kg 400 13. Twaróg sernikowy 15542100-0 kg 100 14. Margaryna 15431100-9 kg 50 15 Masło 15530000-2 kg 1100 16. Śmietanka do kawy 15510000-6 kg 5 17. Ser feta 15542300-2 kg 20 18. Jogurt naturalny 15551310-1 kg 200 19. Serek bez cukru 15542000-9 kg 400 20. Maślanka 15551500-0 litr 90 21. Kefir 15551000-5 litr 90 22. Mleko smakowe 15511000-3 litr 150 23. Deser mleczny 15500000-3 kg 80 Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.51.10.00-3, 15.54.22.00-1, 15.54.40.00-3, 15.51.20.00-0, 15.54.21.00-0, 15.43.11.00-9, 15.53.00.00-2, 15.51.00.00-6, 15.54.23.00-2, 15.55.13.10-1, 15.54.20.00-9, 15.55.15.00-0, 15.55.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
więcej: Margaryna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.